海洋成分市場(形態:粉末および液体、製品タイプ:魚粉、魚油、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Marine Ingredients Market (Form: Powder and Liquid; and Product Type: Fish Meal, Fish Oil, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
海洋成分市場 - レポートの範囲
TMRの世界海洋成分市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る
サマリー 海洋成分市場 - レポートの範囲
TMRの世界海洋成分市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の海洋成分市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の海洋成分市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、海洋原料市場を理解した。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の海洋成分市場の様々な属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、報告書は、世界の海洋成分市場における競争力学の変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の海洋成分市場への参入に興味を持っているエンティティにとって貴重なツールとして機能します。
報告書は、世界の海洋成分市場の競争状況を掘り下げる。世界の海洋成分市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業は、様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の海洋成分市場のプレーヤーの属性です。
世界の海洋成分市場レポートで回答した主な質問
- 予測期間中にすべての地域で海洋成分によって生成された売上高/売上高は何ですか?
- 世界の海洋成分市場における機会は何ですか?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
海洋成分市場 - 調査目的と調査アプローチ
海洋成分の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の海洋成分市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の海洋成分市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.高品質で健康的なペットフードへの需要の高まり
3.2.魚粉市場における製品の革新と研究開発
4.主な成功要因
4.1.製品の採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界の海洋成分市場の需要量(百万トン)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
5.1.過去の市場(百万トン)分析、2018年-2022年
5.2.現在および将来市場(百万トン)予測、2023-2031年
6.海洋成分の世界市場 - 価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界の海洋成分市場の需要額(US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.世界の飼料産業の展望
8.3.世界の食品・飲料業界の展望
8.4.世界の化粧品・パーソナルケア産業の展望
8.5.産業価値とサプライチェーン分析
8.5.1.各販売時点での利益率分析
8.5.1.1.水産原料加工業者
8.5.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.5.1.3.貿易業者/小売業者
8.5.1.4.エンドユーザー
8.6.市場ダイナミクス
8.6.1.促進要因
8.6.2.阻害要因
8.6.3.機会分析
8.7.予測要因-関連性と影響
9.海洋成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:形態別
9.1.はじめに
9.2.過去の海洋成分市場(US$ Mn)と形態別数量分析(2018-2022年
9.3.現在の海洋成分市場(US$ Mn)分析と形態別数量予測、2023-2031年
9.3.1.粉末
9.3.2.液体
9.4.形態別市場魅力度分析
10.海洋成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:製品タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の海洋成分市場(US$ Mn)と製品タイプ別数量分析、2018年-2022年
10.3.現在および将来の海洋成分市場(US$ Mn)と製品タイプ別数量予測、2023-2031年
10.3.1.魚粉
10.3.2.魚油
10.3.3.その他
10.4.製品タイプ別市場魅力度分析
11.海洋成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:成分別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.2018年~2022年の成分別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
11.3.成分別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2023-2031年
11.3.1.タンパク質
11.3.2.灰分
11.3.3.脂肪酸
11.4.成分別市場魅力度分析
12.海洋成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:最終用途別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.2018〜2022年、最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
12.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
12.3.1.食品・飲料
12.3.2.スポーツ栄養と栄養補助食品
12.3.3.水産養殖用飼料
12.3.4.家禽飼料
12.3.5.動物用飼料
12.3.6.粉ミルク
12.3.7.医薬品
12.3.8.化粧品・パーソナルケア
12.3.9.その他
12.4.最終用途別市場魅力度分析
13.海洋成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年(地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の海洋成分市場(US$ Mn)と地域別数量分析(2018-2022年
13.3.現在の海洋成分市場(US$ Mn)と地域別数量予測、2023-2031年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.西ヨーロッパ
13.3.4.東欧
13.3.5.南アジア
13.3.6.東アジア
13.3.7.オセアニア
13.3.8.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場価値(US$ Mn)と数量動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.1.3.メキシコ
14.3.2.成分別
14.3.3.製品タイプ別
14.3.4.最終用途別
14.3.5.形態別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.成分別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.最終用途別
14.4.4.形態別
14.5.主な市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.中南米の海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場価値(US$ Mn)と数量動向分析(2018-2022年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.アルゼンチン
15.3.1.3.その他のラテンアメリカ
15.3.2.成分別
15.3.3.製品タイプ別
15.3.4.最終用途別
15.3.5.形態別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.成分別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.最終用途別
15.4.4.形態別
15.5.主な市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.西欧の海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧
16.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
16.3.2.成分別
16.3.3.製品タイプ別
16.3.4.最終用途別
16.3.5.形態別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.成分別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.最終用途別
16.4.4.形態別
16.5.主な市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.東欧の海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ロシア
17.3.1.2.ハンガリー
17.3.1.3.ポーランド
17.3.1.4.バルカン&バルト
17.3.1.5.その他の東欧諸国
17.3.2.成分別
17.3.3.製品タイプ別
17.3.4.最終用途別
17.3.5.形態別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.成分別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.最終用途別
17.4.4.形態別
17.5.主な市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.南アジアの海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場価値(US$ Mn)と数量動向分析(2018-2022年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.インドネシア
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.成分別
18.3.3.製品タイプ別
18.3.4.最終用途別
18.3.5.形態別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.成分別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.最終用途別
18.4.4.形態別
18.5.主な市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.東アジア海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場価値(US$ Mn)と数量動向分析(2018-2022年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.成分別
19.3.3.製品タイプ別
19.3.4.最終用途別
19.3.5.形態別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.成分別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.最終用途別
19.4.4.形態別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.オセアニア海洋成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場価値(US$ Mn)および数量動向分析、2018年~2022年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.成分別
20.3.3.製品タイプ別
20.3.4.最終用途別
20.3.5.形態別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.成分別
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.最終用途別
20.4.4.形態別
20.5.主な市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.中東およびアフリカの海洋成分市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
21.1.はじめに
21.2.2018年~2022年の価値分類別過去市場価値(US$ Mn)と数量動向分析
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
21.3.1.国別
21.3.1.1.KSA
21.3.1.2.その他のGCC諸国
21.3.1.3.南アフリカ
21.3.1.4.その他のアフリカ連合
21.3.1.5.その他の中東・アフリカ
21.3.2.成分別
21.3.3.製品タイプ別
21.3.4.最終用途別
21.3.5.形態別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.成分別
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.最終用途別
21.4.4.形態別
21.5.主な市場動向
21.6.促進要因と抑制要因-影響分析
22.2021年の国別海洋成分市場分析
22.1.はじめに
22.2.米国の海洋成分市場分析
22.2.1.成分別
22.2.2.製品タイプ別
22.2.3.最終用途別
22.2.4.形態別
22.3.カナダ海洋成分市場の分析
22.3.1.成分別
22.3.2.製品タイプ別
22.3.3.最終用途別
22.3.4.形態別
22.4.メキシコ海洋成分市場分析
22.4.1.成分別
22.4.2.製品タイプ別
22.4.3.最終用途別
22.4.4.形態別
22.5.ブラジル海洋成分市場の分析
22.5.1.成分別
22.5.2.製品タイプ別
22.5.3.最終用途別
22.5.4.形態別
22.6.アルゼンチン海洋成分市場分析
22.6.1.成分別
22.6.2.製品タイプ別
22.6.3.最終用途別
22.6.4.形態別
22.7.ドイツの海洋成分市場分析
22.7.1.成分別
22.7.2.製品タイプ別
22.7.3.最終用途別
22.7.4.形態別
22.8.イタリアの海洋成分市場の分析
22.8.1.成分別
22.8.2.製品タイプ別
22.8.3.最終用途別
22.8.4.形態別
22.9.フランス海洋成分市場の分析
22.9.1.成分別
22.9.2.製品タイプ別
22.9.3.最終用途別
22.9.4.形態別
22.10.イギリスの海洋成分市場分析
22.10.1.成分別
22.10.2.製品タイプ別
22.10.3.最終用途別
22.10.4.形態別
22.11.スペインの海洋成分市場分析
22.11.1.成分別
22.11.2.製品タイプ別
22.11.3.最終用途別
22.11.4.形態別
22.12.ロシア海洋成分市場の分析
22.12.1.成分別
22.12.2.製品タイプ別
22.12.3.最終用途別
22.12.4.形態別
22.13.ポーランドの海洋成分市場分析
22.13.1.成分別
22.13.2.製品タイプ別
22.13.3.最終用途別
22.13.4.形態別
22.14.ハンガリー海洋成分市場の分析
22.14.1.成分別
22.14.2.製品タイプ別
22.14.3.最終用途別
22.14.4.形態別
22.15.バルカン・バルト海の海洋成分市場分析
22.15.1.成分別
22.15.2.製品タイプ別
22.15.3.最終用途別
22.15.4.形態別
22.16.中国海洋成分の市場分析
22.16.1.成分別
22.16.2.製品タイプ別
22.16.3.最終用途別
22.16.4.形態別
22.17.日本の海洋成分市場分析
22.17.1.成分別
22.17.2.製品タイプ別
22.17.3.最終用途別
22.17.4.形態別
22.18.韓国の海洋成分市場分析
22.18.1.成分別
22.18.2.製品タイプ別
22.18.3.最終用途別
22.18.4.形態別
22.19.インドの海洋成分市場の分析
22.19.1.成分別
22.19.2.製品タイプ別
22.19.3.最終用途別
22.19.4.形態別
22.20.タイの海洋成分市場の分析
22.20.1.成分別
22.20.2.製品タイプ別
22.20.3.最終用途別
22.20.4.形態別
22.21.インドネシアの水産原料市場の分析
22.21.1.成分別
22.21.2.製品タイプ別
22.21.3.最終用途別
22.21.4.形態別
22.22.マレーシアの海洋成分市場分析
22.22.1.成分別
22.22.2.製品タイプ別
22.22.3.最終用途別
22.22.4.形態別
22.23.オーストラリア海洋成分市場の分析
22.23.1.成分別
22.23.2.製品タイプ別
22.23.3.最終用途別
22.23.4.形態別
22.24.ニュージーランドの海洋成分市場分析
22.24.1.成分別
22.24.2.製品タイプ別
22.24.3.最終用途別
22.24.4.形態別
22.25.トルコ海洋成分市場分析
22.25.1.成分別
22.25.2.製品タイプ別
22.25.3.最終用途別
22.25.4.形態別
22.26.南アフリカの海洋成分市場分析
22.26.1.成分別
22.26.2.製品タイプ別
22.26.3.最終用途別
22.26.4.形態別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.市場集中度
23.3.市場プレゼンス分析
24.競合分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.競合ディープダイブ
25.競合分析
25.1.競合ダッシュボード
25.2.競合ディープダイブ
25.2.1.カーギル社
25.2.1.1.概要
25.2.1.2.製品ポートフォリオ
25.2.1.3.販売拠点
25.2.1.4.主な展開
25.2.1.5.戦略の概要
25.2.2.アイルランド産バイオマリン原料
25.2.2.1.概要
25.2.2.2.製品ポートフォリオ
25.2.2.3.販売拠点
25.2.2.4.主な展開
25.2.2.5.戦略の概要
25.2.3.ソプロペシュ
25.2.3.1.概要
25.2.3.2.製品ポートフォリオ
25.2.3.3.販売拠点
25.2.3.4.主な展開
25.2.3.5.戦略の概要
25.2.4.ホフセス
25.2.4.1.概要
25.2.4.2.製品ポートフォリオ
25.2.4.3.販売拠点
25.2.4.4.主な展開
25.2.4.5.戦略の概要
25.2.5.トリプルナイングループA/S
25.2.5.1.概要
25.2.5.2.製品ポートフォリオ
25.2.5.3.販売拠点
25.2.5.4.主な展開
25.2.5.5.戦略の概要
25.2.6.コパリス
25.2.6.1.概要
25.2.6.2.製品ポートフォリオ
25.2.6.3.販売拠点
25.2.6.4.主な展開
25.2.6.5.戦略概要
25.2.7.シンライズ
25.2.7.1.概要
25.2.7.2.製品ポートフォリオ
25.2.7.3.販売拠点
25.2.7.4.主な展開
25.2.7.5.戦略概要
25.2.8.スキャンビオ・マリーン・グループAS
25.2.8.1.概要
25.2.8.2.製品ポートフォリオ
25.2.8.3.販売拠点
25.2.8.4.主な展開
25.2.8.5.戦略概要
25.2.9.バイオオレゴン
25.2.9.1.概要
25.2.9.2.製品ポートフォリオ
25.2.9.3.販売拠点
25.2.9.4.主な展開
25.2.9.5.戦略の概要
25.2.10.A.コスタンティーノ&C.スパ
25.2.10.1.概要
25.2.10.2.製品ポートフォリオ
25.2.10.3.販売拠点
25.2.10.4.主な展開
25.2.10.5.戦略の概要
25.2.11.アラスカ・プロテイン・リカバリーLLC
25.2.11.1.概要
25.2.11.2.製品ポートフォリオ
25.2.11.3.販売拠点
25.2.11.4.主な展開
25.2.11.5.戦略の概要
25.2.12.ゲリータAG
25.2.12.1.概要
25.2.12.2.製品ポートフォリオ
25.2.12.3.販売拠点
25.2.12.4.主な展開
25.2.12.5.戦略の概要
25.2.13.タイタンバイオテック
25.2.13.1.概要
25.2.13.2.製品ポートフォリオ
25.2.13.3.販売拠点
25.2.13.4.主な展開
25.2.13.5.戦略の概要
25.2.14.その他
25.2.14.1.概要
25.2.14.2.製品ポートフォリオ
25.2.14.3.販売拠点
25.2.14.4.主な展開
25.2.14.5.戦略の概要
26.調査方法
27.前提条件と略語
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Summary Marine Ingredients Market – Scope of Report TMR’s report on the global marine ingredients market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global marine ingredients market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global marine ingredients market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the marine ingredients market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global marine ingredients market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global marine ingredients market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global marine ingredients market.
The report delves into the competitive landscape of the global marine ingredients market. Key players operating in the global marine ingredients market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global marine ingredients market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global marine ingredients Market Report • What is the sales/revenue generated by marine ingredients across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global marine ingredients market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Marine Ingredients Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global marine ingredients market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global marine ingredients market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global marine ingredients market.
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Growing Demand for High Quality and Healthy Pet Food 3.2. Product Innovations and Research & Development in the Fishmeal Market 4. Key Success Factors 4.1. Product Adoption / Usage Analysis 4.2. Product USPs / Features 5. Global Marine Ingredients Market Demand Volume (Million Tons) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031 5.1. Historical Market (Million Tons) Analysis, 2018–2022 5.2. Current and Future Market (Million Tons) Projections, 2023–2031 6. Global Marine Ingredients Market - Pricing Analysis 6.1. Regional Pricing Analysis 6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark 7. Global Marine Ingredients Market Demand Value (US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Market Background 8.1. Macro-Economic Factors 8.2. Global Animal Feed Industry Outlook 8.3. Global Food & Beverage Industry Outlook 8.4. Global Cosmetics & Personal Care Outlook 8.5. Industry Value and Supply Chain Analysis 8.5.1. Profit Margin Analysis at each point of sales 8.5.1.1. Marine Ingredients Processors 8.5.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers 8.5.1.3. Traders/Retailers 8.5.1.4. End-Users 8.6. Market Dynamics 8.6.1. Drivers 8.6.2. Restraints 8.6.3. Opportunity Analysis 8.7. Forecast Factors - Relevance & Impact 9. Global Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Form 9.1. Introduction 9.2. Historical Marine Ingredients Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2018–2022 9.3. Current Marine Ingredients Market (US$ Mn) Analysis and Volume Forecast By Form, 2023–2031 9.3.1. Powder 9.3.2. Liquid 9.4. Market Attractiveness Analysis By Form 10. Global Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Product Type 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Marine Ingredients Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2018–2022 10.3. Current and Future Marine Ingredients Market (US$ Mn) and Volume Forecast By Product Type, 2023–2031 10.3.1. Fish Meal 10.3.2. Fish Oil 10.3.3. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type 11. Global Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Ingredient 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Ingredient, 2018–2022 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Ingredient, 2023–2031 11.3.1. Protein 11.3.2. Ash 11.3.3. Fatty Acids 11.4. Market Attractiveness Analysis By Ingredient 12. Global Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By End-use 12.1. Introduction / Key Findings 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End-use, 2018–2022 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By End-use, 2023–2031 12.3.1. Food & Beverage 12.3.2. Sports Nutrition & Dietary Supplement 12.3.3. Aquaculture Feed 12.3.4. Poultry Feed 12.3.5. Animal Feed 12.3.6. Infant Formula 12.3.7. Pharmaceuticals 12.3.8. Cosmetics & Personal Care 12.3.9. Others 12.4. Market Attractiveness Analysis By End-use 13. Global Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, by Region 13.1. Introduction 13.2. Historical Marine Ingredients Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2018–2022 13.3. Current Marine Ingredients Market (US$ Mn) and Volume Forecast By Region, 2023–2031 13.3.1. North America 13.3.2. Latin America 13.3.3. Western Europe 13.3.4. Eastern Europe 13.3.5. South Asia 13.3.6. East Asia 13.3.7. Oceania 13.3.8. Middle East and Africa (MEA) 13.4. Market Attractiveness Analysis By Region 14. North America Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031 14.3.1. By Country 14.3.1.1. U.S. 14.3.1.2. Canada 14.3.1.3. Mexico 14.3.2. By Ingredient 14.3.3. By Product Type 14.3.4. By End-use 14.3.5. By Form 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Ingredient 14.4.2. By Product Type 14.4.3. By End-use 14.4.4. By Form 14.5. Key Market Trends 14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15. Latin America Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 15.1. Introduction 15.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031 15.3.1. By Country 15.3.1.1. Brazil 15.3.1.2. Argentina 15.3.1.3. Rest of Latin America 15.3.2. By Ingredient 15.3.3. By Product Type 15.3.4. By End-use 15.3.5. By Form 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Ingredient 15.4.2. By Product Type 15.4.3. By End-use 15.4.4. By Form 15.5. Key Market Trends 15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16. Western Europe Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 16.1. Introduction 16.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy2023–2031 16.3.1. By Country 16.3.1.1. Germany 16.3.1.2. Italy 16.3.1.3. France 16.3.1.4. U.K. 16.3.1.5. Spain 16.3.1.6. BENELUX 16.3.1.7. Nordic 16.3.1.8. Rest of Western Europe 16.3.2. By Ingredient 16.3.3. By Product Type 16.3.4. By End-use 16.3.5. By Form 16.4. Market Attractiveness Analysis 16.4.1. By Ingredient 16.4.2. By Product Type 16.4.3. By End-use 16.4.4. By Form 16.5. Key Market Trends 16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17. Eastern Europe Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 17.1. Introduction 17.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy2023–2031 17.3.1. By Country 17.3.1.1. Russia 17.3.1.2. Hungary 17.3.1.3. Poland 17.3.1.4. Balkan & Baltics 17.3.1.5. Rest of Eastern Europe 17.3.2. By Ingredient 17.3.3. By Product Type 17.3.4. By End-use 17.3.5. By Form 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Ingredient 17.4.2. By Product Type 17.4.3. By End-use 17.4.4. By Form 17.5. Key Market Trends 17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18. South Asia Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 18.1. Introduction 18.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031 18.3.1. By Country 18.3.1.1. India 18.3.1.2. Thailand 18.3.1.3. Indonesia 18.3.1.4. Malaysia 18.3.1.5. Rest of South Asia 18.3.2. By Ingredient 18.3.3. By Product Type 18.3.4. By End-use 18.3.5. By Form 18.4. Market Attractiveness Analysis 18.4.1. By Ingredient 18.4.2. By Product Type 18.4.3. By End-use 18.4.4. By Form 18.5. Key Market Trends 18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 19. East Asia Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 19.1. Introduction 19.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031 19.3.1. By Country 19.3.1.1. China 19.3.1.2. Japan 19.3.1.3. South Korea 19.3.2. By Ingredient 19.3.3. By Product Type 19.3.4. By End-use 19.3.5. By Form 19.4. Market Attractiveness Analysis 19.4.1. By Ingredient 19.4.2. By Product Type 19.4.3. By End-use 19.4.4. By Form 19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis 20. Oceania Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 20.1. Introduction 20.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022 20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031 20.3.1. By Country 20.3.1.1. Australia 20.3.1.2. New Zealand 20.3.2. By Ingredient 20.3.3. By Product Type 20.3.4. By End-use 20.3.5. By Form 20.4. Market Attractiveness Analysis 20.4.1. By Ingredient 20.4.2. By Product Type 20.4.3. By End-use 20.4.4. By Form 20.5. Key Market Trends 20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 21. Middle East and Africa Marine Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031 21.1. Introduction 21.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Value Taxonomy, 2018–2022 21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031 21.3.1. By Country 21.3.1.1. KSA 21.3.1.2. Other GCC Countries 21.3.1.3. South Africa 21.3.1.4. Other Africa Union 21.3.1.5. Rest of Middle East and Africa 21.3.2. By Ingredient 21.3.3. By Product Type 21.3.4. By End-use 21.3.5. By Form 21.4. Market Attractiveness Analysis 21.4.1. By Ingredient 21.4.2. By Product Type 21.4.3. By End-use 21.4.4. By Form 21.5. Key Market Trends 21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis 22. Country Wise Marine Ingredients Market Analysis 2021 22.1. Introduction 22.2. U.S. Marine Ingredients Market Analysis 22.2.1. By Ingredient 22.2.2. By Product Type 22.2.3. By End-use 22.2.4. By Form 22.3. Canada Marine Ingredients Market Analysis 22.3.1. By Ingredient 22.3.2. By Product Type 22.3.3. By End-use 22.3.4. By Form 22.4. Mexico Marine Ingredients Market Analysis 22.4.1. By Ingredient 22.4.2. By Product Type 22.4.3. By End-use 22.4.4. By Form 22.5. Brazil Marine Ingredients Market Analysis 22.5.1. By Ingredient 22.5.2. By Product Type 22.5.3. By End-use 22.5.4. By Form 22.6. Argentina Marine Ingredients Market Analysis 22.6.1. By Ingredient 22.6.2. By Product Type 22.6.3. By End-use 22.6.4. By Form 22.7. Germany Marine Ingredients Market Analysis 22.7.1. By Ingredient 22.7.2. By Product Type 22.7.3. By End-use 22.7.4. By Form 22.8. Italy Marine Ingredients Market Analysis 22.8.1. By Ingredient 22.8.2. By Product Type 22.8.3. By End-use 22.8.4. By Form 22.9. France Marine Ingredients Market Analysis 22.9.1. By Ingredient 22.9.2. By Product Type 22.9.3. By End-use 22.9.4. By Form 22.10. U.K. Marine Ingredients Market Analysis 22.10.1. By Ingredient 22.10.2. By Product Type 22.10.3. By End-use 22.10.4. By Form 22.11. Spain Marine Ingredients Market Analysis 22.11.1. By Ingredient 22.11.2. By Product Type 22.11.3. By End-use 22.11.4. By Form 22.12. Russia Marine Ingredients Market Analysis 22.12.1. By Ingredient 22.12.2. By Product Type 22.12.3. By End-use 22.12.4. By Form 22.13. Poland Marine Ingredients Market Analysis 22.13.1. By Ingredient 22.13.2. By Product Type 22.13.3. By End-use 22.13.4. By Form 22.14. Hungary Marine Ingredients Market Analysis 22.14.1. By Ingredient 22.14.2. By Product Type 22.14.3. By End-use 22.14.4. By Form 22.15. Balkan & Baltics Marine Ingredients Market Analysis 22.15.1. By Ingredient 22.15.2. By Product Type 22.15.3. By End-use 22.15.4. By Form 22.16. China Marine Ingredients Market Analysis 22.16.1. By Ingredient 22.16.2. By Product Type 22.16.3. By End-use 22.16.4. By Form 22.17. Japan Marine Ingredients Market Analysis 22.17.1. By Ingredient 22.17.2. By Product Type 22.17.3. By End-use 22.17.4. By Form 22.18. South Korea Marine Ingredients Market Analysis 22.18.1. By Ingredient 22.18.2. By Product Type 22.18.3. By End-use 22.18.4. By Form 22.19. India Marine Ingredients Market Analysis 22.19.1. By Ingredient 22.19.2. By Product Type 22.19.3. By End-use 22.19.4. By Form 22.20. Thailand Marine Ingredients Market Analysis 22.20.1. By Ingredient 22.20.2. By Product Type 22.20.3. By End-use 22.20.4. By Form 22.21. Indonesia Marine Ingredients Market Analysis 22.21.1. By Ingredient 22.21.2. By Product Type 22.21.3. By End-use 22.21.4. By Form 22.22. Malaysia Marine Ingredients Market Analysis 22.22.1. By Ingredient 22.22.2. By Product Type 22.22.3. By End-use 22.22.4. By Form 22.23. Australia Marine Ingredients Market Analysis 22.23.1. By Ingredient 22.23.2. By Product Type 22.23.3. By End-use 22.23.4. By Form 22.24. New Zealand Marine Ingredients Market Analysis 22.24.1. By Ingredient 22.24.2. By Product Type 22.24.3. By End-use 22.24.4. By Form 22.25. Turkiye Marine Ingredients Market Analysis 22.25.1. By Ingredient 22.25.2. By Product Type 22.25.3. By End-use 22.25.4. By Form 22.26. South Africa Marine Ingredients Market Analysis 22.26.1. By Ingredient 22.26.2. By Product Type 22.26.3. By End-use 22.26.4. By Form 23. Market Structure Analysis 23.1. Market Analysis by Tier of Companies 23.2. Market Concentration 23.3. Market Presence Analysis 24. Competition Analysis 24.1. Competition Dashboard 24.2. Competition Deep Dive 25. Competition Analysis 25.1. Competition Dashboard 25.2. Competition Deep Dive 25.2.1. Cargill, Incorporated. 25.2.1.1. Overview 25.2.1.2. Product Portfolio 25.2.1.3. Sales Footprint 25.2.1.4. Key Developments 25.2.1.5. Strategy Overview 25.2.2. Bio-marine Ingredients Ireland 25.2.2.1. Overview 25.2.2.2. Product Portfolio 25.2.2.3. Sales Footprint 25.2.2.4. Key Developments 25.2.2.5. Strategy Overview 25.2.3. Sopropeche 25.2.3.1. Overview 25.2.3.2. Product Portfolio 25.2.3.3. Sales Footprint 25.2.3.4. Key Developments 25.2.3.5. Strategy Overview 25.2.4. Hofseth 25.2.4.1. Overview 25.2.4.2. Product Portfolio 25.2.4.3. Sales Footprint 25.2.4.4. Key Developments 25.2.4.5. Strategy Overview 25.2.5. TripleNine Group A/S 25.2.5.1. Overview 25.2.5.2. Product Portfolio 25.2.5.3. Sales Footprint 25.2.5.4. Key Developments 25.2.5.5. Strategy Overview 25.2.6. Copalis 25.2.6.1. Overview 25.2.6.2. Product Portfolio 25.2.6.3. Sales Footprint 25.2.6.4. Key Developments 25.2.6.5. Strategy Overview 25.2.7. Symrise 25.2.7.1. Overview 25.2.7.2. Product Portfolio 25.2.7.3. Sales Footprint 25.2.7.4. Key Developments 25.2.7.5. Strategy Overview 25.2.8. Scanbio Marine Group AS 25.2.8.1. Overview 25.2.8.2. Product Portfolio 25.2.8.3. Sales Footprint 25.2.8.4. Key Developments 25.2.8.5. Strategy Overview 25.2.9. Bio-Oregon 25.2.9.1. Overview 25.2.9.2. Product Portfolio 25.2.9.3. Sales Footprint 25.2.9.4. Key Developments 25.2.9.5. Strategy Overview 25.2.10. A. Costantino & C. spa. 25.2.10.1. Overview 25.2.10.2. Product Portfolio 25.2.10.3. Sales Footprint 25.2.10.4. Key Developments 25.2.10.5. Strategy Overview 25.2.11. Alaska Protein Recovery LLC 25.2.11.1. Overview 25.2.11.2. Product Portfolio 25.2.11.3. Sales Footprint 25.2.11.4. Key Developments 25.2.11.5. Strategy Overview 25.2.12. Gelita AG 25.2.12.1. Overview 25.2.12.2. Product Portfolio 25.2.12.3. Sales Footprint 25.2.12.4. Key Developments 25.2.12.5. Strategy Overview 25.2.13. Titan Biotech 25.2.13.1. Overview 25.2.13.2. Product Portfolio 25.2.13.3. Sales Footprint 25.2.13.4. Key Developments 25.2.13.5. Strategy Overview 25.2.14. Others 25.2.14.1. Overview 25.2.14.2. Product Portfolio 25.2.14.3. Sales Footprint 25.2.14.4. Key Developments 25.2.14.5. Strategy Overview 26. Research Methodology 27. Assumptions and Acronyms Used
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よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
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