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オーガニックワインの世界市場規模調査、タイプ別(赤オーガニックワイン、白オーガニックワイン)、パッケージ別(ボトル、缶、その他)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、地域別予測 2022-2028


Global Organic Wine Market Size study, by Type (Red Organic Wine, White Organic Wine) by Packaging (Bottles, Cans, Others) by Distribution Channel (On-trade, Off-trade) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のオーガニックワイン市場は、2021年に約80.8億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には10.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 オーガニックワインは、人工の化学肥料、農薬、殺菌剤、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月9日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のオーガニックワイン市場は、2021年に約80.8億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には10.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 オーガニックワインは、人工の化学肥料、農薬、殺菌剤、除草剤を使用しない有機農法で育てられたブドウから作られます。この業界は、世界中で健康問題に対する消費者の意識が高まっていることが主な要因となっています。オーガニック製品への需要は急速に拡大しています。化学物質を含まない有機製品は、特に北米やヨーロッパで消費者の間で人気が高まっています。オーガニック・トレード・アソシエーション(OTA)によると、米国では7500万人のミレニアル世代が有機食品・飲料を消費しています。米国におけるオーガニック購入者の最大のセグメントは、18歳から34歳の親です。オーガニック食品の売上高は2020年に560億米ドルを突破し、前年比12.8%増となる。世界市場は、オーガニック製品の成長によって牽引されると思われます。しかし、2021年から2027年の予測期間を通じて、反アルコールへの取り組みの強化や人口の高齢化が市場の成長を阻害すると考えられます。ワインは多くのヨーロッパ文化に不可欠な要素となっており、夕食や昼食のお供として習慣的に提供されています。INSEEC UのChaireVins et Spiritueuxと欧州ワインエコノミスト協会が2020年に実施した調査によると、スペインをはじめとする欧州諸国でのコロナウイルスの流行により、家庭内隔離期間中のワイン消費量は大幅に増加しました。しかし、オーガニックワインは従来のワインと比較して高額なため、市場拡大の足かせとなっています。

オーガニックワインの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパが市場をリードし、最も高い収益シェアを占めています。市場の50%以上を占めるヨーロッパ諸国はわずか数カ国である。ドイツは、世界最大のオーガニックワイン消費国です。IWSR(International Wines and Spirits Record)によると、世界のオーガニックワイン消費量のトップ3はドイツ、フランス、イギリスで、それぞれ約24%、16%、10%を占めている。ヨーロッパは、引き続き世界最大のオーガニックワイン消費国である。同地域の消費者はオーガニック製品に対する意識が高く、その結果、オーガニック製品の消費量は世界の他の地域よりも欧州で高くなっています。収益面では、北米の市場が予測期間中に最も高いCAGRパーセントで成長すると予想されます。北米は、世界で2番目に大きなオーガニックワイン市場です。米国は、フランス、ドイツに次いで世界第3位の有機赤ワイン消費国であり、有機ワイン市場を支配しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アボンデール
エルジン・リッジ・ワインズ
ケンダル・ジャコン・ワイナリー(Kendall-Jackon Winery
ザ・オーガニック・ワイン・カンパニー
ブロンコ・ワイン・カンパニー
キング・エステート・ワイナリー
グルギッチ・ヒルズ・エステート
エミリアーナ・オーガニック・ヴィンヤード
ソシエタ・アグリコラ・クエルチャベッラSPA
フレイ・ヴィンヤーズ
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
タイプ別
赤色オーガニックワイン
白オーガニックワイン
パッケージング別
ボトル

その他
流通チャネル別
オントレード
オフトレード
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のオーガニックワイン市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Organic Wine Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Organic Wine Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Organic Wine Market, by Packaging, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Organic Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Organic Wine Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Organic Wine Market Dynamics
3.1. Organic Wine Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for Organic Food and Beverages
3.1.1.2. Significant Health Benefits and Fine Taste
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost of Organic Wine in comparison to Conventional Wine
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Boost in the E-commerce sector
Chapter 4. Global Organic Wine Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Organic Wine Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Organic Wine Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Organic Wine Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Organic Wine Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Red Organic Wine
6.4.2. White Organic Wine
Chapter 7. Global Organic Wine Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Organic Wine Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Organic Wine Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Organic Wine Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Bottles
7.4.2. Cans
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Organic Wine Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Organic Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Organic Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Organic Wine Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. On-trade
8.4.2. Off-Trade
Chapter 9. Global Organic Wine Market, Regional Analysis
9.1. Organic Wine Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Organic Wine Market
9.2.1. U.S. Organic Wine Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Organic Wine Market
9.3. Europe Organic Wine Market Snapshot
9.3.1. U.K. Organic Wine Market
9.3.2. Germany Organic Wine Market
9.3.3. France Organic Wine Market
9.3.4. Spain Organic Wine Market
9.3.5. Italy Organic Wine Market
9.3.6. Rest of Europe Organic Wine Market
9.4. Asia-Pacific Organic Wine Market Snapshot
9.4.1. China Organic Wine Market
9.4.2. India Organic Wine Market
9.4.3. Japan Organic Wine Market
9.4.4. Australia Organic Wine Market
9.4.5. South Korea Organic Wine Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Organic Wine Market
9.5. Latin America Organic Wine Market Snapshot
9.5.1. Brazil Organic Wine Market
9.5.2. Mexico Organic Wine Market
9.6. Rest of The World Organic Wine Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Avondale
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Type Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.2. Elgin Ridge Wines
10.2.3. Kendall-Jackon Winery
10.2.4. The Organic Wine Company
10.2.5. Bronco Wine Company
10.2.6. King Estate Winery
10.2.7. Grgich Hills Estate
10.2.8. Emiliana Organic Vineyards
10.2.9. Societa Agricola QuerciabellaSpA
10.2.10. Frey Vineyards
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Organic Wine Market is valued approximately USD 8.08 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.20% over the forecast period 2022-2028 Organic wine is prepared from grapes grown using organic agricultural practises, which often do not include the use of artificial chemical fertilisers, pesticides, fungicides, or herbicides. The industry is primarily driven by consumers' growing awareness of health issues around the world. The demand for organic products is rapidly expanding. Chemical-free and organic products are becoming more popular among consumers, particularly in North America and Europe. According to the Organic Trade Association (OTA), 75 million millennials in the United States consume organic food and beverages. The largest segment of organic buyers in the United States is parents aged 18 to 34. Organic food sales topped USD 56.0 billion in 2020, increasing 12.8 percent from the previous year.. The global market is likely to be driven by the growth of organic products. However, throughout the forecast period of 2021-2027, increased anti-alcohol efforts and an ageing population will stifle market growth. Wine has become an integral component of many European cultures, and it is served as a customary dinner and lunch companion. According to a survey undertaken by INSEEC U's ChaireVins et Spiritueux and the European Association of Wine Economists in 2020, wine consumption has increased significantly during the home isolation period as a result of the Coronavirus outbreak in Spain and other European nations. However, the high expense of organic wine compared to conventional wine stifles market expansion.

The key regions considered for the global Organic Wine Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe led the market and had the highest revenue share. Only a few European countries accounted for more than 50% of the market. Germany is the world's largest organic wine consumer. According to the International Wines and Spirits Record (IWSR), Germany, France, and the United Kingdom were the top three markets in terms of global organic wine consumption, accounting for around 24%, 16%, and 10%, respectively. Europe continued to be the world's largest consumer of organic wine. Consumers in the region are more aware of organic products, and as a result, organic product consumption is higher in Europe than in other parts of the world. In terms of revenue, the market in North America is expected to grow at highest CAGR percent over the forecast period. North America is the world's second-largest organic wine market. The United States dominated the organic wine market, as it was the world's third-largest consumer of organic red wine, behind France and Germany.

Major market player included in this report are:
Avondale
Elgin Ridge Wines
Kendall-Jackon Winery
The Organic Wine Company
Bronco Wine Company
King Estate Winery
Grgich Hills Estate
Emiliana Organic Vineyards
Societa Agricola QuerciabellaSpA
Frey Vineyards
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Red Organic Wine
White Organic Wine
By Packaging
Bottles
Cans
Others
By Distribution Channel
On-trade
Off-trade
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Organic Wine Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Organic Wine Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Organic Wine Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Organic Wine Market, by Packaging, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Organic Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Organic Wine Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Organic Wine Market Dynamics
3.1. Organic Wine Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for Organic Food and Beverages
3.1.1.2. Significant Health Benefits and Fine Taste
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost of Organic Wine in comparison to Conventional Wine
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Boost in the E-commerce sector
Chapter 4. Global Organic Wine Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Organic Wine Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Organic Wine Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Organic Wine Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Organic Wine Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Red Organic Wine
6.4.2. White Organic Wine
Chapter 7. Global Organic Wine Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Organic Wine Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Organic Wine Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Organic Wine Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Bottles
7.4.2. Cans
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Organic Wine Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Organic Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Organic Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Organic Wine Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. On-trade
8.4.2. Off-Trade
Chapter 9. Global Organic Wine Market, Regional Analysis
9.1. Organic Wine Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Organic Wine Market
9.2.1. U.S. Organic Wine Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Organic Wine Market
9.3. Europe Organic Wine Market Snapshot
9.3.1. U.K. Organic Wine Market
9.3.2. Germany Organic Wine Market
9.3.3. France Organic Wine Market
9.3.4. Spain Organic Wine Market
9.3.5. Italy Organic Wine Market
9.3.6. Rest of Europe Organic Wine Market
9.4. Asia-Pacific Organic Wine Market Snapshot
9.4.1. China Organic Wine Market
9.4.2. India Organic Wine Market
9.4.3. Japan Organic Wine Market
9.4.4. Australia Organic Wine Market
9.4.5. South Korea Organic Wine Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Organic Wine Market
9.5. Latin America Organic Wine Market Snapshot
9.5.1. Brazil Organic Wine Market
9.5.2. Mexico Organic Wine Market
9.6. Rest of The World Organic Wine Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Avondale
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Type Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.2. Elgin Ridge Wines
10.2.3. Kendall-Jackon Winery
10.2.4. The Organic Wine Company
10.2.5. Bronco Wine Company
10.2.6. King Estate Winery
10.2.7. Grgich Hills Estate
10.2.8. Emiliana Organic Vineyards
10.2.9. Societa Agricola QuerciabellaSpA
10.2.10. Frey Vineyards
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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