西欧におけるペイTVとOTTビデオ:2021-2026年の動向と予測Pay TV and OTT video in Western Europe: trends and forecasts 2021–2026 本レポートでは、2026年までの西欧における従来の有料テレビおよびOTTビデオサービスへの消費者支出の要因と変化について検証しています。また、16カ国の予測を詳細なレベルで掲載しています。 ... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、2026年までの西欧における従来の有料テレビおよびOTTビデオサービスへの消費者支出の要因と変化について検証しています。また、16カ国の予測を詳細なレベルで掲載しています。
掲載内容
地理的範囲と主要指標
地理的範囲
モデルとした地域
個別にモデル化された国(太字の国については追加の詳細な情報が提供されています)。
主要指標
有料テレビは、以下のアクセス技術によって分けられています:
OTTビデオは、以下のように分けられています:
Summary
この調査レポートでは、2026年までの西欧における従来の有料テレビおよびOTTビデオサービスへの消費者支出の要因と変化について検証しています。また、16カ国の予測を詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"Consumer spending on third-party OTT video will grow from EUR20.4 billion in 2021 to EUR33.6 billion in 2026; this will be the key driver of the overall increase in spending on TV and video services."
This report examines the drivers and shifts in consumer spending on traditional pay-TV and OTT video services in Western Europe to 2026. It includes forecasts for 16 countries at a granular level.
This report provides:
Geographical coverage and key metrics
Geographical coverage
Region modelled:
Countries modelled individually (additional in-depth coverage is provided for those in bold):
Key metrics
Pay TV is split by the following access technologies:
OTT video is split as follows:
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