Adoption and Consumer Habits for vMVPD ServicesvMVPDサービスの採用と消費者習慣 オンラインの有料テレビ(仮想MVPD)サービスは、有料テレビ業界の革新である。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート 「vMVPDサービスの採用と消費者習慣」 は、オンライン有... もっと見る
Summaryオンラインの有料テレビ(仮想MVPD)サービスは、有料テレビ業界の革新である。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「vMVPDサービスの採用と消費者習慣」は、オンライン有料テレビサービスの成長カテゴリーと消費者間でのこれらのサービスの認知を査定している。オンライン有料テレビサービスの導入率を計測し、加入者の年齢層、支払金額、価値観、利用、態度などの詳細を示している。また、オンライン有料テレビサービスを従来の有料テレビサービスと比較し、その与える影響を明示している。 Online pay-TV (virtual MVPD) services are an evolution for the pay-TV industry. This study examines the growing category of online pay-TV services and perceptions of these services among consumers. It measures adoption rates of these services and examines details about their subscribers, including demographics, spending, value perception, and usage and attitudes regarding these services. These factors are compared with traditional pay-TV services to reveal the impact of these services on the pay-TV ecosystem.
Table of ContentsConsumer Adoption of Video Services Pay-TV and OTT Service Subscription Penetration (2011 - 2019) Pay-TV and OTT Service Subscriptions (2014 - 2019) OTT Service Subscriptions (2012 - 2019) Online Pay-TV Service Adoption (2017 - 2019) vMVPD Service Subscription (2016 - 2019) Penetration of Premium Channels by Pay-TV Service (Q3/19) Premium OTT Service Penetration by Pay-TV Service (Q3/19) OTT Service Use by Pay-TV Service (Q3/19) Pay TV Adoption by Demographics Demographics Breakdown of Pay-TV Service Subscribers (Q3/19) Housing Characteristics of Pay-TV Service Subscribers (Q3/19) Service Changes Made by Consumers Recent Change to Pay-TV Service (2018 - 2019) Changes Made to Pay-TV Service by Type of Pay-TV Service (Q3/19) OTT Service Trial Conversions by Pay-TV Service (Q3/19) Average Subscription Duration of OTT Services (Q3/19) vMVPD and Premium OTT Services: Subscribers Cancelling OTT Service as a % of Current Subscriber Base (Q3/19) vMVPD Service Churn: Subscribers Cancelling OTT Service as a % of Current Subscriber Base (2019) Overall OTT Service Cancellers as % of Current Subscriber Base (2017 - 2019) Device Usage Most-Commonly Used Connected In-Home Entertainment Platform Most Used Connected Video Device by Pay-TV Service (Q3/19) Percentage of Subscribers Using Devices for Video by Pay-TV Service (Q3/19) Primary Devices Used for Streaming Online Videos by Pay-TV Service (Q3/19) Consumption Preferences Digital Activities on Connected Devices by Pay-TV Service (Q3/19) Preferred Types Of Channels/Programs by Pay-TV Service (Q3/19) Most Enjoyed Entertainment Activity by Pay-TV Service (Q3/19) Broadband Connections Length of Time Subscribing Broadband Service by Broadband Speed (Q3/19) Speed of Broadband Internet Service by Pay-TV Service (Q3/19) Length of Time Subscribing Broadband Service by Pay-TV Service (Q3/19) Attitudes & Perceptions Attitudes by Type of Pay-TV Service (Q3/19) Broadband Service Attitudes by Pay-TV Service (Q3/19) Attitudes Regarding Video Services by Pay-TV Service (Q3/19) Perceived Value Change of Pay-TV Service by Type (Q3/19) Subscriber Attachment to Top 5 OTT Services (Q3/19) Intentions of Giving Up vMVPDs Services (Q3/19) Net Promoter Score of Pay-TV Service by Type of Service (Q3/19) Net Promoter Score of OTT Services (Q3/19) Likelihood of Subscribing to a Pay-TV Service in the Next 12 Months (Q3/19) Expenditure & ARPU Average Monthly Expenditure on Home Video Entertainment (Q3/19) ARPU of Standalone Pay-TV Service by Type of Service (Q3/19)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Parks Associates 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(vMVPD)の最新刊レポート
よくあるご質問Parks Associates社はどのような調査会社ですか?米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |