世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国主要家庭用電化製品市場-成長、トレンド、COVID-19インパクト、および予測(2021年~2026年


United States Major Home Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

米国の主要家電市場はここ数年成長を続けており、ライフスタイルの向上もその要因の一つとなっています。米国の家庭用電化製品市場は、消費者により良いものを提供するために、革新的で使いやすい製品の設計に力... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2021年8月1日 US$3,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
130 英語

下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国の主要家電市場はここ数年成長を続けており、ライフスタイルの向上もその要因の一つとなっています。米国の家庭用電化製品市場は、消費者により良いものを提供するために、革新的で使いやすい製品の設計に力を入れています。家電製品は、調理、清掃、浄化、食品保存など、日常のさまざまな機能に使用され、主要な家電製品は、通常、寝室、バスルーム、ホール、キッチンなどで使用されます。住宅部門が成長すれば、家庭用電化製品の需要が生まれ、市場は成長し続けるでしょう。

可処分所得の増加に加え、急速な都市化により個人消費が拡大していることから、主要家電市場は今後数年間で大きな成長が見込まれています。技術の進歩により、冷蔵庫、洗濯機、食器洗い機などの家電製品が開発され、予測期間中の家電製品市場の成長を牽引し、主要家電製品の急速な成長が見込まれています。米国は、成熟した均質な家庭用電化製品市場であり、製品の普及率も高い。消費者は一般的に、自分の生活水準を補うようなモダンでスタイリッシュな家電製品を選択します。 市場では、消費者の要求に応えるべく、先進的な機能を備えた製品が導入されています。

ここ数年のオンライン販売の増加は、予測期間を通じて市場の成長に大きな役割を果たすと考えられます。ここ5年間、主要な家庭用電化製品のオンライン販売は着実に成長しています。これは、電子商取引の売上増加と建設活動の回復により、工業製品の需要が高まったためです。有線・無線通信技術の成長は、主要なスマート家電の市場における新たな可能性を生み出しています。製品の差別化が弱いため、業界プレイヤーはブランド価値、エネルギー効率、技術革新に注力しています。IoTとスマートホームの波は、スマートで先進的な家電製品の導入を促進しています。テクノロジーを活用して差別化を図る戦いの中で、市場は米国の成熟した市場で決定的な成長を遂げています。これは、インターネットの普及率の増加により、コネクテッドデバイスの潜在的な消費者層が人口的に拡大していることによって増強されています。

COVID-19が世界中に急速に広まったことで、米国の大型家電を含む製造製品のサプライヤーのほとんどが、サプライチェーンの混乱という形で深刻な問題に直面しました。部品の入手制限、労働力の供給制限、その他のサプライチェーン関連のコストは、現在、ほとんどの業界関係者が注目している主要な課題の一部です。

主な市場動向

住宅数の増加が主要な家庭用電化製品の市場を牽引

住宅数の増加に伴い、主要家電製品の需要が増加し、生産データが緩やかに増加している。住宅市場のパフォーマンスは、主要な家庭用電化製品の製造に直接影響を与えます。米国の住宅市場は、主要な家庭用電化製品の需要を増加させる可能性があり、市場の将来的な成長見通しを後押ししています。また、短期的には、米国における住宅リフォームの増加が主要家電製品の需要を押し上げる可能性があります。 米国のホームセンター業界は、建材、家電製品、装飾品、その他の住宅設備の販売や、住宅の建設、設置、改造、アップグレードを支援する請負業者、商人、その他の労働者が提供するサービスなどを含み、ここ10年以上にわたって好調に推移しています。米国では、全国的な住宅不足と過去最高の住宅価格を背景に、引っ越しやアップグレードをせずに、そのまま住み続けようとする住宅所有者が増えており、住宅所有者のビジネスは米国経済の重要な部分を占めています。 また、冷蔵庫、冷凍庫、レンジ、洗濯機などの主要な家電製品は、リフォームの際にアップグレードされる傾向が強いという調査結果もあります。ほとんどの家庭にはすでに1台以上の冷蔵庫がありますが、業界の急速な技術開発により、ほとんどの顧客は古い冷蔵庫をより頻繁に新しいモデルと交換したいと考えています。

冷蔵庫が最大のシェアを占める

冷蔵庫は、食品の鮮度を保つために低温で保存するための機器です。冷蔵庫は家庭に欠かせないものとなっており、家計に余裕が出てきたときに最初に購入する家電製品の一つとなっています。米国の主要家電製品市場では、冷蔵庫の市場が大きく貢献しています。冷蔵庫は、食べられるものをさまざまな温度で保存するために使用されます。スマートテクノロジーを備えた先進的な冷蔵庫の導入が、今後の市場を牽引すると予想されます。冷蔵庫の需要は、主に住宅部門が牽引しており、生活水準の向上により、米国の主要家電市場の需要につながっています。

競争状況

当レポートでは、米国の主要家電市場で活躍する主要な国際企業を取り上げています。市場シェアでは、現在、一部の大手企業が市場を独占しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は、新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。市場で活動している主な企業は、LG Electronics、Haier Group、Whirlpool Corporation、Midea Group、Samsung Electronics、Bosch、Electrolux AB、Gorenje Group、Panasonic Corporation、Arcelik AS、その他です。

本レポートの購入理由

- Excel形式の市場推定(ME)シート
- 3ヶ月間のアナリスト・サポート

ページTOPに戻る


目次

1 はじめに
1.1 調査の成果と市場の定義
1.2 調査の範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 市場の洞察力とダイナミクス
4.1 市場の概要
4.2 市場のドライバー
4.3 市場の阻害要因/課題
4.4 バリューチェーン/サプライチェーン分析
4.5 業界の魅力 - ポーターズファイブフォース分析
4.5.1 バイヤー/消費者の交渉力(Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.2 供給者のバーゲニングパワー
4.5.3 新規参入者の脅威
4.5.4 代替製品の脅威
4.5.5 競合他社との競争の激しさ
4.6 Covid-19の市場への影響

5 市場のセグメンテーション
5.1 製品別
5.1.1 冷蔵庫
5.1.2 冷凍庫
5.1.3 食器洗い乾燥機
5.1.4 衣類乾燥機
5.1.5 家庭用洗濯機
5.1.6 大型調理機器
5.1.7 その他の製品
5.2 流通チャネル別
5.2.1 スーパーマーケット、ハイパーマーケット
5.2.2 専門店
5.2.3 オンライン
5.2.4 その他の流通チャネル

6 競争環境
6.1 市場集中度の概要
6.2 企業の概要
6.2.1 LGエレクトロニクス
6.2.2 ハイアールグループ
6.2.3 Whirlpool Corporation
6.2.4 ミディアグループ
6.2.5 サムスン電子
6.2.6 ボッシュ
6.2.7 エレクトロラックスAB
6.2.8 Gorenje Group
6.2.9 パナソニック株式会社
6.2.10 Arcelik AS*

7 市場機会と将来のトレンド

8 付属資料

9 免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States major home appliance market has been growing for the past several years and improvement in lifestyle is also one of the key factors. The United States home appliance market is concentrating more on designing innovative and user-friendly products to provide the consumer better. Home appliances are used for various day-to-day functions like cooking, cleaning, purifying, food preservation, and major home appliances, usually used in bedrooms, bathrooms, halls, and the kitchen. When there is growth in the housing sector, there will be demand for home appliances and the market will continue to grow.

The major home appliances market is expected to exhibit considerable growth in the coming years due to the rise in disposable incomes coupled with rapid urbanization, leading to enhanced consumer spending. Technological advancements have led to the development of appliances like refrigerators, washing machines, and dishwashers and are expected to drive the growth of the home appliances market during the forecast period and there is a rapid growth in major home appliances. The United States is a matured and homogenous market for home appliances with high product penetration. Consumers generally opt for modern and stylish home appliances that complement their living standards The market is introducing products equipped with advanced features to cater to their demands.

The increasing online sales over the past few years is expected to play a major role in the growth of the market throughout the forecast period. Over the recent five years, the online sales of major home appliances grew steadily, as both rising e-commerce sales and recovering construction activity boosted the demand for industrial goods. ​Growth in wired and wireless communication technology has created new potential for major smart home appliances in the market. The weak product differentiation has led to industry players focus on brand value, energy efficiency, and technological innovation. The wave of IoT and smart homes is driving the adoption of smart and advanced appliances. In the battle to achieve differentiation by leveraging technology, the market is witnessing a defining growth in the mature markets of the United States. This is augmented by increasing internet penetration, which has demographically expanded the potential consumer base for connected devices.​

The rapid spread of COVID-19 across the world led to serious challenges for most suppliers of manufactured products, including large home appliances in the United States, in the form of supply chain disruptions. ​Limited availability of components, restricted labour supply, and other supply chain-related costs are some of the major challenges that most industry players are focusing on at present. ​

Key Market Trends

Raising Residential Housing is Driving the Market for Major Home Appliances

With an increase in residential housing, demand for major home appliances is increased to push the production data moderately high. The performance of the housing market has a direct impact on the manufacturing of major home appliances. The residential housing sector in the United States is likely to generate increased demand for major home appliances in the country, thus boosting the future growth prospects of the market. Additionally, increasing home renovation activities in the country may drive the demand for major appliances in the short term.​ The United States home improvement industry is stronger than it has been in over ten years and encompasses the sale of building materials, appliances, décor, and other home enhancements, and the services offered by contractors, tradespeople, and other workers who help build, install, modify, and upgrade homes. The business of homeownership represents a significant portion of the US economy.​ With a nationwide shortage of housing and record-high home prices, more homeowners prefer to stay in their properties versus move or upgrade to new ones in the United States.​ Moreover, researches indicate that during these renovation activities, consumers are most likely to upgrade their major home appliances, such as refrigerators, freezers, ranges, washing machines, etc.​ The new housing construction is one of the primary factors determining the demand for new refrigerators and freezers in the country. Though most households already have one or more refrigerators at their homes, due to the rapid technological developments in the industry, most customers are willing to trade their old ones with the new models more frequently. ​

Refrigerator Segment is Taking Largest Share in the Market

A refrigerator is an appliance used for food storage in cold temperatures to help food stay fresh longer. The refrigerator has become an essential part of a household and is one of the first appliances that is purchased once the household income reaches an adequate level. The refrigerator market is the major contributor in the United States major home appliance market. Refrigerators are used to preserve edible items at a range of different temperatures and the introduction of advanced refrigerators provided with smart technologies is expected to drive the market in the future. The demand for refrigerators is primarily driven by the residential sector and improved standards of living thus led to a demand for major home appliances market in the United States.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the United States Major Home Appliances Market. In terms of market share, some of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets. Major players operating in the market are LG Electronics, Haier Group, Whirlpool Corporation, Midea Group, Samsung Electronics, Bosch, Electrolux AB, Gorenje Group, Panasonic Corporation​, Arcelik AS, and Others.

Reasons to Purchase this report:

- The market estimate (ME) sheet in Excel format
- 3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Market Definition
1.2 Scope of The Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints/Challenges
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Industry Attractiveness - Porters Five Force Analysis
4.5.1 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.2 Bargaining Power of Suppliers
4.5.3 Threat Of New Entrants
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of Covid-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Refrigerators
5.1.2 Freezers
5.1.3 Dishwashers
5.1.4 Clothes Dryers
5.1.5 Washing Machines
5.1.6 Large Cooking Appliances
5.1.7 Other Products
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 LG Electronics
6.2.2 Haier Group
6.2.3 Whirlpool Corporation
6.2.4 Midea Group
6.2.5 Samsung Electronics
6.2.6 Bosch
6.2.7 Electrolux AB
6.2.8 Gorenje Group
6.2.9 Panasonic Corporation
6.2.10 Arcelik AS*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

9 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る