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有機牛肉市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)


Organic Beef Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界の有機牛肉市場は大幅な拡大基調にあり、2024年の187.9億ドルから2031年には312.8億ドルに増加し、年平均成長率7.5%という高い伸びを示すと予測されている。この成長の主な要因は、健康と環境に配慮する消費... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月4日 US$4,995
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サマリー

世界の有機牛肉市場は大幅な拡大基調にあり、2024年の187.9億ドルから2031年には312.8億ドルに増加し、年平均成長率7.5%という高い伸びを示すと予測されている。この成長の主な要因は、健康と環境に配慮する消費者が有機牛肉を求めるようになり、有機製品の世界的消費が増加していることである。有機食品の健康上の利点と環境上の利点に対する認識が、有機飼育された牛肉への消費者の嗜好の変化を促している。さらに、小売チェーンで有機牛肉が入手できるようになったことで、世界市場の売上が大きく伸びると予想される。

多様化する製品ラインナップが売上を伸ばす

消費者のライフスタイルの変化と労働人口の増加によって拍車がかかったコンビニエンス・フードへの需要の高まりが市場を牽引している。有機牛肉生産者は、幅広い顧客層を惹きつけるために、すぐに食べられる製品ラインを拡大することで対応している。主要企業は、挽肉、パテ、チャック、ステーキなどの加工製品を提供することで多様化を図っている。さらに、健康志向の消費者に対応したオーガニック牛肉料理の選択肢も増加傾向にある。eコマース・プラットフォームにおける有機牛肉製品の普及は、さらに需要拡大に寄与している。

成長の触媒としてのホスピタリティ部門

健康的な食事と清潔な生活に対する意識の高まりが、有機食品市場にプラスの影響を与えている。その結果、レストランやクイック・サービス・レストラン(QSR)を含む食品サービス・プロバイダーは、より多くの顧客を引き付け、売上を促進するために、オーガニック・オプションをメニューに組み込んでいる。オーガニック食品のマーケティングがより身近になったことで、レストランは農場で生産された新鮮で無農薬の、健康にも良い食事で顧客を呼び込むことができるようになった。オーガニック食品は従来の食品よりも食欲をそそるという認識も、レストランがオーガニックメニューを採用することを後押ししている。

製品の透明性とトレーサビリティに対する需要の高まり

食品の原産地や生産工程に対する消費者の関心は、近年急上昇している。この透明性に対する需要は特に高く、消費者は食物の入手経路や性質を追跡することに熱心である。食の安全への関心は、食品の消費に関連する潜在的リスクに対する意識を高めている。食肉製品の汚染という一般的な問題を考えると、有機牛肉を含む有機食肉の透明性に対する需要が高まっている。家畜が推奨基準に従って飼育されていることの保証を消費者が求めるにつれ、規制上の表示とトレーサビリティの重要性が増している。

有機食品生産を後押しする政府の支援

環境への影響を軽減するため、有機製品の生産と消費の促進を目指す政府の取り組みが増加している。カナダのCattleman's Financial Corporationのようなプログラムは、有機牛の飼料に関連するコストが高いことを認識し、有機家畜の飼育に財政的支援を提供している。このような政府の後押しの増加は、既存の製造業者にとって、有機牛肉のような有機製品の普及を拡大し、輸出の見通しを強化するチャンスとなる。

有機牛肉生産の課題

市場の成長にもかかわらず、有機牛肉生産は厳しい規制による課題に直面している。米国農務省の基準によれば、有機食肉生産に使用される家畜は、有機的管理手法で飼育され、従来の家畜とは別に飼育されなければならない。抗生物質や成長ホルモンの使用は禁止されている。こうした規制は、生産効率の低下、人件費の上昇、生産・販売経費の増大と相まって、製造業者の利益率低下につながる。有機牛肉生産者はまた、穀物肥育か牧草肥育のどちらかの有機システムを選択しなければならないが、どちらも追加コストとリスクを伴う。

地域市場の洞察

世界の有機牛肉市場では、北米と欧州が大きなシェアを占めると予想される。欧州の消費者は健康とウェルネスに重点を置いており、化学物質を含まない有機食品の消費を促進している。北米では、有機牛肉メーカーの数が多く、消費者による有機食肉製品の採用が増加していることが、同地域の主要市場シェアに寄与している。北米では、ミレニアル世代の消費者層が特に高タンパクでヘルシーな食品の需要を牽引している。

セグメント別成長インサイト

加工肉は、世界の有機牛肉市場において最も高い市場価値シェアを占めると予想される。様々な外食チャネルを通じた加工肉の消費量の多さが主な要因である。加工肉のサブセグメントの中では、ひき肉が加工食品に広く使用されていることから、CAGRが最も高くなると予測されている。

流通チャネルの洞察

企業対消費者セグメントでは、オンライン小売業者と独立系小売業者が世界の有機牛肉市場で大きな成長率を示すと予想される。オンライン販売チャネルで製品を入手できるため、メーカーと消費者の双方にとって購入が容易になり、市場成長を促進する。

競争環境

メーカーは、消費者の需要に応えるため、有機牛肉製品をオンライン小売チャネルに置くようになってきている。また、有機牛肉を含む有機製品を採用する健康志向の消費者層への対応にも注力している。例えば、ブラックウッド・バレー社は、様々なサプライヤーや流通業者と提携し、顧客基盤の拡大を図っている。ニート・ミート(Neat Meat)社は、同社のハーモニー(HARMONY)ブランドにリサイクル可能なパッケージを導入し、環境意識の高い顧客を惹きつけている。マンガピリ・ダウンズ・オーガニックスタッド・ファームは、手頃な価格の有機牛肉を求める顧客を引き付けるため、新しいラム・カタログを立ち上げた。2017年、トーマス・フーズ・インターナショナルは、持続可能な慣行を取り入れ事業を成長させるため、オーストラリアの食肉加工インフラに大規模な投資を行った。

カテゴリー別有機牛肉産業調査

牛肉の種類別

-フレッシュミート

-加工肉

o牛ひき肉

oステーキビーフ

oチャック

oパティ

その他

流通チャネル別

-企業間取引

-企業対消費者

ハイパーマーケット/スーパーマーケット

oコンビニエンスストア

o専門店

オンライン小売

その他の小売チャネル

地域別

-北米

-ラテンアメリカ

-ヨーロッパ

-南アジア・太平洋

-東アジア

-中東・アフリカ





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目次

1.要旨
1.1.世界の有機牛肉市場のスナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2023年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.生産量と貿易統計、2018年~2023年
3.1.世界の有機牛肉生産量、地域別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018~2023年
3.1.1.北米
3.1.2.欧州
3.1.3.アジア太平洋
3.1.4.ラテンアメリカ
3.1.5.中東・アフリカ
4.価格分析、2023年
4.1.牛肉タイプ別世界平均価格分析(トン当たり米ドル)、2023年
4.2.有機牛肉価格に影響を与える顕著な要因
4.3.世界平均価格分析(地域別)、トン当たり米ドル、2023年
5.有機牛肉の世界市場展望、2018年~2031年
5.1.有機牛肉の世界市場展望、牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.生鮮肉
5.1.1.2.加工肉
5.1.1.2.1.牛ひき肉
5.1.1.2.2.チャック
5.1.1.2.3.パティ
5.1.1.2.4.ステーキビーフ
5.1.1.2.5.その他
5.2.有機牛肉の世界市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.企業間取引
5.2.1.2.企業対消費者
5.2.1.2.1.コンビニエンスストア
5.2.1.2.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
5.2.1.2.3.オンライン小売
5.2.1.2.4.専門店
5.2.1.2.5.その他
5.3.有機牛肉の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.北米
5.3.1.2.欧州
5.3.1.3.アジア太平洋
5.3.1.4.ラテンアメリカ
5.3.1.5.中東・アフリカ
6.北米有機牛肉市場の展望、2018~2031年
6.1.北米の有機牛肉市場の展望、牛肉タイプ別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018~2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.生鮮肉
6.1.1.2.加工肉
6.1.1.2.1.牛ひき肉
6.1.1.2.2.チャック
6.1.1.2.3.パティ
6.1.1.2.4.ステーキビーフ
6.1.1.2.5.その他
6.2.北米有機牛肉市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.企業間取引
6.2.1.2.企業対消費者
6.2.1.2.1.コンビニエンスストア
6.2.1.2.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
6.2.1.2.3.オンライン小売
6.2.1.2.4.専門店
6.2.1.2.5.その他
6.3.北米有機牛肉市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.米国の有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
6.3.1.2.米国の有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.1.3.カナダのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.1.4.カナダの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.欧州有機牛肉市場の展望、2018年~2031年
7.1.欧州有機牛肉市場の展望、牛肉タイプ別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018~2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.生鮮肉
7.1.1.2.加工肉
7.1.1.2.1.牛ひき肉
7.1.1.2.2.チャック
7.1.1.2.3.パティ
7.1.1.2.4.ステーキビーフ
7.1.1.2.5.その他
7.2.欧州有機牛肉市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.企業間取引
7.2.1.2.企業対消費者
7.2.1.2.1.コンビニエンスストア
7.2.1.2.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.2.1.2.3.オンライン小売
7.2.1.2.4.専門店
7.2.1.2.5.その他
7.3.欧州有機牛肉市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.ドイツの有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.2.ドイツの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.3.イギリスの有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.4.イギリスの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.5.フランスのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.6.フランスのオーガニックビーフ市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.7.イタリアのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.8.イタリアのオーガニックビーフ市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.9.トルコのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
7.3.1.10.チュルキヤのオーガニック牛肉市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.11.ロシアのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
7.3.1.12.ロシアの有機牛肉市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.13.その他のヨーロッパの有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.14.その他のヨーロッパの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.アジア太平洋地域の有機牛肉市場の展望、2018年~2031年
8.1.アジア太平洋地域の有機牛肉市場の展望、牛肉タイプ別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018~2031年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.生鮮肉
8.1.1.2.加工肉
8.1.1.2.1.牛ひき肉
8.1.1.2.2.チャック
8.1.1.2.3.パティ
8.1.1.2.4.ステーキビーフ
8.1.1.2.5.その他
8.2.アジア太平洋地域の有機牛肉市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018~2031年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.企業間取引
8.2.1.2.企業対消費者
8.2.1.2.1.コンビニエンスストア
8.2.1.2.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
8.2.1.2.3.オンライン小売
8.2.1.2.4.専門店
8.2.1.2.5.その他
8.3.アジア太平洋地域の有機牛肉市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.中国の有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.2.中国有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.3.日本の有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.4.日本の有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.5.韓国の有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.6.韓国の有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.7.インドのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
8.3.1.8.インドの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.9.東南アジアの有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
8.3.1.10.東南アジアの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.11.その他のアジア太平洋地域の有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
8.3.1.12.アジア太平洋地域の残りの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.ラテンアメリカの有機牛肉市場の展望、2018年~2031年
9.1.ラテンアメリカの有機牛肉市場の展望、牛肉タイプ別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018~2031年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.生鮮肉
9.1.1.2.加工肉
9.1.1.2.1.牛ひき肉
9.1.1.2.2.チャック
9.1.1.2.3.パティ
9.1.1.2.4.ステーキビーフ
9.1.1.2.5.その他
9.2.ラテンアメリカの有機牛肉市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.企業間取引
9.2.1.2.企業対消費者
9.2.1.2.1.コンビニエンスストア
9.2.1.2.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.2.1.2.3.オンライン小売
9.2.1.2.4.専門店
9.2.1.2.5.その他
9.3.ラテンアメリカの有機牛肉市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
9.3.1.主なハイライト
9.3.1.1.ブラジルの有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.2.ブラジルの有機牛肉市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.3.メキシコのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.4.メキシコ有機牛肉市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.5.アルゼンチンのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.6.アルゼンチンのオーガニックビーフ市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.7.ラテンアメリカのその他の地域の有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.8.ラテンアメリカのその他の地域の有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.中東・アフリカ有機牛肉市場の展望、2018年~2031年
10.1.中東・アフリカ有機牛肉市場の展望、牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
10.1.1.主なハイライト
10.1.1.1.生鮮肉
10.1.1.2.加工肉
10.1.1.2.1.牛ひき肉
10.1.1.2.2.チャック
10.1.1.2.3.パティ
10.1.1.2.4.ステーキビーフ
10.1.1.2.5.その他
10.2.中東・アフリカの有機牛肉市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
10.2.1.主なハイライト
10.2.1.1.企業間取引
10.2.1.2.企業対消費者
10.2.1.2.1.コンビニエンスストア
10.2.1.2.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.2.1.2.3.オンライン小売
10.2.1.2.4.専門店
10.2.1.2.5.その他
10.3.中東・アフリカの有機牛肉市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
10.3.1.主なハイライト
10.3.1.1.GCCのオーガニック牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.2.GCCのオーガニックビーフ市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.3.南アフリカのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.4.南アフリカの有機牛肉市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.5.エジプトのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.6.エジプトのオーガニックビーフ市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.7.ナイジェリアのオーガニックビーフ市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.8.ナイジェリアのオーガニックビーフ市場:流通経路別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.9.その他の中東・アフリカの有機牛肉市場:牛肉タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.10.その他の中東・アフリカの有機牛肉市場:流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.各社の市場シェア分析、2023年
11.2.競合ダッシュボード
11.3.企業プロフィール
11.3.1.デンマーク・クラウン
11.3.1.1.会社概要
11.3.1.2.製品ポートフォリオ
11.3.1.3.財務概要
11.3.1.4.事業戦略と展開
11.3.2.メイヤー・ナチュラル・フーズ
11.3.2.1.会社概要
11.3.2.2.製品ポートフォリオ
11.3.2.3.財務概要
11.3.2.4.事業戦略と展開
11.3.3.OBEオーガニックス
11.3.3.1.会社概要
11.3.3.2.製品ポートフォリオ
11.3.3.3.財務概要
11.3.3.4.事業戦略と展開
11.3.4.エバーズフィールド・オーガニック社
11.3.4.1.会社概要
11.3.4.2.製品ポートフォリオ
11.3.4.3.財務概要
11.3.4.4.事業戦略と展開
11.3.5.ブラックウッドバレー・ビーフ
11.3.5.1.会社概要
11.3.5.2.製品ポートフォリオ
11.3.5.3.財務概要
11.3.5.4.事業戦略と展開
11.3.6.JBSグローバル
11.3.6.1.会社概要
11.3.6.2.製品ポートフォリオ
11.3.6.3.財務概要
11.3.6.4.事業戦略と展開
11.3.7.タイソン・フーズ社
11.3.7.1.会社概要
11.3.7.2.製品ポートフォリオ
11.3.7.3.財務概要
11.3.7.4.事業戦略と展開
11.3.8.パーデュー・ファームズ
11.3.8.1.会社概要
11.3.8.2.製品ポートフォリオ
11.3.8.3.財務概要
11.3.8.4.事業戦略と展開
11.3.9.Australian Organic Meats Group Pty.Ltd.
11.3.9.1.会社概要
11.3.9.2.製品ポートフォリオ
11.3.9.3.財務概要
11.3.9.4.事業戦略と展開
11.3.10.ベルデ・ファームズLLC
11.3.10.1.会社概要
11.3.10.2.製品ポートフォリオ
11.3.10.3.財務概要
11.3.10.4.事業戦略と展開
11.3.11.アルカディアンオーガニック&ナチュラルミートCO Pty.Ltd.
11.3.11.1.会社概要
11.3.11.2.製品ポートフォリオ
11.3.11.3.財務概要
11.3.11.4.事業戦略と展開
12.付録
12.1.調査方法
12.2.報告書の前提条件
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

The global organic beef market is on track for significant expansion, with projections showing an increase from $18.79 billion in 2024 to $31.28 billion by 2031, driven by a strong CAGR of 7.5%. This growth is primarily fueled by the rising global consumption of organic products, as more health- and environment-conscious consumers seek out organic beef. Awareness of the health benefits and environmental advantages of organic foods is prompting a shift in consumer preferences towards organically raised beef. Additionally, the availability of organic beef in retail chains is expected to significantly boost global market sales.

Diversified Product Offerings Enhancing Sales

The increasing demand for convenience foods, spurred by changes in consumer lifestyles and a growing working population, is driving the market. Organic beef producers are responding by expanding their ready-to-eat product lines to attract a broader customer base. Key players are diversifying their offerings with processed products such as ground beef, patties, chucks, and steaks. Moreover, the inclusion of organic beef meal options catering to health-conscious consumers is also on the rise. The proliferation of organic beef products on e-commerce platforms further contributes to growing demand.

Hospitality Sector as a Growth Catalyst

The heightened awareness of healthy eating and clean living is positively influencing the market for organic foods. As a result, food service providers, including restaurants and quick-service restaurants (QSRs), are incorporating organic options into their menus to attract more customers and drive sales. The marketing of organic food has become more accessible, enabling restaurants to draw in customers with farm-fresh, pesticide-free meals that offer health benefits. The perception of organic food as more appetizing than conventional food is also encouraging restaurants to adopt organic offerings.

Increasing Demand for Product Transparency and Traceability

Consumers' interest in the origins and production processes of their food has surged in recent years. This demand for transparency is particularly high, with consumers keen to trace the journey and nature of their food. The focus on food safety has heightened awareness of potential risks associated with food consumption. Given the common issue of meat product contamination, there is a growing demand for transparency in organic meat, including organic beef. Regulatory labeling and traceability are becoming increasingly important as consumers seek assurance that livestock is raised according to recommended standards.

Government Support Boosting Organic Food Production

Government initiatives aimed at promoting the production and consumption of organic products to mitigate environmental impact are on the rise. Programs such as the Cattleman’s Financial Corporation in Canada offer financial support for organic livestock breeding, recognizing the higher costs associated with organic cattle feed. This increased governmental backing presents opportunities for existing manufacturers to expand their reach and increase the penetration of organic products like organic beef, while also enhancing export prospects.

Challenges in Organic Beef Production

Despite the market's growth, organic beef production faces challenges due to stringent regulations. According to USDA standards, animals used for organic meat production must be raised using organic management practices and kept separate from conventional livestock. The use of antibiotics and growth hormones is prohibited. These regulations, coupled with lower production efficiency, higher labor costs, and increased production and marketing expenses, lead to reduced profit margins for manufacturers. Organic beef producers must also choose between grain-fed or grass-fed organic systems, both of which entail additional costs and risks.

Regional Market Insights

North America and Europe are expected to hold significant market shares in the global organic beef market. European consumers' focus on health and wellness is driving the consumption of chemical-free and organic food products, with beef being a key meat product. In North America, the higher number of organic beef manufacturers and the increasing adoption of organic meat products by consumers contribute to the region's leading market share. The millennial consumer base in North America is particularly driving demand for high-protein and healthy food products.

Segment Growth Insights

Processed meat is anticipated to hold the highest market value share within the global organic beef market. The high consumption of processed meat through various food service channels is a major contributing factor. Among processed meat sub-segments, ground beef is projected to experience the highest CAGR, driven by its extensive use in processed food products.

Distribution Channel Insights

In the business-to-consumer segment, online retailers and independent retailers are expected to exhibit significant growth rates in the global organic beef market. The availability of products on online sales channels facilitates convenient purchasing for both manufacturers and consumers, thereby driving market growth.

Competitive Landscape

Manufacturers are increasingly placing organic beef products on online retail channels to meet consumer demand. They are also focusing on catering to the health-conscious consumer base, which is adopting organic products, including organic beef. For example, Blackwood Valley has partnered with various suppliers and distributors to expand its customer base. Neat Meat has introduced recyclable packaging for its HARMONY brand to attract environmentally conscious customers. Mangapiri Downs Organicstud Farm launched a new Ram Catalogue to attract customers seeking affordable organic beef. In 2017, Thomas Foods International made significant investments in meat processing infrastructure in Australia to incorporate sustainable practices and grow its business.

Organic Beef Industry Research by Category

By Beef Type:

•Fresh Meat

•Processed Meat

oGround Beef

oSteak Beef

oChucks

oPatty

oOthers

By Distribution Channel:

•Business to Business

•Business to Consumer

oHypermarket/Supermarket

oConvenience Store

oSpecialty Store

oOnline Retail

oOther Retail Channels

By Region:

•North America

•Latin America

•Europe

•South Asia & Pacific

•East Asia

•Middle East & Africa





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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Organic Beef Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2023
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Production Output and Trade Statistics, 2018 - 2023
3.1. Global Organic Beef Production Output, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 - 2023
3.1.1. North America
3.1.2. Europe
3.1.3. Asia Pacific
3.1.4. Latin America
3.1.5. Middle East and Africa
4. Price Analysis, 2023
4.1. Global Average Price Analysis, by Beef Type, US$ Per Ton, 2023
4.2. Prominent Factor Affecting Organic Beef Prices
4.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Per Ton, 2023
5. Global Organic Beef Market Outlook, 2018 – 2031
5.1. Global Organic Beef Market Outlook, By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Fresh Meat
5.1.1.2. Processed Meat
5.1.1.2.1. Ground Beef
5.1.1.2.2. Chucks
5.1.1.2.3. Patty
5.1.1.2.4. Steak Beef
5.1.1.2.5. Others
5.2. Global Organic Beef Market Outlook, By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Business to Business
5.2.1.2. Business to Consumer
5.2.1.2.1. Convenience Stores
5.2.1.2.2. Hypermarkets/Supermarkets
5.2.1.2.3. Online Retail
5.2.1.2.4. Specialty Stores
5.2.1.2.5. Others
5.3. Global Organic Beef Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. North America
5.3.1.2. Europe
5.3.1.3. Asia Pacific
5.3.1.4. Latin America
5.3.1.5. Middle East & Africa
6. North America Organic Beef Market Outlook, 2018 – 2031
6.1. North America Organic Beef Market Outlook, By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Fresh Meat
6.1.1.2. Processed Meat
6.1.1.2.1. Ground Beef
6.1.1.2.2. Chucks
6.1.1.2.3. Patty
6.1.1.2.4. Steak Beef
6.1.1.2.5. Others
6.2. North America Organic Beef Market Outlook, By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Business to Business
6.2.1.2. Business to Consumer
6.2.1.2.1. Convenience Stores
6.2.1.2.2. Hypermarkets/Supermarkets
6.2.1.2.3. Online Retail
6.2.1.2.4. Specialty Stores
6.2.1.2.5. Others
6.3. North America Organic Beef Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. U.S. Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1.2. U.S. Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1.3. Canada Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1.4. Canada Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Europe Organic Beef Market Outlook, 2018 – 2031
7.1. Europe Organic Beef Market Outlook, By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Fresh Meat
7.1.1.2. Processed Meat
7.1.1.2.1. Ground Beef
7.1.1.2.2. Chucks
7.1.1.2.3. Patty
7.1.1.2.4. Steak Beef
7.1.1.2.5. Others
7.2. Europe Organic Beef Market Outlook, By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Business to Business
7.2.1.2. Business to Consumer
7.2.1.2.1. Convenience Stores
7.2.1.2.2. Hypermarkets/Supermarkets
7.2.1.2.3. Online Retail
7.2.1.2.4. Specialty Stores
7.2.1.2.5. Others
7.3. Europe Organic Beef Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Germany Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.2. Germany Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.3. U.K. Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.4. U.K. Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.5. France Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.6. France Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.7. Italy Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.8. Italy Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.9. Türkiye Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.10. Türkiye Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.11. Russia Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.12. Russia Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.13. Rest of Europe Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.14. Rest of Europe Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Asia Pacific Organic Beef Market Outlook, 2018 – 2031
8.1. Asia Pacific Organic Beef Market Outlook, By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Fresh Meat
8.1.1.2. Processed Meat
8.1.1.2.1. Ground Beef
8.1.1.2.2. Chucks
8.1.1.2.3. Patty
8.1.1.2.4. Steak Beef
8.1.1.2.5. Others
8.2. Asia Pacific Organic Beef Market Outlook, By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Business to Business
8.2.1.2. Business to Consumer
8.2.1.2.1. Convenience Stores
8.2.1.2.2. Hypermarkets/Supermarkets
8.2.1.2.3. Online Retail
8.2.1.2.4. Specialty Stores
8.2.1.2.5. Others
8.3. Asia Pacific Organic Beef Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. China Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.2. China Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.3. Japan Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.4. Japan Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.5. South Korea Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.6. South Korea Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.7. India Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.8. India Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.9. Southeast Asia Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.10. Southeast Asia Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.11. Rest of Asia Pacific Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.12. Rest of Asia Pacific Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Organic Beef Market Outlook, 2018 – 2031
9.1. Latin America Organic Beef Market Outlook, By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Fresh Meat
9.1.1.2. Processed Meat
9.1.1.2.1. Ground Beef
9.1.1.2.2. Chucks
9.1.1.2.3. Patty
9.1.1.2.4. Steak Beef
9.1.1.2.5. Others
9.2. Latin America Organic Beef Market Outlook, By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Business to Business
9.2.1.2. Business to Consumer
9.2.1.2.1. Convenience Stores
9.2.1.2.2. Hypermarkets/Supermarkets
9.2.1.2.3. Online Retail
9.2.1.2.4. Specialty Stores
9.2.1.2.5. Others
9.3. Latin America Organic Beef Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Brazil Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.2. Brazil Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.3. Mexico Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.4. Mexico Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.5. Argentina Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.6. Argentina Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.7. Rest of Latin America Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.8. Rest of Latin America Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Organic Beef Market Outlook, 2018 – 2031
10.1. Middle East & Africa Organic Beef Market Outlook, By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.1.1. Key Highlights
10.1.1.1. Fresh Meat
10.1.1.2. Processed Meat
10.1.1.2.1. Ground Beef
10.1.1.2.2. Chucks
10.1.1.2.3. Patty
10.1.1.2.4. Steak Beef
10.1.1.2.5. Others
10.2. Middle East & Africa Organic Beef Market Outlook, By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.2.1. Key Highlights
10.2.1.1. Business to Business
10.2.1.2. Business to Consumer
10.2.1.2.1. Convenience Stores
10.2.1.2.2. Hypermarkets/Supermarkets
10.2.1.2.3. Online Retail
10.2.1.2.4. Specialty Stores
10.2.1.2.5. Others
10.3. Middle East & Africa Organic Beef Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1. Key Highlights
10.3.1.1. GCC Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.2. GCC Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.3. South Africa Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.4. South Africa Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.5. Egypt Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.6. Egypt Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.7. Nigeria Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.8. Nigeria Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.9. Rest of Middle East & Africa Organic Beef Market By Beef Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.10. Rest of Middle East & Africa Organic Beef Market By Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
11. Competitive Landscape
11.1. Company Market Share Analysis, 2023
11.2. Competitive Dashboard
11.3. Company Profiles
11.3.1. Danish Crown
11.3.1.1. Company Overview
11.3.1.2. Product Portfolio
11.3.1.3. Financial Overview
11.3.1.4. Business Strategies and Development
11.3.2. Meyer Natural Foods
11.3.2.1. Company Overview
11.3.2.2. Product Portfolio
11.3.2.3. Financial Overview
11.3.2.4. Business Strategies and Development
11.3.3. OBE Organics
11.3.3.1. Company Overview
11.3.3.2. Product Portfolio
11.3.3.3. Financial Overview
11.3.3.4. Business Strategies and Development
11.3.4. Eversfield Organic Ltd.
11.3.4.1. Company Overview
11.3.4.2. Product Portfolio
11.3.4.3. Financial Overview
11.3.4.4. Business Strategies and Development
11.3.5. Blackwood Valley Beef
11.3.5.1. Company Overview
11.3.5.2. Product Portfolio
11.3.5.3. Financial Overview
11.3.5.4. Business Strategies and Development
11.3.6. JBS Global
11.3.6.1. Company Overview
11.3.6.2. Product Portfolio
11.3.6.3. Financial Overview
11.3.6.4. Business Strategies and Development
11.3.7. Tyson Foods Inc.
11.3.7.1. Company Overview
11.3.7.2. Product Portfolio
11.3.7.3. Financial Overview
11.3.7.4. Business Strategies and Development
11.3.8. Perdue Farms
11.3.8.1. Company Overview
11.3.8.2. Product Portfolio
11.3.8.3. Financial Overview
11.3.8.4. Business Strategies and Development
11.3.9. Australian Organic Meats Group Pty. Ltd.
11.3.9.1. Company Overview
11.3.9.2. Product Portfolio
11.3.9.3. Financial Overview
11.3.9.4. Business Strategies and Development
11.3.10. Verde Farms, LLC
11.3.10.1. Company Overview
11.3.10.2. Product Portfolio
11.3.10.3. Financial Overview
11.3.10.4. Business Strategies and Development
11.3.11. Arcadian Organic & Natural Meat CO Pty. Ltd.
11.3.11.1. Company Overview
11.3.11.2. Product Portfolio
11.3.11.3. Financial Overview
11.3.11.4. Business Strategies and Development
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Report Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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