アーモンドフラワー市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Almond Flour Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアーモンド粉市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.2%を示し、2027年までに17億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー世界のアーモンド粉市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.2%を示し、2027年までに17億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。アーモンド粉は、湯通ししたアーモンドを粉砕し、ふるいにかけて細かい粉にしたものです。ビタミンE、カロリー、脂質、炭水化物、食物繊維、マンガン、マグネシウム、銅、リンなど、必須栄養素が含まれています。LDL(低密度リポタンパク質)コレステロールを減らし、がん、糖尿病、脳卒中、アルツハイマー病などの病気のリスクを下げ、心臓と消化器系の健康を増進します。小麦粉やココナッツフラワーと比較すると、炭水化物の含有量が少なく、グルテンを形成するタンパク質も含んでいません。そのため、パン粉の代わりに魚、鶏肉、牛肉などの肉料理に幅広く利用されています。 アーモンドパウダー市場の動向。 現在、世界中で一人当たりの所得が膨らみ、生活水準が向上しているため、消費者の嗜好に大きな変化が生じています。これは、アーモンド粉ベースの製品を消費することによる健康上の利点についての個人の意識の高まりと相まって、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。このほか、下痢、腹部膨満感、ガス、貧血、成長障害を引き起こすセリアック病の有病率が大幅に上昇しています。その結果、消化器症状の緩和、慢性炎症の軽減、エネルギーの増強、体重減少の促進などの健康上の利点から、世界中でグルテンフリーの食事療法の採用が進み、これが市場成長の要因となっています。さらに、アーモンド粉は、世界中の食品・飲料(F&B)産業において、ケーキ、クッキー、パン、ペストリーなどのベーカリー製品の調理のための主要原料として広く使用されています。また、化粧品業界では、化粧水やクリームなどのスキンケア製品に使用されており、市場の見通しは明るいといえます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のアーモンド粉市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、用途、流通チャネル、最終用途に基づき分類しています。 タイプ別内訳 ナチュラルアーモンドフラワー ブランチドアーモンドフラワー 用途別構成比。 ベーカリー 製菓 化粧品 その他 流通チャネル別構成比 オンライン オフライン エンドユーザー別構成比。 商業 家庭用 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Anthony's Goods (Associated British Foods plc), Barney Butter, Blue Diamond Growers, Bob's Red Mill Natural Foods, Goindiaorganic, Honest to Goodness, King Arthur Baking Company Inc, McKenzie's Foods, NOW Foods, Olam International, Oleander Bio SA, Rolling Hills Nut Company, Shiloh Farms, Treehouse Almonds および WellBeesなどの主要企業のプロファイルとともに調査されています。本レポートで回答した主な質問 世界のアーモンド粉市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界のアーモンド粉市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 最終用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? アーモンド粉の世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Almond Flour Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Natural Almond Flour 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Blanched Almond Flour 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Bakery 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Confectionery 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cosmetics 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use 9.1 Commercial 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Household 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Anthony's Goods (Associated British Foods plc) 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Barney Butter 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Blue Diamond Growers 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Bob's Red Mill Natural Foods 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Goindiaorganic 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Honest to Goodness 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 King Arthur Baking Company Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 McKenzie’s Foods 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 NOW Foods 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Olam International 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Oleander Bio SA 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Rolling Hills Nut Company 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.13 Shiloh Farms 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.14 Treehouse Almonds 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.15 WellBees 15.3.15.1 Company Overview 15.3.15.2 Product Portfolio
SummaryThe global almond flour market reached a value of US$ 1.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 7.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Almond Flour Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Natural Almond Flour 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Blanched Almond Flour 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Bakery 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Confectionery 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cosmetics 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use 9.1 Commercial 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Household 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Anthony's Goods (Associated British Foods plc) 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Barney Butter 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Blue Diamond Growers 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Bob's Red Mill Natural Foods 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Goindiaorganic 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Honest to Goodness 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 King Arthur Baking Company Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 McKenzie’s Foods 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 NOW Foods 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Olam International 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Oleander Bio SA 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Rolling Hills Nut Company 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.13 Shiloh Farms 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.14 Treehouse Almonds 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.15 WellBees 15.3.15.1 Company Overview 15.3.15.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の加工食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(flour)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |