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ブラジル・ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクスデータブック-2024年第1四半期最新版


Brazil Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - Q1 2024 Update

PayNXT360によると、ブラジルのソーシャルコマース産業は年率31.2%成長し、2024年には33億9,713万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定的に成長し、2024年から2029年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
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サマリー

PayNXT360によると、ブラジルのソーシャルコマース産業は年率31.2%成長し、2024年には33億9,713万米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定的に成長し、2024年から2029年の年平均成長率(CAGR)は25.7%を記録すると予測されている。国内のソーシャルコマースのGMVは、2023年の25億8,978万米ドルから増加し、2029年には106億5,560万米ドルに達する。

ブラジルのソーシャルコマース市場は中期的に安定した成長が見込まれる。スマートフォンへのアクセスが増加し、インターネットの普及率が高まっていることが、ラテンアメリカ市場におけるソーシャルコマースの普及を後押ししている。ソーシャル・プラットフォームに費やす時間の増加も、ブラジルの短中期的な視点から業界の成長を後押しするだろう。

オンライン・コマース・シフトを利用するため、ソーシャルメディア・プラットフォームは戦略的提携を結び、収益成長を加速させている。ブラジル市場では、成長機会を活用しようとする企業が増えており、この傾向は中期的にさらに続くと予測される。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間におけるブラジルのソーシャルコマース業界の成長見通しをポジティブなものとしている。

WhatsApp Businessは、ソーシャル購買のトレンドが高まる中、ブラジルで高い人気を博しています。

WhatsAppはブラジルで最も人気のあるソーシャルチャンネルの1つです。インスタントメッセージングアプリの利用率は、ラテンアメリカ市場で90%台に上昇している。WhatsAppが決済機能WhatsApp Payのテストにブラジルを選んだ理由のひとつでもある。また、MetaはMercado Libreと戦略的提携を結び、中小企業がWhatsAppで商品カタログを紹介できるようになった。

決済と商品検索機能の統合により、ユーザーはアプリから離れることなくシームレスな購入が可能になる。インスタントメッセージングアプリの人気急上昇は、ブラジルにおけるWhatsApp Businessの収益にも反映されている。今後、PayNXT360は、ソーシャルコマース機能の人気を活用して収益成長を促進する戦略の一環として、WhatsAppがより多くの戦略的提携を結ぶと予想している。これにより、今後3~4年のブラジルにおける業界の成長を支えることになる。

2024年、ブラジルのソーシャルコマース市場の成長を牽引するのは、引き続き若年層の買い物客である。

ソーシャル・バイイング分野の成長は、ブラジルの若い世代におけるソーシャルメディア・プラットフォームの利用増加によって大きく牽引されると予測される。ブラジル市場では、Z世代とミレニアル世代が中期的にソーシャルコマースの成長を牽引すると予想されています。その結果、PayNXT360は、ソーシャル・チャンネルが若い世代のユーザーに広く普及していることから、TikTokのようなプラットフォームがブラジルで今後3~4年間に力強い成長を記録すると予想している。特にTikTokは、2023年にブラジルで音楽ストリーミング・プラットフォームを開始することも発表している。これは、同社が今後3~4年間、ブラジル市場への投資を拡大することを確約していることを示している。

本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅する。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計などを包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

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目次

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.ソーシャルコマースの定義
1.4.免責事項

2.主要業績指標によるブラジルeコマース産業の市場規模と今後の成長ダイナミクス
2.1.ブラジルのeコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
2.2.ブラジルeコマース:トランザクションあたり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
2.3.ブラジルのeコマース:トランザクション件数のトレンド分析、2020年~2029年

3.ブラジルのソーシャルコマース産業:主要業績指標による市場規模推移と今後の成長動向
3.1.ブラジルのソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
3.2.ブラジルソーシャルコマース:トランザクション当たり平均金額の動向分析、2020年~2029年
3.3.ブラジルのソーシャルコマース:トランザクション量トレンド分析、2020-2029年
3.4.ブラジルのソーシャルコマース市場:主要企業別シェア分析、2023年

4.ブラジルのソーシャルコマース産業市場規模・地域別予測
4.1.ブラジルのソーシャルコマース市場:場所別シェア(%)、2023年
4.2.ブラジルソーシャルコマース:クロスボーダー別商品総額動向分析、2020-2029年
4.3.ブラジル国内ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年 3.

5.ブラジルソーシャルコマース産業:製品カテゴリー別市場規模推移と予測
5.1.ブラジルのソーシャルコマース市場:製品カテゴリー別シェア(%), 2023
5.2.ブラジルソーシャルコマース衣料品・フットウェア:商品総額動向分析、2020-2029年
5.3.ブラジル・ソーシャルコマース:ビューティー&パーソナルケア商品総額動向分析、2020-2029年
5.4.ブラジル ソーシャルコマース 食品・食料品:商品総額動向分析、2020-2029年
5.5.ブラジル・ソーシャルコマース 家電製品・エレクトロニクス:商品総額動向分析、2020~2029年
5.6.ブラジル ソーシャルコマース 家電製品・エレクトロニクス:商品総額トレンド分析、2020~2029年
5.7.ブラジル:ソーシャルコマース旅行:商品総額動向分析、2020~2029年
5.8.ブラジル ソーシャルコマース宿泊施設:商品総額動向分析、2020-2029年

6.ブラジルのソーシャルコマース産業:最終消費者セグメント別市場規模推移と予測
6.1.ブラジル・ソーシャルコマース市場:エンドユーズセグメント別シェア(%), 2023
6.2.ブラジルソーシャルコマースB2Cセグメント商品総額動向分析、2020年~2029年
6.3.ブラジルのソーシャルコマースB2B市場:商品総額動向分析、2020年~2029年
6.4.ブラジルのソーシャルコマースC2Cセグメント:商品総額動向分析、2020~2029年

7.ブラジルソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:エンドユースデバイス別
7.1.ブラジルのソーシャルコマース市場:エンドユースデバイス別シェア(%), 2023
7.2.モバイル別ブラジルソーシャルコマース商品総額動向分析、2020年~2029年
7.3.ブラジルのソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年 3.

8.ブラジルのソーシャルコマース産業:都市別市場規模推移と予測
8.1.ブラジルのソーシャルコマース市場:都市別シェア(%), 2023
8.2.ブラジル・ソーシャルコマース:Tier1都市別商品総額動向分析、2020年~2029年
8.3.ブラジルのTier2都市別ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
8.4.ブラジルのティア3都市別ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020~2029年

9.ブラジルのソーシャルコマース産業:支払方法別市場規模推移と予測
9.1.ブラジルソーシャルコマース市場:決済方法別シェア(%), 2023
9.2.ブラジルソーシャルコマース決済(クレジットカード)-商品総額動向分析、2020-2029年
9.3.デビットカードによるブラジルソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.4.ブラジルの銀行送金によるソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020~2029年
9.5.ブラジルのプリペイドカード別ソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020~2029年
9.6.デジタル&モバイルウォレット別ソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020~2029年
9.7.ブラジルのソーシャルコマース決済:その他のデジタル決済別商品総額動向分析、2020~2029年
9.8.ブラジルの現金によるソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020~2029年

10.ブラジルソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:プラットフォーム別
10.1.ブラジルのソーシャルコマース市場:プラットフォーム別シェア(%), 2023
10.2.ブラジルソーシャルコマースプラットフォーム別動画コマース(ライブストリーム+録画済み)-商品総額動向分析、2020年~2029年
10.3.ソーシャルネットワーク主導型ブラジルソーシャルコマースプラットフォーム:商品総額動向分析、2020年~2029年
10.4.ソーシャル再販によるブラジルソーシャルコマースプラットフォーム:商品総額動向分析、2020~2029年
10.5.ブラジルのソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額動向分析、2020~2029年
10.6.ブラジルのソーシャルコマースプラットフォーム:商品レビュープラットフォーム別商品総額動向分析、2020~2029年

11.ブラジルソーシャルコマース産業のコンテンツ別市場規模・予測
11.1.ブラジルソーシャルコマース市場コンテンツ別シェア(%), 2023
11.2.ブラジルソーシャルコマースライブ配信者別コンテンツ-商品総額動向分析、2020年~2029年
11.3.ブラジルソーシャルコマースコンテンツ:ゲームストリーマー別商品総額動向分析、2020年~2029年
11.4.リール別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額動向分析、2020~2029年
11.5.ブラジル インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額トレンド分析、2020~2029年
11.6.ブラジル ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020~2029年

12.ブラジルソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
12.1.ブラジル・ソーシャルコマース支出額の年齢層別シェア(2023年
12.2.ブラジル年齢階級別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)商品総額動向分析、2020~2029年
12.3.ブラジル・ソーシャルコマース年齢階級別:ミレニアル世代(28~44歳)商品総額動向分析、2020~2029年
12.4.ブラジル年齢階級別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)商品総額動向分析、2020~2029年
12.5.ソーシャルコマース年齢階級別:ベビーブーマー(60歳以上)商品総額動向分析、2020~2029年
12.6.ブラジルのソーシャルコマース:所得水準別シェア(2023年
12.7.ブラジルのソーシャルコマースシェア(男女別)、2023年

13.参考資料
13.1.PayNXT360について
13.2.関連リサーチ

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図表リスト

表1: ブラジルのeコマース - 商品総額 (百万米ドル), 2020-2029
表2: ブラジルのeコマース-トランザクションあたりの平均金額動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表3:ブラジルのeコマース-取引量(百万件)、2020年~2029年
表4:ブラジルのソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表5:ブラジルのソーシャルコマース-トランザクション1件当たりの平均金額動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表6:ブラジルソーシャルコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表7:ブラジルソーシャルコマース:クロスボーダー別商品総額(百万米ドル)、2020年-2029年
表8:ブラジル国内ソーシャルコマース-商品総額(百万USドル)、2020-2029年
表9:ブラジルソーシャルコマース衣料品・履物別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表10:ブラジル ソーシャルコマース 美容・パーソナルケア商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表11:ブラジルソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表12:ブラジルソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表13:ブラジルソーシャルコマース家庭用品:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表14:ブラジル ソーシャルコマース旅行:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表15:ブラジル宿泊施設ソーシャルコマース商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表16:ブラジルソーシャルコマースB2Cセグメント商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表17:ブラジルソーシャルコマースB2Bセグメント商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表18:ブラジルソーシャルコマースC2Cセグメント商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表19:ブラジルのモバイル別ソーシャルコマース:商品総額(百万USドル)、2020年~2029年
表20:ブラジルソーシャルコマース:デスクトップ別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表21:ブラジルTier-1都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万USドル)、2020年~2029年
表22:ブラジルTier2都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万USドル)、2020年~2029年
表23:ブラジル第3都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表24:ブラジルのクレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万USドル)、2020-2029年
表25:デビットカードによるブラジルソーシャルコマース決済-商品総額(百万USドル)、2020-2029年
表26:銀行送金によるブラジルソーシャルコマース決済-商品総額(百万USドル)、2020-2029年
表27:プリペイドカード別ソーシャルコマース決済:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表28:デジタル&モバイルウォレット別ソーシャルコマース決済:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表29:ブラジルのソーシャルコマース決済:その他のデジタル決済別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表30:現金によるブラジルソーシャルコマース決済:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表31:ブラジルのソーシャルコマースプラットフォーム:ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別商品総額(百万USドル)、2020-2029年
表 32:ソーシャルネットワーク主導型コマース別ブラジルソーシャルコマースプラットフォーム:商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表 33:ブラジルのソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャル再販別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表34:ブラジルのソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 35:ブラジルのソーシャルコマースプラットフォーム:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表36:ライブストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表37:ゲームストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表38:リール別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表39:インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表40:ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表41:ブラジルのソーシャルコマース:年齢階級別-Z世代(15~27歳)の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表42:年齢階級別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表43:年齢階級別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表44:年齢階級別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in Brazil is expected to grow by 31.2% on annual basis to reach US$3,397.13 million in 2024.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 25.7% during 2024-2029. The social commerce GMV in the country will increase from US$2,589.78 million in 2023 to reach US$10,655.60 million by 2029.

The social commerce market is expected to grow at a steady pace over the medium term in Brazil. The rising access to smartphones and growing internet penetration are supporting the uptake in social buying in the Latin American market. A higher amount of time spent on social platforms will also aid the growth of the industry from the short to medium-term perspective in Brazil.

To tap into the online commerce shift, social media platforms have also been forging strategic alliances to accelerate their revenue growth. The trend is projected to continue further over the medium term in the Brazilian market, as firms seek to capitalize on the growth opportunity. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the social commerce industry in Brazil over the next three to four years.

WhatsApp Business is experiencing strong popularity in Brazil amid the growing trend of social buying

WhatsApp is one of the most popular social channels in Brazil. The usage rate of the instant messaging app is up in the 90’s in the Latin American market. It is also one of the reasons why WhatsApp chose Brazil to test its payment function, WhatsApp Pay. Meta also entered into a strategic collaboration with Mercado Libre, enabling small businesses to showcase their product catalog on WhatsApp.

The integration of payments and product discovery features, therefore, enables users to make seamless purchases without leaving the app. The soaring popularity of the instant messaging app is also reflected in the revenue generated by WhatsApp Business in Brazil. Going forward, PayNXT360 expects WhatsApp to forge more strategic alliances, as part of its strategy to drive revenue growth by leveraging the popularity of social commerce features. This, in turn, will support the growth of the industry over the next three to four years in Brazil.

Young shoppers will continue to drive the growth of the social commerce market in Brazil in 2024

The growth in the social buying sector is projected to be largely driven by the rising uptake of social media platforms among young generation Brazilians. Gen Z and millennials are expected to lead the growth of social commerce over the medium term in the Brazilian market. Consequently, PayNXT360 expects platforms like TikTok to record strong growth over the next three to four years in Brazil, as the social channel is widely popular among young generation users. TikTok, notably, has also announced the launch of its music streaming platform in Brazil in 2023. This shows that the firm is committed to increasing its investment in the Brazilian market over the next three to four years.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.



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Table of Contents

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. Brazil Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. Brazil Ecommerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2. Brazil Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3. Brazil Ecommerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. Brazil Social Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
3.2. Brazil Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
3.3. Brazil Social Commerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
3.4. Brazil Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2023

4. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
4.1. Brazil Social Commerce Market Share by Location (%), 2023
4.2. Brazil Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
4.3. Brazil Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

5. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Categories
5.1. Brazil Social Commerce Market Share by Product Categories (%), 2023
5.2. Brazil Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.3. Brazil Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.4. Brazil Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.5. Brazil Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.6. Brazil Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.7. Brazil Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.8. Brazil Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

6. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Consumer Segment
6.1. Brazil Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2023
6.2. Brazil Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.3. Brazil Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.4. Brazil Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

7. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
7.1. Brazil Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2023
7.2. Brazil Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
7.3. Brazil Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

8. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. Brazil Social Commerce Market Share by Cities (%), 2023
8.2. Brazil Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.3. Brazil Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.4. Brazil Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

9. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. Brazil Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2023
9.2. Brazil Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.3. Brazil Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.4. Brazil Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.5. Brazil Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.6. Brazil Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.7. Brazil Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.8. Brazil Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

10. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. Brazil Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2023
10.2. Brazil Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.3. Brazil Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.4. Brazil Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.5. Brazil Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.6. Brazil Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

11. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. Brazil Social Commerce Market Share by Contents (%), 2023
11.2. Brazil Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3. Brazil Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.4. Brazil Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5. Brazil Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6. Brazil Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12. Brazil Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. Brazil Social Commerce Spend Share by Age Group, 2023
12.2. Brazil Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.3. Brazil Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.4. Brazil Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.5. Brazil Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.6. Brazil Social Commerce Share by Income Level, 2023
12.7. Brazil Social Commerce Share by Gender, 2023

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: Brazil Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Brazil Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Brazil Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 4: Brazil Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Brazil Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 6: Brazil Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 7: Brazil Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Brazil Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 9: Brazil Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 10: Brazil Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Brazil Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Brazil Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Brazil Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Brazil Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Brazil Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Brazil Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Brazil Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Brazil Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Brazil Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Brazil Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Brazil Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Brazil Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 23: Brazil Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 24: Brazil Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Brazil Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Brazil Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Brazil Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Brazil Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Brazil Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Brazil Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Brazil Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Brazil Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 33: Brazil Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 34: Brazil Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Brazil Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 36: Brazil Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 37: Brazil Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Brazil Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 39: Brazil Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 40: Brazil Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Brazil Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 42: Brazil Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 43: Brazil Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Brazil Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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