北米の粉末香料市場の2030年までの予測 タイプ別(甘味、香味、その他)、カテゴリー別(天然[有機および従来]、合成)、用途別(ベーカリー・菓子、乳製品・冷凍デザート、スープ・ソース・ドレッシング、肉・肉代替製品、スナック・RTEミール、栄養補助食品、その他)の地域別分析North America Powdered Flavors Market Forecast to 2030 Regional Analysis by Type (Sweet, Savory, and Others), Category (Natural [Organic and Conventional] and Synthetic), and Application (Bakery and Confectionery; Dairy and Frozen Desserts; Soups, Sauces, and Dressings; Meat and Meat Substitute Products; Snacks and RTE Meals; Nutritional Supplements; and Others) 北米の粉末香料市場は、2022年に27億7,071万米ドルと評価され、2030年には37億2,526万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は3.8%と推定される。 粉末香料の利点が北米粉末香料市場... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー北米の粉末香料市場は、2022年に27億7,071万米ドルと評価され、2030年には37億2,526万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は3.8%と推定される。粉末香料の利点が北米粉末香料市場を後押し 粉末フレーバーは、液体、顆粒、ペーストなど他の形態と比較していくつかの利点がある。粉末フレーバーは優れた風味増強剤である。液体やペースト状のフレーバーよりも保存性が高い。粉末フレーバーは、ドライであれ液体であれ、さまざまな配合に容易に溶け込み、ブレンドできる。輸送や保管が容易で、倉庫保管や輸送コストを削減できる。液体やペースト状のフレーバーとは異なり、粉末フレーバーは酸化や微生物による腐敗、温度変化などの影響を受けにくいため、食品メーカーの間で人気が高まっています。 粉末フレーバーは高濃度であるため、少量で望ましい結果を得ることができる。そのため、食品・飲料メーカーは全体的な製造コストを削減することができる。また、粉末フレーバーは食感や口当たりが安定しているため、風味スナック、スープ、ソース、乳製品、アイスクリーム、焼き菓子などの製品に魅力的な原料として使用される。さらに、粉末フレーバーは通常、保存料やその他の合成成分を含まないため、クリーンラベルの食品や飲料に適している。液体やペースト状のフレーバーは、粉末フレーバーに比べて保存期間が短い。保存性を高めるために保存料が添加されるため、ドライ製品の配合には適していない。 粉末フレーバーは顆粒フレーバーよりも強い強度を持つ。顆粒ニンニクは微粉ニンニクよりも粒子が大きいため、風味の強さは粉末ニンニクよりも弱い。さらに、顆粒フレーバーとは異なり、ファインフレーバーパウダーは均質な混合物を生成する。このように、液体やペースト状よりも粉末フレーバーの方が優れていることが、粉末フレーバー市場の成長を後押ししている。 北米粉末フレーバー市場概要 北米の粉末香料市場は、米国、カナダ、メキシコに区分される。北米は粉末香料の重要な市場の1つである。その理由は、食品・飲料産業が確立していること、簡便食品の需要が高まっていること、ベーカリー・菓子、風味スナック、肉・肉代替品、スープ、ソース、調理済み食品、乳製品・冷凍デザートなど様々な製品で粉末香料の需要が高まっていることである。北米の食品・飲料産業は、人口の増加と多忙なライフスタイルにより急速に成長しており、パッケージ食品・飲料の消費拡大に繋がっている。さらに、同地域で働く女性人口が増加し、共働き世帯が増加していることが、コンビニエンス・フードの需要を牽引している。米国農務省経済調査局(USDA ERS)によると、小売店での食品・飲料および家庭外での食事やスナックへの支出は、2021年に2兆1,200億米ドルを占めた。食品と飲料の小売販売の伸びは、粉末香料市場を含む食品添加物市場に大きな成長の可能性をもたらしている。粉末フレーバーは濃縮され、流動性があり、液体であれ乾燥物であれ、さまざまな製品の配合に組み込みやすいため、焼き菓子、菓子、乳製品、アイスクリーム、スープ、スプレッド、ソース、肉スナック、風味スナック、押し出しスナック、RTEミールなど、さまざまな食品・飲料メーカーの間で人気が高まっている。 北米の粉末香料市場の売上高と2030年までの予測(US$ Mn) 北米の粉末香料市場のセグメンテーション 北米の粉末香料市場は、タイプ、カテゴリー、用途、国に区分される。 タイプ別では、北米の粉末香料市場はスイート、セイボリー、その他に区分される。セイボリーセグメントは2022年に最大の市場シェアを占めた。 カテゴリー別では、北米の粉末香料市場は天然と合成に分けられる。2022年の市場シェアは合成セグメントが大きい。天然セグメントはオーガニックと従来型に二分される。 用途別では、北米の粉末香料市場はベーカリー・菓子、乳製品・冷菓、スープ・ソース・ドレッシング、食肉・食肉代替品、スナック・RTEミール、栄養補助食品、その他に区分される。2022年にはスナックとRTEミール部門が最大の市場シェアを占めた。 国別に見ると、北米の粉末香料市場は米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米粉末香料市場シェアは米国が独占した。 Bell Flavors & Fragrances Inc、Blue Pacific Flavors Inc、Custom Flavors、Flavorcan International Inc、Flavorchem Corp、Fona International Inc、Gold Coast Ingredients Inc、Renaissance Flavors Inc、Robertet SA、Symrise AG、Synergy Flavours Ltdは、北米粉末香料市場で事業を展開する大手企業の一部である。 目次TABLE OF CONTENTS1. Introduction 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance 1.2 Market Segmentation 2. Executive Summary 2.1 Key Insights 2.2 Market Attractiveness 3. Research Methodology 3.1 Coverage 3.2 Secondary Research 3.3 Primary Research 4. North America Powdered Flavors Market Landscape 4.1 Overview 4.2 Porter’s Five Forces Analysis 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers 4.2.2 Bargaining Power of Buyers 4.2.3 Threat of New Entrants 4.2.4 Competitive Rivalry 4.2.5 Threat of Substitutes 4.3 Ecosystem Analysis 4.3.1 Raw Material Suppliers 4.3.2 Manufacturers 4.3.3 End Users 4.4 List of Vendors 5. North America Powdered Flavors Market - Key Industry Dynamics 5.1 Market Drivers 5.1.1 Advantages of Powder Flavors 5.1.2 Wide Application of Powdered Flavors 5.2 Market Restraints 5.2.1 Increasing Concerns Related to Synthetic Food Flavorings 5.3 Market Opportunities 5.3.1 Surging Demand for Innovative Powdered Flavors in Sports Nutrition Products 5.3.2 Adoption of Microencapsulation Technique 5.4 Future Trends 5.4.1 Increasing Demand for Clean-Label, Organic, and Plant-Based Ingredients 5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints 6. Powdered Flavors Market - North America Market Analysis 6.1 North America Powdered Flavors Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030 6.2 North America Powdered Flavors Market Forecast and Analysis 7. North America Powdered Flavors Market Analysis - Type 7.1 Sweet 7.1.1 Overview 7.1.2 Sweet Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 7.2 Savory 7.2.1 Overview 7.2.2 Savory Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 7.3 Others 7.3.1 Overview 7.3.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8. North America Powdered Flavors Market Analysis - Category 8.1 Natural 8.1.1 Overview 8.1.2 Natural Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.1.3 Organic 8.1.3.1 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.1.4 Conventional 8.1.4.1 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.2 Synthetic 8.2.1 Overview 8.2.2 Synthetic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9. North America Powdered Flavors Market Analysis - Application 9.1 Bakery and Confectionery 9.1.1 Overview 9.1.2 Bakery and Confectionery Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.2 Dairy and Frozen Desserts 9.2.1 Overview 9.2.2 Dairy and Frozen Desserts Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3 Soups, Sauces, and Dressings 9.3.1 Overview 9.3.2 Soups, Sauces, and Dressings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.4 Meat and Meat Substitute Products 9.4.1 Overview 9.4.2 Meat and Meat Substitute Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.5 Snacks and RTE Meals 9.5.1 Overview 9.5.2 Snacks and RTE Meals Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.6 Nutritional Supplements 9.6.1 Overview 9.6.2 Nutritional Supplements Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.7 Others 9.7.1 Overview 9.7.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 10. North America Powdered Flavors Market - Country Analysis 10.1 North America 10.1.1 Overview 10.1.2 North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries 10.1.2.1 North America Powdered Flavors Market Breakdown by Country 10.1.2.2 US: North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn) 10.1.2.2.1 US: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Type 10.1.2.2.2 US: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Category 10.1.2.2.3 US: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Application 10.1.2.3 Canada: North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn) 10.1.2.3.1 Canada: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Type 10.1.2.3.2 Canada: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Category 10.1.2.3.3 Canada: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Application 10.1.2.4 Mexico: North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn) 10.1.2.4.1 Mexico: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Type 10.1.2.4.2 Mexico: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Category 10.1.2.4.3 Mexico: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Application 11. Industry Landscape 11.1 Overview 11.2 Market Initiative 11.3 Product Launch 12. Competitive Landscape 12.1 Heat Map Analysis By Key Players 12.2 Company Positioning & Concentration 13. Company Profiles 13.1 Bell Flavors & Fragrances Inc 13.1.1 Key Facts 13.1.2 Business Description 13.1.3 Products and Services 13.1.4 Financial Overview 13.1.5 SWOT Analysis 13.1.6 Key Developments 13.2 Gold Coast Ingredients Inc 13.2.1 Key Facts 13.2.2 Business Description 13.2.3 Products and Services 13.2.4 Financial Overview 13.2.5 SWOT Analysis 13.2.6 Key Developments 13.3 Renaissance Flavors Inc 13.3.1 Key Facts 13.3.2 Business Description 13.3.3 Products and Services 13.3.4 Financial Overview 13.3.5 SWOT Analysis 13.3.6 Key Developments 13.4 Flavorcan International Inc 13.4.1 Key Facts 13.4.2 Business Description 13.4.3 Products and Services 13.4.4 Financial Overview 13.4.5 SWOT Analysis 13.4.6 Key Developments 13.5 Blue Pacific Flavors Inc 13.5.1 Key Facts 13.5.2 Business Description 13.5.3 Products and Services 13.5.4 Financial Overview 13.5.5 SWOT Analysis 13.5.6 Key Developments 13.6 Custom Flavors 13.6.1 Key Facts 13.6.2 Business Description 13.6.3 Products and Services 13.6.4 Financial Overview 13.6.5 SWOT Analysis 13.6.6 Key Developments 13.7 Flavorchem Corp 13.7.1 Key Facts 13.7.2 Business Description 13.7.3 Products and Services 13.7.4 Financial Overview 13.7.5 SWOT Analysis 13.7.6 Key Developments 13.8 Symrise AG 13.8.1 Key Facts 13.8.2 Business Description 13.8.3 Products and Services 13.8.4 Financial Overview 13.8.5 SWOT Analysis 13.8.6 Key Developments 13.9 Synergy Flavours Ltd 13.9.1 Key Facts 13.9.2 Business Description 13.9.3 Products and Services 13.9.4 Financial Overview 13.9.5 SWOT Analysis 13.9.6 Key Developments 13.10 Robertet SA 13.10.1 Key Facts 13.10.2 Business Description 13.10.3 Products and Services 13.10.4 Financial Overview 13.10.5 SWOT Analysis 13.10.6 Key Developments 13.11 Fona International Inc 13.11.1 Key Facts 13.11.2 Business Description 13.11.3 Products and Services 13.11.4 Financial Overview 13.11.5 SWOT Analysis 13.11.6 Key Developments 14. Appendix
SummaryThe North America powdered flavors market was valued at US$ 2,770.71 million in 2022 and is expected to reach US$ 3,725.26 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 3.8% from 2022 to 2030. Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. Introduction 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance 1.2 Market Segmentation 2. Executive Summary 2.1 Key Insights 2.2 Market Attractiveness 3. Research Methodology 3.1 Coverage 3.2 Secondary Research 3.3 Primary Research 4. North America Powdered Flavors Market Landscape 4.1 Overview 4.2 Porter’s Five Forces Analysis 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers 4.2.2 Bargaining Power of Buyers 4.2.3 Threat of New Entrants 4.2.4 Competitive Rivalry 4.2.5 Threat of Substitutes 4.3 Ecosystem Analysis 4.3.1 Raw Material Suppliers 4.3.2 Manufacturers 4.3.3 End Users 4.4 List of Vendors 5. North America Powdered Flavors Market - Key Industry Dynamics 5.1 Market Drivers 5.1.1 Advantages of Powder Flavors 5.1.2 Wide Application of Powdered Flavors 5.2 Market Restraints 5.2.1 Increasing Concerns Related to Synthetic Food Flavorings 5.3 Market Opportunities 5.3.1 Surging Demand for Innovative Powdered Flavors in Sports Nutrition Products 5.3.2 Adoption of Microencapsulation Technique 5.4 Future Trends 5.4.1 Increasing Demand for Clean-Label, Organic, and Plant-Based Ingredients 5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints 6. Powdered Flavors Market - North America Market Analysis 6.1 North America Powdered Flavors Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030 6.2 North America Powdered Flavors Market Forecast and Analysis 7. North America Powdered Flavors Market Analysis - Type 7.1 Sweet 7.1.1 Overview 7.1.2 Sweet Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 7.2 Savory 7.2.1 Overview 7.2.2 Savory Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 7.3 Others 7.3.1 Overview 7.3.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8. North America Powdered Flavors Market Analysis - Category 8.1 Natural 8.1.1 Overview 8.1.2 Natural Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.1.3 Organic 8.1.3.1 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.1.4 Conventional 8.1.4.1 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.2 Synthetic 8.2.1 Overview 8.2.2 Synthetic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9. North America Powdered Flavors Market Analysis - Application 9.1 Bakery and Confectionery 9.1.1 Overview 9.1.2 Bakery and Confectionery Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.2 Dairy and Frozen Desserts 9.2.1 Overview 9.2.2 Dairy and Frozen Desserts Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3 Soups, Sauces, and Dressings 9.3.1 Overview 9.3.2 Soups, Sauces, and Dressings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.4 Meat and Meat Substitute Products 9.4.1 Overview 9.4.2 Meat and Meat Substitute Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.5 Snacks and RTE Meals 9.5.1 Overview 9.5.2 Snacks and RTE Meals Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.6 Nutritional Supplements 9.6.1 Overview 9.6.2 Nutritional Supplements Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.7 Others 9.7.1 Overview 9.7.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 10. North America Powdered Flavors Market - Country Analysis 10.1 North America 10.1.1 Overview 10.1.2 North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries 10.1.2.1 North America Powdered Flavors Market Breakdown by Country 10.1.2.2 US: North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn) 10.1.2.2.1 US: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Type 10.1.2.2.2 US: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Category 10.1.2.2.3 US: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Application 10.1.2.3 Canada: North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn) 10.1.2.3.1 Canada: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Type 10.1.2.3.2 Canada: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Category 10.1.2.3.3 Canada: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Application 10.1.2.4 Mexico: North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn) 10.1.2.4.1 Mexico: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Type 10.1.2.4.2 Mexico: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Category 10.1.2.4.3 Mexico: North America Powdered Flavors Market Breakdown by Application 11. Industry Landscape 11.1 Overview 11.2 Market Initiative 11.3 Product Launch 12. Competitive Landscape 12.1 Heat Map Analysis By Key Players 12.2 Company Positioning & Concentration 13. Company Profiles 13.1 Bell Flavors & Fragrances Inc 13.1.1 Key Facts 13.1.2 Business Description 13.1.3 Products and Services 13.1.4 Financial Overview 13.1.5 SWOT Analysis 13.1.6 Key Developments 13.2 Gold Coast Ingredients Inc 13.2.1 Key Facts 13.2.2 Business Description 13.2.3 Products and Services 13.2.4 Financial Overview 13.2.5 SWOT Analysis 13.2.6 Key Developments 13.3 Renaissance Flavors Inc 13.3.1 Key Facts 13.3.2 Business Description 13.3.3 Products and Services 13.3.4 Financial Overview 13.3.5 SWOT Analysis 13.3.6 Key Developments 13.4 Flavorcan International Inc 13.4.1 Key Facts 13.4.2 Business Description 13.4.3 Products and Services 13.4.4 Financial Overview 13.4.5 SWOT Analysis 13.4.6 Key Developments 13.5 Blue Pacific Flavors Inc 13.5.1 Key Facts 13.5.2 Business Description 13.5.3 Products and Services 13.5.4 Financial Overview 13.5.5 SWOT Analysis 13.5.6 Key Developments 13.6 Custom Flavors 13.6.1 Key Facts 13.6.2 Business Description 13.6.3 Products and Services 13.6.4 Financial Overview 13.6.5 SWOT Analysis 13.6.6 Key Developments 13.7 Flavorchem Corp 13.7.1 Key Facts 13.7.2 Business Description 13.7.3 Products and Services 13.7.4 Financial Overview 13.7.5 SWOT Analysis 13.7.6 Key Developments 13.8 Symrise AG 13.8.1 Key Facts 13.8.2 Business Description 13.8.3 Products and Services 13.8.4 Financial Overview 13.8.5 SWOT Analysis 13.8.6 Key Developments 13.9 Synergy Flavours Ltd 13.9.1 Key Facts 13.9.2 Business Description 13.9.3 Products and Services 13.9.4 Financial Overview 13.9.5 SWOT Analysis 13.9.6 Key Developments 13.10 Robertet SA 13.10.1 Key Facts 13.10.2 Business Description 13.10.3 Products and Services 13.10.4 Financial Overview 13.10.5 SWOT Analysis 13.10.6 Key Developments 13.11 Fona International Inc 13.11.1 Key Facts 13.11.2 Business Description 13.11.3 Products and Services 13.11.4 Financial Overview 13.11.5 SWOT Analysis 13.11.6 Key Developments 14. Appendix
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
The Insight Partners社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(bakery)の最新刊レポート
よくあるご質問The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|