オーストラリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック エンドユースセクター別ソーシャルコマース動向、運用KPI、小売製品動向、消費者人口統計に関する50以上のKPI - 2023年第2四半期最新版Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 50+ KPIs on Social Commerce Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q2 2023 Update PayNXT360によると、オーストラリアのソーシャルコマース産業は年率12.2%成長し、2023年には17.1億米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2023年~2028年の... もっと見る
サマリーPayNXT360によると、オーストラリアのソーシャルコマース産業は年率12.2%成長し、2023年には17.1億米ドルに達すると予想されている。ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2023年~2028年の年平均成長率は14.2%を記録すると予測されている。国内のソーシャルコマースのGMVは、2023年の17.1億米ドルから増加し、2028年には33.1億米ドルに達する。 フェイスブック、インスタグラム、TikTokなどのソーシャルメディア・プラットフォームがソーシャルコマース機能への投資と改善を続けているため、オーストラリアではソーシャル・バイイングとショッピングのトレンドが著しい速度で成長すると予測される。小売業者は今後もインフルエンサーと提携し、ソーシャルコマースの収益を上げるだろうが、ブランドによるこの分野での支出は、ブランド認知、エンゲージメント、オンラインストアのトラフィックなどの活動のために大幅に増加するだろう。 さらに、オーストラリアのソーシャルコマース業界では、ライブストリーミング・ショッピングの拡大傾向への参入を目指す新規事業者の参入により、競争環境も大きく成長すると予想される。ミレニアル世代とZ世代の買い物客が、オーストラリアのブランドや小売業者のソーシャルコマース収益を牽引すると予測されている。全体として、この分野への投資が増え続けていることから、この業界は今後3~4年にわたって安定した成長を記録すると予想される。 小売企業はソーシャルコマース機能を活用して、より多くの顧客にリーチし、エンゲージメントを促進しています。 オーストラリアではソーシャルコマースの人気が著しく高まっており、この傾向は短期的・中期的な観点からさらに拡大すると予測されている。その結果、競争優位性を獲得するため、小売企業はソーシャルコマースへの投資を増やし、エンゲージメントを促進し、より多くの顧客を獲得しようとしています。例えば - オーストラリアのスポーツウェア・ブランドであるLSKDは、ソーシャル・コマースへの投資を拡大しており、顧客とのエンゲージメントを促進するために、この分野への投資をさらに強化する計画だ。LSKDは、ウェブサイト上でソーシャルメディアのような体験を消費者に提供することを計画しており、そのため動画コンテンツ機能に賭けている。同社はすでにソーシャルコマース分野で強い存在感を示しており、今後の投資はこの分野での地位をさらに強化する一助となるだろう。 PayNXT360は、短・中期的な観点から、より多くの小売企業がソーシャルコマース分野への投資を拡大し、今後3~4年の市場全体の成長も促進すると予想している。 ショッパブル・ビデオ・プラットフォームの立ち上げにより、新たなプレーヤーがソーシャルコマース市場に参入している。 革新的でインタラクティブなショッピング体験を求める消費者の需要が、ソーシャルコマース産業の成長を後押ししている。オーストラリアでは、ライブ・ストリーミング・ショッピングのトレンドが高まっており、この分野に参入するプレーヤーが増えている。 - オーストラリアで開始された新しいショッピング可能な動画プラットフォームTolstoyは、ブランドや小売業者の収益増を促進しながら、消費者の購買方法に革命を起こそうとしている。2022年11月現在、同社は5,000以上のブランドと提携しており、その中にはヒーロー・パッケージング、カルチャー・キングスなど、オーストラリア国内の数百の企業も含まれている。このショッパブル・ビデオ・プラットフォームにより、オーストラリアの小売業者はソーシャル・コマースへの移行を受け入れやすくなり、同時に収益の増加を促進できるようになった。 同社は毎月4,000万人以上の消費者が動画を視聴しており、オーストラリア市場への参入は、短期的・中期的な観点から国内のソーシャルコマース産業の成長をさらに加速させることができる。 グローバル・ソーシャルメディア・プラットフォームは国内市場の成長に大きく貢献すると予測される 大手ソーシャル・メディア・プラットフォームは、ソーシャル・コマース分野への進出を続ける中で、ますます投資を強化している。このようなグローバルプレイヤーからの投資は、国内市場の成長に大きく貢献すると予想される。例えば - 2022年11月、グーグルが所有する動画共有プラットフォーム、ユーチューブは、同社がソーシャル・コマース分野をさらに深く掘り下げていることを明らかにした。2023年には、同社プラットフォーム上で新たなソーシャル・コマース機能を立ち上げる計画で、世界のソーシャル・コマース業界でより多くの市場シェアを獲得しようとしている。オーストラリアでは、同社はすでにショーツ機能を通じて消費者がプラットフォームから買い物をすることを可能にしている。 短中期的な展望では、このような企業はさらに革新的な機能を立ち上げると予想される。その結果、世界市場をリードするこれらの企業による投資と革新は、今後3〜4年間、オーストラリアの業界成長を支え続けるだろう。 本レポートは、ソーシャルコマース産業の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。オーストラリアレベルの50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模や予測、市場シェア統計などを包括的に把握することができます。 PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。 目次1. About this Report.1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Australia Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Australia Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Australia Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Australia Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Australia Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Australia Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Australia Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Australia Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Australia Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Australia Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Australia Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Australia Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Australia Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Australia Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Australia Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Australia Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Australia Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Australia Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Australia Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Australia Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Australia Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Australia Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Australia Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Australia Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Australia Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Australia Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Australia Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Australia Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Australia Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Australia Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Australia Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Australia Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Australia Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Australia Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Australia Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Australia Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Australia Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Australia Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Australia Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Australia Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Australia Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Australia Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Australia Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Australia Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Australia Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Australia Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Australia Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research 図表リストTable 1: Australia Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028Table 2: Australia Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3: Australia Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4: Australia Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5: Australia Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6: Australia Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7: Australia Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8: Australia Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9: Australia Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10: Australia Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11: Australia Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12: Australia Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13: Australia Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14: Australia Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15: Australia Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16: Australia Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17: Australia Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18: Australia Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19: Australia Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20: Australia Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21: Australia Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22: Australia Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23: Australia Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24: Australia Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25: Australia Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26: Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27: Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28: Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29: Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30: Australia Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31: Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32: Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33: Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34: Australia Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35: Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36: Australia Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37: Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38: Australia Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39: Australia Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40: Australia Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41: Australia Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42: Australia Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43: Australia Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44: Australia Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
SummaryAccording to PayNXT360, social commerce industry in Australia is expected to grow by 12.2% on annual basis to reach US$1.71 billion in 2023. Table of Contents1. About this Report.1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Australia Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Australia Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Australia Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Australia Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Australia Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Australia Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Australia Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Australia Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Australia Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Australia Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Australia Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Australia Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Australia Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Australia Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Australia Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Australia Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Australia Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Australia Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Australia Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Australia Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Australia Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Australia Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Australia Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Australia Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Australia Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Australia Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Australia Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Australia Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Australia Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Australia Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Australia Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Australia Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Australia Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Australia Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Australia Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Australia Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Australia Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Australia Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Australia Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Australia Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Australia Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Australia Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Australia Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Australia Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Australia Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Australia Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Australia Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Australia Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Australia Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research List of Tables/GraphsTable 1: Australia Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028Table 2: Australia Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3: Australia Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4: Australia Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5: Australia Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6: Australia Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7: Australia Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8: Australia Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9: Australia Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10: Australia Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11: Australia Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12: Australia Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13: Australia Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14: Australia Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15: Australia Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16: Australia Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17: Australia Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18: Australia Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19: Australia Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20: Australia Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21: Australia Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22: Australia Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23: Australia Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24: Australia Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25: Australia Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26: Australia Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27: Australia Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28: Australia Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29: Australia Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30: Australia Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31: Australia Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32: Australia Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33: Australia Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34: Australia Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35: Australia Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36: Australia Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37: Australia Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38: Australia Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39: Australia Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40: Australia Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41: Australia Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42: Australia Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43: Australia Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44: Australia Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
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