世界のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック エンドユースセクター別ソーシャルコマース動向、運用KPI、小売製品動向、消費者人口統計に関する50以上のKPI - 2023年第2四半期最新版Global Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 50+ KPIs on Social Commerce Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q2 2023 Update PayNXT360によると、世界のソーシャルコマース業界は年率15.1%の成長を遂げ、2023年には6億8,090万米ドルに達すると予想されている。 世界のソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、20... もっと見る
サマリーPayNXT360によると、世界のソーシャルコマース業界は年率15.1%の成長を遂げ、2023年には6億8,090万米ドルに達すると予想されている。世界のソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2023年~2028年のCAGRは15.4%を記録する。世界のソーシャルコマースのGMVは、2023年の6,808億6,000万米ドルから増加し、2028年には1,393億8,000万米ドルに達する。 消費者の買い物行動の変化とマーケティング戦略の変化により、ソーシャルメディア・チャンネルは世界の小売業者の主要な成長ドライバーとして浮上している。ソーシャル・ショッピングは、中国で非常に人気が高いが、世界の他の多くの国でも、このトレンドは着実に勢いを増している。より多くのブランドがTikTokのようなプラットフォームと連携し、楽しく魅力的なコンテンツを通じて新たな顧客関係を構築し、収益の増加を促進している。 TikTokがこの分野で急成長を遂げる中、オンライン商取引の分野でも、ソーシャル・ショッピング機能を自社のプラットフォームに導入するために投資を増やす企業が増えている。革新的な新興企業の台頭も相まって、世界のソーシャルコマース市場の競争環境は激化している。また、市場規模の拡大により、プライベートエクイティやベンチャーキャピタルからの投資も増加しており、PayNXT360では、この傾向は今後3~4年でさらに続くと予想しています。 中国のソーシャルコマース企業は、成長を加速させるためにグローバルな事業展開を模索している ソーシャル・ショッピングは中国の主流現象である。消費者の属性はさまざまで、ライブ・ストリーム・イベントやソーシャル・プラットフォームを通じて商品を購入している。このトレンドは他国でも勢いを増しており、その結果、成長トレンドに乗じて成長を加速させるため、中国を拠点とする企業は地理的な足跡を拡大しつつある。 - 中国のソーシャルコマース企業であるSuperOrdinaryは、ブランドとインフルエンサーの取引を促進し、両者が消費者を見つける手助けをしている。中国での立ち上げから4年後、同社は現在、このビジネスモデルを世界市場に展開しており、当初は米国のクリエイターに焦点を当てている。同社は、クリエイターが自身のプラットフォームやプロフィールで商品をシェアすると報酬が得られるサイトやプラットフォームを多数所有している。 - 同じく中国のソーシャルコマース企業であるKuaishouは、グローバル・ソーシャルコマース・セグメントにおけるリーディング・プレイヤーの1つであるTikTokと市場シェアを争う中で、グローバルな足跡の拡大を目指している。同社はブラジル市場での事業拡大を狙っており、ローカライズ戦略を採用することで継続率を高め、ショートビデオ共有モバイルアプリケーションへのトラフィックを増加させている。 SuperOrdinaryとKuaishouの両社が国際的な足跡を拡大しようとしている一方で、TikTokも市場リーダーとしての地位をさらに強化するため、世界市場への投資を増やしている。 ソーシャルコマース企業は、事業の拡大と成長のために世界各地で資金調達を行っている。 市場規模が拡大し、革新的なソーシャルコマース・ショッピング体験に対する需要が高まる中、グローバル市場では多くの新興企業が台頭している。これらの新興企業は現在、成長をさらに加速させ、事業を拡大するために資金調達ラウンドを実施している。例えば - 2022年10月、ラテンアメリカを代表するソーシャルコマース新興企業の一つであるElenasは、シリーズB資金調達ラウンドで2,000万米ドルを調達し、2022年10月時点での調達総額は2,800万米ドルに達したと発表した。同社は、この地域の女性がソーシャル・チャンネルを通じて消費者にデジタル・カタログから商品を販売できるようにしている。シリーズAラウンドとシリーズBラウンドの間に、同社は5倍の収益成長を記録し、メキシコとコロンビアでの販売者ネットワークを増やすことで、事業のさらなる拡大を目指している。 - 2022年12月、ケニアを拠点とするソーシャルコマースの新興企業Kapuは、シード資金調達ラウンドで800万米ドルを調達したと発表した。同社はこの資金でケニア全土で事業と運営を拡大し、その後に他の地域市場にも参入する計画だ。エレナスと同様、Kapuも販売者ネットワークを拡大し、消費者へのリーチをさらに拡大する計画だ。短中期的な展望では、同社はWhatsApp注文のサポートも提供し、売り手と買い手の双方にとって買い物のプロセスを簡素化することが期待されている。 成長するソーシャルコマース分野でイノベーションが進むにつれ、PayNXT360は今後3~4年間で、ベンチャーキャピタルやプライベート・エクイティ資金が世界市場に流入すると予想している。 競争が激化する中、Eコマース小売業者はソーシャルコマース分野への進出をさらに進めている ソーシャル・プラットフォームが一部の消費者に好まれるショッピング・チャネルとなりつつある中、Eコマース・マーケットプレイスはTikTokやFacebookなどのソーシャル・コマース・プラットフォームにシェアを奪われつつある。その結果、eコマース小売企業はソーシャルコマース分野で存在感を示すため、この分野に投資している。 - 米国の大手小売企業であるアマゾンとウォルマートは、この分野への投資を増やしている。アマゾンがTikTokにインスパイアされたショッピング機能を立ち上げる一方、ウォルマートはクリエイターが商品を販売するプラットフォームを立ち上げ、米国のソーシャルコマース分野を大きく後押ししている。 大手企業がこの分野に投資していることから、PayNXT360は今後3~4年の間に競争がさらに激化すると予想しており、これは世界のソーシャルコマース業界の成長も後押ししている。 本レポートでは、ソーシャルコマース業界の市場機会とリスクを網羅し、データ中心の詳細な分析を提供します。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模や予測、市場シェア統計などを包括的に把握することができます。 PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。 本タイトルは、世界および国レベルでのデータ中心の分析とともに、グローバルな洞察をカバーする20の詳細なレポートをバンドルして提供するものです: 1.世界のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック) 2.アルゼンチンのソーシャルコマース市場の分析と今後の成長動向 (データブック) 3.オーストラリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 4.ブラジルのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 5.カナダのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 6.中国のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 7.フランスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 8.ドイツのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 9.インドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 10.インドネシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 11.イタリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 12.メキシコのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 13.ナイジェリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 14.フィリピンのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 15.ロシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 16.南アフリカのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 17.タイのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 18.アラブ首長国連邦:ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 19.イギリスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 20.米国のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック) 目次This tittle is a bundled offering provides detailed 20 reports, covering global insights along with data centric analysis at global and country level:1. Global Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 2. Argentina Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 3. Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 4. Brazil Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 5. Canada Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 6. China Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 7. France Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 8. Germany Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 9. India Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 10. Indonesia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 11. Italy Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 12. Mexico Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 13. Nigeria Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 14. Philippines Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 15. Russia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 16. South Africa Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 17. Thailand Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 18. United Arab Emirates Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 19. United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 20. United States Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region: 1. About this Report. 1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research 図表リストAll country reports mentioned above will have the following tables:Table 1:Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 2:Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3:Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4:Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5:Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6:Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7:Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8:Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9:Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10:Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11:Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12:Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13:Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14:Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15:Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16:Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17:Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18:Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19:Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20:Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21:Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22:Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23:Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24:Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25:Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26:Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27:Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28:Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29:Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30:Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31:Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32:Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33:Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34:Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35:Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36:Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37:Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38:Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39:Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40:Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41:Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42:Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43:Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44:Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
SummaryAccording to PayNXT360, global social commerce industry is expected to grow by 15.1% on annual basis to reach US$680.9 million in 2023. Table of ContentsThis tittle is a bundled offering provides detailed 20 reports, covering global insights along with data centric analysis at global and country level:1. Global Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 2. Argentina Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 3. Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 4. Brazil Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 5. Canada Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 6. China Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 7. France Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 8. Germany Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 9. India Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 10. Indonesia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 11. Italy Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 12. Mexico Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 13. Nigeria Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 14. Philippines Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 15. Russia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 16. South Africa Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 17. Thailand Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 18. United Arab Emirates Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 19. United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) 20. United States Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook) All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region: 1. About this Report. 1.1. Summary 1.2. Methodology 1.3. Social Commerce Definitions 1.4. Disclaimer 2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 2.1. Ecommerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 2.2. Ecommerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 2.3. Ecommerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators 3.1. Social Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 3.2. Social Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028 3.3. Social Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028 3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2021 4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Retail Product Categories 4.1. Social Commerce Market Share by Retail Product Categories (%), 2022 Vs. 2028 4.2. Social Commerce Clothing & Footwear - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.3. Social Commerce Beauty and Personal Care - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.4. Social Commerce Food & Grocery - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.5. Social Commerce Appliances and Electronics - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.6. Social Commerce Home Improvement - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.7. Social Commerce Travel - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 4.8. Social Commerce Hospitality - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Segment 5.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2022 Vs. 2028 5.2. Social Commerce B2B Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.3. Social Commerce B2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 5.4. Social Commerce C2C Segment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device 6.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2022 Vs. 2028 6.2. Social Commerce by Mobile - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 6.3. Social Commerce by Desktop - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location 7.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2022 Vs. 2028 7.2. Social Commerce by Cross Border - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 7.3. Social Commerce by Domestic - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities 8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2022 Vs. 2028 8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method 9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2022 Vs. 2028 9.2. Social Commerce Payment by Credit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.3. Social Commerce Payment by Debit Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 9.8. Social Commerce Payment by Cash - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms 10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2022 Vs. 2028 10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Pre-recorded) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents 11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2022 Vs. 2028 11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.4. Social Commerce Contents by Reels - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.5. Social Commerce Contents by Influencers - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 11.6. Social Commerce Contents by Stories - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour 12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2022 12.2. Social Commerce by Age Group - Gen Z (15-27) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.3. Social Commerce by Age Group - Millennials (28-44) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.4. Social Commerce by Age Group - Gen X (45 - 60) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.5. Social Commerce by Age Group - Baby Boomers (60+) - Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028 12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2022 12.7. Social Commerce Share by Gender, 2022 13. Further Reading 13.1. About PayNXT360 13.2. Related Research List of Tables/GraphsAll country reports mentioned above will have the following tables:Table 1:Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 2:Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 3:Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 4:Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 5:Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2019-2028 Table 6:Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2019-2028 Table 7:Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 8:Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 9:Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 10:Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 11:Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 12:Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 13:Social Commerce Hospitality – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 14:Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 15:Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 16:Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 17:Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 18:Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 19:Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 20:Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 21:Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 22:Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 23:Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 24:Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 25:Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 26:Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 27:Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 28:Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 29:Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 30:Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 31:Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 32:Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 33:Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 34:Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 35:Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 36:Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 37:Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 38:Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 39:Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 40:Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2019-2028 Table 41:Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 42:Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 43:Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028 Table 44:Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2019-2028
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