世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

The Buyer's Journey - Pay TV vs. OTT


消費者の選択:有料テレビとオーバーザトップ

米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート 「消費者の選択:有料テレビとオーバーザトップ」 は、オーバーザトップと有料テレビの購入における消費者の道筋を明示している。様々な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年8月8日 US$7,500
電子ファイル
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
58 英語

 

Summary

米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「消費者の選択:有料テレビとオーバーザトップ」は、オーバーザトップと有料テレビの購入における消費者の道筋を明示している。様々なサービスの採用や、有料テレビやOTT動画の購入において、それ以外にもどの程度検討しているかについて述べている。コンテンツサービス、サービスレベル、ユーザ体験、機能性などの意思決定の要因や消費者の期待について記載している。ミレニアル世代とその他の年齢層などの様々な消費者セグメントを比較し、その類似性や差異についてや、サービスプロバイダがどのようにアプローチすべきかについても述べている。

This study explores the process that consumers go through when purchasing OTT and pay-TV services. It examines adoption of various services and the degree to which pay TV and OTT video complement or compete with each other in purchase considerations. It evaluates decision criteria and consumer expectations, including content offerings, service tiers, user experience, and features. The study also compares different consumer segments, including millennials and other demographic groups, to understand their similarities, differences, and how service providers can best reach them.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Consumer Analytics: Entertainment Services Track

Key Questions Answered

Survey Methodology

Defining Heads of Broadband Households

Definitions and Abbreviations

Reading Parks Associates Charts

Executive Summary

Industry Insight

Key Findings and Market Impact

Penetration and Growth Rates

Pay-TV Service Subscriptions (2011 - 2019)

Overall OTT Service Subscriptions (2015 - 2019)

Number of OTT Service Subscriptions (2014 - 2019)

Service Subscription Drivers

Reasons for Subscribing to Pay-TV Service (Q1/19)

Reasons for Subscribing to Subscription OTT Service (Q1/19)

Reasons for Subscribing to vMVPD Service (Q1/19)

Service Discovery and Buying Decisions

Sources Used for Discovering Ad-Supported Services (Q1/19)

Informative Sources Used: Pay-TV vs. vMVPD Services (Q1/19)

Demographic Distribution of Sources Used To Find Information About Online Video Service (Q1/19)

Time Spend On Consideration Before Subscribing: vMVPD vs. Pay-TV Service (Q1/19)

Service Selection Criteria

Factors Influencing Subscription OTT Service Subscription (Q1/19)

Factors Influencing Service Selection: vMVPD vs. Pay-TV Service (Q1/19)

Reasons for Using Ad-Supported Service (Q1/19)

Service Trials and Consideration

Number of Service Subscribed Post Trial Period (Q1/19)

Number of Services Subscribed Post Trail by Number of Services Trailed (Q1/19)

Service Subscription

Methods Used to Subscribe to Subscription OTT (Q1/19)

Methods Used to Subscribe to Subscription OTT Among OTT, Pay-TV Subscribers (Q1/19)

Pay-TV Vs. OTT Service Subscription (2018 - 2019)

Demographic Distribution of Pay-TV and OTT Subscribers Segment (Q1/19)

US Pay-TV Market Share (2016 - 2019)

OTT Service Subscriptions (2017 - 2019)

OTT Service Use by Business Model (2018 - 2019)

Subscriber Sentiment

Traditional Pay-TV Service Net Promoter Score (Q1/19)

Net Promoter Score: Pay-TV Service Operators (2018 - 2019)

Attitude Towards Use of Video Service by OTT and Pay-TV Service Subscribers (Q1/19)

Satisfaction with Online Video Services (Q1/19)

Net Promoter Score: OTT Services (2018 - 2019)

Video Service Feature Experience by Service (Q1/19)

Service Switching and Cancellation

Cancellation of OTT Services (Q1/19)

Reasons for Cancelling OTT Service (Q1/19)

Incentives Inhibiting Churn of OTT Services (Q1/19)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(OTT)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(オーバーザトップ)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る