米国のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック エンドユーザー部門別ソーシャルコマース動向、運用KPI、小売製品動向、消費者人口統計に関する50以上のKPI - 2023年第2四半期最新版United States Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 50+ KPIs on Social Commerce Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q2 2023 Update PayNXT360によると、米国のソーシャルコマース産業は年率19.1%成長し、2023年には648億1000万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2023年~2028... もっと見る
サマリーPayNXT360によると、米国のソーシャルコマース産業は年率19.1%成長し、2023年には648億1000万米ドルに達すると予想されている。ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2023年~2028年のCAGRは18.2%を記録する。国内のソーシャルコマースのGMVは、2023年の648.1億米ドルから増加し、2028年には1,495.9億米ドルに達する。 米国では、ソーシャル・メディア・プラットフォームや小売業者からの投資が拡大する中、ソーシャル・コマース部門は好調を記録する構えだ。ここ数年、大手ソーシャルメディア・プラットフォームは、自社のプラットフォーム上にソーシャル・コマース機能を多数立ち上げている。Pinterestはショッピングリスト機能を、TwitterはTwitter Shopsを、SnapchatはARフィルターを導入し、購買体験をより体験的なものにした。 さらに、eコマースからソーシャル・ショッピングへのシフトが進む中、米国では、消費者のエンゲージメント、売上、収益を促進するために、ソーシャルメディア・プラットフォームと戦略的提携を結ぶ大手ブランドが増えている。この分野への関心の高まりと投資は、2022年に7,600万人を超えるソーシャルコマースの購入者と相まって、短期から中期にかけて米国における業界の成長を牽引し続けると予測される。 国内外のソーシャル・メディア・プラットフォームがソーシャル・コマース分野への参入を深めている。 同分野での競争が激化する中、ソーシャルメディア・プラットフォームは、同分野での成長を加速させる革新的な機能の開発・投入への投資を増やし続けている。 - 2022年11月、グーグル傘下のソーシャル・プラットフォームであるユーチューブは、2023年にショッピング・プログラムへの投資を拡大すると発表した。この投資は、ソーシャルコマース分野でより多くの市場シェアを獲得するための戦略の一環である。同社はまた、米国でアフィリエイト・マーケティング・スキームを展開した。現在はベータ段階だが、2023年には普及が見込まれている。 - TikTokは、米国市場での足跡を深めるため、2022年11月にアプリ内ショッピング機能の開始を発表した。TikTokは2021年に英国で初めてShops機能を開始した。TikTokは、アマゾンが支配するeコマース市場により大きく参入しようとしている。同社はまた、成長を加速させ、アマゾンに対抗するため、米国にフルフィルメントセンターを開設する予定である。 PayNXT360は、短中期的な観点から、より多くのソーシャルメディア・プラットフォームがこの分野に投資し、米国のソーシャルコマース業界の競争環境を促進し続けると予想している。 米国を拠点とする小売企業は、ソーシャルコマースの機能と成長を促進するために新機能を発表しています。 生活費の高騰とインフレの進行の中、アマゾンなどの大手小売企業は、短期的には横ばいの成長を予測している。その結果、消費者のショッピング活動を促進するため、これらの小売業者は米国で新機能やショッピング体験を発表している。 - 2022年12月、アマゾンは自社のプラットフォームでTikTokのようなショッピング体験を展開する予定であると発表した。この新機能の立ち上げは、短い動画フォーマットに魅了されるアメリカの若い世代からの関心を高めることを目的としている。同社は当初、米国内の特定のユーザーを対象にこの機能を展開し、その後世界市場でサービスを展開する予定だ。 - アマゾンと並んで、ウォルマートもソーシャルコマース分野で大きく前進している。2022年10月、同社は新しいクリエイター・プラットフォームの立ち上げを発表した。このプラットフォームは、コンテンツクリエイターにツールを提供し、プラットフォーム上で商品を販売することで手数料を得ることができる。同プラットフォームはまだベータ段階であり、2023年にサービスを本格展開する予定である。 PayNXT360は、ソーシャルコマースがブランドや消費者の間で成長し、注目を集め続けていることから、これらの小売企業が今後3~4年の間にこの分野への投資をさらに増やし、イノベーションを起こすと予想している。 マーケットプレイスの販売者は、Eコマース・プラットフォームへの依存度を下げるため、ソーシャルメディア・チャンネルにシフトしている。 米国では、マーケットプレイス販売者の数が増加しており、米国での販売手段を多様化したいため、大手eコマース・プラットフォームへの依存度を下げようとしている。これはB2CのEコマース分野の成長に激震を与える可能性がある一方で、この傾向はソーシャルコマース業界にもプラスの成長をもたらしている。 多くのAmazonセラーが、ソーシャルメディア・チャンネルを利用してビジネスを促進し、米国での売上を伸ばしている。売り手がソーシャルメディア・プラットフォームに乗り換える大きな理由のひとつは、アマゾン、ウォルマート、イーベイなどのeコマース・マーケットプレイスが課す高額な手数料である。さらに、経済がマクロ的な課題に直面し続けているため、米国では1つのプラットフォームにすべてを賭けて商売をしようという売り手が少なくなっている。 ソーシャル・メディア・プラットフォームを通じて生み出される多様化と手数料無料販売のニーズは、より多くの売り手をソーシャル・コマース機能へと駆り立て続け、短期的・中期的な観点から業界全体の成長を支援すると予測される。 本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。米国レベルでの50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模や予測、市場シェア統計などを包括的に把握することができます。 PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。 目次1. About this Report.1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. United States Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. United States Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. United States Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. United States Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. United States Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. United States Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. United States Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. United States Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. United States Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. United States Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. United States Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. United States Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. United States Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. United States Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. United States Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. United States Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. United States Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. United States Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. United States Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. United States Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. United States Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. United States Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. United States Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. United States Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. United States Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. United States Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. United States Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. United States Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. United States Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. United States Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. United States Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. United States Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. United States Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. United States Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. United States Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. United States Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. United States Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. United States Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. United States Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. United States Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. United States Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. United States Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. United States Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. United States Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. United States Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. United States Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. United States Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. United States Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. United States Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. United States Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. United States Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. United States Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. United States Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. United States Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. United States Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. United States Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. United States Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. United States Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research 図表リストTable 1: United States Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028Table 2: United States Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3: United States Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4: United States Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5: United States Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6: United States Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7: United States Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8: United States Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9: United States Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10: United States Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11: United States Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12: United States Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13: United States Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14: United States Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15: United States Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16: United States Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17: United States Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18: United States Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19: United States Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20: United States Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21: United States Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22: United States Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23: United States Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24: United States Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25: United States Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26: United States Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27: United States Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28: United States Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29: United States Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30: United States Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31: United States Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32: United States Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33: United States Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34: United States Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35: United States Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36: United States Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37: United States Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38: United States Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39: United States Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40: United States Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41: United States Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42: United States Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43: United States Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44: United States Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
SummaryAccording to PayNXT360, social commerce industry in United States is expected to grow by 19.1% on annual basis to reach US$64.81 billion in 2023. Table of Contents1. About this Report.1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. United States Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. United States Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. United States Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. United States Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. United States Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. United States Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. United States Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. United States Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. United States Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. United States Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. United States Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. United States Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. United States Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. United States Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. United States Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. United States Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. United States Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. United States Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. United States Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. United States Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. United States Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. United States Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. United States Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. United States Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. United States Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. United States Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. United States Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. United States Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. United States Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. United States Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. United States Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. United States Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. United States Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. United States Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. United States Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. United States Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. United States Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. United States Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. United States Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. United States Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. United States Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. United States Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. United States Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. United States Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. United States Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. United States Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. United States Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. United States Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. United States Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. United States Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. United States Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. United States Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. United States Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. United States Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. United States Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. United States Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. United States Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. United States Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research List of Tables/GraphsTable 1: United States Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028Table 2: United States Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3: United States Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4: United States Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5: United States Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6: United States Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7: United States Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8: United States Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9: United States Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10: United States Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11: United States Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12: United States Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13: United States Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14: United States Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15: United States Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16: United States Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17: United States Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18: United States Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19: United States Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20: United States Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21: United States Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22: United States Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23: United States Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24: United States Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25: United States Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26: United States Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27: United States Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28: United States Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29: United States Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30: United States Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31: United States Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32: United States Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33: United States Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34: United States Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35: United States Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36: United States Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37: United States Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38: United States Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39: United States Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40: United States Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41: United States Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42: United States Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43: United States Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44: United States Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
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