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乳製品市場規模、シェア、分析、製品タイプ別(牛乳、バター、チーズ、乳飲料、クリーム、その他)、供給源別(牛、ヤギ、ラクダ、羊)、流通チャネル別(スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン食料品サービス、B2Bサービス、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Dairy Food Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Milk, Butter, Cheese, Milk-Based Beverages, Cream, and Others), By Source (Cattle, Goats, Camel, Sheep), By Distribution Channel (Supermarkets, Convenience Stores, Online Grocery Services, B2B Services, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034.

乳製品市場規模、シェア、分析、製品タイプ別(牛乳、バター、チーズ、乳飲料、クリーム、その他)、供給源別(牛、ヤギ、ラクダ、羊)、流通チャネル別(スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年5月30日 US$5,150
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370 英語

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サマリー

乳製品市場規模、シェア、分析、製品タイプ別(牛乳、バター、チーズ、乳飲料、クリーム、その他)、供給源別(牛、ヤギ、ラクダ、羊)、流通チャネル別(スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン食料品サービス、B2Bサービス、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
乳製品食品市場は、2024年から2034年の予測スパンにおいて5%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は8億米ドルと評価され、2034年の完成までに13億米ドルに達すると予測されている。
乳製品は、主に牛、ヤギ、羊などの哺乳類に由来する乳製品である。これらの製品には、牛乳、チーズ、ヨーグルト、バター、クリームなどが含まれ、タンパク質やビタミン(DやB12など)とともに、カルシウムなどの必須栄養素を供給する。バランスのとれた食生活に欠かせない役割を果たし、骨の健康や筋肉の成長をサポートする。しかし、乳糖不耐症や乳製品アレルギーを持つ人もいるため、代替品が必要となる。乳製品は世界中の社会に浸透しており、その結果、様々な食品や料理の伝統が生まれた。クリーミーなペストリーから風味豊かなチーズまで、乳製品は多用途で風味豊かである。こうした乳製品の総合的な用途は、国を超えて健康と美食の多様性を維持する乳製品の役割を浮き彫りにしている。

市場のハイライト
乳製品市場は、一般消費者の間で健康的な食品選択の人気と意識が高まっていることから、13億米ドルの規模に達し、年平均成長率は5%と予測される。乳製品にはA、D、B12といった必須ビタミンや、タンパク質、カルシウムが含まれていることが多い。これらの栄養素は、骨や筋肉の健康促進に直接的な役割を果たし、血圧の低下や体重管理に役立つ。こうした利点は、子供たちの成長と発育に欠かせない。これらの製品は、増大する消費者ニーズに対応するため、低脂肪、植物性、ラクトースフリーのバリエーションで提供されている。その結果、これらの製品は一般消費者向けに大量に生産されているにもかかわらず、規制機関や政府機関が定めた検査仕様を満たすために、何度も重要な品質検査に合格する必要がある。

乳製品市場のセグメント

- 製品タイプ別
牛乳
o バター
o チーズ
o 乳飲料
o クリーム
o その他
- 供給源別
o 牛
o ヤギ
o ラクダ
o 羊
- 流通経路別
o スーパーマーケット
o コンビニエンスストア
o オンライン食料品サービス
o B2Bサービス
o その他

市場ダイナミクス
成長ドライバー
健康意識の高まりが産業成長の原動力となる
製品開発におけるイノベーションが成長機会をもたらす
抑制要因
植物ベースの代替食品の人気の高まりが乳製品市場に影響を与える可能性

主要プレーヤー
- ネスレ
- ダノン
- ラクタリス
- アーラ フーズ
- サプート
- フリースランド・カンピーナ
- ディーンフーズ
- イーライ・グループ
- ミュラー
- 明治ホールディングス
- グルポ・ララ
- オーロラ・オーガニック・デイリー
- メグミルク雪印
- アムール
- ユニリーバ
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、業績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.エグゼクティブサマリー
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.乳製品市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソーシングと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.乳製品市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要開発
3.5.関連業界データ
4.乳製品市場 - 業界洞察
4.1.産業区分
4.2.COVID-19による世界経済の概要
4.3.業界のエコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.乳製品市場
10.1.概要
10.2.ヒストリカル分析(2019-2022)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.乳製品の市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場区分
11.3.1.製品タイプ別
11.3.1.1.牛乳
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.バター
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.3.チーズ
11.3.1.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.4.ミルクベース飲料
11.3.1.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.5.クリーム
11.3.1.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.6.その他
11.3.1.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.供給源別
11.3.2.1.牛
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.ヤギ
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.ラクダ
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.羊
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.流通チャネル別
11.3.3.1.スーパーマーケット
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.コンビニエンスストア
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.3.オンライン食料品サービス
11.3.3.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.4.B2Bサービス
11.3.3.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.5.その他
11.3.3.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米の乳製品市場規模・予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場セグメンテーション
12.3.1.製品タイプ別
12.3.2.供給源別
12.3.3.流通チャネル別
12.4.国別
12.4.1.アメリカ
12.4.2.カナダ
13.ヨーロッパの乳製品市場規模&予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場セグメンテーション
13.3.1.製品タイプ別
13.3.2.供給源別
13.3.3.流通チャネル別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の乳製品市場規模&予測2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場区分
14.3.1.製品タイプ別
14.3.2.供給源別
14.3.3.流通チャネル別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカの乳製品市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場区分
15.3.1.製品タイプ別
15.3.2.供給源別
15.3.3.流通チャネル別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC諸国
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ地域
16.ラテンアメリカの乳製品市場規模&予測2024A〜2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメンテーション
16.3.1.製品タイプ別
16.3.2.供給源別
16.3.3.流通チャネル別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.ネスレ
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブ・チーム
18.2.ダノン
18.3.ラクタリス
18.4.アーラ・フーズ
18.5.サプート
18.6.フライドポテト&カンピーナ
18.7.ディーン・フーズ
18.8.イーリーグループ
18.9.ミュラー
18.10.明治ホールディングス
18.11.グルポ・ララ
18.12.オーロラ・オーガニック乳業
18.13.メグミルク雪印
18.14.アムール
18.15.ユニリーバ
18.16.その他の有力メーカー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

Dairy Food Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Milk, Butter, Cheese, Milk-Based Beverages, Cream, and Others), By Source (Cattle, Goats, Camel, Sheep), By Distribution Channel (Supermarkets, Convenience Stores, Online Grocery Services, B2B Services, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034.

PRODUCT OVERVIEW
Dairy Food Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 5% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 0.8 billion and is projected to reach USD 1.3 billion by the completion of 2034.
Dairy foods are milk products which are primarily derived by mammals such as cows, goats, and sheep, among others. These products include milk, cheese, yogurt, butter, and cream, that provide essential nutrients such as calcium, along with protein and vitamins (like D and B12). They play an essential role in a balanced diet, which supports bone health and muscle growth. However, some individuals can have lactose intolerance or dairy allergies, which requires alternatives. Dairy has been incorporated into societies all across the world, which has resulted in a vast range of foods and culinary traditions. They are versatile and flavourful, including creamy pastries to savory cheeses, which enriches cuisines and deliver nourishment. These collective applications of dairy product highlight their role in preserving health and gastronomic diversity across countries.

MARKET HIGHLIGHTS
Dairy Food Market is expected to reach a value of USD 1.3 billion, with a forecasted CAGR of 5%, due to growing popularity and awareness of healthy food choices among the general public. Dairy food items often contain essential vitamins like A, D, and B12, as well as proteins and calcium. These nutrients play a direct role in promoting bone and muscle health, which help in lowering blood pressure, and weight management. Such benefits are crucial for the growth and development of children. These products are offered in low-fat, plant-based, and lactose-free varieties to address the growing consumer needs. Consequently, even though these products are produced in huge quantities for public consumption, they however need to pass multiple crucial quality inspections to meet the testing specifications set by regulatory and governmental organizations.

Dairy Food Market Segments:

• By Product Type
o Milk
o Butter
o Cheese
o Milk-Based Beverages
o Cream
o Others
• By Source
o Cattle
o Goats
o Camel
o Sheep
• By Distribution Channel
o Supermarkets
o Convenience Stores
o Online Grocery Services
o B2B Services
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing Health Awareness will be crucial in driving industrial growth
Innovations in Product Development will provide growth opportunities
Restraint
Growing Popularity of Plant-Based Alternatives Can Impact Dairy Food Market

Key Players
• Nestlé
• Danone
• Lactalis
• Arla Foods
• Saputo
• FrieslandCampina
• Dean Foods
• Yili Group
• Müller
• Meiji Holdings
• Grupo Lala
• Aurora Organic Dairy
• Megmilk Snow Brand
• Amul
• Unilever
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Dairy Food Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Dairy Food Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Dairy Food Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Dairy Food Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Dairy Food Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product Type
11.3.1.1. Milk
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Butter
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.3.Cheese
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.4.Milk-Based Beverages
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.5.Cream
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.6.Others
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Source
11.3.2.1.Cattle
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Goats
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Camel
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Sheep
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3. By Distribution Channels
11.3.3.1.Supermarkets
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Convenience Stores
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Online Grocery Services
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4. B2B Services
11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.5. Others
11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.5.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12. North America Dairy Food Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Source
12.3.3.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Dairy Food Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product Type
13.3.2.By Source
13.3.3.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Dairy Food Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product Type
14.3.2.By Source
14.3.3.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Dairy Food Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product Type
15.3.2.By Source
15.3.3.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Dairy Food Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product Type
16.3.2.By Source
16.3.3.By Distribution Channel
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2023
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Nestle
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Danone
18.3.Lactalis
18.4. Arla Foods
18.5.Saputo
18.6.Fries and Campina
18.7.Dean Foods
18.8. Yili Group
18.9.Müller
18.10. Meiji Holdings
18.11. Grupo Lala
18.12. Aurora Organic Dairy
18.13. Megmilk Snow Brand
18.14. Amul
18.15. Unilever
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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