欧州ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック エンドユーザー部門別ソーシャルコマース動向、運用KPI、小売製品動向、消費者人口統計に関する50以上のKPI - 2023年第2四半期最新版Europe Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 50+ KPIs on Social Commerce Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q2 2023 Update PayNXT360によると、欧州のソーシャルコマース産業は年率25.8%成長し、2023年には775億米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は、予測期間中に安定した成長が見込まれ、2023年~2028年のC... もっと見る
サマリーPayNXT360によると、欧州のソーシャルコマース産業は年率25.8%成長し、2023年には775億米ドルに達すると予想されている。ソーシャルコマース産業は、予測期間中に安定した成長が見込まれ、2023年~2028年のCAGRは23.2%を記録する。同地域におけるソーシャルコマースのGMVは、2023年の775億米ドルから増加し、2028年には2,203億1,000万米ドルに達する。 消費者のソーシャル・ショッピングやソーシャル・バイイングに対する意欲はヨーロッパ全域で高まっている。同地域におけるeコマースの普及率の高まりは、フェイスブックやインスタグラムなどのソーシャルメディア・プラットフォームを通じたショッピングの台頭を支えている。さらに、ソーシャルコマース機能を強化するためにこれらのプレーヤーが投資していることも、市場の成長を支えている。 チェックアウト・プロセスの迅速化、商品の独占販売、ソーシャルメディア・プラットフォーム上でのブランドや小売業者の広告増加などが、ソーシャル・ショッピングに向かう消費者をますます増やしている。この傾向は、特に若い世代の消費者の間で高まっている。PayNXT360は、今後3~4年の間に、消費者とブランドからの関心が高まる中、欧州のソーシャルコマース産業が着実な成長を記録すると予想している。 フランスの小売業者は WhatsApp Business の機能を活用してソーシャルコマースに取り組んでいます。 顧客にシームレスなショッピング体験を提供するため、ソーシャルコマースへの参入を目指す小売業者が増えています。その結果、フランスの小売企業は WhatsApp Business サービスを活用しています。例えば - 2022年12月、欧州市場における大手小売企業の一つであるCarrefourは、フランスにおける顧客向け販売チャネルとしてWhatsAppを活用することを発表した。12月1日から12月21日まで実施された試験的プログラムでは、玩具、ハイテク、ゲーム、家電など、食品以外の4つのカテゴリーから商品を注文できるようにした。 ソーシャル・コマース分野への進出は、同地域の消費者の間でシームレスなショッピング体験を望む声が高まるなかでのことだ。フランス市場でのソーシャル・コマースの試みは、フランスだけでなく、他のヨーロッパ市場でも、短・中期的な観点から、小売業者が将来的にさらなる試みを行う可能性を示している。 マクロ経済要因が欧州全域の個人消費とソーシャルコマース産業の短期的成長に影響を与えている インフレ率の上昇と生活費の高騰は、消費者の毎月の予算に大きな影響を与えている。その結果、多くの消費者がファッションやその他の商品など、不要不急のものへの支出を控えており、欧州全域の小売業者のオンライン売上に直接的な影響を与えている。 - ドイツでは、小売業者のマルチチャネル販売数が激減したと報告されている。ドイツ連邦eコマース協会の報告書によると、マルチチャネル販売の小売業者は、2022年10月から11月の間に29.5%の減少を経験している。 PayNXT360は、マクロ経済環境が短・中期的な観点からさらに継続すると予想される中、この地域の金利上昇やインフレ急増の影響を受け、個人消費は引き続きソーシャルコマースセクターが圧力下に置かれると予想している。 グローバルプレーヤーは、欧州のプラットフォーム上で新たなソーシャルコマース機能を立ち上げると予想される オンライン・コマース分野の競争が激化し、消費者支出が減少するなか、グローバル小売企業は自社のプラットフォーム上で消費者のエンゲージメント、売上、収益を高めるための新機能を発表しています。 - マクロ経済要因が同社の成長と収益に深刻な影響を及ぼしているとすでに発表しているアマゾンは、同社のeコマース・マーケットプレイスで新たなソーシャルコマース機能を立ち上げる予定だ。同社はすでに米国でTikTokのようなショッピング体験を発表しており、2023年に本稼働する予定で、欧州を含む他のグローバル市場でも同様の展開が予定されている。 消費者直結型ブランドを含め、顧客とのエンゲージメントを促進するためにソーシャルコマース分野に進出する小売企業はさらに増えると予測されている。その結果、アマゾンのような新機能の立ち上げは、この地域の買い物客のソーシャル購買人気をさらに後押しし、今後3~4年の業界の成長を支えることになるだろう。 本バンドルに含まれる各レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクをカバーしています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。 PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。 本タイトルは、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする16の詳細なレポートをバンドルして提供するものです: 1.欧州ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック) 2.オーストリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 3.ベルギーのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 4.デンマークのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 5.フィンランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 6.フランスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 7.ドイツのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 8.ギリシャ ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 9.アイルランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 10.イタリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 11.オランダのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 12.ポーランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 13.ロシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 14.スペインのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 15.スイスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 16.イギリスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 目次This tittle is a bundled offering provides detailed 16 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:1. Europe Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 2. Austria Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 3. Belgium Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 4. Denmark Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 5. Finland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 6. France Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 7. Germany Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 8. Greece Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 9. Ireland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 10. Italy Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 11. Netherlands Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 12. Poland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 13. Russia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 14. Spain Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 15. Switzerland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 16. United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region: 1. About this Report. 1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research 図表リストAll country reports mentioned above will have the following tables:Table 1:Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 2:Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3:Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4:Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5:Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6:Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7:Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8:Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9:Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10:Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11:Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12:Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13:Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14:Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15:Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16:Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17:Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18:Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19:Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20:Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21:Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22:Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23:Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24:Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25:Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26:Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27:Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28:Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29:Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30:Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31:Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32:Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33:Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34:Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35:Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36:Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37:Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38:Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39:Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40:Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41:Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42:Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43:Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44:Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
SummaryAccording to PayNXT360, social commerce industry in Europe is expected to grow by 25.8% on annual basis to reach US$77.50 billion in 2023. Table of ContentsThis tittle is a bundled offering provides detailed 16 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:1. Europe Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 2. Austria Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 3. Belgium Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 4. Denmark Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 5. Finland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 6. France Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 7. Germany Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 8. Greece Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 9. Ireland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 10. Italy Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 11. Netherlands Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 12. Poland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 13. Russia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 14. Spain Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 15. Switzerland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 16. United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region: 1. About this Report. 1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research List of Tables/GraphsAll country reports mentioned above will have the following tables:Table 1:Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 2:Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3:Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4:Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5:Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6:Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7:Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8:Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9:Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10:Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11:Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12:Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13:Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14:Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15:Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16:Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17:Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18:Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19:Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20:Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21:Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22:Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23:Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24:Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25:Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26:Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27:Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28:Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29:Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30:Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31:Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32:Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33:Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34:Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35:Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36:Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37:Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38:Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39:Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40:Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41:Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42:Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43:Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44:Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
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