OTTとスポーツ:成長に向けたサービスと戦略OTT & Sports: Services and Strategies for Growth 従来の有料テレビは、スポーツメディアの権利に関して、かつて持っていた牙城を失いつつあります。ストリーミング・プロバイダーは、オリジナルで独占的なコンテンツを求めて、スポーツのライブ中継に注目し、... もっと見る
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サマリー従来の有料テレビは、スポーツメディアの権利に関して、かつて持っていた牙城を失いつつあります。ストリーミング・プロバイダーは、オリジナルで独占的なコンテンツを求めて、スポーツのライブ中継に注目し、ユーザーベースを引きつけて維持しています。スポーツ消費者の体験は、従来の有料テレビからオンラインへと移行しており、その結果、有料テレビを利用しない層がまた一人増えています。本レポートでは、スポーツコンテンツの主要トレンドを検証し、有料放送のスポーツメディアの状況、OTTスポーツサービス、DtoCのトレンド、スポーツファンの視聴体験について概要を示しています。米国におけるOTTスポーツサービスの契約数および収益の5年予測も掲載しています。 目次目次
スポーツ:アメリカの娯楽
消費者視点とRSNs
スポーツ番組が見られるSVODストリーミングサービス 市場予測:米国OTTスポーツサービス 重要性と提言 付録 用語集 引用文献 アトリビュート
図表
スポーツOTTサービス契約数
SummaryTraditional pay TV is losing the stronghold it once had on sports media rights. Streaming providers, in search of original and exclusive content, look to live sports to attract and maintain their user bases. The sports consumer's experience is moving online and away from traditional pay TV, resulting in yet another sector of the pay-TV demographic to cut the cord. This report examines key trends in sports content and provides an overview of the pay-TV sports media landscape, OTT sports services, direct-to-consumer trends, and the sports fan’s viewing experience. The report includes a five-year forecast for OTT sports service subscriptions and revenue in the US.Table of ContentsTable of Contents
Sports: America’s Pastime
Sports Media Rights
Consumer Perspective and RSNs
US OTT Sports Subscription Service Adoption
SVOD Streaming Services with Sports Programming Market Forecast: US OTT Sports Service Implications and Recommendations Appendix Glossary Citations Attribution
Figures
Sports OTT Service Subscriptions
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |