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オーストラリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック エンドユースセクター別ソーシャルコマース動向、運用KPI、小売製品動向、消費者人口統計に関する50以上のKPI - 2023年第2四半期最新版


Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 50+ KPIs on Social Commerce Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q2 2023 Update

PayNXT360によると、オーストラリアのソーシャルコマース産業は年率12.2%成長し、2023年には17.1億米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2023年~2028年の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2023年8月23日 US$1,200
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70 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、オーストラリアのソーシャルコマース産業は年率12.2%成長し、2023年には17.1億米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2023年~2028年の年平均成長率は14.2%を記録すると予測されている。国内のソーシャルコマースのGMVは、2023年の17.1億米ドルから増加し、2028年には33.1億米ドルに達する。

フェイスブック、インスタグラム、TikTokなどのソーシャルメディア・プラットフォームがソーシャルコマース機能への投資と改善を続けているため、オーストラリアではソーシャル・バイイングとショッピングのトレンドが著しい速度で成長すると予測される。小売業者は今後もインフルエンサーと提携し、ソーシャルコマースの収益を上げるだろうが、ブランドによるこの分野での支出は、ブランド認知、エンゲージメント、オンラインストアのトラフィックなどの活動のために大幅に増加するだろう。

さらに、オーストラリアのソーシャルコマース業界では、ライブストリーミング・ショッピングの拡大傾向への参入を目指す新規事業者の参入により、競争環境も大きく成長すると予想される。ミレニアル世代とZ世代の買い物客が、オーストラリアのブランドや小売業者のソーシャルコマース収益を牽引すると予測されている。全体として、この分野への投資が増え続けていることから、この業界は今後3~4年にわたって安定した成長を記録すると予想される。

小売企業はソーシャルコマース機能を活用して、より多くの顧客にリーチし、エンゲージメントを促進しています。

オーストラリアではソーシャルコマースの人気が著しく高まっており、この傾向は短期的・中期的な観点からさらに拡大すると予測されている。その結果、競争優位性を獲得するため、小売企業はソーシャルコマースへの投資を増やし、エンゲージメントを促進し、より多くの顧客を獲得しようとしています。例えば

- オーストラリアのスポーツウェア・ブランドであるLSKDは、ソーシャル・コマースへの投資を拡大しており、顧客とのエンゲージメントを促進するために、この分野への投資をさらに強化する計画だ。LSKDは、ウェブサイト上でソーシャルメディアのような体験を消費者に提供することを計画しており、そのため動画コンテンツ機能に賭けている。同社はすでにソーシャルコマース分野で強い存在感を示しており、今後の投資はこの分野での地位をさらに強化する一助となるだろう。
PayNXT360は、短・中期的な観点から、より多くの小売企業がソーシャルコマース分野への投資を拡大し、今後3~4年の市場全体の成長も促進すると予想している。

ショッパブル・ビデオ・プラットフォームの立ち上げにより、新たなプレーヤーがソーシャルコマース市場に参入している。

革新的でインタラクティブなショッピング体験を求める消費者の需要が、ソーシャルコマース産業の成長を後押ししている。オーストラリアでは、ライブ・ストリーミング・ショッピングのトレンドが高まっており、この分野に参入するプレーヤーが増えている。
- オーストラリアで開始された新しいショッピング可能な動画プラットフォームTolstoyは、ブランドや小売業者の収益増を促進しながら、消費者の購買方法に革命を起こそうとしている。2022年11月現在、同社は5,000以上のブランドと提携しており、その中にはヒーロー・パッケージング、カルチャー・キングスなど、オーストラリア国内の数百の企業も含まれている。このショッパブル・ビデオ・プラットフォームにより、オーストラリアの小売業者はソーシャル・コマースへの移行を受け入れやすくなり、同時に収益の増加を促進できるようになった。
同社は毎月4,000万人以上の消費者が動画を視聴しており、オーストラリア市場への参入は、短期的・中期的な観点から国内のソーシャルコマース産業の成長をさらに加速させることができる。

グローバル・ソーシャルメディア・プラットフォームは国内市場の成長に大きく貢献すると予測される

大手ソーシャル・メディア・プラットフォームは、ソーシャル・コマース分野への進出を続ける中で、ますます投資を強化している。このようなグローバルプレイヤーからの投資は、国内市場の成長に大きく貢献すると予想される。例えば

- 2022年11月、グーグルが所有する動画共有プラットフォーム、ユーチューブは、同社がソーシャル・コマース分野をさらに深く掘り下げていることを明らかにした。2023年には、同社プラットフォーム上で新たなソーシャル・コマース機能を立ち上げる計画で、世界のソーシャル・コマース業界でより多くの市場シェアを獲得しようとしている。オーストラリアでは、同社はすでにショーツ機能を通じて消費者がプラットフォームから買い物をすることを可能にしている。
短中期的な展望では、このような企業はさらに革新的な機能を立ち上げると予想される。その結果、世界市場をリードするこれらの企業による投資と革新は、今後3〜4年間、オーストラリアの業界成長を支え続けるだろう。

本レポートは、ソーシャルコマース産業の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。オーストラリアレベルの50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模や予測、市場シェア統計などを包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

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目次

1. About this Report.
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. Australia Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. Australia Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
2.2. Australia Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
2.3. Australia Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

3. Australia Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. Australia Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
3.2. Australia Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
3.3. Australia Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
3.4. Australia Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021

4. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories
4.1. Australia Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028
4.2. Australia Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.3. Australia Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.4. Australia Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.5. Australia Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.6. Australia Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.7. Australia Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.8. Australia Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

5. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment
5.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028
5.2. Australia Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
5.3. Australia Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
5.4. Australia Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

6. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
6.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028
6.2. Australia Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
6.3. Australia Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

7. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
7.1. Australia Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028
7.2. Australia Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3. Australia Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

8. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. Australia Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028
8.2. Australia Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.3. Australia Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.4. Australia Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

9. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. Australia Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028
9.2. Australia Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.3. Australia Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.4. Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.5. Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.6. Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.7. Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.8. Australia Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

10. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. Australia Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028
10.2. Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.3. Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.4. Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.5. Australia Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.6. Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

11. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. Australia Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028
11.2. Australia Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.3. Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.4. Australia Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.5. Australia Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.6. Australia Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

12. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. Australia Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022
12.2. Australia Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.3. Australia Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.4. Australia Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.5. Australia Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.6. Australia Social Commerce Share by Income Level, 2022
12.7. Australia Social Commerce Share by Gender, 2022

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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図表リスト

Table 1: Australia Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Australia Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028
Table 3: Australia Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 4: Australia Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Australia Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 6: Australia Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028
Table 7: Australia Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Australia Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Australia Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Australia Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Australia Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Australia Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Australia Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Australia Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Australia Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Australia Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Australia Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Australia Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Australia Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Australia Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Australia Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Australia Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Australia Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Australia Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Australia Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Australia Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Australia Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Australia Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Australia Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Australia Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Australia Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Australia Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Australia Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Australia Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Australia Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in Australia is expected to grow by 12.2% on annual basis to reach US$1.71 billion in 2023.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 14.2% during 2023-2028. The social commerce GMV in the country will increase from US$1.71 billion in 2023 to reach US$3.31 billion by 2028.

As social media platforms, such as Facebook, Instagram, and TikTok, continue to invest and improve their social commerce capabilities, the trend of social buying and shopping is projected to grow at a significant rate in Australia. While retailers will continue to partner with influencers to drive their social commerce revenue, spending by brands in the space will be significantly higher for activities such as brand awareness, engagement, and online store traffic.

Furthermore, the competitive landscape in the Australian social commerce industry is also expected to grow significantly, amid the entry of new players that are seeking to tap into the growing trend of live stream shopping. Millennials and Gen Z shoppers are projected to drive social commerce revenue for brands and retailers in the Australia. Overall, the industry is expected to record steady growth over the next three to four years, as investment in the sector continues to rise.

Retailers are leveraging social commerce capabilities to reach more customers and drive engagement

The popularity of social commerce has increased significantly in Australia and this trend is projected to further grow from the short to medium-term perspective. Consequently, to gain a competitive advantage, retailers are increasingly investing in the space to drive engagement and reach more customers. For instance,

• LSKD, an Australian sportswear brand, has increasingly invested in social commerce capabilities and is planning to further boost its investment in the space to drive customer engagement. The firm is planning to offer consumers a social media-like experience on its website and is, therefore, betting on video content capabilities. The firm already has a strong presence in the social commerce space and future investment will assist the firm in further strengthening its position in the sector.
From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more retailers to increase their investment in the social commerce space, which will also drive the growth of the overall market over the next three to four years.

New players are entering the social commerce market through the launch of the shoppable video platform

The consumer demand for innovative and interactive shopping experiences has driven the growth of the social commerce industry. With the rising trend of live streaming shopping in Australia, more players are entering the segment, thereby driving the competitive landscape as well.
• Tolstoy, the new shoppable video platform launched in Australia, is seeking to revolutionize the way consumers make purchases while driving incremental revenue for brands and retailers. As of November 2022, the firm has partnered with over 5,000 brands, which also includes hundreds of businesses in Australia, including Hero Packaging, Culture Kings, and others. The shoppable video platform has made it easier for Australian retailers to embrace the shift to social commerce while allowing them to drive incremental revenue.
With the firm having over 40 million consumers watching videos every month, the entry into the Australian market can further accelerate the growth of the domestic social commerce industry from the short to medium-term perspective.

Global social media platforms are projected to contribute to the domestic market growth significantly

Leading social media platforms are increasingly boosting their investment as they continue to make inroads in the social commerce space. This investment from global players is expected to assist the domestic market growth significantly. For instance,

• In November 2022, YouTube, the video-sharing platform owned by Google, that the firm is further delving deeper into the social commerce space. In 2023, the firm is planning to launch new social commerce capabilities on its platform, as it seeks to garner more market share in the global social commerce industry. In Australia, the firm already allows consumers to shop from the platform through its Shorts feature.
From the short to medium-term perspective, more such firms are expected to launch innovative features. Consequently, the investment and innovation by these leading players in the global market will keep supporting the industry growth in Australia over the next three to four years.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at Australia level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.



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Table of Contents

1. About this Report.
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. Australia Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. Australia Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
2.2. Australia Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
2.3. Australia Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

3. Australia Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. Australia Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
3.2. Australia Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
3.3. Australia Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
3.4. Australia Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021

4. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories
4.1. Australia Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028
4.2. Australia Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.3. Australia Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.4. Australia Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.5. Australia Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.6. Australia Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.7. Australia Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
4.8. Australia Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

5. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment
5.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028
5.2. Australia Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
5.3. Australia Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
5.4. Australia Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

6. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
6.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028
6.2. Australia Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
6.3. Australia Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

7. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
7.1. Australia Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028
7.2. Australia Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3. Australia Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

8. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. Australia Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028
8.2. Australia Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.3. Australia Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.4. Australia Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

9. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. Australia Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028
9.2. Australia Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.3. Australia Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.4. Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.5. Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.6. Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.7. Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.8. Australia Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

10. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. Australia Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028
10.2. Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.3. Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.4. Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.5. Australia Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.6. Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

11. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. Australia Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028
11.2. Australia Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.3. Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.4. Australia Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.5. Australia Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.6. Australia Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028

12. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. Australia Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022
12.2. Australia Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.3. Australia Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.4. Australia Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.5. Australia Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
12.6. Australia Social Commerce Share by Income Level, 2022
12.7. Australia Social Commerce Share by Gender, 2022

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: Australia Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Australia Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028
Table 3: Australia Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 4: Australia Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Australia Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 6: Australia Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028
Table 7: Australia Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Australia Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Australia Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Australia Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Australia Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Australia Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Australia Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Australia Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Australia Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Australia Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Australia Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Australia Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Australia Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Australia Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Australia Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Australia Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Australia Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Australia Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Australia Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Australia Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Australia Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Australia Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Australia Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Australia Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Australia Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Australia Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Australia Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Australia Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Australia Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028

 

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