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アジア太平洋地域の粉末香料の2030年までの市場予測 タイプ別(スイート、セイボリー、その他)、カテゴリー別(天然[有機および従来型]、合成)、用途別(ベーカリーおよび菓子、乳製品および冷凍デザート、スープ、ソース、ドレッシング、肉および肉代替製品、スナックおよびRTEミール、栄養補助食品、その他)の地域別分析


Asia Pacific Powdered Flavors Market Forecast to 2030 Regional Analysis by Type (Sweet, Savory, and Others), Category (Natural [Organic and Conventional] and Synthetic), and Application (Bakery and Confectionery; Dairy and Frozen Desserts; Soups, Sauces, and Dressings; Meat and Meat Substitute Products; Snacks and RTE Meals; Nutritional Supplements; and Others)

アジア太平洋地域の粉末香料市場は、2022年に31億7,893万米ドルと評価され、2030年には41億4,956万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は3.4%と推定される。 マイクロカプセル化技... もっと見る

 

 

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2024年1月19日 US$3,550
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サマリー

アジア太平洋地域の粉末香料市場は、2022年に31億7,893万米ドルと評価され、2030年には41億4,956万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は3.4%と推定される。

マイクロカプセル化技術の採用がアジア太平洋の粉末香料市場を後押し

マイクロカプセル化は、マイクロカプセルとして知られる固体マトリックスにフレーバー素材を封入するもので、加熱したり水にさらすとフレーバーを放出する。マイクロカプセル化には、噴霧乾燥、コアセルベーション、重合など、さまざまな方法が用いられる。マイクロカプセル化プロセスでは、油と水の混合物を壁材の存在下で均質化し、次いで制御された噴霧乾燥を行う。一般的に使用される壁材には、植物性ガム、デンプン、デキストリン、タンパク質、セルロースエステルなどがある。マイクロカプセル化は、風味を適切な場所で、必要な時間に制御された形で放出する。有効成分(フレーバー)を湿気、酸、熱、酸化、成分の相互作用から保護します。乾燥し、流動性があるため、原料の取り扱いが容易で、全体的な輸送および取り扱いコストを削減します。マイクロカプセル化されたフレーバーは保存性が高く、他の形態よりも望ましい。マイクロカプセル化により、包装の手間が省け、より持続可能なプロセスとなる。前述のマイクロカプセル化の利点により、多くの世界的フレーバー企業がこの技術を採用している。例えば、Firmenich SA、Cargill Incorporated、Givaudan、Ingredionなどの企業は、マイクロカプセル化されたフレーバーを提供することで、正確なフレーバーデリバリーを実現し、市場で事業を展開する他の企業に対する競争上の優位性を獲得している。このように、フレーバーのマイクロカプセル化の様々な利点と、市場で事業展開する粉末フレーバーメーカーによるこの技術の採用増加は、今後数年間、粉末フレーバー市場に有益な機会を提供すると予想される。

アジア太平洋地域の粉末香料市場の概要

アジア太平洋地域の粉末香料市場は、中国、インド、日本、韓国、オーストラリアに区分される。アジア太平洋地域の食品・飲料産業の急速な発展が、様々なフレーバーの需要を押し上げている。パウダー・フレーバーは、風味を高めるために食品・飲料製品に広く応用されている。このため、メーカー各社は新しいフレーバー製品を開発し、製品のフレーバーをアップグレードしている。

合成香料は頭痛、吐き気、アレルギー反応、めまいなどの健康被害をもたらすため、この地域では合成香料よりも天然香料の需要が急増している。粉末香料は、味や香りを付加するために食品や飲料に添加される。都市化の進展、消費者の嗜好の変化、多忙なライフスタイルに起因する、すぐに食べられ、持ち運び可能な食品オプションへの需要の高まりが、粉末香料市場の成長を後押ししている。

アジア太平洋地域の粉末香料市場で事業を展開する主要企業は、事業拡大、革新的な新フレーバーの導入、研究開発活動への投資など、戦略的な取り組みを行っている。

アジア太平洋地域の粉末香料市場の売上高と2030年までの予測(US$ Mn)

アジア太平洋地域の粉末香料市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域の粉末香料市場は、タイプ、カテゴリー、用途、国に区分されます。

タイプ別では、アジア太平洋地域の粉末香料市場はスイート、セイボリー、その他に区分される。セイボリーセグメントは2022年に最大の市場シェアを占めた。

カテゴリー別では、アジア太平洋地域の粉末香料市場は天然と合成に分けられる。2022年の市場シェアは合成セグメントが大きい。天然セグメントは有機と従来型に二分される。

用途別では、アジア太平洋地域の粉末香料市場はベーカリー・菓子、乳製品・冷菓、スープ・ソース・ドレッシング、食肉・食肉代替品、スナック・RTEミール、栄養補助食品、その他に区分される。2022年にはスナックとRTEミール部門が最大の市場シェアを占めた。

国別に見ると、アジア太平洋地域の粉末香料市場は、中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。残りのアジア太平洋地域は2022年にアジア太平洋地域の粉末香料市場シェアを独占した。

Bell Flavors & Fragrances Inc、Flavorchem Corp、Gold Coast Ingredients Inc、Robertet SA、Symrise AG、Synergy Flavours Ltdは、アジア太平洋の粉末香料市場で事業展開している大手企業である。

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目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Powdered Flavors Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter’s Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 End Users
5. Asia Pacific Powdered Flavors Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Advantages of Powder Flavors
5.1.2 Wide Application of Powdered Flavors
5.2 Market Restraints
5.2.1 Increasing Concerns Related to Synthetic Food Flavourings
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Surging Demand for Innovative Powdered Flavors in Sports Nutrition Products
5.3.2 Adoption of Microencapsulation Technique
5.4 Future Trends
5.4.1 Increasing Demand for Clean-Label, Organic, and Plant-Based Ingredients
5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints
6. Powdered Flavors Market - Asia Pacific Market Analysis
6.1 Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Asia Pacific Powdered Flavors Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Powdered Flavors Market Analysis - Type
7.1 Sweet
7.1.1 Overview
7.1.2 Sweet Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Savory
7.2.1 Overview
7.2.2 Savory Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Others
7.3.1 Overview
7.3.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Powdered Flavors Market Analysis - Category
8.1 Natural
8.1.1 Overview
8.1.2 Natural Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.1.3 Organic
8.1.3.1 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.1.4 Conventional
8.1.4.1 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Synthetic
8.2.1 Overview
8.2.2 Synthetic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Powdered Flavors Market Analysis - Application
9.1 Bakery and Confectionery
9.1.1 Overview
9.1.2 Bakery and Confectionery Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Dairy and Frozen Desserts
9.2.1 Overview
9.2.2 Dairy and Frozen Desserts Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Soups, Sauces, and Dressings
9.3.1 Overview
9.3.2 Soups, Sauces, and Dressings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Meat and Meat Substitute Products
9.4.1 Overview
9.4.2 Meat and Meat Substitute Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Snacks and RTE Meals
9.5.1 Overview
9.5.2 Snacks and RTE Meals Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Nutritional Supplements
9.6.1 Overview
9.6.2 Nutritional Supplements Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Others
9.7.1 Overview
9.7.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Powdered Flavors Market - Country Analysis
10.1 Asia Pacific
10.1.1 Overview
10.1.2 Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Country
10.1.2.1 Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Country
10.1.2.2 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.2.2 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.2.3 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.3 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.3.2 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.3.3 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.4 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.4.1 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.4.2 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.4.3 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.5 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.5.1 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.5.2 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.5.3 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.6 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.6.1 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.6.2 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.6.3 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.7 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.7.1 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.7.2 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.7.3 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 Product Launch
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
12.2 Company Positioning & Concentration
13. Company Profiles
13.1 Bell Flavors & Fragrances Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Gold Coast Ingredients Inc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Flavorchem Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Symrise AG
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Synergy Flavours Ltd
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Robertet SA
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix

 

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Summary

The Asia Pacific powdered flavors market was valued at US$ 3,178.93 million in 2022 and is expected to reach US$ 4,149.56 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 3.4% from 2022 to 2030.

Adoption of Microencapsulation Technique Fuels the Asia Pacific Powdered Flavors Market

Microencapsulation involves encasing flavor material in a solid matrix known as a microcapsule, which releases the flavor when heated or exposed to water. Various methods are used in microencapsulation, including spray drying, coacervation, and polymerization. In the microencapsulation process, the oil/water mixture is homogenized in the presence of wall material, followed by controlled spray drying. Commonly used wall materials include vegetable gums, starches, dextrin, proteins, and cellulose esters. Microencapsulation provides a controlled release of flavor at the right place and at the desired time. It protects the active ingredients (flavors) from moisture, acid, heat, oxidation, and ingredient interaction. It provides easy handling of ingredients as they are dry and free-flowing, reducing overall transportation and handling costs. Microencapsulated flavors are highly shelf-stable, making them more desirable than other forms. Microencapsulation saves packaging requirements making the process more sustainable. Due to the aforementioned benefits of microencapsulation, many global flavor companies are adopting this technology. For instance, companies such as Firmenich SA, Cargill Incorporated, Givaudan, and Ingredion offer microencapsulated flavors for precise flavor delivery and to achieve a competitive advantage over other players operating in the market. Thus, various benefits of microencapsulation of flavors and increased adoption of the technique by powdered flavor manufacturers operating in the market are expected to offer profitable opportunities to the powdered flavors market in the coming years.

Asia Pacific Powdered Flavors Market Overview

The Asia Pacific powdered flavors market is segmented into China, India, Japan, South Korea, and Australia. The rapid development of the food & beverage industry in Asia Pacific has boosted the demand for various flavors. Powdered flavors are extensively applied in food and beverage products to enhance flavor. This has prompted manufacturers to create new flavored products and upgrade product flavors.

The region has been experiencing a surge in demand for natural flavors over synthetic flavors, as synthetic flavors pose several health hazards, such as headaches, nausea, allergic reactions, and dizziness. Powdered flavors are added to foods and beverages to impart an additional taste or smell. Growing demand for ready-to-eat and on-the-go food options owing to increasing urbanization, shifting consumer preferences, and busy lifestyles are boosting the powdered flavors market growth.

The key players operating in the Asia Pacific powdered flavors market are undertaking strategic initiatives such as business expansion, introducing innovative new flavors, and investing in research and development activities

Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)

Asia Pacific Powdered Flavors Market Segmentation

The Asia Pacific powdered flavors market is segmented into type, category, application, and country.

Based on type, the Asia Pacific powdered flavors market is segmented into sweet, savory, and others. The savory segment held the largest market share in 2022.

Based on category, the Asia Pacific powdered flavors market is divided into natural and synthetic. The synthetic segment held a larger market share in 2022. Natural segment is bifurcated into organic and conventional.

Based on application, the Asia Pacific powdered flavors market is segmented into bakery and confectionery; dairy and frozen desserts; soups, sauces, and dressings; meat and meat substitute products; snacks and RTE meals; nutritional supplements; and others. The snacks and RTE Meals segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the Asia Pacific powdered flavors market is segmented to China, Japan, India, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific dominated the Asia Pacific powdered flavors market share in 2022.

Bell Flavors & Fragrances Inc, Flavorchem Corp, Gold Coast Ingredients Inc, Robertet SA, Symrise AG, and Synergy Flavours Ltd are some of the leading companies operating in the Asia Pacific powdered flavors market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Powdered Flavors Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter’s Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 End Users
5. Asia Pacific Powdered Flavors Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Advantages of Powder Flavors
5.1.2 Wide Application of Powdered Flavors
5.2 Market Restraints
5.2.1 Increasing Concerns Related to Synthetic Food Flavourings
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Surging Demand for Innovative Powdered Flavors in Sports Nutrition Products
5.3.2 Adoption of Microencapsulation Technique
5.4 Future Trends
5.4.1 Increasing Demand for Clean-Label, Organic, and Plant-Based Ingredients
5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints
6. Powdered Flavors Market - Asia Pacific Market Analysis
6.1 Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Asia Pacific Powdered Flavors Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Powdered Flavors Market Analysis - Type
7.1 Sweet
7.1.1 Overview
7.1.2 Sweet Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Savory
7.2.1 Overview
7.2.2 Savory Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Others
7.3.1 Overview
7.3.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Powdered Flavors Market Analysis - Category
8.1 Natural
8.1.1 Overview
8.1.2 Natural Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.1.3 Organic
8.1.3.1 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.1.4 Conventional
8.1.4.1 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Synthetic
8.2.1 Overview
8.2.2 Synthetic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Powdered Flavors Market Analysis - Application
9.1 Bakery and Confectionery
9.1.1 Overview
9.1.2 Bakery and Confectionery Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Dairy and Frozen Desserts
9.2.1 Overview
9.2.2 Dairy and Frozen Desserts Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Soups, Sauces, and Dressings
9.3.1 Overview
9.3.2 Soups, Sauces, and Dressings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Meat and Meat Substitute Products
9.4.1 Overview
9.4.2 Meat and Meat Substitute Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Snacks and RTE Meals
9.5.1 Overview
9.5.2 Snacks and RTE Meals Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Nutritional Supplements
9.6.1 Overview
9.6.2 Nutritional Supplements Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Others
9.7.1 Overview
9.7.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Powdered Flavors Market - Country Analysis
10.1 Asia Pacific
10.1.1 Overview
10.1.2 Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Country
10.1.2.1 Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Country
10.1.2.2 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.2.2 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.2.3 China: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.3 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.3.2 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.3.3 Japan: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.4 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.4.1 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.4.2 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.4.3 India: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.5 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.5.1 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.5.2 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.5.3 Australia: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.6 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.6.1 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.6.2 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.6.3 South Korea: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
10.1.2.7 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
10.1.2.7.1 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Type
10.1.2.7.2 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Category
10.1.2.7.3 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Powdered Flavors Market Breakdown by Application
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 Product Launch
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
12.2 Company Positioning & Concentration
13. Company Profiles
13.1 Bell Flavors & Fragrances Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Gold Coast Ingredients Inc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Flavorchem Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Symrise AG
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Synergy Flavours Ltd
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Robertet SA
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix

 

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