世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

3Dゲーム機の世界市場:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、コンソール別(家庭用コンソール、携帯型コンソール、マイクロコンソール、専用コンソール)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、地域別、競争、予測、機会、2026年


Global 3D Gaming Consoles Market By Component (Hardware & Software), By Console (Home Consoles, Handheld Consoles, Micro Consoles, Dedicated Consoles), By Distribution Channel (Supermarket and Hypermarkets, Specialty Stores, Online and Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026

3Dゲーム機の世界市場は、購買力の向上、手頃な価格の3Dディスプレイ技術の出現、新世代のテレビの開発、ゲーマーの平均支出の増加、開発者の積極的なマーケティング戦略などの要因により、予測期間中に大きな成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
111 英語

 

サマリー

3Dゲーム機の世界市場は、購買力の向上、手頃な価格の3Dディスプレイ技術の出現、新世代のテレビの開発、ゲーマーの平均支出の増加、開発者の積極的なマーケティング戦略などの要因により、予測期間中に大きな成長を記録すると予想されます。さらに、VRやAR技術の登場は、ゲーム体験をさらに豊かにし、市場の成長を促進しています。さらに、継続的な技術の進歩が、3Dゲーム機の世界的な需要増加の主な要因となっています。世界市場では、ゲーム開発のためのリソースが容易に入手できることと、ゲーム産業における継続的な技術進歩により、インディーゲームスタジオの数が増加しています。これらのスタジオは、より優れた先進的な技術を利用できるため、ゲームパブリッシャーの財政的支援を受けずに独立した活動を行うことができ、高い投資収益率を得ています。

3Dゲーム機の世界市場は、コンポーネント、技術、コンソール、プラットフォーム、アプリケーション、地域、企業に基づいて区分されます。コンソールに基づくと、市場は家庭用コンソール、携帯型コンソール、マイクロコンソール、専用コンソールに区分されます。家庭用ゲーム機分野は、クラウド対応やオンラインマルチプレイヤーなど多くの機能が提供されていることから、予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されます。

地域別では、インドや中国などの新興国における3Dゲーム機需要の増加により、アジア太平洋地域が予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されます。

3Dゲーム機の世界市場における主なプレイヤーは、Kaneva, LLC、Sony Interactive Entertainment Inc.、Facebook Technologies, LLC、Microsoft Corporation、Nintendo Co.Ltd.、Apple Inc.、A4Tech Co.Ltd.、Avatar Reality Inc.、Electronic Arts Inc.、Linden Lab Inc.などです。市場を運営する各社は、市場シェアを拡大するために成長戦略を駆使しています。例えば、Microsoft Corpとソニーは、2020年に、消費者直販型エンターテイメントプラットフォームにおける顧客体験の向上のために提携しました。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2016年~2019年
基本年: 2020年
推定年: 2021年
予測年:2022年~2026年
調査の目的
- 3Dゲーム機の世界市場規模を分析・予測するため。
- コンポーネント、技術、コンソール、プラットフォーム、アプリケーション、企業、地域分布に基づいて、世界の3Dゲーム機市場を分類・予測する。
- 世界の3Dゲーム機市場の促進要因と課題を特定する。
- 世界の3Dゲーム機市場における拡張、新製品発表、M&Aなどの競争力のある展開を検証する。
- 世界の3Dゲーム機市場の価格分析を行う。
- 世界の3Dゲーム機市場で活動する主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、世界中のすべての主要企業のメーカー、流通チャネル、存在感を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザセグメントに関するデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、世界の3Dゲーム機市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証した。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 3Dゲーム機メーカー、サプライヤ、ディストリビュータ、その他の関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 3Dゲーム機に関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
この調査は、メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに戦略的投資と市場機会の活用を可能にするために有用なものです。
レポートの範囲
本レポートでは、3Dゲーム機の世界市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 3Dゲーム機の世界市場:コンポーネント別
o ハードウェア
o ソフトウェア
- 3Dゲーミングコンソールの世界市場:コンソール別
o 家庭用ゲーム機
o ハンドヘルド・コンソール
o マイクロコンソール
o 専用コンソール
- 3Dゲーム機の世界市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット、ハイパーマーケット
o 専門店
o オンライン
o その他
- 3Dゲーミングコンソールの世界市場:地域別
o 北米
米国
カナダ
メキシコ
o 欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
o アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
シンガポール
o 中東・アフリカ
南アフリカ共和国
サウジアラビア
UAE
o 南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア

競合他社の状況
企業プロフィール。世界の3Dゲーム機市場における主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。

企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global 3D Gaming Consoles Market
4. Executive Summary
5. Global 3D Gaming Consoles Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Component (Hardware & Software)
5.2.2. By Console (Home Consoles, Handheld Consoles, Micro Consoles, Dedicated Consoles)
5.2.3. By Distribution Channel (Supermarket and Hypermarkets, Specialty Stores, Online and Others)
5.2.4. By Company
5.2.5. By Region
5.3. Market Attractiveness Index
6. Asia-Pacific 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Console
6.2.2. By Distribution Channel
6.2.3. By Country
6.3. Asia-Pacific: Country Analysis
6.3.1. China 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Console
6.3.1.2.2. By Distribution Channel
6.3.2. India 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Console
6.3.2.2.2. By Distribution Channel
6.3.3. Japan 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Console
6.3.3.2.2. By Distribution Channel
6.3.4. South Korea 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.4.1. Market Size & Forecast
6.3.4.1.1. By Value
6.3.4.2. Market Share & Forecast
6.3.4.2.1. By Console
6.3.4.2.2. By Distribution Channel
6.3.5. Singapore 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.5.1. Market Size & Forecast
6.3.5.1.1. By Value
6.3.5.2. Market Share & Forecast
6.3.5.2.1. By Console
6.3.5.2.2. By Distribution Channel
7. Europe 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Console
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. France 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Console
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. Germany 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Console
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. United Kingdom 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Console
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. Italy 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Console
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. Spain 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Console
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. North America 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Console
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. North America: Country Analysis
8.3.1. United States 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Console
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. Mexico 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Console
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Canada 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Console
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
9. South America 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Console
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. South America: Country Analysis
9.3.1. Brazil 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Console
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Argentina 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Console
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. Colombia 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Console
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
10. Middle East and Africa 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Console
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. MEA: Country Analysis
10.3.1. South Africa 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Console
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Saudi Arabia 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Console
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. UAE 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Console
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. Value Chain Analysis
14. Competitive Landscape
14.1. Kaneva, LLC
14.2. Sony Interactive Entertainment Inc.
14.3. Facebook Technologies, LLC.
14.4. Microsoft Corporation
14.5. Nintendo Co. Ltd
14.6. Apple Inc.
14.7. A4Tech Co. Ltd
14.8. Avatar Reality Inc.
14.9. Electronic Arts Inc.
14.10. Linden Lab Inc.
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global 3D gaming consoles market is expected to register substantial growth during the forecast period owing to factors such as increasing purchasing power, emergence of affordable 3D display technologies, development of new generation of TVs, rise in the average spending by gamers and aggressive marketing strategies adopted by developers. Moreover, advent of VR and AR technologies have further enriched the gaming experience, thereby propelling market growth. Furthermore, continuous technological advances are the key factors responsible for the rise in demand of 3D gaming consoles, globally. The global market is witnessing growing number of indie game studios owing to the easy availability of resources for game development and continuous technological advances in the gaming industry. These studios are getting high return on investments as they have greater access to better and advanced technologies which enable them to work independently without the financial support of video game publishers.

The global 3D gaming consoles market is segmented based on component, technology, console, platform, application, region and company. Based on console, the market is segmented into home consoles, handheld consoles, micro consoles and dedicated consoles. Home console segment is anticipated to grow at the highest rate during the forecast period on account of numerous features offered by them including cloud support and online multiplayer.

In terms of regional analysis, Asia-Pacific is expected to witness highest growth during the forecast years on account of increasing demand for 3D consoles from developing economies like India, China.

Major players operating in the global 3D gaming consoles market include Kaneva, LLC, Sony Interactive Entertainment Inc., Facebook Technologies, LLC., Microsoft Corporation, Nintendo Co. Ltd, Apple Inc., A4Tech Co. Ltd, Avatar Reality Inc., Electronic Arts Inc., Linden Lab Inc. and others. The companies operating the market are using growth strategies in order to increase their share in the market. For instance, Microsoft Corp and Sony partnered in 2020 for improving the customer experience on their direct-to-consumer entertainment platforms.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze and forecast the market size of global 3D gaming consoles market.
• To classify and forecast global 3D gaming consoles market based on component, technology, console, platform, application, company and regional distribution.
• To identify drivers and challenges for global 3D gaming consoles market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in global 3D gaming consoles market.
• To conduct pricing analysis for global 3D gaming consoles market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in global 3D gaming consoles market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of global 3D gaming consoles market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• 3D gaming consoles manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to 3D gaming consoles
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, global 3D gaming consoles market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Global 3D Gaming Consoles Market, By Component:
o Hardware
o Software
• Global 3D Gaming Consoles Market, By Console:
o Home Consoles
o Handheld Consoles
o Micro Consoles
o Dedicated Consoles
• Global 3D Gaming Consoles Market, By Distribution Channel:
o Supermarket and Hypermarkets
o Specialty Stores
o Online
o Others
• Global 3D Gaming Consoles Market, By Region:
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Europe
 Germany
 France
 United Kingdom
 Italy
 Spain
o Asia-Pacific
 China
 Japan
 India
 South Korea
 Singapore
o Middle East & Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global 3D gaming consoles market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global 3D Gaming Consoles Market
4. Executive Summary
5. Global 3D Gaming Consoles Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Component (Hardware & Software)
5.2.2. By Console (Home Consoles, Handheld Consoles, Micro Consoles, Dedicated Consoles)
5.2.3. By Distribution Channel (Supermarket and Hypermarkets, Specialty Stores, Online and Others)
5.2.4. By Company
5.2.5. By Region
5.3. Market Attractiveness Index
6. Asia-Pacific 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Console
6.2.2. By Distribution Channel
6.2.3. By Country
6.3. Asia-Pacific: Country Analysis
6.3.1. China 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Console
6.3.1.2.2. By Distribution Channel
6.3.2. India 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Console
6.3.2.2.2. By Distribution Channel
6.3.3. Japan 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Console
6.3.3.2.2. By Distribution Channel
6.3.4. South Korea 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.4.1. Market Size & Forecast
6.3.4.1.1. By Value
6.3.4.2. Market Share & Forecast
6.3.4.2.1. By Console
6.3.4.2.2. By Distribution Channel
6.3.5. Singapore 3D Gaming Consoles Market Outlook
6.3.5.1. Market Size & Forecast
6.3.5.1.1. By Value
6.3.5.2. Market Share & Forecast
6.3.5.2.1. By Console
6.3.5.2.2. By Distribution Channel
7. Europe 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Console
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. France 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Console
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. Germany 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Console
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. United Kingdom 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Console
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. Italy 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Console
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. Spain 3D Gaming Consoles Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Console
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. North America 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Console
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. North America: Country Analysis
8.3.1. United States 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Console
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. Mexico 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Console
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Canada 3D Gaming Consoles Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Console
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
9. South America 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Console
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. South America: Country Analysis
9.3.1. Brazil 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Console
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Argentina 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Console
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. Colombia 3D Gaming Consoles Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Console
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
10. Middle East and Africa 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Console
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. MEA: Country Analysis
10.3.1. South Africa 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Console
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Saudi Arabia 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Console
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. UAE 3D Gaming Consoles Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Console
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. Value Chain Analysis
14. Competitive Landscape
14.1. Kaneva, LLC
14.2. Sony Interactive Entertainment Inc.
14.3. Facebook Technologies, LLC.
14.4. Microsoft Corporation
14.5. Nintendo Co. Ltd
14.6. Apple Inc.
14.7. A4Tech Co. Ltd
14.8. Avatar Reality Inc.
14.9. Electronic Arts Inc.
14.10. Linden Lab Inc.
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(console)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る