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食品添加物の市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(バルク甘味料、砂糖代替品、保存料、プレバイオティクス、プロバイオティクス、固結防止剤、酵素、乳化剤、ハイドロコロイド、食品着色料、食品香料、強化剤、保存安定剤、酸味料),供給源別(合成、天然),用途別(肉・肉製品、乳製品・デザート、ベーカリー・菓子、飲料、スープ、ソース、ドレッシング、その他),地域別予測, 2022-2032


Food Additives Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Bulk Sweeteners, Sugar Substitutes, Preservatives, Prebiotics, Probiotics, Anti-caking Agents, Enzymes, Emulsifiers, Hydrocolloids, Food Colorants, Food Flavours and Enhancers, Shelf-life stabilizers, Acidulants),By Source (Synthetic, Natural), By Application (Meat and Meat Products, Dairy and Desserts, Bakery and Confectionery, Beverages, Soups, Sauces, Dressings, Others)and Regional Forecasts, 2022-2032

食品添加物の市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(バルク甘味料、砂糖代替品、保存料、プレバイオティクス、プロバイオティクス、固結防止剤、酵素、乳化剤、ハイドロコロイド、食品着色料、食品香料、保存安... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年11月30日 US$4,950
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サマリー

食品添加物の市場規模、シェア、分析:製品タイプ別(バルク甘味料、砂糖代替品、保存料、プレバイオティクス、プロバイオティクス、固結防止剤、酵素、乳化剤、ハイドロコロイド、食品着色料、食品香料、保存安定剤、酸味料)、供給源別(合成、天然)、用途別(肉および肉製品、乳製品およびデザート、ベーカリーおよび製菓、保存安定剤、酸味料), 供給源別(合成、天然), 用途別(肉および肉製品, 乳製品およびデザート, ベーカリーおよび菓子, 飲料, スープ, ソース, ドレッシング, その他)および地域別予測, 2022-2032

製品概要
食品添加物市場規模は2021年に888.5億米ドル、予測期間中のCAGRは5.7%を示し、2023年の992億米ドルから2032年には1,641億米ドルに成長すると予測される。
食品添加物は食品の色、風味、香りを改善する物質である。食品添加物は、耐久性や保存性の向上といった要件を満たすために利用される。加工食品に対する消費者の需要の増加に対応するため、新たな食品添加物が生み出されている。天然食品添加物は植物や動物などの天然原料から得られるが、市場には合成食品添加物もいくつか存在する。一般的に使用されている天然食品添加物は塩と砂糖であり、これらは食品を保存し風味を良くするために人々が伝統的に使用してきたものである。

市場のハイライト
食品添加物市場は1,641億米ドルに達し、予測期間中に年平均成長率5.7%で成長すると予想される。食品添加物は、保存や包装時の食品の取り扱いを改善するために、食品材料に間接的に含まれる。食品添加物は、食べやすさを向上させ、製品の保存可能期間を延ばし、食品の味を良くするという特性を持っているため、包装や加工食品産業において重要な役割を果たしている。
食品添加物市場のセグメント
- 製品タイプ
o バルク甘味料
o 砂糖代替物
o 保存料
o プレバイオティクス
o プロバイオティクス
o 固化防止剤
o 酵素
o 乳化剤
o ハイドロコロイド
o 食品着色料
o 食品香料および強化剤
o 賞味期限安定剤
o 酸味料
- ソース
o 合成
o 天然
- 用途
食肉および食肉製品
o 乳製品とデザート
o ベーカリー・菓子
o 飲料
o スープ
o ソース
o ドレッシング
o その他

市場力学
成長の原動力
食品加工産業の成長が市場の成長を押し上げると予想される
自然食品の消費に対する意識の高まりが市場の成長を促進する見込み
阻害要因
食品添加物に対する不適切な認識が市場の成長を抑制する可能性

主要プレーヤー
- フーディング・グループ・リミテッド
- イングレディオン・インコーポレーテッド
- ノボザイムズ Chr.Hansen Holding A/S
- インターナショナル・フレーバーズ&フレグランス社
- テート&ライル Plc
- ジボダン
- BASF SE
- ADM
- バイオスプリンガー
- コルビオン
- センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション
- クラフト・ハインツ・カンパニー
- ケリー
- 味の素株式会社
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Food Additives Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Food Additives Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Food Additives Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Food Additives Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Product Type
11.3.1.1. Bulk Sweeteners
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Sugar Substitutes
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Preservatives
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Prebiotics
11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Probiotics
11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Anti-caking Agents
11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.7.Enzymes
11.3.1.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.8.Emulsifiers
11.3.1.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.8.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.8.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.9.Hydrocolloids
11.3.1.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.9.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.9.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.10.Food Colorants
11.3.1.10.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.10.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.10.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.11. Food Flavours and Enhancers
11.3.1.11.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.11.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.11.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.12.Shelf-life stabilizers
11.3.1.12.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.12.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.12.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.13.Acidulants
11.3.1.13.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.13.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.13.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Source
11.3.2.1.Synthetic
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Natural
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.By Application
11.3.3.1.Meat and Meat Products
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Dairy and Desserts
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Bakery and Confectionery
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Beverages
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Soups
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.6. Sauces
11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.7. Dressings
11.3.3.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.8. Others
11.3.3.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12.North America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Source
12.3.3.By Application
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13.Europe Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product Type
13.3.2.By Source
13.3.3.By Application
13.4.Country
13.4.1. Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4.Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product Type
14.3.2. By Source
14.3.3. By Application
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3.South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product Type
15.3.2.By Source
15.3.3.By Application
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product Type
16.3.2.By Source
16.3.3.By Application
16.4.Country
16.4.1.Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Fooding Group Limited
18.1.1.Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3.Market Share
18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5.Executive Team
18.2.Ingredion Incorporated
18.3.Novozymes Chr. Hansen Holding A/S
18.4.International Flavors & Fragrances, Inc.
18.5.Tate & Lyle Plc
18.6.Givaudan
18.7.BASF SE
18.8.ADM
18.9.Biospringer
18.10.Corbion
18.11. Sensient Technologies Corporation
18.12.The Kraft Heinz Company
18.13.Kerry
18.14.Ajinomoto Co., Inc.
18.15.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Food Additives Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Bulk Sweeteners, Sugar Substitutes, Preservatives, Prebiotics, Probiotics, Anti-caking Agents, Enzymes, Emulsifiers, Hydrocolloids, Food Colorants, Food Flavours and Enhancers, Shelf-life stabilizers, Acidulants), By Source (Synthetic, Natural), By Application (Meat and Meat Products, Dairy and Desserts, Bakery and Confectionery, Beverages, Soups, Sauces, Dressings, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Food Additives Market size was USD 88.85 billion in 2021 and projected to grow from USD 99.2 billion in 2023 to USD 164.1 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 5.7% during the forecast period.
Food Additives are substances that improves the colour, flavour and aroma of food. Food additives are utilized to meet a requirement like upgrading durability and preservation. New food additives are being created to reach the increasing consumer demand for processed foods. Natural food additives are obtained from natural raw sources like plants, animals etc. and several synthetic food additives are also present in the market. Commonly used natural food additives are salt and sugar which were used traditionally by people to preserve food and improve their flavour.

MARKET HIGHLIGHTS
Food Additives Market is expected to reach USD 164.1 billion, growing at a CAGR of 5.7% during forecast period owing to the high requirement for preserving food from spoilage by using food additives which is expected to boost the growth of the Food Additives market. Food additives are included indirectly into the food material to improve the handling of food when stored and packed. Food additives play a vital role in packaging and processed food industry as additives possesses property of improving palatability, increase shelf-life of product and enhancing taste of the food item.
Food Additives Market Segments:
• Product Type
o Bulk Sweeteners
o Sugar Substitutes
o Preservatives
o Prebiotics
o Probiotics
o Anti-caking Agents
o Enzymes
o Emulsifiers
o Hydrocolloids
o Food Colorants
o Food Flavours and Enhancers
o Shelf-life stabilizers
o Acidulants
• Source
o Synthetic
o Natural
• Application
o Meat and Meat Products
o Dairy and Desserts
o Bakery and Confectionery
o Beverages
o Soups
o Sauces
o Dressings
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Food Processing Industries is Expected to Boost the Growth of the Market
Growing Awareness on Consuming Natural Food Products is Expected to Boost the Growth of the Market
Restraint
Improper Awareness on Food Additives May Restrain the Growth of the Market

Key Players
• Fooding Group Limited
• Ingredion Incorporated
• Novozymes Chr. Hansen Holding A/S
• International Flavors & Fragrances, Inc.
• Tate & Lyle Plc
• Givaudan
• BASF SE
• ADM
• Biospringer
• Corbion
• Sensient Technologies Corporation
• The Kraft Heinz Company
• Kerry
• Ajinomoto Co., Inc.
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Food Additives Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Food Additives Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Food Additives Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Food Additives Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Product Type
11.3.1.1. Bulk Sweeteners
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Sugar Substitutes
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Preservatives
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Prebiotics
11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Probiotics
11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Anti-caking Agents
11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.7.Enzymes
11.3.1.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.8.Emulsifiers
11.3.1.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.8.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.8.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.9.Hydrocolloids
11.3.1.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.9.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.9.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.10.Food Colorants
11.3.1.10.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.10.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.10.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.11. Food Flavours and Enhancers
11.3.1.11.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.11.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.11.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.12.Shelf-life stabilizers
11.3.1.12.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.12.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.12.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.13.Acidulants
11.3.1.13.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.13.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.13.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Source
11.3.2.1.Synthetic
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Natural
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.By Application
11.3.3.1.Meat and Meat Products
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Dairy and Desserts
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Bakery and Confectionery
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Beverages
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Soups
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.6. Sauces
11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.7. Dressings
11.3.3.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.8. Others
11.3.3.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12.North America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Source
12.3.3.By Application
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13.Europe Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product Type
13.3.2.By Source
13.3.3.By Application
13.4.Country
13.4.1. Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4.Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product Type
14.3.2. By Source
14.3.3. By Application
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3.South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product Type
15.3.2.By Source
15.3.3.By Application
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Food Additives Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product Type
16.3.2.By Source
16.3.3.By Application
16.4.Country
16.4.1.Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Fooding Group Limited
18.1.1.Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3.Market Share
18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5.Executive Team
18.2.Ingredion Incorporated
18.3.Novozymes Chr. Hansen Holding A/S
18.4.International Flavors & Fragrances, Inc.
18.5.Tate & Lyle Plc
18.6.Givaudan
18.7.BASF SE
18.8.ADM
18.9.Biospringer
18.10.Corbion
18.11. Sensient Technologies Corporation
18.12.The Kraft Heinz Company
18.13.Kerry
18.14.Ajinomoto Co., Inc.
18.15.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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