世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アーモンドフラワー市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Almond Flour Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のアーモンド粉市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.2%を示し、2027年までに17億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

世界のアーモンド粉市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.2%を示し、2027年までに17億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

アーモンド粉は、湯通ししたアーモンドを粉砕し、ふるいにかけて細かい粉にしたものです。ビタミンE、カロリー、脂質、炭水化物、食物繊維、マンガン、マグネシウム、銅、リンなど、必須栄養素が含まれています。LDL(低密度リポタンパク質)コレステロールを減らし、がん、糖尿病、脳卒中、アルツハイマー病などの病気のリスクを下げ、心臓と消化器系の健康を増進します。小麦粉やココナッツフラワーと比較すると、炭水化物の含有量が少なく、グルテンを形成するタンパク質も含んでいません。そのため、パン粉の代わりに魚、鶏肉、牛肉などの肉料理に幅広く利用されています。

アーモンドパウダー市場の動向。
現在、世界中で一人当たりの所得が膨らみ、生活水準が向上しているため、消費者の嗜好に大きな変化が生じています。これは、アーモンド粉ベースの製品を消費することによる健康上の利点についての個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。このほか、下痢、腹部膨満感、ガス、貧血、成長障害を引き起こすセリアック病の有病率が大幅に上昇しています。その結果、消化器症状の緩和、慢性炎症の軽減、エネルギーの増強、体重減少の促進などの健康上の利点から、世界中でグルテンフリーの食事療法の採用が進み、これが市場成長の要因となっています。さらに、アーモンド粉は、世界中の食品・飲料(F&B)産業において、ケーキ、クッキー、パン、ペストリーなどのベーカリー製品の調理のための主要原料として広く使用されています。また、化粧品業界では、化粧水やクリームなどのスキンケア製品に使用されており、市場の見通しは明るいといえます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のアーモンド粉市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、用途、流通チャネル、最終用途に基づき分類しています。

タイプ別内訳

ナチュラルアーモンドフラワー
ブランチドアーモンドフラワー

用途別構成比。

ベーカリー
製菓
化粧品
その他

流通チャネル別構成比

オンライン
オフライン

エンドユーザー別構成比。

商業
家庭用

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、Anthony's Goods (Associated British Foods plc), Barney Butter, Blue Diamond Growers, Bob's Red Mill Natural Foods, Goindiaorganic, Honest to Goodness, King Arthur Baking Company Inc, McKenzie's Foods, NOW Foods, Olam International, Oleander Bio SA, Rolling Hills Nut Company, Shiloh Farms, Treehouse Almonds および WellBeesなどの主要企業のプロファイルとともに調査されています。本レポートで回答した主な質問
世界のアーモンド粉市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか?
COVID-19は世界のアーモンド粉市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
タイプ別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
最終用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
アーモンド粉の世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Almond Flour Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Natural Almond Flour
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Blanched Almond Flour
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Bakery
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Confectionery
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Cosmetics
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Offline
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 Commercial
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Household
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Anthony's Goods (Associated British Foods plc)
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Barney Butter
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Blue Diamond Growers
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Bob's Red Mill Natural Foods
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Goindiaorganic
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Honest to Goodness
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 King Arthur Baking Company Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 McKenzie’s Foods
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 NOW Foods
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Olam International
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.11 Oleander Bio SA
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Rolling Hills Nut Company
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.13 Shiloh Farms
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.14 Treehouse Almonds
15.3.14.1 Company Overview
15.3.14.2 Product Portfolio
15.3.15 WellBees
15.3.15.1 Company Overview
15.3.15.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global almond flour market reached a value of US$ 1.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 7.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Almond flour is obtained from blanched almonds that are grounded and sieved into fine flour. It provides essential nutrients, such as vitamin E, calories, fat, carbohydrates, dietary fiber, manganese, magnesium, copper, and phosphorus. It assists in reducing low-density lipoprotein (LDL) cholesterol; lowering the risk of diseases like cancer, diabetes, stroke, and Alzheimer’s disease; and improving heart and digestive health. As compared to wheat and coconut flour, it has lesser carbohydrate content and does not contain gluten-forming proteins. As a result, it is extensively utilized as an alternative to breadcrumbs to coat meats like fish, chicken, and beef.

Almond Flour Market Trends:
Presently, there is a considerable change in consumer preferences on account of inflating per capita income and improving standards of living across the globe. This, in confluence with the rising awareness among individuals about the health benefits of consuming almond flour-based products, represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Besides this, there is a significant increase in the prevalence of the celiac disease that causes diarrhea, bloating, gas, anemia, and growth issues. This has resulted in the growing adoption of a gluten-free diet around the world due to its health benefits, such as easing digestive symptoms, reducing chronic inflammation, boosting energy, and promoting weight loss, which is contributing to market growth. Moreover, almond flour is widely used as a key ingredient in the food and beverage (F&B) industry worldwide for the preparation of bakery products like cakes, cookies, bread, and pastries. This, coupled with the expanding product employment in the cosmetics industry for the formulation of various skincare products, such as lotion and cream, is creating a favorable market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global almond flour market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, application, distribution channel and end use.

Breakup by Type:

Natural Almond Flour
Blanched Almond Flour

Breakup by Application:

Bakery
Confectionery
Cosmetics
Others

Breakup by Distribution Channel:

Online
Offline

Breakup by End Use:

Commercial
Household

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Anthony's Goods (Associated British Foods plc), Barney Butter, Blue Diamond Growers, Bob's Red Mill Natural Foods, Goindiaorganic, Honest to Goodness, King Arthur Baking Company Inc., McKenzie’s Foods, NOW Foods, Olam International, Oleander Bio SA, Rolling Hills Nut Company, Shiloh Farms, Treehouse Almonds and WellBees. Key Questions Answered in This Report:
How has the global almond flour market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global almond flour market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end use?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global almond flour market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Almond Flour Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Natural Almond Flour
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Blanched Almond Flour
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Bakery
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Confectionery
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Cosmetics
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Offline
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 Commercial
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Household
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Anthony's Goods (Associated British Foods plc)
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Barney Butter
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Blue Diamond Growers
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Bob's Red Mill Natural Foods
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Goindiaorganic
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Honest to Goodness
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 King Arthur Baking Company Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 McKenzie’s Foods
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 NOW Foods
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Olam International
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.11 Oleander Bio SA
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Rolling Hills Nut Company
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.13 Shiloh Farms
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.14 Treehouse Almonds
15.3.14.1 Company Overview
15.3.14.2 Product Portfolio
15.3.15 WellBees
15.3.15.1 Company Overview
15.3.15.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る