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OTT動画サービス:トレンドと競争


OTT Video Services: Trends and Competition

OTTビデオサービス市場は進化を続けており、すでに混雑している市場に新たに大規模でグローバルなサービスが加わりました。各サービスは、ユーザーにリーチして収益を上げるために、新しいビジネスモデル、ユー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2021年3月31日 US$4,000
電子ファイル
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50 英語

 

サマリー

OTTビデオサービス市場は進化を続けており、すでに混雑している市場に新たに大規模でグローバルなサービスが加わりました。各サービスは、ユーザーにリーチして収益を上げるために、新しいビジネスモデル、ユーザー体験、配信オプションを試しています。この業界レポートでは、北米および世界のOTTビデオサービス市場について、過去1年間に発生したトレンドや、今後1年間に影響を与えるであろうトレンドについて解説しています。また、OTTビデオサービスの普及と収益の予測も掲載しています。



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目次

目次

ボトムライン

OTTビデオサービス全体の市場動向
 空前のOTTビデオ消費
 OTTと有料テレビの格差の拡大
 コンテンツ・ウィンドウズの進化

サブスクリプション OTT サービス市場
 注目度の高いサービスの開始
 オリジナルコンテンツ制作の減少
 パートナーシップの変化
 競合他社の概要

広告型OTTサービス市場
 話題の企業買収
 オリジナルおよび独占コンテンツの流入
 COVID-19の影響が残る
 競合他社の概要

トランザクション型 OTT サービス市場
 大手企業の優位性が続く
 映画館運営会社がサービスを開始
 トランザクション型サービスがサービスに統合
 競合他社の概要

注目すべき主なトレンド
 注目度の高いサービスの立ち上げの減速
 サービスの統合
 ストリーミングファーストの組織への移行

市場予測:米国OTTサービスの加入者数と収益、2021-2026年
 予測方法と前提条件
 見通し

含意と推奨事項

用語集

付録

消費者データのメソドロジー

属性

フィギュア

OTTサービスのビジネスモデル別利用状況
OTTの普及率と従来の有料テレビの普及率の比較
新作映画の視聴に最も適したソース
OTTサブスクリプションサービスの主な導入状況
OTTサービスの契約数
新しいコンテンツがないことを理由にOTTサービスを解約する可能性
主な定額制OTTサービス
広告付きOTT サービスの利用
広告付きOTTサービス利用の要因
主な広告ベースのOTTサービス
トランザクション型OTT サービスの利用
トランザクション型OTTサービスのユーザーエクスペリエンス
主要なトランザクション型OTTサービス
米国のOTTサブスクリプション数の予測(2021-2026年)
米国OTTサブスクリプション収入の予測(2021-2026年)

 

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Summary

The OTT video services market continues to evolve, with new, large, global services joining an already crowded market. Services are testing new business models, user experiences, and distribution options to reach and monetize users. This industry report discusses the trends that have arisen over the past year and that will impact the future year for the OTT video service market in North America and globally. The report includes a forecast for OTT video service adoption and revenues.



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Table of Contents

Table of Contents

Bottom Line

Overall OTT Video Service Market Trends
 Unprecedented OTT Video Consumption
 Growing Divide between OTT and Pay TV
 Evolution of Content Windowing

Subscription OTT Service Market
 Launch of High-Profile Services
 Reduction in Original Content Production
 Shifts in Partnerships
 Competitive Overview

Ad-Based OTT Service Market
 High-Profile Acquisitions
 Influx of Original and Exclusive Content
 Residual Impact of COVID-19
 Competitive Overview

Transactional OTT Service Market
 Continued Dominance of Tech Giants
 Movie Theater Operators Launch Services
 Transactional Offerings Integrated into Services
 Competitive Overview

Key Trends to Watch
 Slowdown in High-Profile Service Launches
 Service Consolidation
 Shift to Streaming-First Organizations

Market Forecast: US OTT Service Subscriptions and Revenue, 2021-2026
 Forecast Methodology and Assumptions
 Forecast

Implications and Recommendations

Glossary

Appendix

Consumer Data Methodology

Attribution

Figures

OTT Service Use by Business Model
Penetration of OTT vs. Traditional Pay TV
Most Preferred Source to Watch New Movies
Major OTT Subscription Service Uptake
Number of OTT Subscriptions
Likelihood of Cancelling OTT Service Due to Lack of New Content
Key Subscription OTT Services
Use of Ad-Based OTT Services
Drivers of Ad-Supported OTT Service Use
Key Ad-Based OTT Services
Use of Transactional OTT Services
Transactional OTT Service User Experience
Key Transactional OTT Services
Forecast of US OTT Subscriptions (2021-2026)
Forecast of US OTT Subscription Revenue (2021-2026)

 

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