世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ルートビアの世界市場規模調査、製品別(アルコール、ノンアルコール)、タイプ別(コンベンショナル、ダイエット)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、地域別予測 2022-2028


Global Root Beer Market Size study, by Product (Alcoholic, Non-alcoholic) by Type (Conventional, Diet) by Distribution Channel (On-trade, Off-trade) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のルートビア市場は、2021年に約6億9675万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.50%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ルートビアは、サッサフラスの木の根の皮から作られる北米の伝統... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のルートビア市場は、2021年に約6億9675万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.50%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ルートビアは、サッサフラスの木の根の皮から作られる北米の伝統的な飲料です。その独特の風味と低いアルコール度数から、世界中で人気を博しています。サッサフラスの根皮、ウィンターグリーンの葉、蜂蜜または砂糖、糖蜜、バニラエッセンス、水などは、ノンアルコールルートビアの一般的な原料です。ブラックチェリーの樹皮、サッサフラス、バニラ、ウィンターグリーン、スイートバーチ、シナモン、アカシア、アニス、ナツメグ、リコリスルート、キャラメルなどは、最も人気のあるルートビールの味の一部です。また、健康面でも様々な効果が期待されています。ノンアルコール飲料の需要拡大、ミレニアル世代におけるルートビア人気の高まり、世界的なフードサービス市場などが市場を牽引しています。 しかし、アルコール対策キャンペーンの高まりや高齢化率の上昇が、2022-2028年の予測期間における市場成長を阻害しています。

ルートビールの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は最大の市場シェアを占めています。北米では、米国がルートビールのトップ消費国です。米国では、ソフトタイプのルートビアが人気の飲料となっています。この地域におけるハードルートビールの需要は、独特の風味を持つ低アルコール飲料に対する顧客の嗜好の高まりによって牽引されています。ハードルートビールのアルコール度数(ABV)は通常5~6%です。米国は、世界最大のルートビア消費国です。歴史的には、米国で多く栽培されているサッサフラスの根皮から醸造されていたため、この飲料は米国原産である。19世紀初頭の米国で、このノンアルコール飲料が普及した。2022年から2028年にかけて、欧州地域市場が最も速い速度で成長すると予想されています。例えば、ドイツやイギリスは、この地域の他の国に比べて消費量が多い。ルートビールの需要は、健康やウェルネスに対する意識の高まりにより、栄養価の高い食事や飲料を好む顧客が増加していることが要因となっています。市場に出回っている他の清涼飲料水と比較した場合、より健康的であると考えられている。この地域には、地球上で最も健康志向の高い人々が住んでいます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
キューリグ・Dr.ペッパー
アンハイザー・ブッシュ・カンパニーズ、LLC
ブリッツ・ワインハード・ブルーイング社(Blitz-Weinhard Brewing Co.
ダッズルートビア
シュプレヒコール・ブリューイング・カンパニー・インク
ザ・ベルグホフ
バンダバーグ・ブリュード・ドリンク
ホールフーズマーケットIP、L.P.
ワープド・ウィング・ソーダ・カンパニー
スチュワート・レストランツ・インク(Stewart's Restaurants, Inc.

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
製品別:アルコール飲料
ノンアルコール
タイプ別
コンベンショナル
ダイエット
流通チャネル別
オントレード
オフトレード
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるルートビールの世界市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Root Beer Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Root Beer Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Root Beer Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Root Beer Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Root Beer Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Root Beer Market Dynamics
3.1. Root Beer Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for Low alcoholic beverages
3.1.1.2. Rising popularity of root beer among millennials
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising Anti-alcohol campaigns
3.1.2.2. Rising aging population
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing awareness about health and wellness among Consumers
3.1.3.2. Market players developing new diet root beers
Chapter 4. Global Root Beer Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Root Beer Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Root Beer Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Root Beer Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. Root Beer Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Alcoholic
6.4.2. Non- Alcoholic
Chapter 7. Global Root Beer Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Root Beer Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Root Beer Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Root Beer Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Conventional
7.4.2. Diet
Chapter 8. Global Root Beer Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Root Beer Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Root Beer Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
8.4. Root Beer Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. On-trade
8.4.2. Off-Trade
Chapter 9. Global Root Beer Market, Regional Analysis
9.1. Root Beer Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Root Beer Market
9.2.1. U.S. Root Beer Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Root Beer Market
9.3. Europe Root Beer Market Snapshot
9.3.1. U.K. Root Beer Market
9.3.2. Germany Root Beer Market
9.3.3. France Root Beer Market
9.3.4. Spain Root Beer Market
9.3.5. Italy Root Beer Market
9.3.6. Rest of Europe Root Beer Market
9.4. Asia-Pacific Root Beer Market Snapshot
9.4.1. China Root Beer Market
9.4.2. India Root Beer Market
9.4.3. Japan Root Beer Market
9.4.4. Australia Root Beer Market
9.4.5. South Korea Root Beer Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Root Beer Market
9.5. Latin America Root Beer Market Snapshot
9.5.1. Brazil Root Beer Market
9.5.2. Mexico Root Beer Market
9.6. Rest of The World Root Beer Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Keurig Dr. Pepper
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.2. Anheuser-Busch Companies, LLC.
10.2.3. Blitz-Weinhard Brewing Co.
10.2.4. Dad's Root Beer
10.2.5. Sprecher Brewing Co. Inc.
10.2.6. The Berghoff
10.2.7. Bundaberg Brewed Drinks
10.2.8. Whole Foods Market IP, L.P.
10.2.9. Warped Wing Soda Co.
10.2.10. Stewart’s Restaurants, Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Root Beer Market is valued approximately USD 696.75 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.50 % over the forecast period 2022-2028. Root beer is a classic North American beverage produced from the root bark of the sassafras tree. The drink is gaining popularity around the world due to its distinct flavour and low alcohol content.. Sassafras root bark, wintergreen leaf, honey or sugar, molasses, vanilla extract, and water are all common ingredients in non-alcoholic root beer. Black cherry bark, sassafras, vanilla, wintergreen, sweet birch, cinnamon, acacia, anise, nutmeg, licorice root, and caramel are some of the most popular root beer tastes. It also has a number of health benefits. The expanding demand for non-alcoholic beverages, the growing popularity of root beer among millennials, and the worldwide foodservice market are all driving the market .. However, rising Anti-alcohol campaigns and rising aging population impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Root Beer Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America accounted for largest market share.. In North America, the United States is the top consumer of root beer. Soft root beer is a popular beverage in the United States. The demand for hard root beer in the region is being driven by a growing customer preference for low-alcohol beverages with distinct flavours. Hard root beers typically have an alcohol by volume (ABV) of 5 to 6%. The United States is the world's greatest consumer of root beer. Because it was historically brewed from the root bark of the sassafras tree, which is mostly grown in the United States, this drink is a native of the United States. During the early nineteenth century in the United States, this non-alcoholic beverage became popular. From 2022 to 2028, the European regional market is expected to grow at the fastest rate. Germany and the United Kingdom, for example, have high consumption relative to other countries in the region. Root beer demand is being driven by a growing customer preference for nutritious meals and beverages as a result of increased health and wellness awareness. When compared to other soft drinks on the market, it is thought to be healthier. The region is home to the most health-conscious people in the planet.

Major market player included in this report are:
Keurig Dr. Pepper
Anheuser-Busch Companies, LLC.
Blitz-Weinhard Brewing Co.
Dad's Root Beer
Sprecher Brewing Co. Inc.
The Berghoff
Bundaberg Brewed Drinks
Whole Foods Market IP, L.P.
Warped Wing Soda Co
Stewart’s Restaurants, Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Alcoholic
Non-alcoholic
By Type:
Conventional
Diet
By Distribution Channel:
On-trade
Off-trade
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Root Beer Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Root Beer Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Root Beer Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Root Beer Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Root Beer Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Root Beer Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Root Beer Market Dynamics
3.1. Root Beer Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for Low alcoholic beverages
3.1.1.2. Rising popularity of root beer among millennials
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising Anti-alcohol campaigns
3.1.2.2. Rising aging population
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing awareness about health and wellness among Consumers
3.1.3.2. Market players developing new diet root beers
Chapter 4. Global Root Beer Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Root Beer Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Root Beer Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Root Beer Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. Root Beer Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Alcoholic
6.4.2. Non- Alcoholic
Chapter 7. Global Root Beer Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Root Beer Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Root Beer Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Root Beer Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Conventional
7.4.2. Diet
Chapter 8. Global Root Beer Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Root Beer Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Root Beer Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
8.4. Root Beer Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. On-trade
8.4.2. Off-Trade
Chapter 9. Global Root Beer Market, Regional Analysis
9.1. Root Beer Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Root Beer Market
9.2.1. U.S. Root Beer Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Root Beer Market
9.3. Europe Root Beer Market Snapshot
9.3.1. U.K. Root Beer Market
9.3.2. Germany Root Beer Market
9.3.3. France Root Beer Market
9.3.4. Spain Root Beer Market
9.3.5. Italy Root Beer Market
9.3.6. Rest of Europe Root Beer Market
9.4. Asia-Pacific Root Beer Market Snapshot
9.4.1. China Root Beer Market
9.4.2. India Root Beer Market
9.4.3. Japan Root Beer Market
9.4.4. Australia Root Beer Market
9.4.5. South Korea Root Beer Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Root Beer Market
9.5. Latin America Root Beer Market Snapshot
9.5.1. Brazil Root Beer Market
9.5.2. Mexico Root Beer Market
9.6. Rest of The World Root Beer Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Keurig Dr. Pepper
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.2. Anheuser-Busch Companies, LLC.
10.2.3. Blitz-Weinhard Brewing Co.
10.2.4. Dad's Root Beer
10.2.5. Sprecher Brewing Co. Inc.
10.2.6. The Berghoff
10.2.7. Bundaberg Brewed Drinks
10.2.8. Whole Foods Market IP, L.P.
10.2.9. Warped Wing Soda Co.
10.2.10. Stewart’s Restaurants, Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/30 10:26

154.31 円

167.43 円

203.53 円

ページTOPに戻る