世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

OTT(オーバー・ザ・トップ)サービス市場


Over the Top (OTT) Services Market

オーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場。世界の産業分析2016-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行したOver the Top (OTT) Servicesに関する最新市場調査は、2016-2021年の世界産業分析と2022-2032年の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2022年9月5日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

オーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場。世界の産業分析2016-2021年および機会評価2022-2032年
FMIが発行したOver the Top (OTT) Servicesに関する最新市場調査は、2016-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学について包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場の細分化
世界のOTT(Over the Top)サービス市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。

アプリケーション別 - 通信分野のOTT(Over the Top)サービス
- 電子サービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス
- メディアコンテンツにおけるOTT(Over the Top)サービス
o オーディオ/ビデオ
o ゲーム
o ウェブコンテンツ
- クラウドサービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス
ビジネスモデル別 - OTT(オーバー・ザ・トップ)サービスのプレミアムおよびサブスクリプション
- オーバー・ザ・トップ(OTT)サービス アドウェア
- オーバーザトップ(OTT)サービス eコマース
エンドユーザー別 - 個人向けOTT(オーバー・ザ・トップ)サービス
- 商業用オーバーザトップ(OTT)サービス
o ヘルスケア
o メディアとエンターテイメント
o Eコマース
o IT
o 教育
o その他(製造、エネルギー、運輸を含む)
地域別 - 北米
- 中南米
- 欧州
- 中近東・アフリカ
- 東アジア
- 南アジア

レポートの章立て
エグゼクティブサマリー
Over the Top(OTT)サービス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、さらにOTTサービスに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場の概要
本章では、OTT(Over the Top)サービス市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、OTT(Over the Top)サービスに関する基本情報を把握することが可能です。また、市場範囲、分類、制限をハイライトし、読者がOver the Top(OTT)サービス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立てることができます。
第02章 市場の背景
本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターンや傾向、政策展開や規制シナリオなどの詳細な分析を行っています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も行い、世界のGDP成長率見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因 - 関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。
第03章 世界のオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場の需要分析2016-2021年および予測、2022-2032年
本章では、過去の市場価値(1.8兆米ドル)分析(2016年~2021年)と現在および将来の市場価値(7.0兆米ドル)および数量(12.6%)の予測(2022年~2031年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国別に基づいています。
第04章 世界のOTT(Over the Top)サービス市場 - 価格分析
アプリケーション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。
第05章 世界のオーバーザトップ(OTT)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年、アプリケーション別
アプリケーション別に、オーバーザトップ(OTT)サービス市場は、通信におけるオーバーザトップ(OTT)サービス、電子サービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス、メディアコンテンツにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス、クラウドサービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービスに区分されます。また、「アプリケーション別」に基づいた市場吸引力分析も行っています。また、上記アプリケーション別の金額予測や前年比成長率の比較も行います。
第06章 オーバーザトップ(OTT)サービスの世界市場分析2016-2021年および予測2022-2032年(ビジネスモデル別
ビジネスモデル別に、OTT(Over the Top)サービス市場は、OTT(Over the Top)サービス プレミアム&サブスクリプション、OTT(Over the Top)サービス アドウェア、OTT(Over the Top)サービス エコマースに区分されます。また、ビジネスモデル別の市場魅力度分析も行っています。また、上記ビジネスモデル別の金額予測や前年比成長率の比較も行います。
第07章 世界のOTT(Over the Top)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年(エンドユース別
OTT(Over the Top)サービス市場は、エンドユーザー別に、パーソナル向けOTT(Over the Top)サービス、コマーシャル向けOTT(Over the Top)サービスに区分されます。また、エンドユーザー別の市場魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーザー別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。
第08章 世界のOTT(Over the Top)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年(地域別
Over the Top(OTT)サービス市場を地域別に分類すると、北米、中南米、ヨーロッパ、中東・アフリカ、東アジア、南アジア、オセアニアに分けられます。また、地域別の市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。
第09章 北米のOTT(Over the Top)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年
本章では、北米地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国に基づいた地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。
第10章 ラテンアメリカのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年
本章では、中南米地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。ラテンアメリカ地域のOTT(Over the Top)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。
第11章 欧州のオーバーザトップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について詳細な分析を行います。読者は、地域市場におけるOTT(Over the Top)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。
第12章 東アジアのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年
本章では、東アジア地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。地域市場におけるOTT(Over the Top)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。
第13章 南アジアのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年
本章では、南アジア地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるオーバーザトップ(OTT)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。
第14章 中東およびアフリカのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年
本章では、MEA地域におけるOver the Top(OTT)サービスの成長について、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別の評価とともに詳細に分析します。地域市場におけるオーバーザトップ(OTT)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。
第15章 主要国のオーバーザトップ(OTT)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年
本章では、世界の主要国においてオーバーザトップ(OTT)サービス市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。
第16章 市場構造分析-グローバルアセスメント
本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。
第17章 競合のディープダイブ(暫定リスト)
本章では、レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要などを紹介しています。レポートで紹介されている市場プレイヤーは、Twitter Inc.、LinkedIn Corp.、Netflix Inc.、Amazon Inc.、Apple, Inc.などです。
第18章 前提条件と頭字語
本章では、OTT(Over the Top)サービスレポートに含まれる情報や統計の根拠となる頭字語や仮定をリストアップしています。
第19章 調査方法
本章では、OTT(Over the Top)サービス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。


ページTOPに戻る


目次

1. Preface

    1.1. Market Definition and Scope

    1.2. Market Segmentation

    1.3. Key Research Objectives

    1.4. Research Highlights

2. Assumptions and Research Methodology

3. Executive Summary: Global Over The Top (OTT) Services Market

4. Market Overview

    4.1. Introduction

        4.1.1. Definitions

        4.1.2. Industry Evolution / Developments

    4.2. Global OTT Services Market Overview

    4.3. Key Market Indicators

    4.4. Market Dynamics

        4.4.1. Drivers

        4.4.2. Restraints

        4.4.3. Opportunity

    4.5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, 2022 - 2032

        4.5.1. Market Revenue Projections (US$ Bn)

    4.6. Porter’s Five Force Analysis

    4.7. Ecosystem Analysis

    4.8. Market Outlook

5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Business Model

    5.1. Introduction & Definition

    5.2. Key Findings / Developments

    5.3. Key Trends

    5.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model 2022 - 2032 (US$ Bn)

        5.4.1. Premium and Subscriptions

        5.4.2. Adware

        5.4.3. E-commerce

    5.5. Business Model Comparison Matrix

    5.6. Market Attractiveness By Business Model

6. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Application

    6.1. Introduction & Definition

    6.2. Key Findings / Developments

    6.3. Key Trends

    6.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        6.4.1. Communication

        6.4.2. E-Services

        6.4.3. Media Content

            6.4.3.1. Audio/Video

            6.4.3.2. Gaming

            6.4.3.3. Web Content

        6.4.4. Cloud Services

    6.5. Application Comparison Matrix

    6.6. Market Attractiveness By Application

7. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By End-use Vertical

    7.1. Introduction & Definition

    7.2. Key Findings / Developments

    7.3. Key Trends

    7.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        7.4.1. Personal

        7.4.2. Commercial

            7.4.2.1. Healthcare

            7.4.2.2. Media and Entertainment

            7.4.2.3. Ecommerce 

            7.4.2.4. IT

            7.4.2.5. Education

            7.4.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    7.5. End-use Vertical Comparison Matrix 

    7.6. Market Attractiveness By End-use Vertical

8. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Region

    8.1. Key Findings

    8.2. Market Size (US$ Bn) Forecast By Region, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        8.2.1. North America

        8.2.2. Europe

        8.2.3. Asia Pacific

        8.2.4. Middle East and Africa

        8.2.5. South America

    8.3. Market Attractiveness By Country/Region

9. North America OTT Services Market Analysis and Forecast

    9.1. Key Findings

    9.2. Key Trends

    9.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.3.1. Premium and Subscriptions

        9.3.2. Adware

        9.3.3. E-commerce

    9.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.4.1. Communication

        9.4.2. E-Services

        9.4.3. Media Content

            9.4.3.1. Audio/Video

            9.4.3.2. Gaming

            9.4.3.3. Web Content

        9.4.4. Cloud Services

    9.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.5.1. Personal

        9.5.2. Commercial

            9.5.2.1. Healthcare

            9.5.2.2. Media and Entertainment

            9.5.2.3. Ecommerce 

            9.5.2.4. IT

            9.5.2.5. Education

            9.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    9.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.6.1. The U.S. 

        9.6.2. Canada

        9.6.3. Rest of North America

    9.7. Market Attractiveness Analysis 

        9.7.1. By Country

        9.7.2. By Business Model

        9.7.3. By Application

        9.7.4. By End-use Vertical

10. Europe OTT Services Market Analysis and Forecast

    10.1. Key Findings

    10.2. Key Trends

    10.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.3.1. Premium and Subscriptions

        10.3.2. Adware

        10.3.3. E-commerce

    10.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.4.1. Communication

        10.4.2. E-Services

        10.4.3. Media Content

            10.4.3.1. Audio/Video

            10.4.3.2. Gaming

            10.4.3.3. Web Content

        10.4.4. Cloud Services

    10.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.5.1. Personal

        10.5.2. Commercial

            10.5.2.1. Healthcare

            10.5.2.2. Media and Entertainment

            10.5.2.3. IT

            10.5.2.4. Education

            10.5.2.5. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    10.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.6.1. Germany

        10.6.2. France

        10.6.3. The U.K. 

        10.6.4. Rest of Europe

    10.7. Market Attractiveness Analysis 

        10.7.1. By Country

        10.7.2. By Business Model

        10.7.3. By Application

        10.7.4. By End-use Vertical

11. Asia Pacific OTT Services Market Analysis and Forecast

    11.1. Key Findings

    11.2. Key Trends

    11.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.3.1. Premium and Subscriptions

        11.3.2. Adware

        11.3.3. E-commerce

    11.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.4.1. Communication

        11.4.2. E-Services

        11.4.3. Media Content

            11.4.3.1. Audio/Video

            11.4.3.2. Gaming

            11.4.3.3. Web Content

        11.4.4. Cloud Services

    11.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.5.1. Personal

        11.5.2. Commercial

            11.5.2.1. Healthcare

            11.5.2.2. Media and Entertainment

            11.5.2.3. Ecommerce 

            11.5.2.4. IT

            11.5.2.5. Education

            11.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    11.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.6.1. China

        11.6.2. Japan

        11.6.3. Rest of Asia Pacific

    11.7. Market Attractiveness Analysis 

        11.7.1. By Country

        11.7.2. By Business Model

        11.7.3. By Application

        11.7.4. By End-use Vertical

12. Middle East and Africa OTT Services Market Analysis and Forecast

    12.1. Key Findings

    12.2. Key Trends

    12.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.3.1. Premium and Subscriptions

        12.3.2. Adware

        12.3.3. E-commerce

    12.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.4.1. Communication

        12.4.2. E-Services

        12.4.3. Media Content

            12.4.3.1. Audio/Video

            12.4.3.2. Gaming

            12.4.3.3. Web Content

        12.4.4. Cloud Services

    12.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.5.1. Personal

        12.5.2. Commercial

            12.5.2.1. Healthcare

            12.5.2.2. Media and Entertainment

            12.5.2.3. Ecommerce 

            12.5.2.4. IT

            12.5.2.5. Education

            12.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    12.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.6.1. GCC

        12.6.2. South Africa

        12.6.3. Rest of MEA

    12.7. Market Attractiveness Analysis 

        12.7.1. By Country

        12.7.2. By Business Model

        12.7.3. By Application

        12.7.4. By End-use Vertical

13. South America OTT Services Market Analysis and Forecast

    13.1. Key Findings

    13.2. Key Trends

    13.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.3.1. Premium and Subscriptions

        13.3.2. Adware

        13.3.3. E-commerce

    13.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.4.1. Communication

        13.4.2. E-Services

        13.4.3. Media Content

            13.4.3.1. Audio/Video

            13.4.3.2. Gaming

            13.4.3.3. Web Content

        13.4.4. Cloud Services

    13.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.5.1. Personal

        13.5.2. Commercial

            13.5.2.1. Healthcare

            13.5.2.2. Media and Entertainment

            13.5.2.3. Ecommerce 

            13.5.2.4. IT

            13.5.2.5. Education

            13.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    13.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.6.1. Brazil

        13.6.2. Rest of South America

    13.7. Market Attractiveness Analysis 

        13.7.1. By Country

        13.7.2. By Business Model

        13.7.3. By Application

        13.7.4. By End-use Vertical

14. Competition Landscape

    14.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)

    14.2. Market Share Analysis By Company (2021)

    14.3. Company Profiles (Details – Overview, Financials, Recent Developments, Strategy)

        14.3.1. Players

            14.3.1.1. Meta Platforms, Inc.

                14.3.1.1.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.1.2. Company Description

                14.3.1.1.3. SWOT Analysis

                14.3.1.1.4. Strategic Overview

            14.3.1.2. Twitter Inc.

                14.3.1.2.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.2.2. Company Description

                14.3.1.2.3. SWOT Analysis

                14.3.1.2.4. Strategic Overview

            14.3.1.3. LinkedIn Corp.

                14.3.1.3.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.3.2. Company Description

                14.3.1.3.3. SWOT Analysis

                14.3.1.3.4. Strategic Overview

            14.3.1.4. Netflix, Inc.

                14.3.1.4.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.4.2. Company Description

                14.3.1.4.3. SWOT Analysis

                14.3.1.4.4. Strategic Overview

            14.3.1.5. Alphabet Inc

                14.3.1.5.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.5.2. Company Description

                14.3.1.5.3. SWOT Analysis

                14.3.1.5.4. Strategic Overview

            14.3.1.6. Skype (Microsoft Corporation)

                14.3.1.6.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.6.2. Company Description

                14.3.1.6.3. SWOT Analysis

                14.3.1.6.4. Strategic Overview

            14.3.1.7. Amazon Inc.

                14.3.1.7.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.7.2. Company Description

                14.3.1.7.3. SWOT Analysis

                14.3.1.7.4. Strategic Overview

            14.3.1.8. Apple, Inc.

                14.3.1.8.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.8.2. Company Description

                14.3.1.8.3. SWOT Analysis

                14.3.1.8.4. Strategic Overview

            14.3.1.9. Rakuten, Inc.

                14.3.1.9.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.9.2. Company Description

                14.3.1.9.3. SWOT Analysis

                14.3.1.9.4. Strategic Overview

            14.3.1.10. Evernote Corporation

                14.3.1.10.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.10.2. Company Description

                14.3.1.10.3. SWOT Analysis

                14.3.1.10.4. Strategic Overview

            14.3.1.11. Dropbox, Inc.

                14.3.1.11.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.11.2. Company Description

                14.3.1.11.3. SWOT Analysis

                14.3.1.11.4. Strategic Overview

            14.3.1.12. Hulu, LLC

                14.3.1.12.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.12.2. Company Description

                14.3.1.12.3. SWOT Analysis

                14.3.1.12.4. Strategic Overview

15. Key Takeaways

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Over the Top (OTT) Services Market: Global Industry Analysis 2016-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032
A recent market study published by FMI on Over the Top (OTT) Services offers a global industry analysis for 2016-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation
The global Over the Top (OTT) Services Market is segmented in detail to cover every aspect of the market and present complete market intelligence to readers.

By Application • Over the Top (OTT) Services in Communication
• Over the Top (OTT) Services in E-services
• Over the Top (OTT) Services in Media Content
o Audio/Video
o Gaming
o Web content
• Over the Top (OTT) Services in Cloud services
By Business Model • Over the Top (OTT) Services Premium & Subscription
• Over the Top (OTT) Services Adware
• Over the Top (OTT) Services Ecommerce
By End-Use • Over the Top (OTT) Services for Personal
• Over the Top (OTT) Services for Commercial
o Healthcare
o Media and entertainment
o E-commerce
o IT
o Education
o Others (Including Manufacturing, Energy and Transportation)
By Region • North America
• Latin America
• Europe
• Middle east and Africa
• East Asia
• South Asia

Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Over the Top (OTT) Services Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Over the Top (OTT) Services.

Chapter 01 – Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Over the Top (OTT) Services Market in this chapter, which will help to understand basic information about Over the Top (OTT) Services. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Over the Top (OTT) Services Market report.
Chapter 02 – Market Background
This chapter includes detailed analysis of the product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 – Global Over the Top (OTT) Services Market Demand Analysis 2016-2021 and Forecast, 2022-2032
The chapter include historical market value (US$ 1.8 Trillion) analysis (2016-2021) and current and future market value (US$ 7.0 Trillion) and volume (12.6%) projections (2022-2031). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 – Global Over the Top (OTT) Services Market - Pricing Analysis
Based on By Application, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 – Global Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032, By Application
Based on By Application, Over the Top (OTT) Services Market is segmented into Over the Top (OTT) Services in Communication,Over the Top (OTT) Services in E-services,Over the Top (OTT) Services in Media Content,Over the Top (OTT) Services in Cloud services. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.
Chapter 06 – Global Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032, By Business Model
Based on By Business Model, Over the Top (OTT) Services Market is segmented into Over the Top (OTT) Services Premium & Subscription,Over the Top (OTT) Services Adware,Over the Top (OTT) Services Ecommerce. This section also offers market attractiveness analysis based on By Business Model. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Business Model.
Chapter 07 – Global Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032, By End-Use
Based on By End-Use, Over the Top (OTT) Services Market is segmented into Over the Top (OTT) Services for Personal,Over the Top (OTT) Services for Commercial. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use.
Chapter 08 – Global Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032, By Region
Based on By Region, Over the Top (OTT) Services Market is segmented into North America,Latin America,Europe,Middle east and Africa,East Asia,South Asia,Oceania. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 09 – North America Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Over the Top (OTT) Services in the North American Region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find Regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America Region.
Chapter 10 – Latin America Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Over the Top (OTT) Services in the Latin America Region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Over the Top (OTT) Services Market in the Latin America Region.
Chapter 11 – Europe Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Over the Top (OTT) Services in the European Region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Over the Top (OTT) Services Market in the Regional market.
Chapter 12 – East Asia Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Over the Top (OTT) Services in the East Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Over the Top (OTT) Services Market in the Regional market.
Chapter 13 – South Asia Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Over the Top (OTT) Services in the South Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Over the Top (OTT) Services Market in the Regional market.
Chapter 14 - Middle East and Africa Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Over the Top (OTT) Services in the MEA Region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Over the Top (OTT) Services Market in the Regional market.
Chapter 15 - Key Countries Over the Top (OTT) Services Market Analysis 2016–2021 and Forecast 2022–2032
This chapter offers insights into how the Over the Top (OTT) Services Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Twitter Inc., LinkedIn Corp., Netflix Inc, Amazon Inc., Apple, Inc. among others.
Chapter 18 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Over the Top (OTT) Services report.
Chapter 19 – Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Over the Top (OTT) Services Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface

    1.1. Market Definition and Scope

    1.2. Market Segmentation

    1.3. Key Research Objectives

    1.4. Research Highlights

2. Assumptions and Research Methodology

3. Executive Summary: Global Over The Top (OTT) Services Market

4. Market Overview

    4.1. Introduction

        4.1.1. Definitions

        4.1.2. Industry Evolution / Developments

    4.2. Global OTT Services Market Overview

    4.3. Key Market Indicators

    4.4. Market Dynamics

        4.4.1. Drivers

        4.4.2. Restraints

        4.4.3. Opportunity

    4.5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, 2022 - 2032

        4.5.1. Market Revenue Projections (US$ Bn)

    4.6. Porter’s Five Force Analysis

    4.7. Ecosystem Analysis

    4.8. Market Outlook

5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Business Model

    5.1. Introduction & Definition

    5.2. Key Findings / Developments

    5.3. Key Trends

    5.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model 2022 - 2032 (US$ Bn)

        5.4.1. Premium and Subscriptions

        5.4.2. Adware

        5.4.3. E-commerce

    5.5. Business Model Comparison Matrix

    5.6. Market Attractiveness By Business Model

6. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Application

    6.1. Introduction & Definition

    6.2. Key Findings / Developments

    6.3. Key Trends

    6.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        6.4.1. Communication

        6.4.2. E-Services

        6.4.3. Media Content

            6.4.3.1. Audio/Video

            6.4.3.2. Gaming

            6.4.3.3. Web Content

        6.4.4. Cloud Services

    6.5. Application Comparison Matrix

    6.6. Market Attractiveness By Application

7. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By End-use Vertical

    7.1. Introduction & Definition

    7.2. Key Findings / Developments

    7.3. Key Trends

    7.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        7.4.1. Personal

        7.4.2. Commercial

            7.4.2.1. Healthcare

            7.4.2.2. Media and Entertainment

            7.4.2.3. Ecommerce 

            7.4.2.4. IT

            7.4.2.5. Education

            7.4.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    7.5. End-use Vertical Comparison Matrix 

    7.6. Market Attractiveness By End-use Vertical

8. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Region

    8.1. Key Findings

    8.2. Market Size (US$ Bn) Forecast By Region, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        8.2.1. North America

        8.2.2. Europe

        8.2.3. Asia Pacific

        8.2.4. Middle East and Africa

        8.2.5. South America

    8.3. Market Attractiveness By Country/Region

9. North America OTT Services Market Analysis and Forecast

    9.1. Key Findings

    9.2. Key Trends

    9.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.3.1. Premium and Subscriptions

        9.3.2. Adware

        9.3.3. E-commerce

    9.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.4.1. Communication

        9.4.2. E-Services

        9.4.3. Media Content

            9.4.3.1. Audio/Video

            9.4.3.2. Gaming

            9.4.3.3. Web Content

        9.4.4. Cloud Services

    9.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.5.1. Personal

        9.5.2. Commercial

            9.5.2.1. Healthcare

            9.5.2.2. Media and Entertainment

            9.5.2.3. Ecommerce 

            9.5.2.4. IT

            9.5.2.5. Education

            9.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    9.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        9.6.1. The U.S. 

        9.6.2. Canada

        9.6.3. Rest of North America

    9.7. Market Attractiveness Analysis 

        9.7.1. By Country

        9.7.2. By Business Model

        9.7.3. By Application

        9.7.4. By End-use Vertical

10. Europe OTT Services Market Analysis and Forecast

    10.1. Key Findings

    10.2. Key Trends

    10.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.3.1. Premium and Subscriptions

        10.3.2. Adware

        10.3.3. E-commerce

    10.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.4.1. Communication

        10.4.2. E-Services

        10.4.3. Media Content

            10.4.3.1. Audio/Video

            10.4.3.2. Gaming

            10.4.3.3. Web Content

        10.4.4. Cloud Services

    10.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.5.1. Personal

        10.5.2. Commercial

            10.5.2.1. Healthcare

            10.5.2.2. Media and Entertainment

            10.5.2.3. IT

            10.5.2.4. Education

            10.5.2.5. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    10.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        10.6.1. Germany

        10.6.2. France

        10.6.3. The U.K. 

        10.6.4. Rest of Europe

    10.7. Market Attractiveness Analysis 

        10.7.1. By Country

        10.7.2. By Business Model

        10.7.3. By Application

        10.7.4. By End-use Vertical

11. Asia Pacific OTT Services Market Analysis and Forecast

    11.1. Key Findings

    11.2. Key Trends

    11.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.3.1. Premium and Subscriptions

        11.3.2. Adware

        11.3.3. E-commerce

    11.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.4.1. Communication

        11.4.2. E-Services

        11.4.3. Media Content

            11.4.3.1. Audio/Video

            11.4.3.2. Gaming

            11.4.3.3. Web Content

        11.4.4. Cloud Services

    11.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.5.1. Personal

        11.5.2. Commercial

            11.5.2.1. Healthcare

            11.5.2.2. Media and Entertainment

            11.5.2.3. Ecommerce 

            11.5.2.4. IT

            11.5.2.5. Education

            11.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    11.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        11.6.1. China

        11.6.2. Japan

        11.6.3. Rest of Asia Pacific

    11.7. Market Attractiveness Analysis 

        11.7.1. By Country

        11.7.2. By Business Model

        11.7.3. By Application

        11.7.4. By End-use Vertical

12. Middle East and Africa OTT Services Market Analysis and Forecast

    12.1. Key Findings

    12.2. Key Trends

    12.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.3.1. Premium and Subscriptions

        12.3.2. Adware

        12.3.3. E-commerce

    12.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.4.1. Communication

        12.4.2. E-Services

        12.4.3. Media Content

            12.4.3.1. Audio/Video

            12.4.3.2. Gaming

            12.4.3.3. Web Content

        12.4.4. Cloud Services

    12.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.5.1. Personal

        12.5.2. Commercial

            12.5.2.1. Healthcare

            12.5.2.2. Media and Entertainment

            12.5.2.3. Ecommerce 

            12.5.2.4. IT

            12.5.2.5. Education

            12.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    12.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        12.6.1. GCC

        12.6.2. South Africa

        12.6.3. Rest of MEA

    12.7. Market Attractiveness Analysis 

        12.7.1. By Country

        12.7.2. By Business Model

        12.7.3. By Application

        12.7.4. By End-use Vertical

13. South America OTT Services Market Analysis and Forecast

    13.1. Key Findings

    13.2. Key Trends

    13.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.3.1. Premium and Subscriptions

        13.3.2. Adware

        13.3.3. E-commerce

    13.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.4.1. Communication

        13.4.2. E-Services

        13.4.3. Media Content

            13.4.3.1. Audio/Video

            13.4.3.2. Gaming

            13.4.3.3. Web Content

        13.4.4. Cloud Services

    13.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.5.1. Personal

        13.5.2. Commercial

            13.5.2.1. Healthcare

            13.5.2.2. Media and Entertainment

            13.5.2.3. Ecommerce 

            13.5.2.4. IT

            13.5.2.5. Education

            13.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation)

    13.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn)

        13.6.1. Brazil

        13.6.2. Rest of South America

    13.7. Market Attractiveness Analysis 

        13.7.1. By Country

        13.7.2. By Business Model

        13.7.3. By Application

        13.7.4. By End-use Vertical

14. Competition Landscape

    14.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)

    14.2. Market Share Analysis By Company (2021)

    14.3. Company Profiles (Details – Overview, Financials, Recent Developments, Strategy)

        14.3.1. Players

            14.3.1.1. Meta Platforms, Inc.

                14.3.1.1.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.1.2. Company Description

                14.3.1.1.3. SWOT Analysis

                14.3.1.1.4. Strategic Overview

            14.3.1.2. Twitter Inc.

                14.3.1.2.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.2.2. Company Description

                14.3.1.2.3. SWOT Analysis

                14.3.1.2.4. Strategic Overview

            14.3.1.3. LinkedIn Corp.

                14.3.1.3.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.3.2. Company Description

                14.3.1.3.3. SWOT Analysis

                14.3.1.3.4. Strategic Overview

            14.3.1.4. Netflix, Inc.

                14.3.1.4.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.4.2. Company Description

                14.3.1.4.3. SWOT Analysis

                14.3.1.4.4. Strategic Overview

            14.3.1.5. Alphabet Inc

                14.3.1.5.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.5.2. Company Description

                14.3.1.5.3. SWOT Analysis

                14.3.1.5.4. Strategic Overview

            14.3.1.6. Skype (Microsoft Corporation)

                14.3.1.6.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.6.2. Company Description

                14.3.1.6.3. SWOT Analysis

                14.3.1.6.4. Strategic Overview

            14.3.1.7. Amazon Inc.

                14.3.1.7.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.7.2. Company Description

                14.3.1.7.3. SWOT Analysis

                14.3.1.7.4. Strategic Overview

            14.3.1.8. Apple, Inc.

                14.3.1.8.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.8.2. Company Description

                14.3.1.8.3. SWOT Analysis

                14.3.1.8.4. Strategic Overview

            14.3.1.9. Rakuten, Inc.

                14.3.1.9.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.9.2. Company Description

                14.3.1.9.3. SWOT Analysis

                14.3.1.9.4. Strategic Overview

            14.3.1.10. Evernote Corporation

                14.3.1.10.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.10.2. Company Description

                14.3.1.10.3. SWOT Analysis

                14.3.1.10.4. Strategic Overview

            14.3.1.11. Dropbox, Inc.

                14.3.1.11.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.11.2. Company Description

                14.3.1.11.3. SWOT Analysis

                14.3.1.11.4. Strategic Overview

            14.3.1.12. Hulu, LLC

                14.3.1.12.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength)

                14.3.1.12.2. Company Description

                14.3.1.12.3. SWOT Analysis

                14.3.1.12.4. Strategic Overview

15. Key Takeaways

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(OTT)の最新刊レポート

Future Market Insights社のOTT分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る