食品添加物の市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(バルク甘味料、砂糖代替品、保存料、プレバイオティクス、プロバイオティクス、固結防止剤、酵素、乳化剤、ハイドロコロイド、食品着色料、食品香料、強化剤、保存安定剤、酸味料),供給源別(合成、天然),用途別(肉・肉製品、乳製品・デザート、ベーカリー・菓子、飲料、スープ、ソース、ドレッシング、その他),地域別予測, 2022-2032Food Additives Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Bulk Sweeteners, Sugar Substitutes, Preservatives, Prebiotics, Probiotics, Anti-caking Agents, Enzymes, Emulsifiers, Hydrocolloids, Food Colorants, Food Flavours and Enhancers, Shelf-life stabilizers, Acidulants),By Source (Synthetic, Natural), By Application (Meat and Meat Products, Dairy and Desserts, Bakery and Confectionery, Beverages, Soups, Sauces, Dressings, Others)and Regional Forecasts, 2022-2032 食品添加物の市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(バルク甘味料、砂糖代替品、保存料、プレバイオティクス、プロバイオティクス、固結防止剤、酵素、乳化剤、ハイドロコロイド、食品着色料、食品香料、保存安... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー食品添加物の市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(バルク甘味料、砂糖代替品、保存料、プレバイオティクス、プロバイオティクス、固結防止剤、酵素、乳化剤、ハイドロコロイド、食品着色料、食品香料、保存安定剤、酸味料)、供給源別(合成、天然)、用途別(肉および肉製品、乳製品およびデザート、ベーカリーおよび製菓、保存安定剤、酸味料), 供給源別(合成、天然), 用途別(肉および肉製品, 乳製品およびデザート, ベーカリーおよび菓子, 飲料, スープ, ソース, ドレッシング, その他)および地域別予測, 2022-2032製品概要 食品添加物市場規模は2021年に888.5億米ドル、予測期間中のCAGRは5.7%を示し、2023年の992億米ドルから2032年には1,641億米ドルに成長すると予測される。 食品添加物は食品の色、風味、香りを改善する物質である。食品添加物は、耐久性や保存性の向上といった要件を満たすために利用される。加工食品に対する消費者の需要の増加に対応するため、新たな食品添加物が生み出されている。天然食品添加物は植物や動物などの天然原料から得られるが、市場には合成食品添加物もいくつか存在する。一般的に使用されている天然食品添加物は塩と砂糖であり、これらは食品を保存し風味を良くするために人々が伝統的に使用してきたものである。 市場のハイライト 食品添加物市場は1,641億米ドルに達し、予測期間中に年平均成長率5.7%で成長すると予想される。食品添加物は、保存や包装時の食品の取り扱いを改善するために、食品材料に間接的に含まれる。食品添加物は、食べやすさを向上させ、製品の保存可能期間を延ばし、食品の味を良くするという特性を持っているため、包装や加工食品産業において重要な役割を果たしている。 食品添加物市場のセグメント - 製品タイプ o バルク甘味料 o 砂糖代替物 o 保存料 o プレバイオティクス o プロバイオティクス o 固化防止剤 o 酵素 o 乳化剤 o ハイドロコロイド o 食品着色料 o 食品香料および強化剤 o 賞味期限安定剤 o 酸味料 - ソース o 合成 o 天然 - 用途 食肉および食肉製品 o 乳製品とデザート o ベーカリー・菓子 o 飲料 o スープ o ソース o ドレッシング o その他 市場力学 成長の原動力 食品加工産業の成長が市場の成長を押し上げると予想される 自然食品の消費に対する意識の高まりが市場の成長を促進する見込み 阻害要因 食品添加物に対する不適切な認識が市場の成長を抑制する可能性 主要プレーヤー - フーディング・グループ・リミテッド - イングレディオン・インコーポレーテッド - ノボザイムズ Chr.Hansen Holding A/S - インターナショナル・フレーバーズ&フレグランス社 - テート&ライル Plc - ジボダン - BASF SE - ADM - バイオスプリンガー - コルビオン - センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション - クラフト・ハインツ・カンパニー - ケリー - 味の素株式会社 - その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1.Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2.Business Trends 1.3.Food Additives Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1.Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4.Primary Research 2.5.Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1.Market Definition 3.2.Food Additives Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4.Key Developments 3.5.Allied Industry Data 4.Food Additives Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2.COVID-19 overview on world economy 4.3.Industry ecosystem Channel analysis 4.4.Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1.Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4.Market Restraints 7.5. Market Trends 8.Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1.Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1.Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10.Food Additives Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2.Key Findings 11.3.Market Segmentation 11.3.1. By Product Type 11.3.1.1. Bulk Sweeteners 11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2.Sugar Substitutes 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Preservatives 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Prebiotics 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Probiotics 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6.Anti-caking Agents 11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.7.Enzymes 11.3.1.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.7.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.8.Emulsifiers 11.3.1.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.8.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.8.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.9.Hydrocolloids 11.3.1.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.9.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.9.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.10.Food Colorants 11.3.1.10.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.10.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.10.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.11. Food Flavours and Enhancers 11.3.1.11.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.11.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.11.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.12.Shelf-life stabilizers 11.3.1.12.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.12.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.12.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.13.Acidulants 11.3.1.13.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.13.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.13.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Source 11.3.2.1.Synthetic 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Natural 11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.By Application 11.3.3.1.Meat and Meat Products 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Dairy and Desserts 11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Bakery and Confectionery 11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Beverages 11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.5. Soups 11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.6. Sauces 11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.7. Dressings 11.3.3.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.8. Others 11.3.3.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12.North America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1.Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Product Type 12.3.2.By Source 12.3.3.By Application 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2.Canada 13.Europe Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1.Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1.By Product Type 13.3.2.By Source 13.3.3.By Application 13.4.Country 13.4.1. Germany 13.4.2.United Kingdom 13.4.3.France 13.4.4.Italy 13.4.5.Spain 13.4.6.Russia 13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14.Asia Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3.Market Segmentation 14.3.1.By Product Type 14.3.2. By Source 14.3.3. By Application 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2.China 14.4.3.South Korea 14.4.4.Japan 14.4.5.Rest of APAC 15.Middle East and Africa Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1.By Product Type 15.3.2.By Source 15.3.3.By Application 15.4.Country 15.4.1. Israel 15.4.2.GCC 15.4.3.North Africa 15.4.4.South Africa 15.4.5.Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1.Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Product Type 16.3.2.By Source 16.3.3.By Application 16.4.Country 16.4.1.Mexico 16.4.2.Brazil 16.4.3.Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1.Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. Fooding Group Limited 18.1.1.Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3.Market Share 18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5.Executive Team 18.2.Ingredion Incorporated 18.3.Novozymes Chr. Hansen Holding A/S 18.4.International Flavors & Fragrances, Inc. 18.5.Tate & Lyle Plc 18.6.Givaudan 18.7.BASF SE 18.8.ADM 18.9.Biospringer 18.10.Corbion 18.11. Sensient Technologies Corporation 18.12.The Kraft Heinz Company 18.13.Kerry 18.14.Ajinomoto Co., Inc. 18.15.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
SummaryFood Additives Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Bulk Sweeteners, Sugar Substitutes, Preservatives, Prebiotics, Probiotics, Anti-caking Agents, Enzymes, Emulsifiers, Hydrocolloids, Food Colorants, Food Flavours and Enhancers, Shelf-life stabilizers, Acidulants), By Source (Synthetic, Natural), By Application (Meat and Meat Products, Dairy and Desserts, Bakery and Confectionery, Beverages, Soups, Sauces, Dressings, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1.Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2.Business Trends 1.3.Food Additives Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1.Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4.Primary Research 2.5.Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1.Market Definition 3.2.Food Additives Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4.Key Developments 3.5.Allied Industry Data 4.Food Additives Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2.COVID-19 overview on world economy 4.3.Industry ecosystem Channel analysis 4.4.Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1.Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4.Market Restraints 7.5. Market Trends 8.Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1.Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1.Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10.Food Additives Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2.Key Findings 11.3.Market Segmentation 11.3.1. By Product Type 11.3.1.1. Bulk Sweeteners 11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2.Sugar Substitutes 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Preservatives 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Prebiotics 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Probiotics 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6.Anti-caking Agents 11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.7.Enzymes 11.3.1.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.7.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.8.Emulsifiers 11.3.1.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.8.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.8.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.9.Hydrocolloids 11.3.1.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.9.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.9.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.10.Food Colorants 11.3.1.10.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.10.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.10.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.11. Food Flavours and Enhancers 11.3.1.11.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.11.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.11.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.12.Shelf-life stabilizers 11.3.1.12.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.12.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.12.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.13.Acidulants 11.3.1.13.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.13.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.13.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Source 11.3.2.1.Synthetic 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Natural 11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.By Application 11.3.3.1.Meat and Meat Products 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Dairy and Desserts 11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Bakery and Confectionery 11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Beverages 11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.5. Soups 11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.6. Sauces 11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.7. Dressings 11.3.3.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.8. Others 11.3.3.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12.North America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1.Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Product Type 12.3.2.By Source 12.3.3.By Application 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2.Canada 13.Europe Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1.Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1.By Product Type 13.3.2.By Source 13.3.3.By Application 13.4.Country 13.4.1. Germany 13.4.2.United Kingdom 13.4.3.France 13.4.4.Italy 13.4.5.Spain 13.4.6.Russia 13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14.Asia Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3.Market Segmentation 14.3.1.By Product Type 14.3.2. By Source 14.3.3. By Application 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2.China 14.4.3.South Korea 14.4.4.Japan 14.4.5.Rest of APAC 15.Middle East and Africa Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1.By Product Type 15.3.2.By Source 15.3.3.By Application 15.4.Country 15.4.1. Israel 15.4.2.GCC 15.4.3.North Africa 15.4.4.South Africa 15.4.5.Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1.Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Product Type 16.3.2.By Source 16.3.3.By Application 16.4.Country 16.4.1.Mexico 16.4.2.Brazil 16.4.3.Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1.Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. Fooding Group Limited 18.1.1.Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3.Market Share 18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5.Executive Team 18.2.Ingredion Incorporated 18.3.Novozymes Chr. Hansen Holding A/S 18.4.International Flavors & Fragrances, Inc. 18.5.Tate & Lyle Plc 18.6.Givaudan 18.7.BASF SE 18.8.ADM 18.9.Biospringer 18.10.Corbion 18.11. Sensient Technologies Corporation 18.12.The Kraft Heinz Company 18.13.Kerry 18.14.Ajinomoto Co., Inc. 18.15.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |