アジア太平洋地域のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック エンドユースセクター別ソーシャルコマース動向、運用KPI、小売製品動向、消費者人口統計に関する50以上のKPI - 2023年第2四半期最新版Asia Pacific Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 50+ KPIs on Social Commerce Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q2 2023 Update PayNXT360によると、アジア太平洋地域のソーシャルコマース産業は年率12.5%の成長を遂げ、2023年には5,040億1,000万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定的に成長し、... もっと見る
サマリーPayNXT360によると、アジア太平洋地域のソーシャルコマース産業は年率12.5%の成長を遂げ、2023年には5,040億1,000万米ドルに達すると予想されている。ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定的に成長し、2023年~2028年のCAGRは12.8%を記録すると予測されている。同地域のソーシャルコマースGMVは、2023年の5,040億1,000万米ドルから増加し、2028年には9,216億4,000万米ドルに達する。 本レポートは、ソーシャルコマース産業の詳細なデータ分析を提供し、市場機会とリスクをカバーしています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模と予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。 PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。 世界的な大流行により、アジア太平洋地域の消費者の買い物行動は大きく変化しています。決済やショッピングを含むデジタルサービスの導入が進み、ソーシャルコマースの成長が加速している。小売業者は、ソーシャル・チャネルの発生を活用して消費者との新たな関係を築き、収益の増加を推進する企業が増えている。 中国のPinduoduoやインドのMeeshoに触発され、多くのソーシャルコマース新興企業が、コミュニティやグループ購入のダイナミクスを活用して、このセグメントで存在感を高めている。このため、アジア太平洋地域のソーシャルコマース市場の競争環境はさらに激化している。この業界は今後3~4年で力強い成長を記録すると予想されるため、PayNXT360はこの地域市場でベンチャーキャピタルやプライベートエクイティからの資金調達が増加すると見込んでいる。 ソーシャルコマース機能を活用して売上と成長を促進しようとする小売企業が増えている 東南アジアの消費者の間でソーシャルコマースの人気が高まる中、顧客とのエンゲージメントを高め、成長を促進するためにソーシャルコマースに挑戦する小売企業が増えている。例えば - 大手家電ブランドの1つであるサムスン電子は、東南アジアでソーシャル・コマース・キャンペーン「Model Homes」を開始した。キャンペーンの一環として、同社はインドネシア、タイ、シンガポールで3ヶ月間の試験的プログラムを実施した。ソーシャル・コマース・プログラムでは、消費者がサムスンのシンガポール・インスタグラム・ストアを通じて製品を購入できるようにした。このキャンペーンは、アジア太平洋地域でソーシャル・チャンネルを通じて買い物をする機会が増えているミレニアル世代とZ世代を主なターゲットとしていた。 PayNXT360は、短期的・中期的な観点から、サムスンのような小売企業が、顧客エンゲージメントと売上を促進するために、ソーシャルコマースの試験的プログラムを立ち上げると予想している。これにより、アジア太平洋地域におけるソーシャルコマース業界の競争環境はさらに激化するでしょう。 ソーシャルコマースの新興企業は、事業を拡大するためにベンチャーキャピタルやプライベートエクイティ企業から資金を調達している。 ソーシャル・コマース業界の成長は、個人や企業がソーシャル・チャネルを通じて販売を促進することをよりシンプルにした革新的な新興企業によって一部促進されてきた。これらの新興企業はまた、グローバル・ベンチャー・キャピタルやプライベート・エクイティ・ファンドを惹きつけ、事業運営に数百万ドル規模の投資を促している。 - 2022年12月、フィリピンのソーシャルコマース新興企業SariSukiは、キックスタート・ベンチャーズが主導した資本ラウンドで1,270万米ドルを調達したと発表した。このコミュニティ・セリング・プラットフォームは食料品分野で事業を展開しており、Supahと呼ばれる新サービスの立ち上げを通じてクイック・コマースの分野にも参入している。同社は過去12ヶ月間に力強い成長を記録しており、Supahを通じて、クイック・コマース分野でGrabのような市場リーダーに対抗しようとしている。 - 2022年9月、マレーシアのソーシャルコマース新興企業respond.ioは、シリーズAラウンドで700万米ドルを調達したと発表した。この資本ラウンドはHeadlineが主導し、Calendula VenturesやAltalR Capitalなどが参加した。同社は、Roche、Abenson、Klook、Yohoなどのブランドがソーシャル・メッセージング・アプリを顧客関係管理と統合することを容易にし、それによってソーシャル・コマース機能を活用して販売を促進することを可能にする。 今回の資金調達により、respond.ioは国内およびグローバル市場でさらなる事業拡大を計画している。例えば、respond.ioは、短中期的な観点から、中東市場でのプレゼンスをさらに拡大するために資金を活用する予定である。 WhatsAppは戦略的提携を通じて、アジア太平洋地域のソーシャルコマース分野でのビジネスチャンスを狙っている。 WhatsAppはアジア太平洋地域を代表するメッセージングアプリの一つである。WhatsAppは同地域での人気を活かし、コマースや決済関連のビジネスチャンスを狙っている。WhatsAppは同地域でのビジョンを実現するため、アジア太平洋地域での戦略的投資を通じてソーシャルコマース分野への進出を既に果たしている。例えば - インドでは、WhatsAppの親会社であるMetaが2020年にRelianceに投資した。2022年初めには、リライアンス傘下のJioとの戦略的提携を発表し、メッセージングアプリ上で食料品のショッピングサービスを開始した。このサービスにより、消費者はWhatsApp上で商品カタログを閲覧できるようになる。インスタントメッセージングサービスには毎日数百万人のアクティブユーザーがいるため、この戦略的提携はWhatsAppとリライアンス双方にとって大幅な収益増につながる可能性がある。 シンガポールではTakeAppにも投資し、小売業者がオンラインプレゼンスを構築して注文を受けたり、WhatsAppのニュースレターキャンペーンを実施できるようにした。地域全体で、WhatsAppはこのような戦略的提携をさらに進め、消費者向けショッピングサービスを展開することで、今後3~4年の間に成長するソーシャルコマース分野への進出をより大きくすることが期待される。 本タイトルは、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする13の詳細なレポートをバンドルして提供するものである: 1.アジア太平洋地域のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック) 2.オーストラリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック) 3.中国ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 4.インドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 5.インドネシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 6.日本のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 7.マレーシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 8.韓国のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 9.フィリピンのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 10.シンガポールのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 11.台湾のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 12.タイのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 13.ベトナムのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 目次This tittle is a bundled offering provides detailed 13 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:1. Asia Pacific Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 2. Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 3. China Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 4. India Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 5. Indonesia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 6. Japan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 7. Malaysia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 8. South Korea Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 9. Philippines Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 10. Singapore Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 11. Taiwan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 12. Thailand Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 13. Vietnam Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region: 1. About this Report. 1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research 図表リストAll country reports mentioned above will have the following tables:Table 1:Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 2:Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3:Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4:Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5:Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6:Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7:Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8:Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9:Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10:Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11:Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12:Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13:Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14:Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15:Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16:Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17:Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18:Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19:Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20:Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21:Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22:Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23:Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24:Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25:Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26:Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27:Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28:Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29:Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30:Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31:Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32:Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33:Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34:Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35:Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36:Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37:Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38:Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39:Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40:Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41:Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42:Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43:Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44:Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
SummaryAccording to PayNXT360, social commerce industry in Asia Pacific is expected to grow by 12.5% on annual basis to reach US$504.01 billion in 2023. Table of ContentsThis tittle is a bundled offering provides detailed 13 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:1. Asia Pacific Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 2. Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 3. China Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 4. India Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 5. Indonesia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 6. Japan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 7. Malaysia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 8. South Korea Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 9. Philippines Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 10. Singapore Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 11. Taiwan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 12. Thailand Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 13. Vietnam Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region: 1. About this Report. 1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research List of Tables/GraphsAll country reports mentioned above will have the following tables:Table 1:Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 2:Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3:Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4:Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5:Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6:Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7:Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8:Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9:Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10:Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11:Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12:Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13:Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14:Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15:Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16:Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17:Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18:Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19:Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20:Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21:Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22:Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23:Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24:Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25:Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26:Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27:Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28:Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29:Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30:Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31:Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32:Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33:Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34:Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35:Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36:Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37:Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38:Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39:Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40:Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41:Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42:Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43:Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44:Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
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