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アジア太平洋先進国の有料テレビとOTTビデオ:2020-2025年の動向と予測


Pay TV and OTT video in developed Asia-Pacific: trends and forecasts 2020-2025

アジア・太平洋先進国(DVAP)における有料ビデオサービスおよびOTTビデオサービスの小売売上高は、2020年から2025年にかけて35%増加しますが、この増加分はすべてOTTサービスによるものです。   ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年3月1日 US$7,999
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サマリー

アジア・太平洋先進国(DVAP)における有料ビデオサービスおよびOTTビデオサービスの小売売上高は、2020年から2025年にかけて35%増加しますが、この増加分はすべてOTTサービスによるものです。
 
この予測レポートでは、アジア太平洋地域の消費者支出のシェアを獲得するために競争しているIPTV、ケーブル、衛星、OTTビデオの相対的な強さを分析しています。
 
レポートに含まれる内容
  • 有料テレビの世帯数とサービス数、プレミアムOTTビデオのユーザー数、その小売収入(支出)とユーザー一人当たりの平均支出(ASPU)
  • 有料テレビのプラットフォーム別
  • ケーブル(アナログおよびデジタル)、IPTV、有料DTT、衛星、事業者のOTT、事業者のOTTとサードパーティのOTTは、OTTビデオサービスのカテゴリー別に分けて提供しています。リニアチャンネル、リニアイベント、TVoD(レンタル)、TVoD(所有)、SVoDの
  • 予測と、4つの個別の国とアジア太平洋地域全体の詳細なカバレッジ
 
地理的カバレッジと主要な指標
 
モデル化された領域:
  • アジア太平洋開発
 
個別にモデル化された国
  • オーストラリア
  • 日本
  • ニュージーランド
  • 大韓民国


 

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Summary

この調査レポートは、アジア太平洋先進国の有料テレビとOTTビデオについて詳細に調査・分析しています。
 
レポートに含まれる内容
  • 有料テレビの世帯数とサービス数
  • プレミアムOTTビデオのユーザー数
  • 小売収入
  • ユーザー一人当たりの平均支出(ASPU)
  • 有料テレビのプラットフォーム
 
Report Research
 
Total retail revenue from pay-TV and OTT video services in developed Asia–Pacific (DVAP) will grow by 35% between 2020 and 2025; all this growth will come from OTT services. This forecast report analyses the relative strength of IPTV, cable, satellite and OTT video as they compete for a share of consumer spending in the region.
 
This report provides:
  • forecasts for the number of pay-TV households and services, the number of premium OTT video users, their retail revenue (spend) and average spend per user (ASPU)
  • forecasts split by pay-TV platform: cable (analogue and digital), IPTV, pay DTT, satellite and operator OTT; operator OTT and third-party OTT are split by category of OTT video service – linear channels, linear events, TVoD (rental), TVoD (ownership) and SVoD
  • forecasts and in-depth coverage for four individual countries and developed Asia–Pacific as a whole.
 
Geographical coverage and key metrics
 
 
Geographical coverage
Key performance indicators
Regions modelled:
  • Developed Asia–Pacific
 
Countries modelled individually
  • Australia
  • Japan
  • New Zealand
  • South Korea

 

 

 

 

 

 

 

 

  • pay-TV households and connections
  • OTT video users
  • retail revenue (spend)
  • ASPU
 
 
Pay TV is split by the following access technologies:
  • cable (analogue and digital, CATV)
  • IPTV
  • pay digital terrestrial TV (DTT)
  • satellite (DTH)
  • operator OTT
  • third-party (non-operator) OTT
 
OTT video is split as follows:
  • linear – channels (paid-for and free)
  • linear – events
  • TVoD (rental and ownership)
  • SVoD (paid-for and free)
 
 

 



 

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