世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

雑穀市場


Millet Market

雑穀市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したキビに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年8月21日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
342 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

雑穀市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したキビに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- ソルガムきび
- 真珠キビ
- フィンガーミレット
- リトルミレット
- ポルソ・キビ
- キビ
- キビ
- ヒエ

最終用途別

- ベーカリー・製菓
- プロテイン・栄養バー
- 朝食用シリアル
- 機能性飲料
- 代替乳製品
- フローズンデザート
- 栄養補助食品
- スポーツ栄養
- 幼児栄養
- 食肉添加物、類似品、代替品
- ドレッシング、ソース、スプレッド
- 医薬品
- パーソナルケア製品
- 動物栄養
- 飼料
- 水産養殖

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、キビ市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場の範囲、分類、制限などを紹介し、読者がミレー市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の雑穀市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(125億米ドル)および数量(13.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 雑穀の世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 雑穀の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、キビ市場はソルガムきび、パールキレット、フィンガーキレット、コキビ、ポルソキレット、コドキレット、フォックステイルキレット、納屋キレットに区分される。また、上記の製品タイプ別の価値予測と前年比成長率比較も提供されます。

第06章 雑穀の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

キビ市場は最終用途別に、ベーカリー・菓子、プロテイン・栄養バー、朝食用シリアル、機能性飲料、乳製品代替品、冷凍デザート、栄養補助食品、スポーツ栄養、幼児栄養、肉類添加物・類似品・代替品、ドレッシング・ソース・スプレッド、医薬品、パーソナルケア製品、動物栄養、動物飼料、水産養殖に区分されます。このセクションでは、最終用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の最終用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 雑穀市場の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、キビ市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米雑穀市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長などを知ることができます。

第09章 ラテンアメリカのキビ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、ラテンアメリカ地域におけるミレー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第10章 欧州のキビ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるミレー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのキビ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるミレット市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのキビ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるミレー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのキビ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるミレー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のキビ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国でキビ市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Britannia、Hindustan Unilever、ITC、Tata Soulfull、Nestle、True Elements、Mayoora Foods、Navan Foods, LLC.、Sydler India Pvt. Ltd.、Cargill Inc.

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システムの報告書に含まれる情報や統計の基礎となる頭字語や仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

この章では、ミレー市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を支援します。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|雑穀市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.既存バイヤーと潜在的バイヤーのリスト

3.6.価格分析

3.6.1.地域別価格帯評価

3.6.2.用途別価格ポイント査定

3.6.3.2033年までの価格予測

3.6.4.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.規制情勢

3.9.地域の親市場展望

3.10.生産と消費の統計

3.11.消費者調査分析

3.12.マクロ経済要因

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析

5.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年から2033年まで

5.3.1.ソルガム

5.3.2.真珠キビ

5.3.3.フィンガーミレット

5.3.4.リトルミレット

5.3.5.ポルソ・キレット

5.3.6.鼓童キビ

5.3.7.キビ

5.3.8.ヒエ

5.4.製品別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.製品別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:最終用途用途別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

6.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.ベーカリー・菓子

6.3.2.プロテイン・栄養バー

6.3.3.朝食用シリアル

6.3.4.機能性飲料

6.3.5.代替乳製品

6.3.6.フローズンデザート

6.3.7.栄養補助食品

6.3.8.スポーツ栄養

6.3.9.幼児栄養学

6.3.10.食肉添加物、類似品、代替品

6.3.11.ドレッシング、ソース、スプレッド

6.3.12.医薬品

6.3.13.パーソナルケア製品

6.3.14.動物栄養

6.3.15.飼料

6.3.16.水産養殖

6.4.最終用途別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.エンドユースアプリケーション別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

7.1.はじめに

7.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

7.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.北米

7.3.2.ラテンアメリカ

7.3.3.ヨーロッパ

7.3.4.東アジア

7.3.5.南アジア

7.3.6.オセアニア

7.3.7.MEA

7.4.地域別市場魅力度分析

8.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

8.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

8.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

8.2.1.国別

8.2.1.1.米国

8.2.1.2.カナダ

8.2.2.製品別

8.2.3.最終用途別

8.3.市場魅力度分析

8.3.1.国別

8.3.2.製品別

8.3.3.最終用途別

8.4.主要項目

9.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.ブラジル

9.2.1.2.メキシコ

9.2.1.3.アルゼンチン

9.2.1.4.チリ

9.2.1.5.ペルー

9.2.1.6.その他のラテンアメリカ

9.2.2.製品別

9.2.3.最終用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.製品別

9.3.3.最終用途別

9.4.主要項目

10.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ドイツ

10.2.1.2.イタリア

10.2.1.3.フランス

10.2.1.4.イギリス

10.2.1.5.スペイン

10.2.1.6.ロシア

10.2.1.7.ベネルクス

10.2.1.8.ポーランド

10.2.1.9.北欧諸国

10.2.1.10.その他のヨーロッパ

10.2.2.製品別

10.2.3.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品別

10.3.3.最終用途別

10.4.主要項目

11.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.中国

11.2.1.2.日本

11.2.1.3.韓国

11.2.2.製品別

11.2.3.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品別

11.3.3.最終用途別

11.4.主要項目

12.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.タイ

12.2.1.3.マレーシア

12.2.1.4.インドネシア

12.2.1.5.シンガポール

12.2.1.6.その他の南アジア

12.2.2.製品別

12.2.3.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品別

12.3.3.最終用途別

12.4.主要項目

13.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.オーストラリア

13.2.1.2.ニュージーランド

13.2.2.製品別

13.2.3.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品別

13.3.3.最終用途別

13.4.主要項目

14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)・数量(MT)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.中央アフリカ

14.2.1.4.北アフリカ

14.2.2.製品別

14.2.3.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品別

14.3.3.最終用途別

14.4.主要項目

15.主要国市場分析

15.1.アメリカ

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2022年

15.1.2.1.製品別

15.1.2.2.最終用途別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析、2022年

15.2.2.1.製品別

15.2.2.2.最終用途別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2022年

15.3.2.1.製品別

15.3.2.2.最終用途別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2022年

15.4.2.1.製品別

15.4.2.2.最終用途別

15.5.アルゼンチン

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2022年

15.5.2.1.製品別

15.5.2.2.最終用途別

15.6.チリ

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2022年

15.6.2.1.製品別

15.6.2.2.最終用途別

15.7.ペルー

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2022年

15.7.2.1.製品別

15.7.2.2.最終用途別

15.8.ドイツ

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2022年

15.8.2.1.製品別

15.8.2.2.最終用途別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2022年

15.9.2.1.製品別

15.9.2.2.最終用途別

15.10.フランス

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2022年

15.10.2.1.製品別

15.10.2.2.最終用途別

15.11.スペイン

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2022年

15.11.2.1.製品別

15.11.2.2.最終用途別

15.12.イギリス

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2022年

15.12.2.1.製品別

15.12.2.2.最終用途別

15.13.ロシア

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2022年

15.13.2.1.製品別

15.13.2.2.最終用途別

15.14.ポーランド

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2022年

15.14.2.1.製品別

15.14.2.2.最終用途別

15.15.ベネルクス

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2022年

15.15.2.1.製品別

15.15.2.2.最終用途別

15.16.北欧諸国

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2022年

15.16.2.1.製品別

15.16.2.2.最終用途別

15.17.中国

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2022年

15.17.2.1.製品別

15.17.2.2.最終用途別

15.18.日本

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2022年

15.18.2.1.製品別

15.18.2.2.最終用途別

15.19.韓国

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2022年

15.19.2.1.製品別

15.19.2.2.最終用途別

15.20.インド

15.20.1.価格分析

15.20.2.市場シェア分析、2022年

15.20.2.1.製品別

15.20.2.2.最終用途別

15.21.タイ

15.21.1.価格分析

15.21.2.市場シェア分析、2022年

15.21.2.1.製品別

15.21.2.2.最終用途別

15.22.インドネシア

15.22.1.価格分析

15.22.2.市場シェア分析、2022年

15.22.2.1.製品別

15.22.2.2.最終用途別

15.23.マレーシア

15.23.1.価格分析

15.23.2.市場シェア分析、2022年

15.23.2.1.製品別

15.23.2.2.最終用途別

15.24.シンガポール

15.24.1.価格分析

15.24.2.市場シェア分析、2022年

15.24.2.1.製品別

15.24.2.2.最終用途別

15.25.オーストラリア

15.25.1.価格分析

15.25.2.市場シェア分析、2022年

15.25.2.1.製品別

15.25.2.2.最終用途別

15.26.ニュージーランド

15.26.1.価格分析

15.26.2.市場シェア分析、2022年

15.26.2.1.製品別

15.26.2.2.最終用途別

15.27.GCC諸国

15.27.1.価格分析

15.27.2.市場シェア分析、2022年

15.27.2.1.製品別

15.27.2.2.最終用途別

15.28.南アフリカ

15.28.1.価格分析

15.28.2.市場シェア分析、2022年

15.28.2.1.製品別

15.28.2.2.最終用途別

15.29.北アフリカ

15.29.1.価格分析

15.29.2.市場シェア分析、2022年

15.29.2.1.製品別

15.29.2.2.最終用途別

15.30.中央アフリカ

15.30.1.価格分析

15.30.2.市場シェア分析、2022年

15.30.2.1.製品別

15.30.2.2.最終用途別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.製品別

16.3.3.最終用途別

17.競合分析

17.1.競合の深堀り

17.1.1.ブリタニア

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.1.4.販売フットプリント

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.ヒンドゥスタン・ユニリーバ

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.2.4.セールスフットプリント

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.ITC

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.3.4.販売フットプリント

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.タタ・ソウルフル

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.4.4.セールスフットプリント

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.ネスレ

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.5.4.セールスフットプリント

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.真の要素

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.6.4.販売フットプリント

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.マヨーラー食品

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.7.4.販売フットプリント

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.ナバン・フーズLLC.

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.8.4.販売フットプリント

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.シドラー・インディア

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.カーギル社

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.10.4.販売フットプリント

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

17.1.11.その他

17.1.11.1.概要

17.1.11.2.製品ポートフォリオ

17.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

17.1.11.4.販売フットプリント

17.1.11.5.戦略の概要

17.1.11.5.1.マーケティング戦略

17.1.11.5.2.製品戦略

17.1.11.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Millet Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Millet offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Sorghum
• Pearl Millet
• Finger Millet
• Little Millet
• Porso Millet
• Kodo Millet
• Foxtail Millet
• Barnyard Millet

By End Use:

• Bakery & Confectionery
• Protein and Nutritional Bars
• Breakfast Cereals
• Functional Beverages
• Dairy Alternatives
• Frozen Desserts
• Dietary Supplements
• Sports Nutrition
• Infant Nutrition
• Meat Additives, Analogs & Substitutes
• Dressings, Sauces & Spreads
• Pharmaceutical Products
• Personal Care Products
• Animal Nutrition
• Animal Feed
• Aquaculture

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Millet Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Millet Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Millet Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Millet Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 12.5 billion) and volume (13.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Millet Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Millet Market is segmented into Sorghum, Pearl Millet, Finger Millet, Little Millet, Porso Millet, Kodo Millet, Foxtail Millet, Barnyard Millet. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Millet Market is segmented into Bakery & Confectionery, Protein and Nutritional Bars, Breakfast Cereals, Functional Beverages, Dairy Alternatives, Frozen Desserts, Dietary Supplements, Sports Nutrition, Infant Nutrition, Meat Additives, Analogs & Substitutes, Dressings, Sauces & Spreads, Pharmaceutical Products, Personal Care Products, Animal Nutrition, Animal Feed, Aquaculture. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 07 - Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Millet Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Millet Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Millet Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Millet Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Millet Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Millet Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Millet Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Millet Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Britannia, Hindustan Unilever, ITC, Tata Soulfull, Nestle, True Elements, Mayoora Foods, Navan Foods, LLC., Sydler India Pvt. Ltd, Cargill Inc.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Millet Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Millet Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Region

3.6.2. Price Point Assessment by Application

3.6.3. Price Forecast till 2033

3.6.4. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. Regulatory Landscape

3.9. Regional Parent Market Outlook

3.10. Production and Consumption Statistics

3.11. Consumers Survey Analysis

3.12. Macro-Economic Factors

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Product, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

5.3.1. Sorghum

5.3.2. Pearl Millet

5.3.3. Finger Millet

5.3.4. Little Millet

5.3.5. Porso Millet

5.3.6. Kodo Millet

5.3.7. Foxtail Millet

5.3.8. Barnyard Millet

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By End Use Application, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By End Use Application, 2023 to 2033

6.3.1. Bakery & Confectionery

6.3.2. Protein and Nutritional Bars

6.3.3. Breakfast Cereals

6.3.4. Functional Beverages

6.3.5. Dairy Alternatives

6.3.6. Frozen Desserts

6.3.7. Dietary Supplements

6.3.8. Sports Nutrition

6.3.9. Infant Nutrition

6.3.10. Meat Additives, Analogs & Substitutes

6.3.11. Dressings, Sauces & Spreads

6.3.12. Pharmaceutical Products

6.3.13. Personal Care Products

6.3.14. Animal Nutrition

6.3.15. Animal Feed

6.3.16. Aquaculture

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use Application, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use Application, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

7.1. Introduction

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

7.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

7.3.1. North America

7.3.2. Latin America

7.3.3. Europe

7.3.4. East Asia

7.3.5. South Asia

7.3.6. Oceania

7.3.7. MEA

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

8.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

8.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

8.2.1. By Country

8.2.1.1.USA

8.2.1.2. Canada

8.2.2. By Product

8.2.3. By End Use Application

8.3. Market Attractiveness Analysis

8.3.1. By Country

8.3.2. By Product

8.3.3. By End Use Application

8.4. Key Takeaways

9. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. Brazil

9.2.1.2. Mexico

9.2.1.3. Argentina

9.2.1.4. Chile

9.2.1.5. Peru

9.2.1.6. Rest of Latin America

9.2.2. By Product

9.2.3. By End Use Application

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Product

9.3.3. By End Use Application

9.4. Key Takeaways

10. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Germany

10.2.1.2. Italy

10.2.1.3. France

10.2.1.4. United kingdom

10.2.1.5. Spain

10.2.1.6. Russia

10.2.1.7. BENELUX

10.2.1.8. Poland

10.2.1.9. Nordic Countries

10.2.1.10. Rest of Europe

10.2.2. By Product

10.2.3. By End Use Application

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product

10.3.3. By End Use Application

10.4. Key Takeaways

11. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. China

11.2.1.2. Japan

11.2.1.3. South Korea

11.2.2. By Product

11.2.3. By End Use Application

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product

11.3.3. By End Use Application

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Thailand

12.2.1.3. Malaysia

12.2.1.4. Indonesia

12.2.1.5. Singapore

12.2.1.6. Rest of South Asia

12.2.2. By Product

12.2.3. By End Use Application

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product

12.3.3. By End Use Application

12.4. Key Takeaways

13. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Australia

13.2.1.2. New Zealand

13.2.2. By Product

13.2.3. By End Use Application

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product

13.3.3. By End Use Application

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Central Africa

14.2.1.4. North Africa

14.2.2. By Product

14.2.3. By End Use Application

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product

14.3.3. By End Use Application

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1.USA

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2022

15.1.2.1. By Product

15.1.2.2. By End Use Application

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2022

15.2.2.1. By Product

15.2.2.2. By End Use Application

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2022

15.3.2.1. By Product

15.3.2.2. By End Use Application

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2022

15.4.2.1. By Product

15.4.2.2. By End Use Application

15.5. Argentina

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2022

15.5.2.1. By Product

15.5.2.2. By End Use Application

15.6. Chile

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2022

15.6.2.1. By Product

15.6.2.2. By End Use Application

15.7. Peru

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2022

15.7.2.1. By Product

15.7.2.2. By End Use Application

15.8. Germany

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2022

15.8.2.1. By Product

15.8.2.2. By End Use Application

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2022

15.9.2.1. By Product

15.9.2.2. By End Use Application

15.10. France

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2022

15.10.2.1. By Product

15.10.2.2. By End Use Application

15.11. Spain

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2022

15.11.2.1. By Product

15.11.2.2. By End Use Application

15.12. United kingdom

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2022

15.12.2.1. By Product

15.12.2.2. By End Use Application

15.13. Russia

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2022

15.13.2.1. By Product

15.13.2.2. By End Use Application

15.14. Poland

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2022

15.14.2.1. By Product

15.14.2.2. By End Use Application

15.15. BENELUX

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2022

15.15.2.1. By Product

15.15.2.2. By End Use Application

15.16. Nordic Countries

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2022

15.16.2.1. By Product

15.16.2.2. By End Use Application

15.17. China

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2022

15.17.2.1. By Product

15.17.2.2. By End Use Application

15.18. Japan

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2022

15.18.2.1. By Product

15.18.2.2. By End Use Application

15.19. South Korea

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2022

15.19.2.1. By Product

15.19.2.2. By End Use Application

15.20. India

15.20.1. Pricing Analysis

15.20.2. Market Share Analysis, 2022

15.20.2.1. By Product

15.20.2.2. By End Use Application

15.21. Thailand

15.21.1. Pricing Analysis

15.21.2. Market Share Analysis, 2022

15.21.2.1. By Product

15.21.2.2. By End Use Application

15.22. Indonesia

15.22.1. Pricing Analysis

15.22.2. Market Share Analysis, 2022

15.22.2.1. By Product

15.22.2.2. By End Use Application

15.23. Malaysia

15.23.1. Pricing Analysis

15.23.2. Market Share Analysis, 2022

15.23.2.1. By Product

15.23.2.2. By End Use Application

15.24. Singapore

15.24.1. Pricing Analysis

15.24.2. Market Share Analysis, 2022

15.24.2.1. By Product

15.24.2.2. By End Use Application

15.25. Australia

15.25.1. Pricing Analysis

15.25.2. Market Share Analysis, 2022

15.25.2.1. By Product

15.25.2.2. By End Use Application

15.26. New Zealand

15.26.1. Pricing Analysis

15.26.2. Market Share Analysis, 2022

15.26.2.1. By Product

15.26.2.2. By End Use Application

15.27. GCC Countries

15.27.1. Pricing Analysis

15.27.2. Market Share Analysis, 2022

15.27.2.1. By Product

15.27.2.2. By End Use Application

15.28. South Africa

15.28.1. Pricing Analysis

15.28.2. Market Share Analysis, 2022

15.28.2.1. By Product

15.28.2.2. By End Use Application

15.29. North Africa

15.29.1. Pricing Analysis

15.29.2. Market Share Analysis, 2022

15.29.2.1. By Product

15.29.2.2. By End Use Application

15.30. Central Africa

15.30.1. Pricing Analysis

15.30.2. Market Share Analysis, 2022

15.30.2.1. By Product

15.30.2.2. By End Use Application

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Product

16.3.3. By End Use Application

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. Britannia

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. Hindustan Unilever

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. ITC

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Tata Soulfull

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. Nestle

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. True Elements

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. Mayoora Foods

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. Navan Foods, LLC.

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. Sydler India Pvt. Ltd

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Cargill Inc.

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

17.1.11. Others

17.1.11.1. Overview

17.1.11.2. Product Portfolio

17.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

17.1.11.4. Sales Footprint

17.1.11.5. Strategy Overview

17.1.11.5.1. Marketing Strategy

17.1.11.5.2. Product Strategy

17.1.11.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る