TV Services: Trends and Competition in Pay TVテレビサービス:有料放送における動向と競争 While widely adopted, pay TV is increasingly threatened by changing consumer habits and substitutes. From virtual MVPDs to new Android set-top boxes, the pay-TV industry continues to reshape its... もっと見る
SummaryWhile widely adopted, pay TV is increasingly threatened by changing consumer habits and substitutes. From virtual MVPDs to new Android set-top boxes, the pay-TV industry continues to reshape itself to address current competition and consumer demands. This report examines competitive trends, alternatives to pay TV, and their impact on the television industry. It profiles the leading virtual MVPD services and their strategic approaches to the pay-TV market. The report includes five-year global pay-TV forecasts. Table of ContentsTable of Contents Bottom Line
Cord-Cutting among Consumers Strategies Among Pay-TV Providers
A Focus on Valuable Subscribers Market Forecasts Implications and Recommendations
Create Channel Bundles without Sports
Ongoing Change and Market Shifts Figures
Pay-TV Adoption by Type (2019-2020)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
Parks Associates社のブロードバンド・エンターテインメントサービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tv)の最新刊レポート
よくあるご質問Parks Associates社はどのような調査会社ですか?米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|