Demand and Perception of Connected TVsネットワーク接続テレビの需要と受容 ネットワーク接続テレビは消費者の家庭内エンターテインメント経験の重要な一部である。現在消費者向けのテレビは大画面、高解像度、新機能を適正な価格で提供している。米国調査会社パークスアソシエイツ社(P... もっと見る
Summaryネットワーク接続テレビは消費者の家庭内エンターテインメント経験の重要な一部である。現在消費者向けのテレビは大画面、高解像度、新機能を適正な価格で提供している。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「ネットワーク接続テレビの需要と受容」は、消費者用のテレビの所有、購入、機能、サイズ、ブランド、販売チャネル、接続機器、利用などについて詳述している。 The connected TV remains a critical part of consumers’ in-home entertainment experience. Current television options for consumers offer large sizes, high resolution, and new features for a good price. This study provides a detailed examination of this important product category, including ownership, purchasing, features, sizes, brands, sales channels, connected devices, and consumer use.
Table of ContentsConsumer Analytics: CE Devices & Mobility Track Key Questions Answered Survey Methodology Defining Heads of Broadband Households Reading Parks Associates Charts Executive Summary Industry Insight Key Findings and Market Impact TV and Streaming Product Ownership Adoption of Streaming Entertainment Products (Q3/19) Adoption of Televisions (2014-2019) TV Owners by Generation (Q3/19) Favorite Leisure Time Activity by Generation (Q3/19) TV Owners by Household Income (Q3/19) TV Owners by Gender and Children at Home (Q3/19) Use of Televisions to Access Content (Q3/19) TV Purchase Behavior and Trends TV Purchases vs. Smart TV Purchases (Q3/19) Type of Most Recent Purchased Smart TV (Q3/19) Screen Size of Most Recently Purchased TV (Q3/19) Screen Size of Recently Purchased TV by Type of TV (Q3/19) TV Buyers by Generation (Q3/19) TV Buyers by Gender and Children at Home (Q3/19) TV Buyers by Household Income (Q3/19) Brand of Smart TV Purchased in Last 12 Months (Q3/19) Features of Newly Purchased vs. Owned TV Sets (Q3 vs. Q1 2019) Important Purchase Consideration of Smart TVs (Q1/19) Features of Recently Purchased Televisions (Q3/19) Devices Connected to Recently Purchased Televisions (Q3/19) Most Used Connected Video Devices Internet-Connected Device Used Most Often to Access Online Content (2018 - 2019) Top 5 Device Capabilities by Most Used Connected Video Device (Q3/19) Device Capabilities by Most Used Connected Video Device, Cont’d. (Q3/19) Weekly Use of Smart TV and Streaming Media Player Features (Q3/19) Hours Per Week Spent Consuming Content by Device (Q3/19) Hours Per Week Spent Consuming Content by Smart TV Type (Q3/19) Frequency of Accessing Online Content by Connected Video Device (Q3/19) Frequency of Connecting Device to Television (Q3/19) Frequency of Using Wireless Function to Connect Devices (Q3/19) Connection Rates for Video Streaming Devices (Q3/19) Video Game Use by Platform (Q3/19) Interest in Game Subscription Services (Q3/19)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Parks Associates社の消費者分析分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(demand)の最新刊レポートよくあるご質問Parks Associates社はどのような調査会社ですか?米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |