中欧・東欧における有料テレビとOTTビデオ:2020-2025年の動向と予測Pay TV and OTT video in Central and Eastern Europe: trends and forecasts 2020-2025 COVID-19のパンデミックは、中欧・東欧のペイTVおよびOTTビデオ市場に大きな影響を与えています。最も重要なのは、消費者がOTTビデオサービスにお金を払い、積み重ねていくことへの意欲を高めたことです。 ... もっと見る
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サマリー
COVID-19のパンデミックは、中欧・東欧のペイTVおよびOTTビデオ市場に大きな影響を与えています。最も重要なのは、消費者がOTTビデオサービスにお金を払い、積み重ねていくことへの意欲を高めたことです。
2025年のテレビ・ビデオサービス(従来の有料テレビに事業者のOTTサービスを加えたもの)の小売収入は63億1,000万ユーロ(2020年比で2億5,600万ユーロ増)となる。
レポートに含まれる内容
地理的範囲と主要指表
Summary
この調査レポートは、中欧・東欧における有料テレビとOTTビデオの2020-2025年の動向と予測を詳細に分析しています。
掲載内容
Report Summary
"Future revenue growth prospects for operators in Central and Eastern Europe centre around OTT video services."
The COVID-19 pandemic has significantly affected the pay-TV and OTT video markets in Central and Eastern Europe. Most significantly, it has increased consumers’ willingness to pay for and stack OTT video services. Retail revenue from TV and video services (traditional pay-TV plus operator OTT services) in 2025 will be EUR6.31 billion (EUR256 million higher than that in 2020).
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2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |