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フレーバーアルコール市場:タイプ別(ウォッカ、ラム、ウイスキー、ワイン、ビール、その他)、フレーバー別(パイナップル、パッションフルーツ、ブラックカラント、ライム、アップル、チェリー、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門小売店、コンビニエンスストア、Eコマース、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Flavored Alcohol Market By Type (Vodka, Rum, Whiskey, Wine, Beer, Others), By Flavor (Pineapple, Passion Fruit, Black Currant, Lime, Apple, Cherry, Others), By Distribution channel (Supermarket/Hypermarket, Specialty Retailers, Convenience Stores, E-Commerce, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のフレーバーアルコール市場は、2022年の1兆1,674億ドルから、2023年から2032年までの年平均成長率(CAGR)4.6%で成長し、2032年には1兆7,937億ドルに達すると予測される。 フレーバー・アルコールは、味と... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

世界のフレーバーアルコール市場は、2022年の1兆1,674億ドルから、2023年から2032年までの年平均成長率(CAGR)4.6%で成長し、2032年には1兆7,937億ドルに達すると予測される。
フレーバー・アルコールは、味と香りを強化するために、天然または人工の香料、ハーブ、スパイス、果物、その他の物質を注入または風味付けされたアルコール飲料である。これらの香味料は、ウォッカ、ラム、ジン、ウイスキーなどの蒸留酒や、ワイン、ビールなどの軽いスピリッツであるベース・アルコールと組み合わされる。香料の目的は、飲料に特定の味の特徴を与えることによって、より楽しくユニークな飲用体験を提供することである。フレーバー・アルコールは様々なフレーバーがあり、一般的な無フレーバーのアルコール飲料に代わるものを求める消費者の間で人気がある。フルーツ入りウォッカ(柑橘類、ベリー類、リンゴ風味のウォッカなど)、スパイス入りラム(スパイスやハーブを加えたもの)、フレーバー・リキュール(コーヒー・リキュールやフルーツ・リキュールなど)、さらにはフレーバー・ビールやシードル(パンプキン・スパイス・ビールやアップル・シナモン・シードルなど)もフレーバー・アルコールの一種である。
食品・飲料産業の成長、健康飲料に対する需要の増加、可処分所得の増加、消費者の嗜好の変化、消費者一人当たりの消費量の増加、消費者の健康意識の高まりは、世界のフレーバー・アルコール市場の成長を促す主な要因の一部である。企業は、顧客ベースを増やすために、果実味の新しいバリエーションを作ろうとしており、これが将来この市場の収益成長を押し上げると予測されている。さらに、消費者は高アルコール飲料から低アルコール飲料に移行しつつあり、若年層の間でこの人気が高まっていることも、予測期間中の市場成長を促進する重要な要因となっている。

しかし、青少年や若年層を保護するための未成年者の飲酒制限などの厳しい政府規制、高額な課税、プレミアムまたはスーパープレミアムのフルーツ風味アルコール飲料の高コスト、一部の地域におけるスーパーマーケットでのアルコール販売禁止は、市場拡大を妨げる主な要因であると予想される。また、ノンアルコール飲料が広く普及していることも、予測期間中のフレーバーアルコール市場の成長を制限すると予想される。
プレミックスやRTDアルコール飲料の人気が高まっており、フレーバード・スピリッツの需要が高まる可能性がある。ビールやソーダ以外に、缶入りワイン、カクテル、ハードセルツァーも、オン・ザ・ゴーの心理から人気を集めている。さらに、売上を伸ばすため、酒類会社はオンライン小売を通じた消費者への直接販売に力を入れている。これらの要因により、同市場で事業を展開する主要企業には、今後いくつかの成長機会がもたらされると予想される。
本レポートで紹介する主要プレーヤーには、Kerry Group、Cargill Inc.、ADM、Givaudan、Symrise AG、TOSHEV、Austria Juice、MANE、Dakini Health Foods、Castel Groupなどが含まれる。市場プレーヤーは、提携や買収などの戦略を駆使して、この競争の激しい市場で支配的な地位を獲得しようと絶えず努力している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの香味アルコール市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、優勢な香味アルコール市場の機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
フレーバーアルコール市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別のフレーバーアルコール市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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投資機会
サプライチェーン分析とベンダーのマージン
技術動向分析
市場参入戦略
新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
規制ガイドライン
顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
製品消費分析
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
ワイン
ビール
その他
ウォッカ
ラム
ウイスキー
フレーバー別
パイナップル
パッションフルーツ
ブラックカラント
ライム
アップル
チェリー
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
Eコマース
その他
地域別
北米
アメリカ
カンダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
ケリーグループ
カーギル
ADM
ジボダン
シンライズAG
TOSHEV
オーストリアジュース
マネ
ダキニ・ヘルス・フーズ
カステル・グループ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
3.5.平均販売価格
3.6.市場シェア分析
3.7.ブランドシェア分析
3.8.貿易データ分析
3.9.製品消費
3.10.バリューチェーン分析
3.11.主要規制分析
3.12.特許ランドスケープ
3.13.規制ガイドライン
3.14.償還シナリオ
第4章 香料入りアルコール市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ウォッカ
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別市場規模および予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ラム
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ウイスキー
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.ワイン
4.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.ビール
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
4.7.その他
4.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.7.2.地域別の市場規模と予測
4.7.3.国別市場シェア分析
第5章 香料入りアルコール市場:フレーバー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.パイナップル
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別市場規模および予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.パッションフルーツ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ブラックカラント
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別市場規模および予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.石灰
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.アップル
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.市場規模および予測、地域別
5.6.3.国別市場シェア分析
5.7.チェリー
5.7.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.7.2.市場規模および予測、地域別
5.7.3.国別市場シェア分析
5.8.その他
5.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.8.2.地域別の市場規模と予測
5.8.3.国別市場シェア分析
第6章 香料入りアルコール市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.専門小売業者
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.コンビニエンスストア
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別市場規模および予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.電子商取引
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測、地域別
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
第7章 香料入りアルコール市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カンダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.イギリス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.スペイン
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.イタリア
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.サウジアラビア
7.5.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.アラブ首長国連邦
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:フレーバー別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.南アフリカ
7.5.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.4.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.その他のラメア地域
7.5.5.5.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.5.2.市場規模および予測:フレーバー別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.序論
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ケリーグループ
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.2.カーギル社
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.3.ADM
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.4.ジボダン
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.5.シンライズAG
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.6.トシェフ
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.7.オーストリアジュース
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.8.MANE
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.9.ダキニヘルスフーズ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.10.カステルグループ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット

 

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Summary

The global flavored alcohol market is anticipated to reach $1,793.70 billion by 2032, growing from $1,167.40 billion in 2022 at a CAGR of 4.6% from 2023 to 2032.
Flavored alcohol is an alcoholic beverage that is been infused or flavored with natural or artificial flavors, herbs, spices, fruits, or other substances to enhance the taste and scent. These flavorings are combined with the base alcohol, which can be distilled spirits like vodka, rum, gin, or whiskey or lighter spirits such as wine or beer. The goal of flavoring is to provide a more enjoyable and unique drinking experience by imparting a specific taste profile to the beverage. Flavored alcohol is available in a variety of flavors and is popular among consumers looking for an alternative to the standard, unflavored forms of alcoholic beverages. Fruit-infused vodkas (e.g., citrus, berry, or apple-flavored vodka), spiced rum (with added spices and herbs), flavored liqueurs (e.g., coffee liqueur or fruit liqueurs), and even flavored beers and ciders (e.g., pumpkin spice beer or apple cinnamon cider) are all types of flavored alcohol.
Growing food & beverages industry, increasing demand for healthy drinks, rising disposable income, changing consumer tastes and preferences, rising consumption per consumer, and increasing health awareness among consumers are some of the primary factors driving the global flavored alcohol market growth. Companies are attempting to create new variations of fruit tastes in order to increase client base, which is projected to boost revenue growth of this market in the future. Furthermore, consumers are migrating from high alcohol content beverages to low alcohol content beverages, and the growing popularity of this among the youthful population is a crucial factor driving the growth of the market during the forecast period.

However, stringent government regulations such as restricting underage drinking to protect adolescents and young adults, high taxation, the high cost of premium or super premium fruit-flavored alcoholic beverages, and the ban of alcohol from supermarkets in some regions are major factor anticipated to hamper the market expansion. Also, the wide adoption of nonalcoholic beverages is expected to limit the flavored alcohol market growth during the forecast period.
Pre-mixed or RTD alcoholic drinks are growing more popular, potentially increasing demand for flavored spirits, since there is a rising need for grab-and-go convenience that fits into today's customers' busy yet healthy lifestyles. Apart from beer and soda, canned wine, cocktails, and hard seltzers are gaining popularity, owing to the on-the-go mentality. Furthermore, in order to boost sales, alcohol companies are focusing on direct-to-consumer offers via online retail. These factors are anticipated to create several growth opportunities for the key players operating in the market in the future.
The key players profiled in this report include Kerry Group, Cargill Inc., ADM, Givaudan, Symrise AG, TOSHEV, Austria Juice, MANE, Dakini Health Foods, and Castel Group. The market players are continuously striving to achieve a dominant position in this competitive market using strategies such as collaborations and acquisitions.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the flavored alcohol market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing flavored alcohol market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the flavored alcohol market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global flavored alcohol market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Technology Trend Analysis
● Go To Market Strategy
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● Product Consumption Analysis
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Wine
● Beer
● Others
● Vodka
● Rum
● Whiskey
By Flavor
● Pineapple
● Passion Fruit
● Black Currant
● Lime
● Apple
● Cherry
● Others
By Distribution channel
● Supermarket/Hypermarket
● Specialty Retailers
● Convenience Stores
● E-Commerce
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canda
○ Mexcio
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Spain
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ United Arab Emirates
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Kerry Group
○ Cargill Inc.
○ ADM
○ Givaudan
○ Symrise AG
○ TOSHEV
○ Austria Juice
○ MANE
○ Dakini Health Foods
○ Castel Group



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
3.5. Average Selling Price
3.6. Market Share Analysis
3.7. Brand Share Analysis
3.8. Trade Data Analysis
3.9. Product Consumption
3.10. Value Chain Analysis
3.11. Key Regulation Analysis
3.12. Patent Landscape
3.13. Regulatory Guidelines
3.14. Reimbursement Scenario
CHAPTER 4: FLAVORED ALCOHOL MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Vodka
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Rum
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Whiskey
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Wine
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Beer
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Others
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: FLAVORED ALCOHOL MARKET, BY FLAVOR
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Pineapple
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Passion Fruit
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Black Currant
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Lime
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Apple
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
5.7. Cherry
5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.7.2. Market size and forecast, by region
5.7.3. Market share analysis by country
5.8. Others
5.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.8.2. Market size and forecast, by region
5.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: FLAVORED ALCOHOL MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarket/Hypermarket
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Specialty Retailers
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Convenience Stores
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. E-Commerce
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: FLAVORED ALCOHOL MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.2.5.2. Canda
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.2.5.3. Mexcio
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3.5.2. UK
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3.5.4. Spain
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3.5.5. Italy
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.5.5.2. Saudi Arabia
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.5.5.3. United Arab Emirates
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.5.5.4. South Africa
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Kerry Group
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.2. Cargill Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.3. ADM
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.4. Givaudan
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.5. Symrise AG
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.6. TOSHEV
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.7. Austria Juice
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.8. MANE
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.9. Dakini Health Foods
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.10. Castel Group
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot

 

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