糖尿病食市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(菓子、ベーカリー製品、乳製品、栄養飲料、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、食料品店、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2023-2032Diabetic Food Market Size, Share, and Analysis By Product Type (Confectionery, Bakery Product, Dairy Product, Dietary Beverages, and Others), By Distribution Channel (Super Market, Hyper Market, and Grocery Stores, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2023-2032 糖尿病食市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(菓子、ベーカリー製品、乳製品、栄養飲料、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、食料品店、その他)、地域別(北米、欧州、アジ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー糖尿病食市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(菓子、ベーカリー製品、乳製品、栄養飲料、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、食料品店、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2023-2032製品概要 糖尿病食市場は予測期間(2023-2032年)に年平均成長率6.1%で成長すると予測され、2022年の市場規模は120.3億米ドル、2032年には230億米ドルに達すると予測される。 糖尿病食とは、糖尿病を患っている人のために設計された特殊な食品のカテゴリーを指す。これらの食品は、糖尿病患者の血糖値や全体的な健康状態の管理に役立つように設計されている。糖尿病用食品は、炭水化物が血糖値に大きな影響を与えるため、炭水化物の摂取量をコントロールすることに重点を置いている。多くの場合、低グリセミック指数食品で構成され、糖分の添加が抑えられているか、あるいは全く加えられておらず、グルコースレベルの管理を助けるように慎重にバランスが取られている。さらに、これらの食品には、ステビアやモンクフルーツなどの天然甘味料、全粒穀物、赤身のタンパク質、高繊維質などの成分が含まれていることもある。目的は、より健康的なライフスタイルを促進するための食事基準を満たしながら、糖尿病のコントロールに役立つ栄養オプションを提供することである。 市場のハイライト 糖尿病食品市場は、糖尿病の世界的有病率の上昇により、予測期間中にCAGR 6.1%で成長し、230億米ドルに達すると予想される。同市場は、血糖値をコントロールし、より健康的なライフスタイルを実現するために設計された幅広い製品を提供している。予防医療対策への注目の高まりや、糖尿病患者にやさしい食品の選択に対する欲求の高まりが、この成長の主な要因となっている。これらの食品は、低グリセミック指数食品、砂糖不使用の代替食品、糖尿病患者の特定の食事要件を満たすように設計されたポーションコントロール食品など、複数のグループから構成されている。さらに、食品技術の革新と、より健康的な食品を開発するための継続的な研究が、市場拡大を促進する触媒として機能している。このアプローチは、このセグメントで事業を展開するメーカーやサプライヤーに十分な機会を提供している。 糖尿病食品市場のセグメント - 製品タイプ別 o 菓子 o ベーカリー製品 o 乳製品 o ダイエット飲料 o その他 - 流通チャネル別 o スーパー o ハイパーマーケット 食料品店 o その他 市場ダイナミクス 成長促進要因 世界的な糖尿病有病率の上昇が市場の潜在的成長を促す 消費者の健康志向の高まりが糖尿病食品市場の成長を促進する 阻害要因 コストと意識の問題が糖尿病食品市場の成長を阻害している 主要プレーヤー - ネスレS.A. - ユニリーバ・グループ - ケロッグ・カンパニー - コカ・コーラ社 - アボット・ラボラトリーズ - ハーシー・カンパニー - キャドベリー・シュウェップス - マース社 - ゼネラル・ミルズ社 - クラフト・ハインツ・カンパニー - リグレー・カンパニー - ライシオグループ - ペプシコ社 - モンデリーズ・インターナショナル - マース社 - その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1.Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2.Business Trends 1.3. Diabetic Food Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1.Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4.Primary Research 2.5.Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1.Market Definition 3.2.Diabetic Food Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4.Key Developments 3.5.Allied Industry Data 4.Diabetic Food Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2.COVID-19 overview on world economy 4.3.Industry ecosystem Channel analysis 4.4.Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1.Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4.Market Restraints 7.5. Market Trends 8.Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1.Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1.Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10.Diabetic Food Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2019-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2.Key Findings 11.3.Market Segmentation 11.3.1.By Product Type 11.3.1.1. Confectionary 11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Bakery Product 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Dairy Product 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Dietary Beverages and Others 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Others 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Distribution Channel 11.3.2.1.Supermarket 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Hypermarket 11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Grocery Stores 11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Others 11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12.North America Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1.Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1.By Product Type 12.3.2. By Distribution Channel 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13.Europe Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1.Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1.By Product Type 13.3.2. By Distribution Channel 13.4.Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14.Asia-Pacific Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3.Market Segmentation 14.3.1.By Product Type 14.3.2. By Distribution Channel 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4.Japan 14.4.5.Rest of APAC 15.Middle East and Africa Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1.By Product Type 15.3.2. By Distribution Channel 15.4.Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4.South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1.Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1.By Product Type 16.3.2. By Distribution Channel 16.4.Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1.Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. Nestle S.A. 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2.Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2.Unilever Group 18.3.PepsiCo, Inc. 18.4.Mondelez International, Inc. 18.5.Kellogg Company 18.6.The Coca-Cola Company 18.7.Mars, Inc. 18.8.Abbott Laboratories 18.9.Hershey Company 18.10.Cadbury Schweppes 18.11. Mars, Inc. 18.12.General Mills, Inc. 18.13.The Kraft Heinz Company 18.14.Wrigley Company 18.15.Raisio Group 18.16.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
SummaryDiabetic Food Market Size, Share, and Analysis By Product Type (Confectionery, Bakery Product, Dairy Product, Dietary Beverages, and Others), By Distribution Channel (Super Market, Hyper Market, and Grocery Stores, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2023-2032 Table of Contents1.Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2.Business Trends 1.3. Diabetic Food Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1.Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4.Primary Research 2.5.Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1.Market Definition 3.2.Diabetic Food Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4.Key Developments 3.5.Allied Industry Data 4.Diabetic Food Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2.COVID-19 overview on world economy 4.3.Industry ecosystem Channel analysis 4.4.Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1.Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4.Market Restraints 7.5. Market Trends 8.Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1.Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1.Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10.Diabetic Food Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2019-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2.Key Findings 11.3.Market Segmentation 11.3.1.By Product Type 11.3.1.1. Confectionary 11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Bakery Product 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Dairy Product 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Dietary Beverages and Others 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Others 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Distribution Channel 11.3.2.1.Supermarket 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Hypermarket 11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Grocery Stores 11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Others 11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12.North America Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1.Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1.By Product Type 12.3.2. By Distribution Channel 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13.Europe Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1.Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1.By Product Type 13.3.2. By Distribution Channel 13.4.Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14.Asia-Pacific Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3.Market Segmentation 14.3.1.By Product Type 14.3.2. By Distribution Channel 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4.Japan 14.4.5.Rest of APAC 15.Middle East and Africa Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1.By Product Type 15.3.2. By Distribution Channel 15.4.Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4.South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Diabetic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1.Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1.By Product Type 16.3.2. By Distribution Channel 16.4.Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1.Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. Nestle S.A. 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2.Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2.Unilever Group 18.3.PepsiCo, Inc. 18.4.Mondelez International, Inc. 18.5.Kellogg Company 18.6.The Coca-Cola Company 18.7.Mars, Inc. 18.8.Abbott Laboratories 18.9.Hershey Company 18.10.Cadbury Schweppes 18.11. Mars, Inc. 18.12.General Mills, Inc. 18.13.The Kraft Heinz Company 18.14.Wrigley Company 18.15.Raisio Group 18.16.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |