世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Adoption and Consumer Habits for vMVPD Services


vMVPDサービスの採用と消費者習慣

オンラインの有料テレビ(仮想MVPD)サービスは、有料テレビ業界の革新である。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート 「vMVPDサービスの採用と消費者習慣」 は、オンライン有... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2020年3月2日 US$7,500
電子ファイル
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
65 英語

 

Summary

オンラインの有料テレビ(仮想MVPD)サービスは、有料テレビ業界の革新である。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「vMVPDサービスの採用と消費者習慣」は、オンライン有料テレビサービスの成長カテゴリーと消費者間でのこれらのサービスの認知を査定している。オンライン有料テレビサービスの導入率を計測し、加入者の年齢層、支払金額、価値観、利用、態度などの詳細を示している。また、オンライン有料テレビサービスを従来の有料テレビサービスと比較し、その与える影響を明示している。

Online pay-TV (virtual MVPD) services are an evolution for the pay-TV industry. This study examines the growing category of online pay-TV services and perceptions of these services among consumers. It measures adoption rates of these services and examines details about their subscribers, including demographics, spending, value perception, and usage and attitudes regarding these services. These factors are compared with traditional pay-TV services to reveal the impact of these services on the pay-TV ecosystem.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Consumer Adoption of Video Services

Pay-TV and OTT Service Subscription Penetration (2011 - 2019)

Pay-TV and OTT Service Subscriptions (2014 - 2019)

OTT Service Subscriptions (2012 - 2019)

Online Pay-TV Service Adoption (2017 - 2019)

vMVPD Service Subscription (2016 - 2019)

Penetration of Premium Channels by Pay-TV Service (Q3/19)

Premium OTT Service Penetration by Pay-TV Service (Q3/19)

OTT Service Use by Pay-TV Service (Q3/19)

Pay TV Adoption by Demographics

Demographics Breakdown of Pay-TV Service Subscribers (Q3/19)

Housing Characteristics of Pay-TV Service Subscribers (Q3/19)

Service Changes Made by Consumers

Recent Change to Pay-TV Service (2018 - 2019)

Changes Made to Pay-TV Service by Type of Pay-TV Service (Q3/19)

OTT Service Trial Conversions by Pay-TV Service (Q3/19)

Average Subscription Duration of OTT Services (Q3/19)

vMVPD and Premium OTT Services: Subscribers Cancelling OTT Service as a % of Current Subscriber Base (Q3/19)

vMVPD Service Churn: Subscribers Cancelling OTT Service as a % of Current Subscriber Base (2019)

Overall OTT Service Cancellers as % of Current Subscriber Base (2017 - 2019)

Device Usage

Most-Commonly Used Connected In-Home Entertainment Platform

Most Used Connected Video Device by Pay-TV Service (Q3/19)

Percentage of Subscribers Using Devices for Video by Pay-TV Service (Q3/19)

Primary Devices Used for Streaming Online Videos by Pay-TV Service (Q3/19)

Consumption Preferences

Digital Activities on Connected Devices by Pay-TV Service (Q3/19)

Preferred Types Of Channels/Programs by Pay-TV Service (Q3/19)

Most Enjoyed Entertainment Activity by Pay-TV Service (Q3/19)

Broadband Connections

Length of Time Subscribing Broadband Service by Broadband Speed (Q3/19)

Speed of Broadband Internet Service by Pay-TV Service (Q3/19)

Length of Time Subscribing Broadband Service by Pay-TV Service (Q3/19)

Attitudes & Perceptions

Attitudes by Type of Pay-TV Service (Q3/19)

Broadband Service Attitudes by Pay-TV Service (Q3/19)

Attitudes Regarding Video Services by Pay-TV Service (Q3/19)

Perceived Value Change of Pay-TV Service by Type (Q3/19)

Subscriber Attachment to Top 5 OTT Services (Q3/19)

Intentions of Giving Up vMVPDs Services (Q3/19)

Net Promoter Score of Pay-TV Service by Type of Service (Q3/19)

Net Promoter Score of OTT Services (Q3/19)

Likelihood of Subscribing to a Pay-TV Service in the Next 12 Months (Q3/19)

Expenditure & ARPU

Average Monthly Expenditure on Home Video Entertainment (Q3/19)

ARPU of Standalone Pay-TV Service by Type of Service (Q3/19)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(vMVPD)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る