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Shifts in Video Distribution: Getting Content to Consumers


動画配信の移行:消費者にコンテンツを届ける

オンラインコンテンツの増加によって、配信業者は配信の新しいモデルの採用を検討している。OTT(オーバーザトップ)サービスや仮想MVPD(マルチチャンネル動画番組配信)などのデジタルメディア配信は、コン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年7月11日 US$3,500
電子ファイル
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59 英語

 

Summary

オンラインコンテンツの増加によって、配信業者は配信の新しいモデルの採用を検討している。OTT(オーバーザトップ)サービスや仮想MVPD(マルチチャンネル動画番組配信)などのデジタルメディア配信は、コンテンツ分野の基準となりつつある。同時に配信の新しいアプローチは、コンテンツ長、収益化、ブランド化に影響を与えている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「動画配信の移行:消費者にコンテンツを届ける」は、今日のコンテンツ配信について述べ、この市場がデジタルメディア環境を急速に進化させている状況を描き出している。ブロードバンド世帯の動画消費の5年間の市場を予測している。

With more content moving online, distributors are forced to adapt to the new models of distribution. OTT services, virtual MVPDs, and other forms of distributing digital media have become the norms in the content space. At the same time, new approaches to distribution can affect content length, monetization options, and branding. This report explores the business of content distribution today and how the market is evolving in a rapidly changing digital media environment. It also provides examples of new alternatives for distribution among leading companies. This report provides a five-year forecast for household video consumption among broadband households.

 



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Table of Contents

1.0          Report Summary

1.1          Purpose of Report

1.2          Key Questions Addressed by this Research

1.3          Research Approach/Sources

2.0          Modern Video Distribution

2.1          Today’s Distribution Innovations

3.0          Effect on Content Creation

4.0          Changes in Video Delivery Technology

4.1          Storage

4.2          Encoding/Transcoding and Compression

4.3          Content Delivery Networks

4.4          Scale and Latency

5.0          Shifts in Business Models for Video Delivery

5.1          Commoditization of Video Delivery

5.2          End-to-End Video Delivery

6.0          Future of Video Discovery

6.1          The Need for Enhanced Discovery

6.2          Focus on Metadata

6.3          Recommendation Engines

7.0          Considerations for Video Distribution

7.1          Impact of 5G, Edge Computing, and other Technologies

8.0          Forecast: US Video Consumption, 2019-2024

8.1          Forecast Methodology

8.2          Forecast

9.0          Implications and Recommendations

10.0        Appendix

10.1        Glossary

10.2        Index

10.3        Image Sources

 

Figures

Overall OTT Service Subscriptions (2014-2019)
Use of Devices for Watching TV and Movies via the Internet (2015-2018)
United States OTT Video Services, 2013-2019
Flow of Video
Total Average Number of Connected Devices Owned Per BB HH (2010-2018)
Distribution via CDN
Vendor-heavy Model
Internal-focused Model
End-to-end Solutions
Major End-to-end Solutions
Overall OTT Service Cancelers as % of Current Subscriber Base (2017-2018)
Recommendation Engine
Most Enjoyed Leisure Activities (Q3/18)
US Video Consumption Forecast Methodology
Total Video Consumption (2019-2024)
Internet Video Consumption per HH by Platform (2019-2024)

 

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米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


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