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東南アジアの紅茶市場調査レポート情報:形態別(ルーズリーフ、粉砕、ティーバッグ。窒素の有無に基づく市場は、窒素茶と標準茶に区分される)、種類別(紅茶、緑茶、ウーロン茶、フルーツ/ハーブティー)、包装別(プラスチック容器、ルースティー、板紙、その他)。価格帯別では、エコノミー/マス、プレミアム)、用途別(家庭用、業務用)、カテゴリー別(オーガニック、レギュラー)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン、B2B/卸売業者) 2032年までの予測


Southeast Asia Tea Market Research Report Information by Form (loose-leaf, crushed, & tea bags. The market based on nitrogen presence is segmented into nitro-tea and standard), by Type (black, green, oolong, and fruit/herbal tea), by Packeging (plastic containers, loose tea, paperboards, and others. The market based on a price range has been bifurcated into economy/mass and premium), by Application (residential and commercial), by Category (organic and regular) by Distribution Channel (supermarkets & hypermarkets, specialty stores, convenience stores, online and B2B/wholesaler) Forecast to 2032

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出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2024年8月20日 US$2,950
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170 英語

 

サマリー

東南アジアの紅茶市場調査レポート情報:形態別(ルーズリーフ、粉砕、ティーバッグ。窒素の有無に基づく市場は、窒素茶と標準茶に区分される)、種類別(紅茶、緑茶、ウーロン茶、フルーツ/ハーブティー)、包装別(プラスチック容器、ルースティー、板紙、その他)。価格帯別では、エコノミー/マス、プレミアム)、用途別(家庭用、業務用)、カテゴリー別(オーガニック、レギュラー)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン、B2B/卸売業者) 2032年までの予測

市場概要
東南アジアの紅茶市場は、年間平均成長率(CAGR)4.39%で、予測期間中に大幅な成長が見込まれる。予測期間終了時には、2023年の推定14.4億米ドルから21.2億米ドルに達すると予測される。
東南アジアの紅茶市場は、主に機能性飲料に対する高い需要と、新しく革新的な品種の導入から恩恵を受けている。東南アジア地域の紅茶市場は、多数の紅茶メーカーが食品・飲料業界に参入した結果、発展を遂げている。さらに、従来の製品に含まれる化学添加物に起因する健康への懸念から、オーガニック製品への需要が高まっており、市場参加者は成長機会を経験すると予想される。とはいえ、低開発経済圏では製品の認知度が不十分なため、市場の拡大が阻害されている。天然成分の利用により、お茶の市場性が高まり、その結果人気が高まっている。この傾向は、一般庶民の間で健康に対する認識が高まっている結果として生じている。
市場区分
東南アジアの紅茶市場は、その形態によってルーズリーフ、クラッシュド、ティーサシェに区分される。ニトロティーとスタンダードティーは窒素の有無に基づく市場セグメンテーションを構成する。
SEA茶市場は、紅茶、緑茶、ウーロン茶、フルーツ/ハーブティーの4つのカテゴリーに区分される。
パッケージ市場は、プラスチック容器、ルースティー、板紙、その他など様々なカテゴリーに分けられる。市場は価格帯によってエコノミー/マス用とプレミアム用に分けられる。
住居用と商業用がSEA Tea市場を構成している。有機栽培と慣行栽培の2つのカテゴリーに分類される。SEA茶市場は以下の流通チャネルに分類される:スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン、B2B/卸売業者。
東南アジアの紅茶市場の収益は主に、紅茶や緑茶を含む様々な紅茶を提供する老舗ブランドの存在によるものである。インドネシア、マレーシア、タイ、ベトナム、フィリピン、シンガポールなどを含む東南アジアには、歴史と伝統に深く根ざした豊かな紅茶消費の伝統がある。東南アジアの紅茶市場が着実に発展している背景には、さまざまな要因がある。都市化、経済発展、可処分所得の上昇の結果、中間層の拡大が購買力の向上につながった。
主要プレーヤー
PT Mayora Indah Tbk、PT Sinar Sosro、PT Ultrajaya Milk Industry & Trading Company Tbk、Pokka Corporation、Nestle、PT ABC President Indonesia、Suntory Holdings Limited、UNIBEN、URC Vietnam、Yeo Hiap Seng Ltd.、Fraser & Neave Holdings Bhd、ITO EN Ltd.などが、東南アジアの紅茶市場に関連する主要企業やイノベーターである。

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー 21
1.1 市場の魅力度分析 23
1.1.1 東南アジア茶市場:国別、2023年 23
1.1.2 東南アジア茶市場:形態別 24
1.1.3 東南アジア茶市場:窒素含有量別 25
1.1.4 東南アジア茶市場:タイプ別 26
1.1.5 東南アジア茶市場:包装別 27
1.1.6 東南アジア茶市場:価格帯別 28
1.1.7 東南アジア茶市場:用途別 29
1.1.8 東南アジア茶市場:カテゴリー別 30
1.1.9 東南アジア茶市場:流通経路別 31
2 市場の紹介 32
2.1 定義 32
2.2 調査範囲 32
2.3 調査目的 32
2.4 市場構造 33
2.5 主要な購買基準 34
3 調査方法 35
3.1 概要 35
3.2 データフロー 38
3.2.1 データマイニングプロセス 38
3.3 購入データベース: 39
3.4 二次ソース: 40
3.4.1 二次調査のデータフロー: 41
3.5 一次調査: 42
3.5.1 一次調査データの流れ: 43
3.5.2 一次調査:実施したインタビューの数 44
3.5.3 一次調査:対象地域 44
3.6 市場規模推定のためのアプローチ: 45
3.6.1 消費と貿易のアプローチ
3.6.2 収益分析アプローチ
3.7 データ予測 46
3.7.1 データ予測手法 46
3.8 データモデリング 47
3.8.1 ミクロ経済要因分析: 47
3.8.2 データモデリング: 48
3.9 チームとアナリストの貢献 50
4 市場ダイナミクス
4.1 はじめに
4.2 推進要因 53
4.2.1 健康志向の高まり 53
4.2.2 特殊茶の需要の高まり 54
4.2.3 複数のフレーバーが入手可能 55
4.3 阻害要因 56
4.3.1 政府の規制と限られた天然資源 56
4.3.2 悪天候による価格の変動 57
4.4 チャンス 58
4.4.1 有機紅茶:有利な展望の創出 58
4.4.2 消費者のオンライン小売へのシフト 58
4.5 課題 59
4.5.1 他の飲料との競争 59
4.6 戦略的洞察 60
4.6.1 技術の更新 60
4.6.2 注目すべき地域市場 60
4.7 規制の最新情報 61
4.8 市場動向 62
4.9 Covid-19の影響分析 63
4.9.1 食品・飲料産業全体への影響 63
4.9.1.1 経済への影響 63
4.9.2 東南アジアの茶市場への影響 63
4.9.3 茶のサプライチェーンへの影響 64
4.9.4 茶の市場需要への影響 64
4.9.4.1 規制/閉鎖による影響 64
4.9.4.2 消費者感情 65
4.9.5 茶の価格設定への影響 65
5 市場要因分析 66
5.1 バリューチェーン分析 66
5.1.1 原材料 66
5.1.2 製造/生産/加工 66
5.1.3 包装 67
5.1.4 流通 67
5.1.5 エンドユーザー 67
5.2 サプライチェーン分析 68
5.2.1 参加者(異なるノードにおいて) 68
5.2.1.1 原材料サプライヤー 68
5.2.1.2 メーカー 68
5.2.1.3 流通チャネル 69
5.2.1.4 エンドユーザー 69
5.2.2 統合レベル 69
5.2.3 取り組まれる主要課題(主要成功要因) 69
5.3 ポーターの5つの力モデル 71
5.3.1 サプライヤーの交渉力 71
5.3.2 買い手の交渉力 72
5.3.3 新規参入の脅威 72
5.3.4 代替品の脅威 72
5.3.5 ライバルの激しさ 72
5.4 消費者の洞察 74
5.4.1 消費者の購買行動 74
5.4.2 価格帯別 74
5.4.3 香味に基づく 74
5.4.4 流通チャネル別 74
5.4.5 紅茶市場における消費と購買の嗜好 75
5.4.6 紅茶市場における消費と購買の嗜好 75
5.5 ロシア・ウクライナ戦争の影響分析 75
6 海産茶市場、形態別 77
6.1 はじめに
6.2 ルースリーフ 78
6.2.1 ルースリーフ:国別市場予測:2018年~2032年 78
6.3 クラッシュ 79
6.3.1 クラッシュ:国別市場予測:2018~2032年 79
6.4 ティーバッグ 80
6.4.1 ティーバッグ:国別市場予測・推計、2018年~2032年 80
7 海産茶:窒素含有量別市場 81
7.1 はじめに
7.2 ニトロ茶 82
7.2.1 ニトロティー:国別市場予測:2018-2032 82
7.3 スタンダード
7.3.1 スタンダード:国別市場予測:2018-2032年 83
8 海茶市場:タイプ別 84
8.1 はじめに
8.2 ブラック 85
8.2.1 紅茶:国別市場規模推計・予測、2018年~2032年 86
8.3 緑茶 86
8.3.1 緑茶:国別市場予測:2018~2032年 87
8.4 烏龍茶 87
8.4.1 ウーロン茶:国別市場規模推計・予測、2018~2032年 88
8.5 フルーツ/ハーブティー 88
8.5.1 フルーツ/ハーブティー:国別市場予測・比較(2018年~2032年) 89
9 海茶:パッケージ別市場
9.1 はじめに
9.2 プラスチック容器 92
9.2.1 プラスチック容器:国別市場予測:2018~2032年 92
9.3 ルースティー包装 93
9.3.1 ルースティー包装:国別市場予測:2018-2032 93
9.4 板紙 94
9.4.1 板紙:国別市場規模推計・予測、2018-2032年 94
9.5 その他
9.5.1 その他:国別市場規模推計・予測、2018年~2032年 95
10 海茶市場:価格帯別 96
10.1 はじめに
10.2 経済/マス 97
10.2.1 エコノミー/マス:地域別市場予測・推計(2018年~2032年) 97
10.3 プレミアム 97
10.3.1 プレミアム:市場予測・地域別、2018~2032年 98
11 海茶市場:用途別 99
11.1 はじめに 99
11.2 家庭用 100
11.2.1 家庭用:国別市場規模推計・予測、2018年~2032年 100
11.3 業務用 101
11.3.1 業務用:市場推計・予測、国別、2018~2032年 101
12 海茶市場:カテゴリー別 102
12.1 はじめに 102
12.2 オーガニック 103
12.2.1 有機:国別市場予測:2018~2032年 103
12.3 レギュラー 104
12.3.1 レギュラー:市場予測:国別、2018年~2032年 104
13 海茶市場:流通チャネル別 105
13.1 はじめに
13.2 ハイパーマーケット・スーパーマーケット 106
13.2.1 ハイパーマーケット・スーパーマーケット:国別市場規模推計・予測(2018~2032年) 107
13.3 専門店 107
13.3.1 専門店:国別市場規模推計・予測(2018~2032年) 108
13.4 コンビニエンスストア 108
13.4.1 コンビニエンスストア:国別市場規模推計・予測、2018~2032年 109
13.5 オンライン 109
13.5.1 オンライン:国別市場規模推計・予測、2018~2032年 110
13.6 B2B/ホールセラー 110
13.6.1 B2B/卸売業者:国別市場規模推計・予測、2018年~2032年 111
14 海茶市場:国別 112
14.1 概観 112
14.2 東南アジア 114
14.2.1 インドネシア 115
14.2.2 マレーシア 117
14.2.3 シンガポール 119
14.2.4 ベトナム 121
14.2.5 タイ 123
14.2.6 その他の地域 125
15 競争環境 128
15.1 はじめに 128
15.2 競争ベンチマーク 128
15.3 各社の市場シェア分析(2023年) 130
15.4 ディスラプターとイノベーターの主要企業はどこか 130
15.5 市場戦略分析 130
15.6 海茶市場における開発数上位プレイヤー 131
15.7 主要プレイヤー/ブランド一覧(地域別) 131
15.8 主要開発と成長戦略 132
15.8.1 コラボレーション 132
15.8.2 製品発売 132
15.8.3 事業拡大 132
16 会社プロファイル 134
16.1 PT マヨラ・インダ TBK 134
16.1.1 会社概要 134
16.1.2 財務概要 135
16.1.3 提供製品 135
16.1.4 主要開発品目 135
16.1.5 swot 分析 136
16.1.6 主要戦略 136
16.2 PTシナール・ソスロ 137
16.2.1 会社概要 137
16.2.2 財務概要 137
16.2.3 提供製品 137
16.2.4 主要開発分野 137
16.2.5 主要戦略 138
16.3 PTウルトラジャヤ・ミルク・インダストリー&トレーディング社 139
16.3.1 会社概要 139
16.3.2 財務概要 139
16.3.3 主要開発項目 140
16.3.4 swot 分析 141
16.3.5 主要戦略 141
16.4 ポッカコーポレーション 142
16.4.1 会社概要 142
16.4.2 財務概要 142
16.4.3 提供製品 142
16.4.4 主要な展開 143
16.4.5 主要戦略 143
16.5 ネッスル 144
16.5.1 会社概要 144
16.5.2 財務概要 144
16.5.3 提供製品 145
16.5.4 主要開発品目 145
16.5.5 swot分析 146
16.5.6 主要戦略 146
16.6 PT ABCプレジデント・インドネシア 148
16.6.1 会社概要 148
16.6.2 財務概要 148
16.6.3 提供製品 148
16.6.4 主要事業展開 148
16.6.5 主要戦略 148
16.7 サントリーホールディングス 150
16.7.1 会社概要 150
16.7.2 財務概要 150
16.7.3 提供製品 151
16.7.4 主要開発商品 151
16.7.5 swot分析 152
16.7.6 主要戦略 152
16.8 ユニベン 153
16.8.1 会社概要 153
16.8.2 財務概要 153
16.8.3 主要な開発 153
16.8.4 主要戦略 153
16.9 URCベトナム 154
16.9.1 会社概要 154
16.9.2 財務概要 154
16.9.3 提供製品 155
16.9.4 主要開発商品 156
16.9.5 swot分析 156
16.9.6 主要戦略 156
16.10 ヨー・ハイアップ・セン 157
16.10.1 会社概要 157
16.10.2 財務概要 157
16.10.3 提供製品 158
16.10.4 主要開発商品 158
16.10.5 主要戦略 159
16.11 フレイザー・アンド・ニーヴ・ホールディングス 160
16.11.1 会社概要 160
16.11.2 財務概要 160
16.11.3 取扱商品 161
16.11.4 主要な事業展開 161
16.11.5 swot分析 162
16.11.6 主要戦略 162
16.12 伊藤園 164
16.12.1 会社概要 164
16.12.2 財務概要 164
16.12.3 提供製品 165
16.12.4 主要開発商品 165
16.12.5 swot分析 166
16.12.6 主要戦略 166
16.13 データ引用 168

 

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Summary

Southeast Asia Tea Market Research Report Information by Form (loose-leaf, crushed, & tea bags. The market based on nitrogen presence is segmented into nitro-tea and standard), by Type (black, green, oolong, and fruit/herbal tea), by Packeging (plastic containers, loose tea, paperboards, and others. The market based on a price range has been bifurcated into economy/mass and premium), by Application (residential and commercial), by Category (organic and regular) by Distribution Channel (supermarkets & hypermarkets, specialty stores, convenience stores, online and B2B/wholesaler) Forecast to 2032

Market Overview
The Southeast Asia Tea market is anticipated to experience substantial growth during the review period, with a compound annual growth rate (CAGR) of 4.39%. By the conclusion of the forecast period, the market is anticipated to reach a value of USD 2.12 billion, up from an estimated USD 1.44 billion in 2023.
The Southeast Asia Tea market has primarily benefited from the high demand for functional beverages and the introduction of new and innovative varieties. The tea market in the southeast Asia region is experiencing development as a result of the entry of numerous tea producers into the food and beverage industry. Additionally, the market participants are anticipated to experience growth opportunities as a result of the increasing demand for organic products, which is a result of health concerns stemming from chemical additives in conventional products. Nevertheless, the market's expansion is being impeded by inadequate product awareness in underdeveloped economies. Due to the utilization of natural components, tea's marketability has increased, resulting in its increasing popularity. This trend has arisen as a result of the growing cognizance of health among the general populace.
Market Segmentation
The Southeast Asia Tea Market is segmented into loose-leaf, crushed, and tea sachets based on its form. Nitro-tea and standard comprise the market segmentation based on nitrogen presence.
The SEA Tea market is segmented into four categories: black, green, oolong, and fruit/herbal tea.
The packaging market is divided into a variety of categories, including plastic containers, loose tea, paperboards, and others. The market has been divided into two categories: economy/mass and premium, as determined by its price range.
Residential and commercial applications comprise the SEA Tea market. Organic and conventional are the two categories into which the market has been divided. The SEA Tea market has been categorized into the following distribution channels: supermarkets & hypermarkets, specialty stores, convenience stores, online, and B2B/wholesaler.
The revenue generated by the tea market in Southeast Asia is primarily due to the presence of well-established brands that offer a variety of teas, including black tea and green tea. Southeast Asia, which encompasses countries such as Indonesia, Malaysia, Thailand, Vietnam, the Philippines, and Singapore, among others, has a rich tradition of tea consumption that is profoundly rooted in its history and heritage. Various factors are driving the steady development of the tea market in Southeast Asia. The expansion of the middle class has led to a higher purchasing power, as a result of urbanization, economic development, and rising disposable incomes...
Major Players
PT Mayora Indah Tbk, PT Sinar Sosro, PT Ultrajaya Milk Industry & Trading Company Tbk, Pokka Corporation, Nestle, PT ABC President Indonesia, Suntory Holdings Limited, UNIBEN, URC Vietnam, Yeo Hiap Seng Ltd., Fraser & Neave Holdings Bhd, and ITO EN Ltd. are among the key players and innovators associated with the SEA tea market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY 21
1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS 23
1.1.1 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY COUNTRY, 2023 23
1.1.2 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY FORM 24
1.1.3 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY NITROGEN-PRESENCE 25
1.1.4 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY TYPE 26
1.1.5 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY PACKAGING 27
1.1.6 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY PRICE RANGE 28
1.1.7 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY APPLICATION 29
1.1.8 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY CATEGORY 30
1.1.9 SOUTHEAST ASIA TEA MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 31
2 MARKET INTRODUCTION 32
2.1 DEFINITION 32
2.2 SCOPE OF THE STUDY 32
2.3 RESEARCH OBJECTIVE 32
2.4 MARKET STRUCTURE 33
2.5 KEY BUYING CRITERIA 34
3 RESEARCH METHODOLOGY 35
3.1 OVERVIEW 35
3.2 DATA FLOW 38
3.2.1 DATA MINING PROCESS 38
3.3 PURCHASED DATABASE: 39
3.4 SECONDARY SOURCES: 40
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: 41
3.5 PRIMARY RESEARCH: 42
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: 43
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED 44
3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE 44
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: 45
3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH 45
3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH 45
3.7 DATA FORECASTING 46
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE 46
3.8 DATA MODELING 47
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: 47
3.8.2 DATA MODELING: 48
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION 50
4 MARKET DYNAMICS 52
4.1 INTRODUCTION 52
4.2 DRIVERS 53
4.2.1 RISING HEALTH CONSCIOUSNESS 53
4.2.2 GROWING DEMAND FOR SPECIALTY TEAS 54
4.2.3 AVAILABILITY OF SEVERAL FLAVORS 55
4.3 RESTRAINTS 56
4.3.1 GOVERNMENT REGULATIONS & LIMITED NATURAL RESOURCES 56
4.3.2 FLUCTUATION IN THE PRICES OWING TO ADVERSE CLIMATIC CONDITIONS 57
4.4 OPPORTUNITY 58
4.4.1 ORGANIC TEAS: CREATING LUCRATIVE PROSPECTS 58
4.4.2 SHIFT OF CONSUMERS TOWARDS ONLINE RETAILING 58
4.5 CHALLENGES 59
4.5.1 COMPETITION FROM OTHER BEVERAGES 59
4.6 STRATEGIC INSIGHTS 60
4.6.1 TECHNOLOGY UPDATE 60
4.6.2 REGIONAL MARKETS TO LOOKOUT FOR 60
4.7 REGULATORY UPDATE 61
4.8 MARKET TRENDS 62
4.9 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 63
4.9.1 IMPACT ON THE OVERALL FOOD & BEVERAGE INDUSTRY 63
4.9.1.1 ECONOMIC IMPACT 63
4.9.2 IMPACT ON SOUTHEAST ASIA TEA MARKET 63
4.9.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF TEA 64
4.9.4 IMPACT ON MARKET DEMAND OF TEA 64
4.9.4.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN 64
4.9.4.2 CONSUMER SENTIMENTS 65
4.9.5 IMPACT ON PRICING OF TEA 65
5 MARKET FACTOR ANALYSIS 66
5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS 66
5.1.1 RAW MATERIALS 66
5.1.2 MANUFACTURING / PRODUCTION/ PROCESSING 66
5.1.3 PACKING 67
5.1.4 DISTRIBUTION 67
5.1.5 END-USER 67
5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 68
5.2.1 PARTICIPANTS (AT DIFFERENT NODES) 68
5.2.1.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS 68
5.2.1.2 MANUFACTURERS 68
5.2.1.3 DISTRIBUTION CHANNEL 69
5.2.1.4 END-USER 69
5.2.2 INTEGRATION LEVELS 69
5.2.3 KEY ISSUES ADDRESSED (KEY SUCCESS FACTORS) 69
5.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 71
5.3.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 71
5.3.2 BARGAINING POWER OF BUYERS 72
5.3.3 THREAT OF NEW ENTRANTS 72
5.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 72
5.3.5 INTENSITY OF RIVALRY 72
5.4 CONSUMER INSIGHTS 74
5.4.1 BUYING BEHAVIOR OF CONSUMERS 74
5.4.2 BASED ON THE PRICE RANGE 74
5.4.3 BASED ON FLAVOR 74
5.4.4 BASED ON DISTRIBUTION CHANNEL 74
5.4.5 CONSUMPTION & BUYING PREFERENCES FOR THE TEA MARKET 75
5.4.6 CONSUMPTION & BUYING PREFERENCES FOR THE TEA MARKET 75
5.5 IMPACT OF RUSSIA-UKRAINE WAR ANALYSIS 75
6 SEA TEA MARKET, BY FORM 77
6.1 INTRODUCTION 77
6.2 LOOSE LEAF 78
6.2.1 LOOSE LEAF: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 78
6.3 CRUSH 79
6.3.1 CRUSH: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 79
6.4 TEA BAGS 80
6.4.1 TEA BAGS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 80
7 SEA TEA MARKET, BY NITROGEN-PRESENCE 81
7.1 INTRODUCTION 81
7.2 NITRO-TEA 82
7.2.1 NITRO-TEA: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 82
7.3 STANDARD 83
7.3.1 STANDARD: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 83
8 SEA TEA MARKET, BY TYPE 84
8.1 INTRODUCTION 84
8.2 BLACK 85
8.2.1 BLACK: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 86
8.3 GREEN 86
8.3.1 GREEN: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 87
8.4 OOLONG TEA 87
8.4.1 OOLONG TEA: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 88
8.5 FRUIT/HERBAL TEA 88
8.5.1 FRUIT/HERBAL TEA: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 89
9 SEA TEA MARKET, BY PACKAGING 90
9.1 INTRODUCTION 90
9.2 PLASTIC CONTAINER 92
9.2.1 PLASTIC CONTAINER: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 92
9.3 LOOSE TEA PACKAGING 93
9.3.1 LOOSE TEA PACKAGING: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 93
9.4 PAPERBOARDS 94
9.4.1 PAPERBOARDS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 94
9.5 OTHERS 95
9.5.1 OTHERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 95
10 SEA TEA MARKET, BY PRICE RANGE 96
10.1 INTRODUCTION 96
10.2 ECONOMY/MASS 97
10.2.1 ECONOMY/MASS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2018–2032 97
10.3 PREMIUM 97
10.3.1 PREMIUM: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2018–2032 98
11 SEA TEA MARKET, BY APPLICATION 99
11.1 INTRODUCTION 99
11.2 RESIDENTIAL 100
11.2.1 RESIDENTIAL: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 100
11.3 COMMERCIAL 101
11.3.1 COMMERCIAL: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 101
12 SEA TEA MARKET, BY CATEGORY 102
12.1 INTRODUCTION 102
12.2 ORGANIC 103
12.2.1 ORGANIC: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 103
12.3 REGULAR 104
12.3.1 REGULAR: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 104
13 SEA TEA MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 105
13.1 INTRODUCTION 105
13.2 HYPERMARKET & SUPERMARKET 106
13.2.1 HYPERMARKET & SUPERMARKET: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 107
13.3 SPECIALTY STORES 107
13.3.1 SPECIALTY STORES: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 108
13.4 CONVENIENCE STORE 108
13.4.1 CONVENIENCE STORE: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 109
13.5 ONLINE 109
13.5.1 ONLINE: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 110
13.6 B2B/WHOLESALER 110
13.6.1 B2B/WHOLESALERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2018–2032 111
14 SEA TEA MARKET, BY COUNTRY 112
14.1 OVERVIEW 112
14.2 SOUTHEAST ASIA 114
14.2.1 INDONESIA 115
14.2.2 MALAYSIA 117
14.2.3 SINGAPORE 119
14.2.4 VIETNAM 121
14.2.5 THAILAND 123
14.2.6 REST OF SEA 125
15 COMPETITIVE LANDSCAPE 128
15.1 INTRODUCTION 128
15.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 128
15.3 COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 130
15.4 WHO ARE THE MAJOR DISRUPTORS & INNOVATORS? 130
15.5 MARKET STRATEGY ANALYSIS 130
15.6 THE LEADING PLAYER IN TERMS OF NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE SEA TEA MARKET 131
15.7 LIST OF KEY PLAYERS/BRANDS, BY REGION 131
15.8 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 132
15.8.1 COLLABORATION 132
15.8.2 PRODUCT LAUNCH 132
15.8.3 BUSINESS EXPANSION 132
16 COMPANY PROFILES 134
16.1 PT MAYORA INDAH TBK 134
16.1.1 COMPANY OVERVIEW 134
16.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 135
16.1.3 PRODUCTS OFFERED 135
16.1.4 KEY DEVELOPMENTS 135
16.1.5 SWOT ANALYSIS 136
16.1.6 KEY STRATEGIES 136
16.2 PT SINAR SOSRO 137
16.2.1 COMPANY OVERVIEW 137
16.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 137
16.2.3 PRODUCTS OFFEREDS 137
16.2.4 KEY DEVELOPMENTS 137
16.2.5 KEY STRATEGIES 138
16.3 PT ULTRAJAYA MILK INDUSTRY & TRADING COMPANY TBK 139
16.3.1 COMPANY OVERVIEW 139
16.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 139
16.3.3 KEY DEVELOPMENTS 140
16.3.4 SWOT ANALYSISS 141
16.3.5 KEY STRATEGIES 141
16.4 POKKA CORPORATION 142
16.4.1 COMPANY OVERVIEW 142
16.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 142
16.4.3 PRODUCTS OFFERED 142
16.4.4 KEY DEVELOPMENTS 143
16.4.5 KEY STRATEGIES 143
16.5 NESTLE 144
16.5.1 COMPANY OVERVIEW 144
16.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 144
16.5.3 PRODUCTS OFFERED 145
16.5.4 KEY DEVELOPMENTS 145
16.5.5 SWOT ANALYSIS 146
16.5.6 KEY STRATEGIES 146
16.6 PT ABC PRESIDENT INDONESIA 148
16.6.1 COMPANY OVERVIEW 148
16.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 148
16.6.3 PRODUCTS OFFERED 148
16.6.4 KEY DEVELOPMENTS 148
16.6.5 KEY STRATEGIES 148
16.7 SUNTORY HOLDINGS LIMITED 150
16.7.1 COMPANY OVERVIEW 150
16.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 150
16.7.3 PRODUCTS OFFERED 151
16.7.4 KEY DEVELOPMENTS 151
16.7.5 SWOT ANALYSIS 152
16.7.6 KEY STRATEGIES 152
16.8 UNIBEN 153
16.8.1 COMPANY OVERVIEW 153
16.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 153
16.8.3 KEY DEVELOPMENTS 153
16.8.4 KEY STRATEGIES 153
16.9 URC VIETNAM 154
16.9.1 COMPANY OVERVIEW 154
16.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 154
16.9.3 PRODUCTS OFFERED 155
16.9.4 KEY DEVELOPMENTS 156
16.9.5 SWOT ANALYSIS 156
16.9.6 KEY STRATEGIES 156
16.10 YEO HIAP SENG LTD. 157
16.10.1 COMPANY OVERVIEW 157
16.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 157
16.10.3 PRODUCTS OFFERED 158
16.10.4 KEY DEVELOPMENTS 158
16.10.5 KEY STRATEGIES 159
16.11 FRASER & NEAVE HOLDINGS BHD 160
16.11.1 COMPANY OVERVIEW 160
16.11.2 FINANCIAL OVERVIEW 160
16.11.3 PRODUCTS OFFERED 161
16.11.4 KEY DEVELOPMENTS 161
16.11.5 SWOT ANALYSIS 162
16.11.6 KEY STRATEGIES 162
16.12 ITO EN LTD. 164
16.12.1 COMPANY OVERVIEW 164
16.12.2 FINANCIAL OVERVIEW 164
16.12.3 PRODUCTS OFFERED 165
16.12.4 KEY DEVELOPMENTS 165
16.12.5 SWOT ANALYSIS 166
16.12.6 KEY STRATEGIES 166
16.13 DATA CITATIONS 168

 

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