OTT(オーバー・ザ・トップ)サービス市場Over the Top (OTT) Services Market オーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場。世界の産業分析2016-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行したOver the Top (OTT) Servicesに関する最新市場調査は、2016-2021年の世界産業分析と2022-2032年の... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場。世界の産業分析2016-2021年および機会評価2022-2032年FMIが発行したOver the Top (OTT) Servicesに関する最新市場調査は、2016-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学について包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界のOTT(Over the Top)サービス市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 アプリケーション別 - 通信分野のOTT(Over the Top)サービス - 電子サービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス - メディアコンテンツにおけるOTT(Over the Top)サービス o オーディオ/ビデオ o ゲーム o ウェブコンテンツ - クラウドサービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス ビジネスモデル別 - OTT(オーバー・ザ・トップ)サービスのプレミアムおよびサブスクリプション - オーバー・ザ・トップ(OTT)サービス アドウェア - オーバーザトップ(OTT)サービス eコマース エンドユーザー別 - 個人向けOTT(オーバー・ザ・トップ)サービス - 商業用オーバーザトップ(OTT)サービス o ヘルスケア o メディアとエンターテイメント o Eコマース o IT o 教育 o その他(製造、エネルギー、運輸を含む) 地域別 - 北米 - 中南米 - 欧州 - 中近東・アフリカ - 東アジア - 南アジア レポートの章立て エグゼクティブサマリー Over the Top(OTT)サービス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、さらにOTTサービスに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場の概要 本章では、OTT(Over the Top)サービス市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、OTT(Over the Top)サービスに関する基本情報を把握することが可能です。また、市場範囲、分類、制限をハイライトし、読者がOver the Top(OTT)サービス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立てることができます。 第02章 市場の背景 本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターンや傾向、政策展開や規制シナリオなどの詳細な分析を行っています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も行い、世界のGDP成長率見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因 - 関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 世界のオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場の需要分析2016-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(1.8兆米ドル)分析(2016年~2021年)と現在および将来の市場価値(7.0兆米ドル)および数量(12.6%)の予測(2022年~2031年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国別に基づいています。 第04章 世界のOTT(Over the Top)サービス市場 - 価格分析 アプリケーション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。 第05章 世界のオーバーザトップ(OTT)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年、アプリケーション別 アプリケーション別に、オーバーザトップ(OTT)サービス市場は、通信におけるオーバーザトップ(OTT)サービス、電子サービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス、メディアコンテンツにおけるオーバーザトップ(OTT)サービス、クラウドサービスにおけるオーバーザトップ(OTT)サービスに区分されます。また、「アプリケーション別」に基づいた市場吸引力分析も行っています。また、上記アプリケーション別の金額予測や前年比成長率の比較も行います。 第06章 オーバーザトップ(OTT)サービスの世界市場分析2016-2021年および予測2022-2032年(ビジネスモデル別 ビジネスモデル別に、OTT(Over the Top)サービス市場は、OTT(Over the Top)サービス プレミアム&サブスクリプション、OTT(Over the Top)サービス アドウェア、OTT(Over the Top)サービス エコマースに区分されます。また、ビジネスモデル別の市場魅力度分析も行っています。また、上記ビジネスモデル別の金額予測や前年比成長率の比較も行います。 第07章 世界のOTT(Over the Top)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年(エンドユース別 OTT(Over the Top)サービス市場は、エンドユーザー別に、パーソナル向けOTT(Over the Top)サービス、コマーシャル向けOTT(Over the Top)サービスに区分されます。また、エンドユーザー別の市場魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーザー別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。 第08章 世界のOTT(Over the Top)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年(地域別 Over the Top(OTT)サービス市場を地域別に分類すると、北米、中南米、ヨーロッパ、中東・アフリカ、東アジア、南アジア、オセアニアに分けられます。また、地域別の市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第09章 北米のOTT(Over the Top)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国に基づいた地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。 第10章 ラテンアメリカのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 本章では、中南米地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。ラテンアメリカ地域のOTT(Over the Top)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。 第11章 欧州のオーバーザトップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について詳細な分析を行います。読者は、地域市場におけるOTT(Over the Top)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。 第12章 東アジアのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。地域市場におけるOTT(Over the Top)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。 第13章 南アジアのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるOTT(Over the Top)サービスの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるオーバーザトップ(OTT)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。 第14章 中東およびアフリカのオーバー・ザ・トップ(OTT)サービス市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 本章では、MEA地域におけるOver the Top(OTT)サービスの成長について、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別の評価とともに詳細に分析します。地域市場におけるオーバーザトップ(OTT)サービス市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。 第15章 主要国のオーバーザトップ(OTT)サービス市場分析2016-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてオーバーザトップ(OTT)サービス市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。 第16章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第17章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要などを紹介しています。レポートで紹介されている市場プレイヤーは、Twitter Inc.、LinkedIn Corp.、Netflix Inc.、Amazon Inc.、Apple, Inc.などです。 第18章 前提条件と頭字語 本章では、OTT(Over the Top)サービスレポートに含まれる情報や統計の根拠となる頭字語や仮定をリストアップしています。 第19章 調査方法 本章では、OTT(Over the Top)サービス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。 目次1. Preface1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions and Research Methodology 3. Executive Summary: Global Over The Top (OTT) Services Market 4. Market Overview 4.1. Introduction 4.1.1. Definitions 4.1.2. Industry Evolution / Developments 4.2. Global OTT Services Market Overview 4.3. Key Market Indicators 4.4. Market Dynamics 4.4.1. Drivers 4.4.2. Restraints 4.4.3. Opportunity 4.5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, 2022 - 2032 4.5.1. Market Revenue Projections (US$ Bn) 4.6. Porter’s Five Force Analysis 4.7. Ecosystem Analysis 4.8. Market Outlook 5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Business Model 5.1. Introduction & Definition 5.2. Key Findings / Developments 5.3. Key Trends 5.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model 2022 - 2032 (US$ Bn) 5.4.1. Premium and Subscriptions 5.4.2. Adware 5.4.3. E-commerce 5.5. Business Model Comparison Matrix 5.6. Market Attractiveness By Business Model 6. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Application 6.1. Introduction & Definition 6.2. Key Findings / Developments 6.3. Key Trends 6.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 6.4.1. Communication 6.4.2. E-Services 6.4.3. Media Content 6.4.3.1. Audio/Video 6.4.3.2. Gaming 6.4.3.3. Web Content 6.4.4. Cloud Services 6.5. Application Comparison Matrix 6.6. Market Attractiveness By Application 7. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By End-use Vertical 7.1. Introduction & Definition 7.2. Key Findings / Developments 7.3. Key Trends 7.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 7.4.1. Personal 7.4.2. Commercial 7.4.2.1. Healthcare 7.4.2.2. Media and Entertainment 7.4.2.3. Ecommerce 7.4.2.4. IT 7.4.2.5. Education 7.4.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 7.5. End-use Vertical Comparison Matrix 7.6. Market Attractiveness By End-use Vertical 8. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Region 8.1. Key Findings 8.2. Market Size (US$ Bn) Forecast By Region, 2022 - 2032 (US$ Bn) 8.2.1. North America 8.2.2. Europe 8.2.3. Asia Pacific 8.2.4. Middle East and Africa 8.2.5. South America 8.3. Market Attractiveness By Country/Region 9. North America OTT Services Market Analysis and Forecast 9.1. Key Findings 9.2. Key Trends 9.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.3.1. Premium and Subscriptions 9.3.2. Adware 9.3.3. E-commerce 9.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.4.1. Communication 9.4.2. E-Services 9.4.3. Media Content 9.4.3.1. Audio/Video 9.4.3.2. Gaming 9.4.3.3. Web Content 9.4.4. Cloud Services 9.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.5.1. Personal 9.5.2. Commercial 9.5.2.1. Healthcare 9.5.2.2. Media and Entertainment 9.5.2.3. Ecommerce 9.5.2.4. IT 9.5.2.5. Education 9.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 9.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.6.1. The U.S. 9.6.2. Canada 9.6.3. Rest of North America 9.7. Market Attractiveness Analysis 9.7.1. By Country 9.7.2. By Business Model 9.7.3. By Application 9.7.4. By End-use Vertical 10. Europe OTT Services Market Analysis and Forecast 10.1. Key Findings 10.2. Key Trends 10.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.3.1. Premium and Subscriptions 10.3.2. Adware 10.3.3. E-commerce 10.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.4.1. Communication 10.4.2. E-Services 10.4.3. Media Content 10.4.3.1. Audio/Video 10.4.3.2. Gaming 10.4.3.3. Web Content 10.4.4. Cloud Services 10.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.5.1. Personal 10.5.2. Commercial 10.5.2.1. Healthcare 10.5.2.2. Media and Entertainment 10.5.2.3. IT 10.5.2.4. Education 10.5.2.5. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 10.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.6.1. Germany 10.6.2. France 10.6.3. The U.K. 10.6.4. Rest of Europe 10.7. Market Attractiveness Analysis 10.7.1. By Country 10.7.2. By Business Model 10.7.3. By Application 10.7.4. By End-use Vertical 11. Asia Pacific OTT Services Market Analysis and Forecast 11.1. Key Findings 11.2. Key Trends 11.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.3.1. Premium and Subscriptions 11.3.2. Adware 11.3.3. E-commerce 11.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.4.1. Communication 11.4.2. E-Services 11.4.3. Media Content 11.4.3.1. Audio/Video 11.4.3.2. Gaming 11.4.3.3. Web Content 11.4.4. Cloud Services 11.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.5.1. Personal 11.5.2. Commercial 11.5.2.1. Healthcare 11.5.2.2. Media and Entertainment 11.5.2.3. Ecommerce 11.5.2.4. IT 11.5.2.5. Education 11.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 11.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.6.1. China 11.6.2. Japan 11.6.3. Rest of Asia Pacific 11.7. Market Attractiveness Analysis 11.7.1. By Country 11.7.2. By Business Model 11.7.3. By Application 11.7.4. By End-use Vertical 12. Middle East and Africa OTT Services Market Analysis and Forecast 12.1. Key Findings 12.2. Key Trends 12.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.3.1. Premium and Subscriptions 12.3.2. Adware 12.3.3. E-commerce 12.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.4.1. Communication 12.4.2. E-Services 12.4.3. Media Content 12.4.3.1. Audio/Video 12.4.3.2. Gaming 12.4.3.3. Web Content 12.4.4. Cloud Services 12.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.5.1. Personal 12.5.2. Commercial 12.5.2.1. Healthcare 12.5.2.2. Media and Entertainment 12.5.2.3. Ecommerce 12.5.2.4. IT 12.5.2.5. Education 12.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 12.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.6.1. GCC 12.6.2. South Africa 12.6.3. Rest of MEA 12.7. Market Attractiveness Analysis 12.7.1. By Country 12.7.2. By Business Model 12.7.3. By Application 12.7.4. By End-use Vertical 13. South America OTT Services Market Analysis and Forecast 13.1. Key Findings 13.2. Key Trends 13.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.3.1. Premium and Subscriptions 13.3.2. Adware 13.3.3. E-commerce 13.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.4.1. Communication 13.4.2. E-Services 13.4.3. Media Content 13.4.3.1. Audio/Video 13.4.3.2. Gaming 13.4.3.3. Web Content 13.4.4. Cloud Services 13.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.5.1. Personal 13.5.2. Commercial 13.5.2.1. Healthcare 13.5.2.2. Media and Entertainment 13.5.2.3. Ecommerce 13.5.2.4. IT 13.5.2.5. Education 13.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 13.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.6.1. Brazil 13.6.2. Rest of South America 13.7. Market Attractiveness Analysis 13.7.1. By Country 13.7.2. By Business Model 13.7.3. By Application 13.7.4. By End-use Vertical 14. Competition Landscape 14.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies) 14.2. Market Share Analysis By Company (2021) 14.3. Company Profiles (Details – Overview, Financials, Recent Developments, Strategy) 14.3.1. Players 14.3.1.1. Meta Platforms, Inc. 14.3.1.1.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.1.2. Company Description 14.3.1.1.3. SWOT Analysis 14.3.1.1.4. Strategic Overview 14.3.1.2. Twitter Inc. 14.3.1.2.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.2.2. Company Description 14.3.1.2.3. SWOT Analysis 14.3.1.2.4. Strategic Overview 14.3.1.3. LinkedIn Corp. 14.3.1.3.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.3.2. Company Description 14.3.1.3.3. SWOT Analysis 14.3.1.3.4. Strategic Overview 14.3.1.4. Netflix, Inc. 14.3.1.4.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.4.2. Company Description 14.3.1.4.3. SWOT Analysis 14.3.1.4.4. Strategic Overview 14.3.1.5. Alphabet Inc 14.3.1.5.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.5.2. Company Description 14.3.1.5.3. SWOT Analysis 14.3.1.5.4. Strategic Overview 14.3.1.6. Skype (Microsoft Corporation) 14.3.1.6.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.6.2. Company Description 14.3.1.6.3. SWOT Analysis 14.3.1.6.4. Strategic Overview 14.3.1.7. Amazon Inc. 14.3.1.7.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.7.2. Company Description 14.3.1.7.3. SWOT Analysis 14.3.1.7.4. Strategic Overview 14.3.1.8. Apple, Inc. 14.3.1.8.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.8.2. Company Description 14.3.1.8.3. SWOT Analysis 14.3.1.8.4. Strategic Overview 14.3.1.9. Rakuten, Inc. 14.3.1.9.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.9.2. Company Description 14.3.1.9.3. SWOT Analysis 14.3.1.9.4. Strategic Overview 14.3.1.10. Evernote Corporation 14.3.1.10.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.10.2. Company Description 14.3.1.10.3. SWOT Analysis 14.3.1.10.4. Strategic Overview 14.3.1.11. Dropbox, Inc. 14.3.1.11.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.11.2. Company Description 14.3.1.11.3. SWOT Analysis 14.3.1.11.4. Strategic Overview 14.3.1.12. Hulu, LLC 14.3.1.12.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.12.2. Company Description 14.3.1.12.3. SWOT Analysis 14.3.1.12.4. Strategic Overview 15. Key Takeaways
SummaryOver the Top (OTT) Services Market: Global Industry Analysis 2016-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Preface1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions and Research Methodology 3. Executive Summary: Global Over The Top (OTT) Services Market 4. Market Overview 4.1. Introduction 4.1.1. Definitions 4.1.2. Industry Evolution / Developments 4.2. Global OTT Services Market Overview 4.3. Key Market Indicators 4.4. Market Dynamics 4.4.1. Drivers 4.4.2. Restraints 4.4.3. Opportunity 4.5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, 2022 - 2032 4.5.1. Market Revenue Projections (US$ Bn) 4.6. Porter’s Five Force Analysis 4.7. Ecosystem Analysis 4.8. Market Outlook 5. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Business Model 5.1. Introduction & Definition 5.2. Key Findings / Developments 5.3. Key Trends 5.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model 2022 - 2032 (US$ Bn) 5.4.1. Premium and Subscriptions 5.4.2. Adware 5.4.3. E-commerce 5.5. Business Model Comparison Matrix 5.6. Market Attractiveness By Business Model 6. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Application 6.1. Introduction & Definition 6.2. Key Findings / Developments 6.3. Key Trends 6.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 6.4.1. Communication 6.4.2. E-Services 6.4.3. Media Content 6.4.3.1. Audio/Video 6.4.3.2. Gaming 6.4.3.3. Web Content 6.4.4. Cloud Services 6.5. Application Comparison Matrix 6.6. Market Attractiveness By Application 7. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By End-use Vertical 7.1. Introduction & Definition 7.2. Key Findings / Developments 7.3. Key Trends 7.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 7.4.1. Personal 7.4.2. Commercial 7.4.2.1. Healthcare 7.4.2.2. Media and Entertainment 7.4.2.3. Ecommerce 7.4.2.4. IT 7.4.2.5. Education 7.4.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 7.5. End-use Vertical Comparison Matrix 7.6. Market Attractiveness By End-use Vertical 8. Global OTT Services Market Analysis and Forecasts, By Region 8.1. Key Findings 8.2. Market Size (US$ Bn) Forecast By Region, 2022 - 2032 (US$ Bn) 8.2.1. North America 8.2.2. Europe 8.2.3. Asia Pacific 8.2.4. Middle East and Africa 8.2.5. South America 8.3. Market Attractiveness By Country/Region 9. North America OTT Services Market Analysis and Forecast 9.1. Key Findings 9.2. Key Trends 9.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.3.1. Premium and Subscriptions 9.3.2. Adware 9.3.3. E-commerce 9.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.4.1. Communication 9.4.2. E-Services 9.4.3. Media Content 9.4.3.1. Audio/Video 9.4.3.2. Gaming 9.4.3.3. Web Content 9.4.4. Cloud Services 9.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.5.1. Personal 9.5.2. Commercial 9.5.2.1. Healthcare 9.5.2.2. Media and Entertainment 9.5.2.3. Ecommerce 9.5.2.4. IT 9.5.2.5. Education 9.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 9.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 9.6.1. The U.S. 9.6.2. Canada 9.6.3. Rest of North America 9.7. Market Attractiveness Analysis 9.7.1. By Country 9.7.2. By Business Model 9.7.3. By Application 9.7.4. By End-use Vertical 10. Europe OTT Services Market Analysis and Forecast 10.1. Key Findings 10.2. Key Trends 10.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.3.1. Premium and Subscriptions 10.3.2. Adware 10.3.3. E-commerce 10.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.4.1. Communication 10.4.2. E-Services 10.4.3. Media Content 10.4.3.1. Audio/Video 10.4.3.2. Gaming 10.4.3.3. Web Content 10.4.4. Cloud Services 10.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.5.1. Personal 10.5.2. Commercial 10.5.2.1. Healthcare 10.5.2.2. Media and Entertainment 10.5.2.3. IT 10.5.2.4. Education 10.5.2.5. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 10.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 10.6.1. Germany 10.6.2. France 10.6.3. The U.K. 10.6.4. Rest of Europe 10.7. Market Attractiveness Analysis 10.7.1. By Country 10.7.2. By Business Model 10.7.3. By Application 10.7.4. By End-use Vertical 11. Asia Pacific OTT Services Market Analysis and Forecast 11.1. Key Findings 11.2. Key Trends 11.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.3.1. Premium and Subscriptions 11.3.2. Adware 11.3.3. E-commerce 11.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.4.1. Communication 11.4.2. E-Services 11.4.3. Media Content 11.4.3.1. Audio/Video 11.4.3.2. Gaming 11.4.3.3. Web Content 11.4.4. Cloud Services 11.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.5.1. Personal 11.5.2. Commercial 11.5.2.1. Healthcare 11.5.2.2. Media and Entertainment 11.5.2.3. Ecommerce 11.5.2.4. IT 11.5.2.5. Education 11.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 11.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 11.6.1. China 11.6.2. Japan 11.6.3. Rest of Asia Pacific 11.7. Market Attractiveness Analysis 11.7.1. By Country 11.7.2. By Business Model 11.7.3. By Application 11.7.4. By End-use Vertical 12. Middle East and Africa OTT Services Market Analysis and Forecast 12.1. Key Findings 12.2. Key Trends 12.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.3.1. Premium and Subscriptions 12.3.2. Adware 12.3.3. E-commerce 12.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.4.1. Communication 12.4.2. E-Services 12.4.3. Media Content 12.4.3.1. Audio/Video 12.4.3.2. Gaming 12.4.3.3. Web Content 12.4.4. Cloud Services 12.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.5.1. Personal 12.5.2. Commercial 12.5.2.1. Healthcare 12.5.2.2. Media and Entertainment 12.5.2.3. Ecommerce 12.5.2.4. IT 12.5.2.5. Education 12.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 12.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 12.6.1. GCC 12.6.2. South Africa 12.6.3. Rest of MEA 12.7. Market Attractiveness Analysis 12.7.1. By Country 12.7.2. By Business Model 12.7.3. By Application 12.7.4. By End-use Vertical 13. South America OTT Services Market Analysis and Forecast 13.1. Key Findings 13.2. Key Trends 13.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Business Model, 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.3.1. Premium and Subscriptions 13.3.2. Adware 13.3.3. E-commerce 13.4. Market Size (US$ Bn) Forecast By Application 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.4.1. Communication 13.4.2. E-Services 13.4.3. Media Content 13.4.3.1. Audio/Video 13.4.3.2. Gaming 13.4.3.3. Web Content 13.4.4. Cloud Services 13.5. Market Size (US$ Bn) Forecast By End-use Vertical, 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.5.1. Personal 13.5.2. Commercial 13.5.2.1. Healthcare 13.5.2.2. Media and Entertainment 13.5.2.3. Ecommerce 13.5.2.4. IT 13.5.2.5. Education 13.5.2.6. Others (Manufacturing, Energy and Transportation) 13.6. Market Size (US$ Bn) Forecast By Country, 2022 - 2032 (US$ Bn) 13.6.1. Brazil 13.6.2. Rest of South America 13.7. Market Attractiveness Analysis 13.7.1. By Country 13.7.2. By Business Model 13.7.3. By Application 13.7.4. By End-use Vertical 14. Competition Landscape 14.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies) 14.2. Market Share Analysis By Company (2021) 14.3. Company Profiles (Details – Overview, Financials, Recent Developments, Strategy) 14.3.1. Players 14.3.1.1. Meta Platforms, Inc. 14.3.1.1.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.1.2. Company Description 14.3.1.1.3. SWOT Analysis 14.3.1.1.4. Strategic Overview 14.3.1.2. Twitter Inc. 14.3.1.2.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.2.2. Company Description 14.3.1.2.3. SWOT Analysis 14.3.1.2.4. Strategic Overview 14.3.1.3. LinkedIn Corp. 14.3.1.3.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.3.2. Company Description 14.3.1.3.3. SWOT Analysis 14.3.1.3.4. Strategic Overview 14.3.1.4. Netflix, Inc. 14.3.1.4.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.4.2. Company Description 14.3.1.4.3. SWOT Analysis 14.3.1.4.4. Strategic Overview 14.3.1.5. Alphabet Inc 14.3.1.5.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.5.2. Company Description 14.3.1.5.3. SWOT Analysis 14.3.1.5.4. Strategic Overview 14.3.1.6. Skype (Microsoft Corporation) 14.3.1.6.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.6.2. Company Description 14.3.1.6.3. SWOT Analysis 14.3.1.6.4. Strategic Overview 14.3.1.7. Amazon Inc. 14.3.1.7.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.7.2. Company Description 14.3.1.7.3. SWOT Analysis 14.3.1.7.4. Strategic Overview 14.3.1.8. Apple, Inc. 14.3.1.8.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.8.2. Company Description 14.3.1.8.3. SWOT Analysis 14.3.1.8.4. Strategic Overview 14.3.1.9. Rakuten, Inc. 14.3.1.9.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.9.2. Company Description 14.3.1.9.3. SWOT Analysis 14.3.1.9.4. Strategic Overview 14.3.1.10. Evernote Corporation 14.3.1.10.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.10.2. Company Description 14.3.1.10.3. SWOT Analysis 14.3.1.10.4. Strategic Overview 14.3.1.11. Dropbox, Inc. 14.3.1.11.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.11.2. Company Description 14.3.1.11.3. SWOT Analysis 14.3.1.11.4. Strategic Overview 14.3.1.12. Hulu, LLC 14.3.1.12.1. Company Details (HQ, Foundation Year, Revenue, Employee Strength) 14.3.1.12.2. Company Description 14.3.1.12.3. SWOT Analysis 14.3.1.12.4. Strategic Overview 15. Key Takeaways
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(OTT)の最新刊レポート
Future Market Insights社のOTT分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(ott)の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |