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米国ペットフード市場、規模、2023-2028年予測、業界動向、成長、インフレの影響、オポチュニティ企業分析


United States Pets Food Market, Size, Forecast 2023-2028, Industry Trends, Growth, Impact of Inflation, Opportunity Company Analysis

Renub Researchによると、米国のペットフード市場は2028年までに624億1000万米ドルに達するという。ペットフードとは、ペットが食べることを目的とした動物用飼料のことで、主にペットショップやスーパーマーケッ... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2023年1月1日 US$2,490
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サマリー

Renub Researchによると、米国のペットフード市場は2028年までに624億1000万米ドルに達するという。ペットフードとは、ペットが食べることを目的とした動物用飼料のことで、主にペットショップやスーパーマーケットで販売されています。ペットフードの原材料には、肉類、エンドウ豆、トウモロコシ、大麦、魚介類、飼料用穀物、鶏肉などがある。ペットフードは、免疫力を高め、寿命を延ばし、健康的な体重を維持し、皮膚病やアレルギーのリスクを減らし、消化器系疾患を最小限に抑えるなど、いくつかの健康上の利点もあります(米国)。


また、処方、バッチ処理、乾燥、コーティング、液体供給などの自動化といった革新的な製造技術が、企業のコスト効率の達成と製品品質の確保に貢献しています。当社の調査結果によると、米国ペットフード市場は、2022年から2028年の予測期間中に5.56%のCAGRで成長すると予想されています。


米国ペットフード産業は2022年に451億米ドルと評価される

米国ペット用品協会(APPA)によると、全米ペット飼育者のデータでは、アメリカでは9050万世帯がペットを飼育しており、2021-2022年にはほぼ70%の家庭と同等になります。米国のペットフード市場は、Dogs food、Cat food、その他フード(Bird Food、Fish Food、Small Mammals/Reptiles Food)市場などの種類に分類される。


また、ペットの人間化により、飼い主がペットを家族のように扱うようになりました。ペットの健康や成長に対する関心が高まり、飼い主が栄養価の高いペットフードに費やす金額も増加しています。さらに、ペットの人間化の進展、急速な都市化、高所得者層、消費者行動の変化、天然ペットフードの幅広い入手、ペット栄養に対する意識の高まり、電子商取引のプラットフォームの出現などが、米国ペットフード市場の成長を後押ししています。


しかし、米国のペットフード市場は規制が厳しく、認証取得や設備維持、人材育成など、メーカーにかかるコンプライアンスコストが大きいため、米国のペットフード市場は抑制されています。


動物の種類ドライドッグフードのシェアが最も高い

米国ペットフード市場は、動物の種類によって、Dog Food、Cat Food、その他に分類されます。ただし、Dog Pet Foodはさらに、Dry Dog Food、Wet Dog Food、Frozen/Refrigerated Dog Food、Dog Biscuits/Treats/Beverages の4種類に分類される。ドライドッグフードは、低炭水化物食とタンパク質、グレインフリーペットフードの需要が高く、米国のペットフード業界で最も急速に成長している分野であるため、最大の市場シェアを占めています。犬のおやつと栄養豊富な食品の発売、犬の維持と健康に関連する高い金額、ペットの健康に関する消費者の意識の高まりが、このセグメントの成長に寄与する別の特定の理由につながっている。


さらに、ドライキャットフードも、予測期間中、複数の猫を飼うことによる成長が顕著であることから、大きな売上を占めています。また、猫は犬よりもしつけが必要なく、一人で過ごす時間が長い。さらに、猫の飼育コストは犬のそれに比べて比較的低い。市場は、ドライキャットフード、ウェットキャットフード、冷凍/冷蔵キャットフード、キャットビスケット/トリート/飲料の4種類に分類される。


成分です:予測期間中、アミノ酸が収益を独占すると予測される

動物由来の食品、高品質なタンパク質、オメガ3脂肪酸の消費量の増加により、成分別ではアミノ酸が予測期間中に収益を独占すると予想されます。食品に添加すると、これらの物質は飼料の栄養価を高め、成長率の向上、タンパク質消化率の向上、飼料転換の促進、免疫システムの強化、水生生物の死亡率の低下、動物製品の収量の増加などのメリットを提供し、品質と標準化の取り組み、動物の健康の保護が市場を押し上げる主要因として際立っています。


そのため、ペットフードメーカーがタンパク質を多く含む原材料の栄養面でのメリットを認識することで、これらの原材料の供給が増加すると予想されます。米国ペットフード市場は、アミノ酸、リン酸塩、ミネラル、酸味料、マイコトキシン除去剤、酵素、特殊タンパク質、ビタミン、その他の9種類に分類されます。


キープレイヤー分析:

米国ペットフード市場の主な主要プレーヤーには、J.M Smucker、General Mills (Blue Buffalo)、Tyson Foods、Colgate Palmolive、SPECTRUM BRANDS HOLDINGS, INC、Central Garden & Pet、Nestle SAなどがあります。

2021年3月、米国に本社を置くペットフードメーカーのマース社が、レバノンのロイヤルカナン工場の増設に2億米ドルを投資した。
2021年5月、ネスレピュリナペットケアは、ニューヨーク州ダンカークで19百万米ドルの拡張プロジェクトを完了しました。これにより、形と機能の最先端を保つ新しい猫用おやつのイノベーション、ファンシーフィースト・セイボリー・クラビングスの生産能力を高める。

Renub Researchの最新レポート「米国ペットフード市場・数量予測:動物タイプ別 ドッグフード(ドライドッグフード、ウェットドッグフード、冷凍・冷蔵ドッグフード、犬用ビスケット・おやつ・飲料)、キャットフード(ドライキャットフード、ウェットキャットフード、冷凍・冷蔵キャットフード、キャットビスケット/トリート/飲料) 原材料(アミノ酸、リン酸塩、ミネラル、酸味料、マイコトキシン除去剤、酵素、特殊タンパク質、ビタミン、その他) 企業分析(J.M Smucker、General Mills(Blue Buffalo)、Tyson Foods、Colgate Palmolive、SPECTRUM BRANDS HOLDINGS、INC、Central Garden & Pet, and Nestle SA)」は、米国ペットフード業界の詳細な分析を行っています。


動物の種類:2つの視点から見た米国食品市場のブレークアップ

1.ドッグフード - 4つの視点からの市場分析

1.ドライドッグフード
2.ウェットドッグフード
3.冷凍・冷蔵のドッグフード
4.犬用ビスケット/おやつ/飲料


2.キャットフード - 4つの視点からの市場分析

1.ドライキャットフード
2.ウェットキャットフード
3.冷凍・冷蔵キャットフード
4.猫用ビスケット/おやつ/飲料


成分の種類:9つの視点から見た米国食品市場のブレークアップ

1.アミノ酸
2.リン酸塩
3.ミネラル
4.酸味料
5.マイコトキシンデトキシファイヤー
6.酵素
7.スペシャリティプロテイン
8.ビタミン類
9.その他


主要なプレーヤーの分析:

1.概要
2.最近の動向
3.ファイナンシャル・インサイト


企業分析です:

1.J.M. Smucker
2.ゼネラルミルズ(ブルーバッファロー)
3.タイソンフーズ
4.コルゲート・パルモリーブ
5.スペクトラムブランズホールディングス
6.INC.セントラルガーデン&ペット
7.ネスレSA

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目次

1. Introduction

2. Research & Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenge


5. United States Pet Food Market

6. Market Share – United States Pet Food Analysis

6.1 By Animal
6.2 By Type

6.2.1 Dog
6.2.2 Cat

6.3 By Ingredients


7. Animal – United States Pet Food Market

7.1 Dog
7.2 Cat
7.3 Others


8. Type – United States Pet Food Market

8.1 Dog

8.1.1 Dry Dog Food
8.1.2 Wet Dog Food
8.1.3 Frozen/Refrigerated Dog Food
8.1.4 Dog Biscuits/Treats/Beverages

8.2 Cat

8.2.1 Dry Cat Food
8.2.2 Wet Cat Food
8.2.3 Frozen/Refrigerated Cat Food
8.2.4 Cat Biscuits/Treats/Beverages


9. Ingredients – United States Pet Food Market

9.1 Amino Acid
9.2 Phosphates
9.3 Minerals
9.4 Acidifiers
9.5 Mycotoxin Detoxifier
9.6 Enzymes
9.7 Speciality Proteins
9.8 Vitamins
9.9 Others


10. Key Players Analysis

10.1 J.M Smucker

10.1.1 Business Overview
10.1.2 Recent Development
10.1.3 Sales Analysis

10.2 General Mills (Blue Buffalo)

10.2.1 Business Overview
10.2.2 Recent Development
10.2.3 Sales Analysis

10.3 Tyson Foods

10.3.1 Business Overview
10.3.2 Recent Development
10.3.3 Sales Analysis

10.4 Colgate Palmolive

10.4.1 Business Overview
10.4.2 Recent Development
10.4.3 Sales Analysis

10.5 SPECTRUM BRANDS HOLDINGS, INC.

10.5.1 Business Overview
10.5.2 Recent Development
10.5.3 Sales Analysis

10.6 Central Garden & Pet

10.6.1 Business Overview
10.6.2 Recent Development
10.6.3 Sales Analysis

10.7 Nestle SA

10.7.1 Business Overview
10.7.2 Sales Analysis
10.7.3 Recent Development

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図表リスト

Table-01: United States – Pet Food Market Share by Animal (Percent), 2018 – 2022
Table-02: United States – Forecast for Pet Food Market Share by Animal (Percent), 2023 – 2028
Table-03: United States – Dog Pet Food Market Share by Type (Percent), 2018 – 2022
Table-04: United States – Forecast for Dog Pet Food Market Share by Type (Percent), 2023 – 2028
Table-05: United States – Cat Pet Food Market Share by Type (Percent), 2018 – 2022
Table-06: United States – Forecast for Cat Pet Food Market Share by Type (Percent), 2023 – 2028
Table-07: United States – Pet Food Market Share by Ingredients (Percent), 2018 – 2022
Table-08: United States – Forecast for Pet Food Market Share by Ingredients (Percent), 2023 – 2028

 

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Summary

United States Pet Food Market will reach US$ 62.41 Billion by 2028 according to Renub Research. Pet food refers to animal feed intended for consumption by pets and is mainly sold in pet stores and supermarkets. Some components used to prepare pet food are meat, peas, corn, barley, seafood, feed grain, and poultry. Pet food also provides several health benefits, such as boosting immunity, improving life expectancy, maintaining a healthy weight, reducing the risk of skin ailments and allergies, and minimizing digestive disorders in the U.S.


In addition, innovative manufacturing technology, such as automating formulation, batching, drying, coating, and liquid delivery, is helping companies achieve cost efficiency and ensure product quality. As per our research findings, United States Pet Food Market is expected to grow with a CAGR of 5.56% during the forecast period of 2022 to 2028.


United States Pet Food Industry was valued at US$ 45.11 Billion in 2022

According to American Pet Product Association (APPA), National Pet Owners' data shows 90.5 million households in America own a pet, equivalent to almost 70% of homes in 2021-2022. The U.S. pet food market is categorized into different varieties such as Dogs food, Cat food, and other food (Bird Food, Fish Food, and Small Mammals/Reptiles Food) Market.


In addition, the humanization of pets has encouraged owners to treat their pets like family. The increasing concern for pets' well-being and healthy growth has increased owners' expenditure on nutritious pet food. Furthermore, increased pet humanization, rapid urbanization, high-income levels, changing consumer behavior, the broad availability of natural pet food, rising awareness of pet nutrition, and the emergence of an e-commerce platform have driven the growth of the U.S. pet food market.


However, the United States pet food market has highly regulated, which involves considerable compliance costs to manufacturers in terms of certification, equipment maintenance, and personnel training expenses has restrained the U.S. pet food market.


Animal Type: Dry Dog Food holds the Largest Market Share

Based on Animal Type, the U.S. Pet Food Market is segmented into Dog Food, Cat Food, and Others. However, Dog Pet Food is further classified into four types Dry Dog Food, Wet Dog Food, Frozen/Refrigerated Dog Food, and Dog Biscuits/Treats/Beverages. Dry Dog Food holds the largest market share because the high demand for low carbohydrate diet and protein, grain-free pet food is the fastest growing areas of the U.S. pet food industry, the launch of dog treats and nutrition-rich food, a High amount related to the maintenance and well-being of dogs, and rising consumer awareness regarding pet health has led to another specific reason contributing to the growth of the segment.


Furthermore, Dry Cat Food also holds the significant revenue in the forecast period due to owning more than one cat witnessing consonant growth. In addition, cats require less training than dogs and can spend more time alone. Besides, the cost of owing cats is relatively low compared to that of dogs. The market is classified into four types Dry Cat Food, Wet Cat Food, Frozen/Refrigerated Cat Food, and Cat Biscuits/Treats/Beverages.


Ingredients: Amino Acids is Predicted to Dominate the Revenue in the Forecast Period

Based on Ingredients, Amino Acids is expected to dominate the revenue in the forecast period due to the rising consumption of food of animal origin, high-quality protein, and omega-3 fatty acids. When added to food, these substances increase the nutritional value of the feed and provide benefits such as increased growth rate, increased protein digestibility, enhanced feed conversion, enhanced immune system, decreased mortality of aquatic species, increased yield in animal products, efforts to ensure quality and standardization, and protection of animal health stand out as the main factor boosting the market.


Thus, it is anticipated that raising awareness among pet food manufacturers of the nutritional benefits of protein-rich ingredients will increase the supply of these ingredients. The U.S. Pet Food Market is categorized into nine types Amino Acid, Phosphates, Minerals, Acidifiers, Mycotoxin Detoxifier, Enzymes, Speciality Proteins, Vitamins, and Others.


Key Player Analysis:

Some major key players in the United State Pet Food Market include J.M Smucker, General Mills (Blue Buffalo), Tyson Foods, Colgate Palmolive, SPECTRUM BRANDS HOLDINGS, INC, Central Garden & Pet, and Nestle SA.

In March 2021, Mars Inc., pet food manufacturer based in the U.S., invested US$ 200 Million to increase its Royal Canin Plant in Lebanon.
In May 2021, Nestlé Purina PetCare completed a $19 Million expansion project in Dunkirk, New York. It will increase production capacity for a new cat treat innovation, Fancy Feast Savory Cravings that keeps the cutting edge of form and function.

Renub Research’s latest report “United States Pets Food Market & Volume Forecast by animal type Dog Food (Dry Dog Food, Wet Dog Food, Frozen/Refrigerated Dog Food, and Dog Biscuits/Treats/Beverages) and Cat Food (Dry Cat Food, Wet Cat Food, Frozen/Refrigerated Cat Food, and Cat Biscuits/Treats/Beverages) Ingredients (Amino Acid, Phosphates, Minerals, Acidifiers, Mycotoxin Detoxifier, Enzymes, Speciality Proteins, Vitamins, and Others) Company Analysis (J.M Smucker, General Mills (Blue Buffalo), Tyson Foods, Colgate Palmolive, SPECTRUM BRANDS HOLDINGS, INC., Central Garden & Pet, and Nestle SA)” provides a detailed analysis of United States Pet Food Industry.


Animal Type: United State Food Market breakup from two viewpoints

1. Dog Food – Market breakup from 4 viewpoints

1. Dry Dog Food
2. Wet Dog Food
3. Frozen/Refrigerated Dog Food
4. Dog Biscuits/Treats/Beverages


2. Cat Food - Market breakup from 4 viewpoints

1. Dry Cat Food
2. Wet Cat Food
3. Frozen/Refrigerated Cat Food
4. Cat Biscuits/Treats/Beverages


Ingredient Type: United State Food Market breakup from nine viewpoints

1. Amino Acid
2. Phosphates
3. Minerals
4. Acidifiers
5. Mycotoxin Detoxifier
6. Enzymes
7. Specialty Proteins
8. Vitamins
9. Other


Key Players Analysis:

1. Overview
2. Recent Developments
3. Financial Insights


Company Analysis:

1. J.M Smucker
2. General Mills (Blue Buffalo)
3. Tyson Foods
4. Colgate Palmolive
5. SPECTRUM BRANDS HOLDINGS
6. INC. Central Garden & Pet
7. Nestle SA



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research & Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenge


5. United States Pet Food Market

6. Market Share – United States Pet Food Analysis

6.1 By Animal
6.2 By Type

6.2.1 Dog
6.2.2 Cat

6.3 By Ingredients


7. Animal – United States Pet Food Market

7.1 Dog
7.2 Cat
7.3 Others


8. Type – United States Pet Food Market

8.1 Dog

8.1.1 Dry Dog Food
8.1.2 Wet Dog Food
8.1.3 Frozen/Refrigerated Dog Food
8.1.4 Dog Biscuits/Treats/Beverages

8.2 Cat

8.2.1 Dry Cat Food
8.2.2 Wet Cat Food
8.2.3 Frozen/Refrigerated Cat Food
8.2.4 Cat Biscuits/Treats/Beverages


9. Ingredients – United States Pet Food Market

9.1 Amino Acid
9.2 Phosphates
9.3 Minerals
9.4 Acidifiers
9.5 Mycotoxin Detoxifier
9.6 Enzymes
9.7 Speciality Proteins
9.8 Vitamins
9.9 Others


10. Key Players Analysis

10.1 J.M Smucker

10.1.1 Business Overview
10.1.2 Recent Development
10.1.3 Sales Analysis

10.2 General Mills (Blue Buffalo)

10.2.1 Business Overview
10.2.2 Recent Development
10.2.3 Sales Analysis

10.3 Tyson Foods

10.3.1 Business Overview
10.3.2 Recent Development
10.3.3 Sales Analysis

10.4 Colgate Palmolive

10.4.1 Business Overview
10.4.2 Recent Development
10.4.3 Sales Analysis

10.5 SPECTRUM BRANDS HOLDINGS, INC.

10.5.1 Business Overview
10.5.2 Recent Development
10.5.3 Sales Analysis

10.6 Central Garden & Pet

10.6.1 Business Overview
10.6.2 Recent Development
10.6.3 Sales Analysis

10.7 Nestle SA

10.7.1 Business Overview
10.7.2 Sales Analysis
10.7.3 Recent Development

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List of Tables/Graphs

Table-01: United States – Pet Food Market Share by Animal (Percent), 2018 – 2022
Table-02: United States – Forecast for Pet Food Market Share by Animal (Percent), 2023 – 2028
Table-03: United States – Dog Pet Food Market Share by Type (Percent), 2018 – 2022
Table-04: United States – Forecast for Dog Pet Food Market Share by Type (Percent), 2023 – 2028
Table-05: United States – Cat Pet Food Market Share by Type (Percent), 2018 – 2022
Table-06: United States – Forecast for Cat Pet Food Market Share by Type (Percent), 2023 – 2028
Table-07: United States – Pet Food Market Share by Ingredients (Percent), 2018 – 2022
Table-08: United States – Forecast for Pet Food Market Share by Ingredients (Percent), 2023 – 2028

 

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