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食品・飲料用金属缶市場:製造タイプ(2ピース缶、3ピース缶)、用途(食品・飲料)、コーティングタイプ、素材タイプ、飲料缶容量、内圧度、地域別 - 2029年までの世界予測


Food and Beverage Metal Cans Market by Fabrication Type (2 Piece Cans, 3 Piece Cans), Application (Food and Beverage), Coating Type, Material Type, Beverage Can Capacity, Degree of Internal Pressure, and Region - Global Forecast to 2029

食品・飲料用金属缶市場は、2024年に504.2億米ドルと推定され、2024年から2029年までの年平均成長率は7.0%で、2029年には707.2億米ドルに達すると予測されている。金属缶は、消費者と規制基準の両方を遵守しなが... もっと見る

 

 

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2024年10月7日 US$4,950
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サマリー

食品・飲料用金属缶市場は、2024年に504.2億米ドルと推定され、2024年から2029年までの年平均成長率は7.0%で、2029年には707.2億米ドルに達すると予測されている。金属缶は、消費者と規制基準の両方を遵守しながら、賞味期限を延長する強力で改ざんを防止する包装を提供するために重要である。業界全体で広く使用されているこれらの缶は、炭酸飲料、ジュース、エネルギー飲料、アルコール飲料、缶詰の野菜、果物、スープ、ソース、調理済み食品など、さまざまな製品の包装に採用されている。
エンドユーザーには、大規模食品製造会社、老舗飲料ブランド、新興クラフトビールメーカー、清涼飲料メーカー、利便性と持続可能性を優先する消費者が含まれる。市場の成長は、環境問題への懸念から100%リサイクル可能な缶への需要が高まっていること、軽量で持ち運び可能なパッケージングを好む消費者がいること、缶が汚染や腐敗から製品を保護する能力があることなどが要因となっている。
金属缶包装市場の混乱:各国政府は、使い捨てプラスチック包装を阻止する規制をますます実施するようになっており、生産者とエンドユーザーを、リサイクルが容易でライフサイクルが長い金属缶のような、より環境に優しい代替品の採用に駆り立てている。消費者は、プラスチック汚染とその生態系への影響に対する懸念から、プラスチックよりも金属を積極的に選択し、金属缶の需要を高めている。

持続可能で環境に優しい包装 - 金属缶は非常に環境に優しくリサイクル可能であり、さらに持続可能性に敏感なエンドユーザーは、環境保全への影響を最小限に抑えた包装ソリューションへの需要を促進している。企業はカーボンフットプリントの縮小、リサイクル性の向上、よりエコロジカルな生産方法の導入に注力している。軽量化技術の開発により、強度を犠牲にすることなく缶の製造に使用される金属量が削減され、コスト削減と環境に優しい影響の軽減に役立っている。
缶のデザインと機能性における革新 - QRコード、拡張現実、センサーなどの新たなスマート技術が金属缶に組み合わされ、消費者の関心を高め、製品情報を提供し、鮮度を追跡する。生鮮食品/飲料の。さらに、リシーラブル缶、より簡単な開封機構、ユニークな缶の形状といったイノベーションが、包装の簡便性とバリエーションを高めている。
循環型経済とゼロ・ウェイストへの取り組み - 主要プレーヤーはクローズドループリサイクルシステムを導入しており、そこで使用済みの缶は再びリサイクルされる。ゼロ・ウェイスト運動もまた、生産と消費のすべての段階で廃棄物を削減する金属包装を設計するようメーカーを後押ししており、これは金属缶の設計とライフサイクル戦略に影響を及ぼしている。
"アルミ缶は、世界中の食品・飲料用金属缶市場で急速な人気を得ており、金額ベースで最大の市場シェアを占めると予測されている。"
飲料用アルミ缶は持続可能で機能的、そしてモダンなデザインが自慢である。プルタブやスクリュートップの下に様々な飲料を収容でき、無限にリサイクルできる唯一の飲料容器である。軽量で積み重ねやすいアルミ缶は、輸送や保管に非常に効率的です。
これらの缶は飲料を素早く冷やし、ラベルを貼るために360度優れた表面を提供し、そして最も重要なことは、風味と鮮度を保つことである。持続可能な飲料パッケージの未来は、アルミニウムに根ざしている。
「用途別では、全世界の食品・飲料用金属缶市場において飲料が最大の市場シェアを占めると予測されている。
飲料缶は完全にリサイクル可能であり、性能や品質を損なうことなく継続的に再加工できる持続可能な包装を可能にする。軽量で耐久性に優れているため、アクティブなライフスタイルに最適で、破損のリスクを最小限に抑えた信頼性の高い選択肢を提供する。さらに、これらの缶には様々なサイズ、形状、装飾オプションがあり、ブランドはカスタム印刷デザインを通じて独自のアイデンティティを表現することができる。
"北米の認証・ブランド保護市場の年平均成長率は米国が最も高い"
米国は、いくつかの重要な要因によって、認証とブランド保護市場で最も高い成長率を目撃している。主要な業界プレイヤーの存在と充実した顧客基盤が、この成長に大きく寄与している。認証およびブランド保護技術の進歩も市場拡大に拍車をかけている。さらに、偽造行為を撲滅するための厳格な規制の導入が、同国における市場の発展に寄与している。
食品・飲料用金属缶市場における主要参入企業のプロファイルの内訳:
 企業別:ティア1- 40.0%、ティア2- 20.0%、ティア3- 40.0%。
 役職別:CXO:26.0%、マネージャー:30.0%、エグゼクティブ:0%: 44.0%
 地域別:北米:20.0%、欧州:20.0%、アジア太平洋地域:40.0%、南米:10.0%、アジア太平洋地域:10.0


主要市場プレーヤー
食品・飲料用金属缶市場で事業を展開している主要企業には、Crown Holdings, Inc.(米国)、Ball Corporation(米国)、Silgan Holdings Inc.(米国)、Ardagh Group(ルクセンブルク)、CCL Industries(米国)、CAN-PACK S.A(ポーランド)、Kian-Joo Group(マレーシア)、CPMC Holdings(中国)、Envases Group(スペイン)、Toyo Seikan Group Holdings, Ltd. (日本)などがある。(日本)である。
調査範囲
この調査レポートは、食品・飲料用金属缶市場を用途別、内圧度別、材料タイプ別、製造タイプ別、コーティングタイプ別、飲料缶容量別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、南米、その他地域)に分類しています。本レポートの範囲は、食品・飲料用金属缶市場の成長に影響を与える促進要因、阻害要因、課題、機会などの主要要因に関する詳細情報をカバーしています。主要な業界プレイヤーを詳細に分析し、事業概要、製品・サービス、主要戦略、契約、パートナーシップ、合意などに関する洞察を提供しています。食品・飲料用金属缶市場に関連する新製品・サービスの発売、合併・買収、最近の動向。食品・飲料用金属缶市場のエコシステムにおける今後の新興企業の競争分析もカバーしています。
本レポートを購入する理由
本レポートは、食品・飲料用金属缶市場全体とサブセグメントの収益数の最も近い近似値に関する情報を提供することで、同市場の市場リーダー/新規参入者に役立ちます。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、事業をより良く位置づけ、適切な市場参入戦略を計画するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。また、本レポートは、関係者が市場の鼓動を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
本レポートは、以下のポイントに関する洞察を提供します:
- 主な促進要因(金属缶のリサイクル可能な特性、缶詰食品の高い栄養価、保存期間の延長、低価格、缶詰製造の技術革新に拍車をかける利便性要因、顧客の間で高まる持続可能性の重要性)、阻害要因(厳しい政府規制、代替包装オプションへの動き)の分析、食品・飲料用金属缶市場の成長に影響を与える機会(外出先での間食傾向の高まりと金属缶の持ち運び可能な性質、高成長の可能性を提供する新興経済圏)、課題(低コストによるプラスチック包装の高い使用率、生分解性包装の傾向の高まり、原材料の入手可能性と関税)。
- 製品開発/イノベーション:食品・飲料用金属缶市場における研究開発活動、新製品・新サービスの発売に関する詳細な洞察。
- 市場開発:有利な市場に関する包括的な情報 - 当レポートでは、様々な地域にわたる食品・飲料用金属缶市場を分析しています。
- 市場の多様化:食品・飲料用金属缶市場における新製品・サービス、未開拓地域、最近の開発、投資に関する詳細な情報。
- 競争力の評価:食品・飲料用金属缶市場で事業を展開する主要企業には、Crown Holdings, Inc(米国)、Ball Corporation(米国)、Silgan Holdings Inc.(米国)、Ardagh Group(ルクセンブルク)、CCL Industries(米国)、CAN-PACK S.A(ポーランド)、Kian-Joo Group(マレーシア)、CPMC Holdings(中国)、Envases Group(スペイン)、Toyo Seikan Group Holdings, Ltd.(日本)などが含まれます。(日本)などが食品・飲料用金属缶市場戦略に参画している。

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目次

1 はじめに
1.1 調査目的
1.2 市場の定義
1.3 調査範囲 34
1.3.1 市場セグメンテーション 34
1.3.2 含むものと含まないもの 35
1.3.3 考慮した年数 35
1.3.4 通貨
1.3.5 単位の考慮 36
1.4 利害関係者 37
1.5 変更点のまとめ 37
2 調査方法 38
2.1 調査データ 38
2.1.1 二次データ 39
2.1.1.1 主要な二次資料のリスト 39
2.1.2 一次データ 40
2.1.2.1 主要インタビュー参加者リスト 40
2.1.2.2 業界専門家による主な洞察 41
2.1.2.3 専門家へのインタビューの内訳 42
2.2 市場規模の推定 42
2.2.1 トップダウンアプローチ 43
2.2.2 サプライサイド分析 44
2.2.3 ボトムアップアプローチ(需要側) 45
2.3 データの三角測量 46
2.4 リサーチの前提 47
2.5 限界とリスク評価 48
3 エグゼクティブ・サマリー 49
4 プレミアム・インサイト 54
4.1 食品・飲料用金属缶市場における
飲料用金属缶市場 54
4.2 北米:食品・飲料用金属缶市場、
製造タイプ別および国別 55
4.3 食品・飲料用金属缶市場:主要国のシェア 55
4.4 食品・飲料用金属缶市場:加工タイプ別・地域別 56
4.5 食品・飲料用金属缶市場:素材別・地域別 57

4.6 食品・飲料用金属缶市場:コーティングタイプ別・地域 58
4.7 食品・飲料用金属缶市場:用途別、地域別 59
5 市場の概要
5.1 はじめに
5.2 マクロ経済指標
5.2.1 世界的に増加する都市人口 61
5.2.2 原材料コスト 61
5.2.3 環境規制 62
5.2.4 持続可能性の動向 62
5.3 市場のダイナミクス 63
5.3.1 推進要因 63
5.3.1.1 金属缶のリサイクル性 63
5.3.1.2 栄養価の保持、賞味期限の延長、
缶詰の低価格化 64
5.3.1.3 便利な食品への需要が缶詰製造の技術革新に拍車をかけている 64
5.3.1.4 顧客からの持続可能性への要求の高まり 64
5.3.2 抑制要因 65
5.3.2.1 政府の厳しい規制 65
5.3.2.2 代替包装オプションへの動き 65
5.3.3 機会 65
5.3.3.1 オンザゴー・スナッキング傾向の高まりと金属缶の携帯性 65
5.3.3.2 新興国は高い成長の可能性を秘めている 66
5.3.4 課題 66
5.3.4.1 低コストによるプラスチック包装の高い使用率 66
5.3.4.2 生分解性包装の増加傾向 66
5.3.4.3 原材料の入手可能性と関税 66
5.4 遺伝子AIの食品・飲料用金属缶市場への影響 67
5.4.1 食品・飲料用金属缶市場における遺伝子AIの利用 67
5.4.2 ケーススタディ分析 68
5.4.2.1 クラウン・ホールディングス社は缶に独自のデジタルコードを割り当てた 68
5.4.2.2 金属缶製造におけるエネルギー効率を高めるボール社のAI統合 68
5.4.3 Gen AIに取り組む隣接エコシステム 69
6 業界動向 70
6.1 はじめに 70
6.2 サプライチェーン分析 70
6.3 バリューチェーン分析 72
6.3.1 研究と製品開発 72
6.3.2 原材料調達 73
6.3.3 生産と加工
6.3.4 流通 73
6.3.5 マーケティングと販売
6.3.6 エンドユーザー
6.4 貿易分析 74
6.4.1 HSコード731021適合製品に関する輸出シナリオ 74
6.4.1.1 食品・飲料用金属缶の輸出シナリオ 74
6.4.2 HSコード731021対応製品の輸入シナリオ 74
6.4.2.1 食品・飲料用金属缶の輸入シナリオ 74
6.5 技術分析 76
6.5.1 包装産業におけるiot 76
6.5.2 食品包装業界におけるナノテクノロジー 76
6.6 価格分析 77
6.6.1 主要企業の金属缶の平均販売価格動向、
コーティングタイプ別 77
6.6.2 平均販売価格動向(加工タイプ別) 78
6.6.3 平均販売価格動向:地域別 78
6.7 エコシステム分析 79
6.7.1 需要サイド 79
6.7.2 供給サイド
6.8 顧客ビジネスに影響を与えるトレンド/混乱 81
6.9 特許分析 82
6.10 主要会議・イベント(2024-2025年) 85
6.11 関税と規制の状況 86
6.11.1 規制機関、政府機関
その他の組織 87
6.11.2 北米における食品・飲料用金属缶の規制 88
6.11.2.1 米国 88
6.11.2.2 カナダ 88
6.11.3 欧州における食品及び飲料用金属缶の規制 89
6.11.4 アジア太平洋地域の食品&飲料用金属缶規制 89
6.11.4.1 中国 89
6.11.4.2 インド 90
6.12 ポーターの5つの力分析 90
6.12.1 競争上のライバルの激しさ 91
6.12.2 供給者の交渉力 92
6.12.3 買い手の交渉力 92
6.12.4 代替品の脅威 92
6.12.5 新規参入企業の脅威 92
6.13 主要ステークホルダーと購買基準 93
6.13.1 主要ステークホルダーと購買プロセス 93
6.13.2 購入基準 94

6.14 ケーススタディ分析 95
6.14.1 美的魅力のある飲料缶 95
6.14.2 ボールコーポレーション:AI統合による効率性の向上 95
7 食品・飲料用金属缶市場:加工タイプ別 96
7.1 はじめに 97
7.2 2-PIECE 99
7.2.1 飲料とコンビニエンス食品の需要増加が市場を牽引する 99
7.3 3-PIECE 101
7.3.1 汎用性と製品保護強化による需要の増加が市場を押し上げる 101
8 食品・飲料用金属缶市場:素材タイプ別 103
8.1 はじめに 104
8.2 アルミニウム 106
8.2.1 優れた成形性と加工性、リサイクル性、
市場を牽引する 106
8.2.2 標準グレードのアルミニウム 108
8.2.3 高強度アルミニウム 108
8.3 鉄 108
8.3.1 強度、耐久性、優れたバリア性が市場を押し上げる 108
8.3.2 錫メッキ鋼 111
8.3.3 スズフリー・スチール 111
9 食品・飲料用金属缶市場
内圧度別 112
9.1 はじめに 113
9.2 真空缶 113
9.2.1 内容物の鮮度と品質の保持が市場を押し上げる
が市場を押し上げる 113
9.3 加圧缶 114
9.3.1 効率的で制御されたディスペンサー、製品の使いやすさを可能にする
が市場を押し上げる 114
10 食品・飲料用金属缶市場:コーティングタイプ別 115
10.1 はじめに 116
10.2 白色ベース・コーティング 117
10.2.1 耐久性と印刷適性の向上を可能にする環境にやさしくコスト効率の高いコーティングが
が市場を牽引する 117
10.3 光沢コーティング 119
10.3.1 エステティックな演出とブランド認知度の向上が
が市場を牽引する 119
11 食品・飲料用金属缶市場:用途別 121
11.1 はじめに 122
11.2 食品 123
11.2.1 果物・野菜 125
11.2.1.1 鮮度と栄養価の維持が市場を押し上げる 125
11.2.2 コンビニエンス食品 126
11.2.2.1 金属缶による携帯性が市場を牽引 126
11.2.3 ペットフード 128
11.2.3.1 プレミアムで高品質な食品への需要が市場を押し上げる 128
11.2.4 肉・魚介類 130
11.2.4.1 品質、味、食感の保持が市場を促進する 130
11.2.5 その他の食品 131
11.3 飲料 133
11.3.1 アルコール飲料 135
11.3.1.1 味、品質、鮮度の維持が市場を牽引する 135
11.3.2 炭酸飲料 136
11.3.2.1 優れた炭酸保持力、発泡感の維持、
味の向上が市場を牽引する 136
11.3.3 スポーツ・エネルギー飲料 138
11.3.3.1 製品の完全性と品質の維持による保護が市場を牽引 138
11.3.4 その他の飲料 140
12 食品・飲料用金属缶市場(飲料缶容量別) 142
12.1 はじめに 143
12.2 100 ML 144
12.2.1 外出に便利なコンパクトサイズと健康志向の消費者が需要を牽引 144
12.3 150 ML 144
12.3.1 洗練されたデザイン、エレガントなブランディング、高級感と美的感覚の向上が需要を押し上げる 144
12.4 200 ML 145
12.4.1 ファミリー層や健康志向の高い消費者に支持され、需要を牽引する 145
12.5 310 ML 145
12.5.1 健康志向の高まりが市場成長を促進 145
12.6 330 ML 145
12.6.1 幅広い飲料に対応する汎用性が市場を牽引 145
12.7 その他の缶容量 145

13 食品・飲料用金属缶市場:地域別 146
13.1 はじめに 147
13.2 北米 149
13.2.1 米国 158
13.2.1.1 金属包装に依存する加工食品・飲料の大量生産が市場を押し上げる 158
13.2.2 カナダ 159
13.2.2.1 持続可能な包装に対する規制が市場参入者に新たな機会をもたらす 159
13.2.3 メキシコ 161
13.2.3.1 ビール生産のブームが市場を活性化する 161
13.3 アジア太平洋地域 162
13.3.1 中国 171
13.3.1.1 国際的な缶詰需要の増加が市場を牽引する 171
13.3.2 インド 172
13.3.2.1 人口増加と可処分所得の増加が市場拡大を牽引 172
13.3.3 タイ 174
13.3.3.1 飲料・加工食品セクターの活況が市場を牽引 174
13.3.4 インドネシア 175
13.3.4.1 利便性と賞味期限の長い製品への消費者嗜好の変化が市場を押し上げる 175
13.3.5 日本 177
13.3.5.1 政府によるフレキシブルで環境に優しい包装の重視が市場を押し上げる 177
13.3.6 オーストラリア・ニュージーランド 178
13.178 3.6.1 食品・飲料包装におけるリサイクル可能素材の使用が市場を牽引 178
13.3.7 その他のアジア太平洋地域 180
13.4 欧州 181
13.4.1 ドイツ 189
13.4.1.1 ガラス・プラスチック包装から金属包装への移行が市場を押し上げる 189
13.4.2 イギリス 191
13.4.2.1 顧客需要の増加と輸出が需要を牽引 191
13.4.3 フランス 192
13.4.3.1 重要な食品・飲料産業が成長を牽引する 192
13.4.4 スペイン 193
13.4.4.1 大規模なアルコール飲料・非アルコール飲料産業が市場を押し上げる 193
が市場を押し上げる 193
13.4.5 イタリア 194
13.4.5.1 加工食品の輸出が市場成長を促進する 194
13.4.6 その他の欧州 196

13.5 南アメリカ 197
13.5.1 ブラジル 205
13.5.1.1 パッケージ食品の需要増加が市場を押し上げる 205
13.5.2 アルゼンチン 206
13.5.2.1 包装による食品・飲料の賞味期限延長が市場を促進する 206
13.5.3 その他の南米地域 208
13.6 その他の地域(列) 209
13.6.1 中東 217
13.6.1.1 缶入り炭酸飲料と非炭酸飲料に対する消費者の嗜好の高まりが市場を活性化する。
市場が活性化する 217
13.6.2 アフリカ 218
13.6.2.1 急速な都市化とスポーツドリンクやエナジードリンクへの消費者嗜好の変化が市場成長を促進する 218
14 競争環境 220
14.1 概要 220
14.2 主要企業の戦略/勝利への権利 220
14.3 収益分析 223
14.4 主要企業の年間売上高対成長率 224成長率 224
14.5 主要企業のEBITDA 224
14.6 主要市場参入企業のグローバル・スナップショット 225
14.7 市場シェア分析、2023年 226
14.8 ブランド/製品の比較 227
14.9 企業評価マトリックス:主要プレーヤー、2023年 228
14.9.1 スター企業 228
14.9.2 新興リーダー 228
14.9.3 浸透型プレーヤー 228
14.9.4 参加企業 228
14.9.5 企業フットプリント:主要プレーヤー、2023年 230
14.9.5.1 企業フットプリント 230
14.9.5.2 地域別フットプリント 231
14.9.5.3 製品タイプ別フットプリント 232
14.9.5.4 アプリケーションフットプリント 233
14.10 企業評価マトリクス:新興企業/SM(2023年) 234
14.10.1 進歩的企業 234
14.10.2 対応力のある企業 234
14.10.3 ダイナミックな企業 234
14.10.4 スタートアップ・ブロック 234
14.10.5 競争ベンチマーキング:新興企業/SM、2023年 236
14.10.5.1 主要新興企業/中小企業の詳細リスト 236
14.10.5.2 主要新興企業/中小企業の競争ベンチマーク 237

14.11 競争シナリオ 238
14.11.1 製品の上市/開発/承認 238
14.11.2 取引 239
14.11.3 事業拡大 243
14.11.4 その他の取引/開発 246
15 企業プロフィール 247
15.1 主要プレーヤー 247
15.1.1 クラウン・ホールディングス247
15.1.1.1 事業概要 247
15.1.1.2 提供する製品/ソリューション/サービス 249
15.1.1.3 最近の動向 250
15.1.1.3.1 取引 250
15.1.1.3.2 事業拡大 251
15.1.1.4 MnMの見解 252
15.1.1.4.1 勝利への権利 252
15.1.1.4.2 戦略的選択 252
15.1.1.4.3 弱点と競争上の脅威 252
15.1.2 ボールコーポレーション 253
15.1.2.1 事業概要 253
15.1.2.2 提供する製品/ソリューション/サービス 254
15.1.2.3 最近の動向 255
15.1.2.3.1 製品の発売 255
15.1.2.3.2 取引 255
15.1.2.3.3 事業拡大 256
15.1.2.4 MnMの見解 257
15.1.2.4.1 勝利への権利 257
15.1.2.4.2 戦略的選択 257
15.1.2.4.3 弱点と競争上の脅威 257
15.1.3 アーダッシュ・グループ 258
15.1.3.1 事業概要 258
15.1.3.2 提供する製品/ソリューション/サービス 259
15.1.3.3 最近の動向 260
15.1.3.3.1 取引 260
15.1.3.3.2 事業拡大 260
15.1.3.4 MnMの見解 261
15.1.3.4.1 勝利への権利 261
15.1.3.4.2 戦略的選択 261
15.1.3.4.3 弱点と競争上の脅威 261
15.1.4 カンパックグループ 262
15.1.4.1 事業概要 262
15.1.4.2 提供する製品/ソリューション/サービス 262
15.1.4.3 最近の動向 263
15.1.4.3.1 取引 263
15.1.4.4 MnMの見解 263
15.1.4.4.1 勝利への権利 263
15.1.4.4.2 戦略的選択 263
15.1.4.4.3 弱点と競争上の脅威 264
15.1.5 東洋製罐グループホールディングス(株265
15.1.5.1 事業概要 265
15.1.5.2 提供する製品/ソリューション/サービス 266
15.1.5.3 最近の動向 267
15.1.5.3.1 取引 267
15.1.5.3.2 事業拡張 267
15.1.5.4 MnMの見解 268
15.1.5.4.1 勝利への権利 268
15.1.5.4.2 戦略的選択 268
15.1.5.4.3 弱点と競争上の脅威 268
15.1.6 シルガン・ホールディングス269
15.1.6.1 事業概要 269
15.1.6.2 提供する製品/ソリューション/サービス 270
15.1.6.3 最近の動向 271
15.1.6.3.1 取引 271
15.1.6.4 MnMの見解 272
15.1.6.4.1 勝利への権利 272
15.1.6.4.2 戦略的選択 272
15.1.6.4.3 弱点と競争上の脅威 272
15.1.7 CPMCホールディングス・リミテッド 273
15.1.7.1 事業概要 273
15.1.7.2 提供する製品/ソリューション/サービス 274
15.1.7.3 最近の動向 275
15.1.7.3.1 拡張 275
15.1.7.4 MnMの見解 275
15.1.8 CCLインダストリーズ 276
15.1.8.1 事業概要 276
15.1.8.2 提供する製品/ソリューション/サービス 277
15.1.8.3 最近の動向 278
15.1.8.3.1 製品の発売 278
15.1.8.4 MnMの見解 278
15.1.9 カンパック・エス・エー 279
15.1.9.1 事業概要 279
15.1.9.2 提供する製品/ソリューション/サービス 280

15.1.9.3 最近の動向 280
15.1.9.3.1 取引 280
15.1.9.4 MnMの見解 280
15.1.10 キアンジュ・グループ 281
15.1.10.1 事業概要 281
15.1.10.2 提供する製品/ソリューション/サービス 282
15.1.10.3 最近の動向 283
15.1.10.3.1 取引 283
15.1.10.4 MnMの見解 283
15.1.11 エンヴァシス 284
15.1.11.1 事業概要 284
15.1.11.2 提供する製品/ソリューション/サービス 285
15.1.11.3 最近の動向 286
15.1.11.3.1 製品上市 286
15.1.11.3.2 取引 286
15.1.11.3.3 事業拡大 287
15.1.11.4 MnMビュー 287
15.1.12 ユニバーサル・キャン・コーポレーション 288
15.1.12.1 事業概要 288
15.1.12.2 提供する製品/ソリューション/サービス 288
15.1.12.3 会社概要 288
15.1.13 独立系缶詰会社 289
15.1.13.1 事業概要 289
15.1.13.2 提供する製品/ソリューション/サービス 289
15.1.13.3 MnMの見方 289
15.1.14 VISY 290
15.1.14.1 事業概要 290
15.1.14.2 提供する製品/ソリューション/サービス 290
15.1.14.3 MnMの見方 290
15.1.15 マウザー・パッケージング・ソリューションズ 291
15.1.15.1 事業概要 291
15.1.15.2 提供する製品/ソリューション/サービス 291
15.1.15.3 最近の動向 292
15.1.15.3.1 取引 292
15.1.15.3.2 事業拡大 292
15.1.15.4 MnMの見解 293
15.1.16 P.ウィルキンソン・コンテナー社294
15.1.16.1 事業概要 294
15.1.16.2 提供する製品/ソリューション/サービス 294
15.1.16.3 MnMビュー 295

15.1.17 ラギーン・フード・パッケージング 296
15.1.17.1 事業概要 296
15.1.17.2 提供する製品/ソリューション/サービス 296
15.1.17.3 MnMの見方 296
15.1.18 マッシリー・ホールディング 297
15.1.18.1 事業概要 297
15.1.18.2 提供する製品/ソリューション/サービス 297
15.1.18.3 MnMの見方 298
15.1.19 ジャメストロング・パッケージング 299
15.1.19.1 事業概要 299
15.1.19.2 提供する製品/ソリューション/サービス 299
15.1.19.3 MnMの見方 299
15.1.20 キングカン・ホールディングス・リミテッド 300
15.1.20.1 事業概要 300
15.1.20.2 提供する製品/ソリューション/サービス 300
15.1.20.3 MnMビュー 300
15.2 その他のプレーヤー 301
15.2.1 ミュラー・アンド・バウアーGmbH & CO.KG.301
15.2.2 ヒンドゥスタン・ティン・ワークス・リミテッド 302
15.2.3 VOBEV 303
15.2.4 スキャン・ホールディングス 304
15.2.5 アルナ・パッケージング CO.LTD.305
16 隣接市場と関連市場 306
16.1 はじめに 306
16.2 制限 306
16.3 飲料包装市場 306
16.3.1 市場の定義 306
16.3.2 市場概要 307
16.4 生鮮食品包装市場 308
16.4.1 市場の定義 308
16.4.2 市場概要 308
17 付録 310
17.1 ディスカッションガイド 310
17.2 Knowledgestore:Marketsandmarketsの購読ポータル 314
17.3 カスタマイズオプション 316
17.4 関連レポート 316
17.5 著者の詳細 317

 

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Summary

The food and beverage metal cans market is estimated at USD 50.42 billion in 2024 and is projected to reach USD 70.72 billion by 2029, at a CAGR of 7.0% from 2024 to 2029. Metal cans are crucial for providing strong, tamper-evident packaging that extends shelf life while adhering to both consumer and regulatory standards. Widely used across the industry, these cans are employed for packaging a variety of products, including carbonated drinks, juices, energy drinks, alcoholic beverages, as well as canned vegetables, fruits, soups, sauces, and ready-to-eat meals.
End-users encompass large-scale food manufacturing companies, well-established beverage brands, emerging craft brewers, soft drink producers, and consumers who prioritize convenience and sustainability. The market's growth is driven by factors such as the rising demand for 100% recyclable cans due to environmental concerns, consumer preference for lightweight and portable packaging, and the cans' ability to protect products from contamination and spoilage.
Disruption in the Metal Can Packaging market: Governments are increasingly implementing regulations that daunt single-use plastic packaging, driving producers and end users to adopt more eco-friendly substitutes like metal cans, which are easier to recycle and have a longer life cycle. Consumers are actively choosing metal over plastic due to concerns over plastic contamination and its ecological impact, enhancing demand for metal cans.

Sustianable and Eco- friendly Packagying – Metal cans are highly eco-friendly/ recyclable, and moreover the sustainability-conscious end users are driving demand for packaging solutions with minimum conservation impact. Companies are focusing on shrinking carbon footprints, enhancing recyclability, and accepting more ecological production methods. Developments in lightweight technology are lowering the amount of metal used in can production without negotiating strength, helping to cut costs and reducing the eco-friendly impact.
Innovation in Can Design and Functionality - Emerging smart technologies, such as QR codes, augmented reality, and sensors, are being combined into metal cans to augment consumer engagements, and provide product information, and track freshness. Of the perishable food/ beverage. Additionally, innovations like resealable cans, easier opening mechanisms, and unique can shapes are providing enhanced ease and variation in the packagying.
Circular Economy & Zero-Waste Initiatives – Major Players are implementing closed-loop recycling systems, where used cans are recycled again, and thus the reducing the need for virgin materials and supporting a circular economy model. Zero-waste movements are also pushing manufacturers to design metal packaging that reduces waste at all stages of production and consumption, which is influencing metal can design and life cycle strategies.
“Aluminum cans gaining rapid popularity in the food and beverage metal cans market across the globe and is forecasted to have largest market share in terms of value.”
Aluminum beverage cans are sustainable, functional, and boast a modern design. They house a variety of beverages under pull tabs or screw tops and are the only beverage containers that can be infinitely recycled. Lightweight and easy to stack, aluminum cans are highly efficient for shipping and storage.
These cans chill beverages quickly, offer an excellent 360-degree surface for labeling, and—most importantly—preserve flavor and freshness. The future of sustainable beverage packaging is rooted in aluminum.
“By application, beverage in the food and beverage metal cans market across the globe and is forecasted to have largest market share ”
Beverage cans are entirely recyclable, allowing for sustainable packaging that can be continuously reprocessed without compromising performance or quality. Their lightweight and durable nature makes them ideal for active lifestyles, providing a dependable option with minimal risk of breakage. Additionally, these cans come in a variety of sizes, shapes, and decoration options, enabling brands to express their unique identity through custom-printed designs, which helps consumers connect with the brands they prefer.
"US to grow at the highest CAGR for North America authentication and brand protection market"
The United States is witnessing the highest growth rate in the authentication and brand protection market, driven by several key factors. The presence of major industry players, along with a substantial customer base, significantly contributes to this growth. Advancements in authentication and brand protection technologies are also fueling market expansion. Furthermore, the implementation of stringent regulations to combat counterfeiting activities has been instrumental in fostering the market's development in the country.
The break-up of the profile of primary participants in the food and beverage metal cans market:
 By Company: Tier 1- 40.0%, Tier 2- 20.0% and Tier 3- 40.0%.
 By Designation: CXO’s: 26.0%, Managers: 30.0% and Executives: 44.0%
 By Region: North America – 20.0%, Europe – 20.0%, Asia Pacific – 40.0%, South America – 10.0% and RoW – 10.0%


Key Market Players
Key players operating in the food and beverage metal cans market include Crown Holdings, Inc (US), Ball Corporation (US), Silgan Holdings Inc. (US), Ardagh Group (Luxembourg), CCL Industries (US), CAN-PACK S.A (Poland), Kian-Joo Group (Malaysia), CPMC Holdings (China), Envases Group (Spain), and Toyo Seikan Group Holdings, Ltd. (Japan).
Research Coverage:
This research report categorizes the food and beverage metal cans market By Application, By Degree of Internal Pressure, By Material Type, By Fabrication Type, By Coating Type, By Beverage Can Capacity and region (North America, Europe, Asia Pacific, South America, and the Rest of the World). The scope of the report covers detailed information regarding the major factors, such as drivers, restraints, challenges, and opportunities, influencing the growth of the food and beverage metal cans market. A detailed analysis of the key industry players has been done to provide insights into their business overview, products and services; key strategies; contracts, partnerships, and agreements. New product & service launches, mergers and acquisitions, and recent developments associated with the food and beverage metal cans market. Competitive analysis of upcoming startups in the food and beverage metal cans market ecosystem is covered in this report.
Reasons to buy this report:
The report will help the market leaders/new entrants in this market with information on the closest approximations of the revenue numbers for the overall food and beverage metal cans market and the subsegments. This report will help stakeholders understand the competitive landscape and gain more insights to position their businesses better and plan suitable go-to-market strategies. The report also helps stakeholders understand the pulse of the market and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
The report provides insights on the following pointers:
• Analysis of key drivers (Recyclable properties of metal cans, High nutritional value, extended shelf life, and low prices of canned foods, convenience factors spurring innovations in can manufacturing, growing importance of sustainability among customers), restraints (Stringent government regulations, move towards alternative packing options), opportunities (Growing on-the-go snacking trends and portable nature of metal cans, emerging economies offer high growth potential), and challenges (High usage of plastic packaging due to lower cost, growth in the trend of biodegradable packaging, raw material availability and tarrifs) influencing the growth of the food and beverage metal cans market.
• Product Development/Innovation: Detailed insights on research & development activities, and new product & service launches in the food and beverage metal cans market.
• Market Development: Comprehensive information about lucrative markets – the report analyses the food and beverage metal cans market across varied regions.
• Market Diversification: Exhaustive information about new products & services, untapped geographies, recent developments, and investments in the food and beverage metal cans market.
• Competitive Assessment: In-depth assessment of market shares, growth strategies, and service offerings of leading players including Key players operating in the food and beverage metal cans market include Crown Holdings, Inc (US), Ball Corporation (US), Silgan Holdings Inc. (US), Ardagh Group (Luxembourg), CCL Industries (US), CAN-PACK S.A (Poland), Kian-Joo Group (Malaysia), CPMC Holdings (China), Envases Group (Spain), and Toyo Seikan Group Holdings, Ltd. (Japan) among others in the food and beverage metal cans market strategies.



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Table of Contents

1 INTRODUCTION 33
1.1 STUDY OBJECTIVES 33
1.2 MARKET DEFINITION 33
1.3 STUDY SCOPE 34
1.3.1 MARKET SEGMENTATION 34
1.3.2 INCLUSIONS & EXCLUSIONS 35
1.3.3 YEARS CONSIDERED 35
1.3.4 CURRENCY CONSIDERED 36
1.3.5 UNITS CONSIDERED 36
1.4 STAKEHOLDERS 37
1.5 SUMMARY OF CHANGES 37
2 RESEARCH METHODOLOGY 38
2.1 RESEARCH DATA 38
2.1.1 SECONDARY DATA 39
2.1.1.1 List of key secondary sources 39
2.1.2 PRIMARY DATA 40
2.1.2.1 List of primary interview participants 40
2.1.2.2 Key insights from industry experts 41
2.1.2.3 Breakdown of interviews with experts 42
2.2 MARKET SIZE ESTIMATION 42
2.2.1 TOP-DOWN APPROACH 43
2.2.2 SUPPLY-SIDE ANALYSIS 44
2.2.3 BOTTOM-UP APPROACH (DEMAND SIDE) 45
2.3 DATA TRIANGULATION 46
2.4 RESEARCH ASSUMPTIONS 47
2.5 LIMITATIONS AND RISK ASSESSMENT 48
3 EXECUTIVE SUMMARY 49
4 PREMIUM INSIGHTS 54
4.1 ATTRACTIVE OPPORTUNITIES FOR PLAYERS IN FOOD &
BEVERAGE METAL CANS MARKET 54
4.2 NORTH AMERICA: FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET,
BY FABRICATION TYPE & COUNTRY 55
4.3 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET: SHARE OF MAJOR COUNTRIES 55
4.4 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY FABRICATION TYPE AND REGION 56
4.5 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY MATERIAL AND REGION 57

4.6 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY COATING TYPE AND REGION 58
4.7 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY APPLICATION AND REGION 59
5 MARKET OVERVIEW 60
5.1 INTRODUCTION 60
5.2 MACROECONOMIC INDICATORS 61
5.2.1 GLOBALLY INCREASING URBAN POPULATION 61
5.2.2 RAW MATERIAL COST 61
5.2.3 ENVIRONMENTAL REGULATIONS 62
5.2.4 SUSTAINABILITY TRENDS 62
5.3 MARKET DYNAMICS 63
5.3.1 DRIVERS 63
5.3.1.1 Recyclability of metal cans 63
5.3.1.2 Retainment of nutritional value, extension of shelf life,
and low prices of canned foods 64
5.3.1.3 Demand for convenience foods spurring innovations in can manufacturing 64
5.3.1.4 Rising demand for sustainability from customers 64
5.3.2 RESTRAINTS 65
5.3.2.1 Stringent government regulations 65
5.3.2.2 Move toward alternative packaging options 65
5.3.3 OPPORTUNITIES 65
5.3.3.1 Growing on-the-go snacking trends and portability of metal cans 65
5.3.3.2 Emerging economies provide high growth potential 66
5.3.4 CHALLENGES 66
5.3.4.1 High usage of plastic packaging due to lower cost 66
5.3.4.2 Growing trend in biodegradable packaging 66
5.3.4.3 Raw material availability and tariffs 66
5.4 IMPACT OF GEN AI ON FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET 67
5.4.1 USE OF GEN AI IN FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET 67
5.4.2 CASE STUDY ANALYSIS 68
5.4.2.1 Crown Holdings, Inc. assigned unique digital code to its cans 68
5.4.2.2 Ball Corporation's AI integration enhancing energy efficiency in metal can manufacturing 68
5.4.3 ADJACENT ECOSYSTEM WORKING ON GEN AI 69
6 INDUSTRY TRENDS 70
6.1 INTRODUCTION 70
6.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 70
6.3 VALUE CHAIN ANALYSIS 72
6.3.1 RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT 72
6.3.2 RAW MATERIAL SOURCING 73
6.3.3 PRODUCTION AND PROCESSING 73
6.3.4 DISTRIBUTION 73
6.3.5 MARKETING AND SALES 73
6.3.6 END USER 73
6.4 TRADE ANALYSIS 74
6.4.1 EXPORT SCENARIO RELATED TO HS CODE 731021-COMPLIANT PRODUCTS 74
6.4.1.1 Export scenario of metal cans related to food & beverages 74
6.4.2 IMPORT SCENARIO RELATED TO HS CODE 731021-COMPLIANT PRODUCTS 74
6.4.2.1 Import scenario of metal cans related to food & beverages 74
6.5 TECHNOLOGY ANALYSIS 76
6.5.1 IOT IN PACKAGING INDUSTRY 76
6.5.2 NANOTECHNOLOGY IN FOOD PACKAGING INDUSTRY 76
6.6 PRICING ANALYSIS 77
6.6.1 AVERAGE SELLING PRICE TREND OF METAL CANS OF KEY PLAYERS,
BY COATING TYPE 77
6.6.2 AVERAGE SELLING PRICE TREND, BY FABRICATION TYPE 78
6.6.3 AVERAGE SELLING PRICE TREND, BY REGION 78
6.7 ECOSYSTEM ANALYSIS 79
6.7.1 DEMAND SIDE 79
6.7.2 SUPPLY SIDE 79
6.8 TRENDS/DISRUPTIONS IMPACTING CUSTOMER BUSINESS 81
6.9 PATENT ANALYSIS 82
6.10 KEY CONFERENCES & EVENTS, 2024–2025 85
6.11 TARIFF AND REGULATORY LANDSCAPE 86
6.11.1 REGULATORY BODIES, GOVERNMENT AGENCIES,
AND OTHER ORGANIZATIONS 87
6.11.2 FOOD & BEVERAGE METAL CANS REGULATIONS IN NORTH AMERICA 88
6.11.2.1 US 88
6.11.2.2 Canada 88
6.11.3 FOOD & BEVERAGE METAL CANS REGULATIONS IN EUROPE 89
6.11.4 FOOD & BEVERAGE METAL CANS REGULATIONS IN ASIA PACIFIC 89
6.11.4.1 China 89
6.11.4.2 India 90
6.12 PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 90
6.12.1 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY 91
6.12.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 92
6.12.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 92
6.12.4 THREAT OF SUBSTITUTES 92
6.12.5 THREAT OF NEW ENTRANTS 92
6.13 KEY STAKEHOLDERS AND BUYING CRITERIA 93
6.13.1 KEY STAKEHOLDERS AND BUYING PROCESS 93
6.13.2 BUYING CRITERIA 94

6.14 CASE STUDY ANALYSIS 95
6.14.1 BEVERAGE CANS TO BE ESTHETICALLY APPEALING 95
6.14.2 BALL CORPORATION: AI INTEGRATION ENHANCING EFFICIENCY 95
7 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY FABRICATION TYPE 96
7.1 INTRODUCTION 97
7.2 2-PIECE 99
7.2.1 GROWING DEMAND FOR BEVERAGES AND CONVENIENCE FOODS TO DRIVE MARKET 99
7.3 3-PIECE 101
7.3.1 RISING DEMAND DUE TO VERSATILITY AND ENHANCED PRODUCT PROTECTION TO BOOST MARKET 101
8 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY MATERIAL TYPE 103
8.1 INTRODUCTION 104
8.2 ALUMINUM 106
8.2.1 SUPERIOR FORMABILITY AND WORKABILITY, ALONG WITH RECYCLABILITY,
TO PROPEL MARKET 106
8.2.2 STANDARD GRADE ALUMINUM 108
8.2.3 HIGH-STRENGTH ALUMINUM 108
8.3 STEEL 108
8.3.1 STRENGTH, DURABILITY, AND EXCELLENT BARRIER PROPERTIES TO BOOST MARKET 108
8.3.2 TIN-PLATED STEEL 111
8.3.3 TIN-FREE STEEL 111
9 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET,
BY DEGREE OF INTERNAL PRESSURE 112
9.1 INTRODUCTION 113
9.2 VACUUM CANS 113
9.2.1 PRESERVATION OF FRESHNESS AND QUALITY OF CONTENTS
TO BOOST MARKET 113
9.3 PRESSURIZED CANS 114
9.3.1 EFFICIENT, CONTROLLED DISPENSING, ENABLING EASE OF PRODUCT USE
TO PROPEL MARKET 114
10 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY COATING TYPE 115
10.1 INTRODUCTION 116
10.2 WHITE BASE COATING 117
10.2.1 ECO-FRIENDLY, COST-EFFICIENT COATINGS ENABLING DURABILITY
AND ENHANCED PRINTABILITY TO DRIVE MARKET 117
10.3 BRIGHT COATING 119
10.3.1 ESTHETIC PRESENTATION AND ENHANCED BRAND VISIBILITY
TO DRIVE MARKET 119
11 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY APPLICATION 121
11.1 INTRODUCTION 122
11.2 FOOD 123
11.2.1 FRUITS & VEGETABLES 125
11.2.1.1 Maintenance of freshness and nutritional quality to boost market 125
11.2.2 CONVENIENCE FOODS 126
11.2.2.1 Portability due to metal cans to drive market 126
11.2.3 PET FOOD 128
11.2.3.1 Demand for premium, high-quality food products to boost market 128
11.2.4 MEAT & SEAFOOD 130
11.2.4.1 Preservation of quality, taste, and texture to propel market 130
11.2.5 OTHER FOOD PRODUCTS 131
11.3 BEVERAGES 133
11.3.1 ALCOHOLIC BEVERAGES 135
11.3.1.1 Maintenance of taste, quality, and freshness to drive market 135
11.3.2 CARBONATED SOFT DRINKS 136
11.3.2.1 Superior carbonation retention, preservation of fizzy texture,
and enhanced taste to drive market 136
11.3.3 SPORTS & ENERGY DRINKS 138
11.3.3.1 Protection by maintaining product integrity and quality to propel market 138
11.3.4 OTHER BEVERAGES 140
12 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY BEVERAGE CAN CAPACITY 142
12.1 INTRODUCTION 143
12.2 100 ML 144
12.2.1 COMPACT SIZE FOR ON-THE-GO LIFESTYLES AND HEALTH-CONSCIOUS CONSUMERS TO DRIVE DEMAND 144
12.3 150 ML 144
12.3.1 SLEEK DESIGN, ELEGANT BRANDING, AND ENHANCED PERCEPTION OF LUXURY AND ESTHETICS TO BOOST DEMAND 144
12.4 200 ML 145
12.4.1 FAVORED CHOICE AMONG FAMILIES AND HEALTH-CONSCIOUS CONSUMERS TO DRIVE DEMAND 145
12.5 310 ML 145
12.5.1 GROWING TREND TOWARD HEALTHIER BEVERAGE OPTIONS TO PROPEL MARKET GROWTH 145
12.6 330 ML 145
12.6.1 VERSATILITY FOR WIDE RANGE OF BEVERAGES TO PROPEL MARKET 145
12.7 OTHER CAN CAPACITIES 145

13 FOOD & BEVERAGE METAL CANS MARKET, BY REGION 146
13.1 INTRODUCTION 147
13.2 NORTH AMERICA 149
13.2.1 US 158
13.2.1.1 Significant production of processed food and beverages relying on metal packaging to boost market 158
13.2.2 CANADA 159
13.2.2.1 Regulations for sustainable packaging to create new opportunities for market players 159
13.2.3 MEXICO 161
13.2.3.1 Boom in beer production to fuel market 161
13.3 ASIA PACIFIC 162
13.3.1 CHINA 171
13.3.1.1 Rising international demand for canned food to drive market 171
13.3.2 INDIA 172
13.3.2.1 Population growth and rising disposable incomes to drive market expansion 172
13.3.3 THAILAND 174
13.3.3.1 Booming beverage and packaged food sectors to drive market 174
13.3.4 INDONESIA 175
13.3.4.1 Changing consumer preferences toward convenience and longer shelf-life products to boost market 175
13.3.5 JAPAN 177
13.3.5.1 Government emphasis on flexible and eco-friendly packaging to boost market 177
13.3.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 178
13.3.6.1 Emphasis on use of recyclable materials for food & beverage packaging to drive market 178
13.3.7 REST OF ASIA PACIFIC 180
13.4 EUROPE 181
13.4.1 GERMANY 189
13.4.1.1 Transition from glass and plastic packaging to metal packaging to boost market 189
13.4.2 UK 191
13.4.2.1 Rising customer demand and exports to drive demand 191
13.4.3 FRANCE 192
13.4.3.1 Significant food & beverage industry to drive growth 192
13.4.4 SPAIN 193
13.4.4.1 Large alcoholic and non-alcoholic beverage industries
to boost market 193
13.4.5 ITALY 194
13.4.5.1 Export of processed food to fuel market growth 194
13.4.6 REST OF EUROPE 196

13.5 SOUTH AMERICA 197
13.5.1 BRAZIL 205
13.5.1.1 Rising demand for packaged food to boost market 205
13.5.2 ARGENTINA 206
13.5.2.1 Extension of shelf life of food & beverages through packaging to propel market 206
13.5.3 REST OF SOUTH AMERICA 208
13.6 REST OF THE WORLD (ROW) 209
13.6.1 MIDDLE EAST 217
13.6.1.1 Increasing consumer preference for canned carbonated and
non-carbonated beverages to fuel market 217
13.6.2 AFRICA 218
13.6.2.1 Rapid urbanization and shifting consumer preferences toward sports and energy drinks to drive market growth 218
14 COMPETITIVE LANDSCAPE 220
14.1 OVERVIEW 220
14.2 KEY PLAYERS’ STRATEGIES/RIGHT TO WIN 220
14.3 REVENUE ANALYSIS 223
14.4 KEY PLAYERS’ ANNUAL REVENUE VS. GROWTH 224
14.5 KEY PLAYERS’ EBITDA 224
14.6 GLOBAL SNAPSHOT OF KEY MARKET PARTICIPANTS 225
14.7 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 226
14.8 BRAND/PRODUCT COMPARISON 227
14.9 COMPANY EVALUATION MATRIX: KEY PLAYERS, 2023 228
14.9.1 STARS 228
14.9.2 EMERGING LEADERS 228
14.9.3 PERVASIVE PLAYERS 228
14.9.4 PARTICIPANTS 228
14.9.5 COMPANY FOOTPRINT: KEY PLAYERS, 2023 230
14.9.5.1 Company footprint 230
14.9.5.2 Region footprint 231
14.9.5.3 Product type footprint 232
14.9.5.4 Application footprint 233
14.10 COMPANY EVALUATION MATRIX: STARTUPS/SMES, 2023 234
14.10.1 PROGRESSIVE COMPANIES 234
14.10.2 RESPONSIVE COMPANIES 234
14.10.3 DYNAMIC COMPANIES 234
14.10.4 STARTING BLOCKS 234
14.10.5 COMPETITIVE BENCHMARKING: STARTUPS/SMES, 2023 236
14.10.5.1 Detailed list of key startups/SMEs 236
14.10.5.2 Competitive benchmarking of key startups/SMEs 237

14.11 COMPETITIVE SCENARIO 238
14.11.1 PRODUCT LAUNCHES/DEVELOPMENTS/APPROVALS 238
14.11.2 DEALS 239
14.11.3 EXPANSIONS 243
14.11.4 OTHER DEALS/DEVELOPMENTS 246
15 COMPANY PROFILES 247
15.1 KEY PLAYERS 247
15.1.1 CROWN HOLDINGS, INC. 247
15.1.1.1 Business overview 247
15.1.1.2 Products/Solutions/Services offered 249
15.1.1.3 Recent developments 250
15.1.1.3.1 Deals 250
15.1.1.3.2 Expansions 251
15.1.1.4 MnM view 252
15.1.1.4.1 Right to win 252
15.1.1.4.2 Strategic choices 252
15.1.1.4.3 Weaknesses and competitive threats 252
15.1.2 BALL CORPORATION 253
15.1.2.1 Business overview 253
15.1.2.2 Products/Solutions/Services offered 254
15.1.2.3 Recent developments 255
15.1.2.3.1 Product launches 255
15.1.2.3.2 Deals 255
15.1.2.3.3 Expansions 256
15.1.2.4 MnM view 257
15.1.2.4.1 Right to win 257
15.1.2.4.2 Strategic choices 257
15.1.2.4.3 Weaknesses and competitive threats 257
15.1.3 ARDAGH GROUP 258
15.1.3.1 Business overview 258
15.1.3.2 Products/Solutions/Services offered 259
15.1.3.3 Recent developments 260
15.1.3.3.1 Deals 260
15.1.3.3.2 Expansions 260
15.1.3.4 MnM view 261
15.1.3.4.1 Right to win 261
15.1.3.4.2 Strategic choices 261
15.1.3.4.3 Weaknesses and competitive threats 261
15.1.4 CANPACK GROUP 262
15.1.4.1 Business overview 262
15.1.4.2 Products/Solutions/Services offered 262
15.1.4.3 Recent developments 263
15.1.4.3.1 Deals 263
15.1.4.4 MnM view 263
15.1.4.4.1 Right to win 263
15.1.4.4.2 Strategic choices 263
15.1.4.4.3 Weaknesses and competitive threats 264
15.1.5 TOYO SEIKAN GROUP HOLDINGS, LTD. 265
15.1.5.1 Business overview 265
15.1.5.2 Products/Solutions/Services offered 266
15.1.5.3 Recent developments 267
15.1.5.3.1 Deals 267
15.1.5.3.2 Expansions 267
15.1.5.4 MnM view 268
15.1.5.4.1 Right to win 268
15.1.5.4.2 Strategic choices 268
15.1.5.4.3 Weaknesses and competitive threats 268
15.1.6 SILGAN HOLDINGS INC. 269
15.1.6.1 Business overview 269
15.1.6.2 Products/Solutions/Services offered 270
15.1.6.3 Recent developments 271
15.1.6.3.1 Deals 271
15.1.6.4 MnM view 272
15.1.6.4.1 Right to win 272
15.1.6.4.2 Strategic choices 272
15.1.6.4.3 Weaknesses and competitive threats 272
15.1.7 CPMC HOLDINGS LIMITED 273
15.1.7.1 Business overview 273
15.1.7.2 Products/Solutions/Services offered 274
15.1.7.3 Recent developments 275
15.1.7.3.1 Expansions 275
15.1.7.4 MnM view 275
15.1.8 CCL INDUSTRIES 276
15.1.8.1 Business overview 276
15.1.8.2 Products/Solutions/Services offered 277
15.1.8.3 Recent developments 278
15.1.8.3.1 Product launches 278
15.1.8.4 MnM view 278
15.1.9 CANPACK S.A. 279
15.1.9.1 Business overview 279
15.1.9.2 Products/Solutions/Services offered 280

15.1.9.3 Recent developments 280
15.1.9.3.1 Deals 280
15.1.9.4 MnM view 280
15.1.10 KIAN JOO GROUP 281
15.1.10.1 Business overview 281
15.1.10.2 Products/Solutions/Services offered 282
15.1.10.3 Recent developments 283
15.1.10.3.1 Deals 283
15.1.10.4 MnM view 283
15.1.11 ENVASES 284
15.1.11.1 Business overview 284
15.1.11.2 Products/Solutions/Services offered 285
15.1.11.3 Recent developments 286
15.1.11.3.1 Product launches 286
15.1.11.3.2 Deals 286
15.1.11.3.3 Expansions 287
15.1.11.4 MnM view 287
15.1.12 UNIVERSAL CAN CORPORATION 288
15.1.12.1 Business overview 288
15.1.12.2 Products/Solutions/Services offered 288
15.1.12.3 MnM view 288
15.1.13 INDEPENDENT CAN COMPANY 289
15.1.13.1 Business overview 289
15.1.13.2 Products/Solutions/Services offered 289
15.1.13.3 MnM view 289
15.1.14 VISY 290
15.1.14.1 Business overview 290
15.1.14.2 Products/Solutions/Services offered 290
15.1.14.3 MnM view 290
15.1.15 MAUSER PACKAGING SOLUTIONS 291
15.1.15.1 Business overview 291
15.1.15.2 Products/Solutions/Services offered 291
15.1.15.3 Recent developments 292
15.1.15.3.1 Deals 292
15.1.15.3.2 Expansions 292
15.1.15.4 MnM view 293
15.1.16 P. WILKINSON CONTAINERS LTD. 294
15.1.16.1 Business overview 294
15.1.16.2 Products/Solutions/Services offered 294
15.1.16.3 MnM view 295

15.1.17 LAGEEN FOOD PACKAGING 296
15.1.17.1 Business overview 296
15.1.17.2 Products/Solutions/Services offered 296
15.1.17.3 MnM view 296
15.1.18 MASSILLY HOLDING S.A.S 297
15.1.18.1 Business overview 297
15.1.18.2 Products/Solutions/Services offered 297
15.1.18.3 MnM view 298
15.1.19 JAMESTRONG PACKAGING 299
15.1.19.1 Business overview 299
15.1.19.2 Products/Solutions/Services offered 299
15.1.19.3 MnM view 299
15.1.20 KINGCAN HOLDINGS LIMITED 300
15.1.20.1 Business overview 300
15.1.20.2 Products/Solutions/Services offered 300
15.1.20.3 MnM view 300
15.2 OTHER PLAYERS 301
15.2.1 MÜLLER AND BAUER GMBH & CO. KG. 301
15.2.2 HINDUSTAN TIN WORKS LIMITED 302
15.2.3 VOBEV 303
15.2.4 SCAN HOLDINGS 304
15.2.5 ALNA PACKAGING CO. LTD. 305
16 ADJACENT AND RELATED MARKETS 306
16.1 INTRODUCTION 306
16.2 LIMITATIONS 306
16.3 BEVERAGE PACKAGING MARKET 306
16.3.1 MARKET DEFINITION 306
16.3.2 MARKET OVERVIEW 307
16.4 FRESH FOOD PACKAGING MARKET 308
16.4.1 MARKET DEFINITION 308
16.4.2 MARKET OVERVIEW 308
17 APPENDIX 310
17.1 DISCUSSION GUIDE 310
17.2 KNOWLEDGESTORE: MARKETSANDMARKETS’ SUBSCRIPTION PORTAL 314
17.3 CUSTOMIZATION OPTIONS 316
17.4 RELATED REPORTS 316
17.5 AUTHOR DETAILS 317

 

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