オーガニックファーストフードの世界市場規模調査&予測、製品別(食品、飲料、デザート)、ソース別(動物製品、植物製品)、エンドユーザー別(家庭用、業務用、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Organic Fast-Food Market Size study & Forecast, by Product (Food, Beverages and Desserts), By Source (Animal Product and Plant Product), By End User (Household, commercial, others) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のオーガニックファーストフード市場は、2021年に約52億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オーガニックファーストフードは、リン、マ... もっと見る
サマリー世界のオーガニックファーストフード市場は、2021年に約52億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オーガニックファーストフードは、リン、マグネシウム、鉄などの一部のミネラルの含有量が高いため、健康的で高品質な食品です。オーガニックファーストフードは、生態系のバランスを促進し、農薬や肥料の使用を制限する有機農業によって生産された製品を使用しています。オーガニック・ファーストフード市場は、健康的な製品に対する意識の高まりと、世界市場におけるオーガニック食品への需要の高まりが、成長の大きな要因となっています。オーガニックファーストフード市場の成長を加速させると予想される主な主要因は、健康的な製品に対する消費者の意識の高まりと、有機農業の生産量の上昇です。例えば、Statista-によると、2020年、世界のオーガニック生産面積は約7490万ヘクタールに達し、2027年には3700万ヘクタールを超える市場に成長すると予測されています。また、がん、糖尿病、感染症などの慢性疾患の増加や医療費負担の増加により、オーガニックファーストフードの世界的な需要が高まっています。さらに、近代化の進展、レストランのデジタル化、より健康的なファストフードの入手が可能であることも、市場に明るい展望を生み出しています。しかし、オーガニックファストフードの高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 オーガニックファストフードの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は収益面で市場を支配しており、化学物質を含まない、有機ファストフードが従来の製品よりも健康的であるなど、製品独自の利点により、北米の産業は急速に成長すると予測されています。一方、アジア太平洋地域は、有機食品の消費の増加や調理済み製品の人気の高まりなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。製造面では、中国が有機食品市場のかなりの部分を占めています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ニックス オーガニックファーストフード オーガニッククーデター ホールフーズ・マーケット・インク ホーメル・フーズ・コーポレーション クリフバー&カンパニー ハイン・セレスティアル・グループ ドール・フード・カンパニー・インク クローガー社 オーガニックバレー ニューマンズ・オウン社 市場の最近の動向 ⮚ 2021年7月、持続可能なライフスタイルと植物由来の持続可能で目的主導のライフスタイルブランドに特化したウェルネスと総合健康企業のネプチューンウェルネスソリューションズ株式会社は、Sprout Organic Foodsのデビューを確認し、Alterna Capital Solutions, LLC(「Alterna」)と売掛金のファクタリング施設を締結しました。利用可能な最大額は500万ドルです。 世界のオーガニックファストフードの市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象製品、ソース、エンドユーザー、地域 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別で見る 食品 飲料 デザート ソース別 動物製品 プラント製品 エンドユーザー別 家庭用 営利的 人 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Organic Fast-Food Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Organic Fast-Food Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Organic Fast-Food Market, by Source, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Organic Fast-Food Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Organic Fast-Food Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Organic Fast-Food Market Dynamics 3.1. Organic Fast-Food Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing awareness regarding the health and environmental benefits of organic food 3.1.1.2. Growing consumption of healthy food 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Organic Fast-Food 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increase popularity of easy-to-make healthy food option 3.1.3.2. Modernization and digitization of restaurants Chapter 4. Global Organic Fast-Food Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Organic Fast-Food Market, by Product 1.1. Market Snapshot 1.2. Global Organic Fast-Food Market by Product, Performance - Potential Analysis 1.3. Global Organic Fast-Food Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 1.4. Organic Fast-Food Market, Sub Segment Analysis 1.4.1. Food 1.4.2. Beverages 1.4.3. Desserts Chapter 2. Global Organic Fast-Food Market, by Source 2.1. Market Snapshot 2.2. Global Organic Fast-Food Market by Source, Performance - Potential Analysis 2.3. Global Organic Fast-Food Market Estimates & Forecasts by Source 2019-2029 (USD Billion) 2.4. Organic Fast-Food Market, Sub Segment Analysis 2.4.1. Animal Product 2.4.2. Plant Product Chapter 3. Global Organic Fast-Food Market, by End User 3.1. Market Snapshot 3.2. Global Organic Fast-Food Market by End User, Performance - Potential Analysis 3.3. Global Organic Fast-Food Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion) 3.4. Organic Fast-Food Market, Sub Segment Analysis 3.4.1. Household 3.4.2. commercial 3.4.3. others Chapter 4. Global Organic Fast-Food Market, Regional Analysis 4.1. Organic Fast-Food Market, Regional Market Snapshot 4.2. North America Organic Fast-Food Market 4.2.1. U.S. Organic Fast-Food Market 4.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 4.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 4.2.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 4.2.2. Canada Organic Fast-Food Market 4.3. Europe Organic Fast-Food Market Snapshot 4.3.1. U.K. Organic Fast-Food Market 4.3.2. Germany Organic Fast-Food Market 4.3.3. France Organic Fast-Food Market 4.3.4. Spain Organic Fast-Food Market 4.3.5. Italy Organic Fast-Food Market 4.3.6. Rest of Europe Organic Fast-Food Market 4.4. Asia-Pacific Organic Fast-Food Market Snapshot 4.4.1. China Organic Fast-Food Market 4.4.2. India Organic Fast-Food Market 4.4.3. Japan Organic Fast-Food Market 4.4.4. Australia Organic Fast-Food Market 4.4.5. South Korea Organic Fast-Food Market 4.4.6. Rest of Asia Pacific Organic Fast-Food Market 4.5. Latin America Organic Fast-Food Market Snapshot 4.5.1. Brazil Organic Fast-Food Market 4.5.2. Mexico Organic Fast-Food Market 4.6. Rest of The World Organic Fast-Food Market Chapter 5. Competitive Intelligence 5.1. Top Market Strategies 5.2. Company Profiles 5.2.1. Nics Organic Fast Food 5.2.1.1. Key Information 5.2.1.2. Overview 5.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 5.2.1.4. Product Summary 5.2.1.5. Recent Developments 5.2.2. The Organic Coup 5.2.3. Whole Foods Market Inc. 5.2.4. Hormel Foods Corporation 5.2.5. Clif Bar & Company 5.2.6. Hain Celestial Group 5.2.7. Dole Food Company, Inc. 5.2.8. Kroger Company 5.2.9. Organic Valley 5.2.10. Newman's Own Inc. Chapter 6. Research Process 6.1. Research Process 6.1.1. Data Mining 6.1.2. Analysis 6.1.3. Market Estimation 6.1.4. Validation 6.1.5. Publishing 6.2. Research Attributes 6.3. Research Assumption
SummaryGlobal Organic Fast-Food Market is valued at approximately USD 5.25 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.7% over the forecast period 2022-2029. Organic fast food is a healthy and high-quality food due to the higher levels of some minerals such as phosphorus, magnesium and iron. Organic fast foods use products produced by organic farming that promote ecological balance and limit the use of pesticides and fertilizers. The Organic fast food market is a major factor of growth, Increasing awareness towards healthy products and rising demand for organic food in the global market. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Organic Fast-Food Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Organic Fast-Food Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Organic Fast-Food Market, by Source, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Organic Fast-Food Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Organic Fast-Food Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Organic Fast-Food Market Dynamics 3.1. Organic Fast-Food Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing awareness regarding the health and environmental benefits of organic food 3.1.1.2. Growing consumption of healthy food 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Organic Fast-Food 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increase popularity of easy-to-make healthy food option 3.1.3.2. Modernization and digitization of restaurants Chapter 4. Global Organic Fast-Food Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Organic Fast-Food Market, by Product 1.1. Market Snapshot 1.2. Global Organic Fast-Food Market by Product, Performance - Potential Analysis 1.3. Global Organic Fast-Food Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 1.4. Organic Fast-Food Market, Sub Segment Analysis 1.4.1. Food 1.4.2. Beverages 1.4.3. Desserts Chapter 2. Global Organic Fast-Food Market, by Source 2.1. Market Snapshot 2.2. Global Organic Fast-Food Market by Source, Performance - Potential Analysis 2.3. Global Organic Fast-Food Market Estimates & Forecasts by Source 2019-2029 (USD Billion) 2.4. Organic Fast-Food Market, Sub Segment Analysis 2.4.1. Animal Product 2.4.2. Plant Product Chapter 3. Global Organic Fast-Food Market, by End User 3.1. Market Snapshot 3.2. Global Organic Fast-Food Market by End User, Performance - Potential Analysis 3.3. Global Organic Fast-Food Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion) 3.4. Organic Fast-Food Market, Sub Segment Analysis 3.4.1. Household 3.4.2. commercial 3.4.3. others Chapter 4. Global Organic Fast-Food Market, Regional Analysis 4.1. Organic Fast-Food Market, Regional Market Snapshot 4.2. North America Organic Fast-Food Market 4.2.1. U.S. Organic Fast-Food Market 4.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 4.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 4.2.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 4.2.2. Canada Organic Fast-Food Market 4.3. Europe Organic Fast-Food Market Snapshot 4.3.1. U.K. Organic Fast-Food Market 4.3.2. Germany Organic Fast-Food Market 4.3.3. France Organic Fast-Food Market 4.3.4. Spain Organic Fast-Food Market 4.3.5. Italy Organic Fast-Food Market 4.3.6. Rest of Europe Organic Fast-Food Market 4.4. Asia-Pacific Organic Fast-Food Market Snapshot 4.4.1. China Organic Fast-Food Market 4.4.2. India Organic Fast-Food Market 4.4.3. Japan Organic Fast-Food Market 4.4.4. Australia Organic Fast-Food Market 4.4.5. South Korea Organic Fast-Food Market 4.4.6. Rest of Asia Pacific Organic Fast-Food Market 4.5. Latin America Organic Fast-Food Market Snapshot 4.5.1. Brazil Organic Fast-Food Market 4.5.2. Mexico Organic Fast-Food Market 4.6. Rest of The World Organic Fast-Food Market Chapter 5. Competitive Intelligence 5.1. Top Market Strategies 5.2. Company Profiles 5.2.1. Nics Organic Fast Food 5.2.1.1. Key Information 5.2.1.2. Overview 5.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 5.2.1.4. Product Summary 5.2.1.5. Recent Developments 5.2.2. The Organic Coup 5.2.3. Whole Foods Market Inc. 5.2.4. Hormel Foods Corporation 5.2.5. Clif Bar & Company 5.2.6. Hain Celestial Group 5.2.7. Dole Food Company, Inc. 5.2.8. Kroger Company 5.2.9. Organic Valley 5.2.10. Newman's Own Inc. Chapter 6. Research Process 6.1. Research Process 6.1.1. Data Mining 6.1.2. Analysis 6.1.3. Market Estimation 6.1.4. Validation 6.1.5. Publishing 6.2. Research Attributes 6.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(source)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/01 10:26 153.05 円 167.01 円 200.08 円 |