スイスのキッチンアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)Switzerland Kitchen Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) スイスのキッチン家電市場は、消費者の所得水準が高いことに加え、経済が安定的に成長していることから、過去に大きく成長し、今後も継続すると予想されています。消費者心理の改善、雇用の増加、輸出産業の好調... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリースイスのキッチン家電市場は、消費者の所得水準が高いことに加え、経済が安定的に成長していることから、過去に大きく成長し、今後も継続すると予想されています。消費者心理の改善、雇用の増加、輸出産業の好調が、スイスの経済成長を支えています。消費者はより高性能なコーヒーメーカーを楽しんでいる。店舗型小売業が優勢だが、インターネット小売業が台頭してきた。スイスのキッチン家電の売上を牽引している流通チャネルは、電子機器・家電専門店であることに変わりはありません。しかし、急成長しているのはインターネット通販です。インターネット通販は、その利便性と価格の透明性の高さに加え、アマゾンなどのネット通販企業の急拡大により、予測期間中もシェアを拡大し続けるものと思われます。スイスのキッチン家電市場は、消費者の所得水準が高いことに加え、経済が安定的に成長していることから、過去に大きな成長を遂げ、今後も同様の成長が見込まれます。消費者心理の改善、雇用の増加、輸出産業の好調が、スイスの経済成長を支えています。消費者はより高性能なコーヒーメーカーを楽しんでいる。店舗型小売業が優勢だが、インターネット小売業が台頭してきた。スイスのキッチン家電の売上を牽引している流通チャネルは、電子機器・家電専門店であることに変わりはありません。しかし、急成長しているのはインターネット通販です。インターネット通販は、その利便性と価格の透明性の高さに加え、アマゾンなどのネット通販企業の急拡大により、予測期間中もシェアを拡大し続けるものと思われます。主な市場動向 小型調理器は大型調理器と比較して技術革新が著しい 小型家電の性能は、消費者の栄養に対する関心の高まりに大きく支えられており、消費者がバランスのとれた栄養価の高い食事を作ることができる家電がより高い成長を目指しています。スロージューサー、フードプロセッサー、ブレンダーなどの調理家電や、ライトフライヤー、電気スチーマーなどの小型調理家電は、レビュー期間中に好調に推移し、予測期間中もその傾向が続いています。 アプライアンス市場を支えるインターネット通販市場 インターネット通販による現在値販売は、2018年も好調を維持した。インターネット小売業者は、スイスの消費者に、いつでも最安値で買い物をする機会を提供するとともに、多種多様な商品や関連情報を便利に閲覧する機会を提供し続けました。2018年、インターネット小売業者はオンライン機能を発展させるために多額の投資を行うことに意欲的であり、それゆえ、わかりやすいオンライン購入機能の提供から、消費者に幅広いショッピング体験を提供することに重点を移しています。2018年のインターネット小売業では、国内プレイヤーのDigitec Galaxus AGがトップの座を占めた。DigitecはIT、家電、通信のオンラインマーケットリーダーであり、Galaxusは家庭用品、玩具、スポーツ用品を含む幅広い商品群を提供している。 競合他社の状況 市場は非常に細分化されており、多くのローカルプレーヤーが小型家電をリードしています。レビュー期間中、トッププレーヤーはわずかにそのシェアを固めています。 その他の特典 市場推定値(ME)シート(Excel形式 アナリストによる3ヶ月間のサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 2.1 Analysis Methodology 2.2 Research Phases 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS 4.1 Current Market Scenario 4.2 Market Dynamics 4.2.1 Drivers 4.2.2 Restraints 4.2.3 Opportunities 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis 4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis 4.5 Industry Policies and Regulations 4.6 Insights on the Differences in the Consumption Patterns of Electrical Vs. Traditional Kitchen Appliances 4.7 Technological Integration in the Usage of Kitchen Appliances 4.8 Advertising Strategies Implemented by the Market Players 4.9 Insights on the Innovative Strategies in the Distribution of Kitchen Appliances 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 BY Product type 5.1.1 Food Processing 5.1.2 Small Kitchen 5.1.3 Large Kitchen 5.1.4 Others 5.2 By Channel 5.2.1 Offline 5.2.2 Online 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Market Concentration Overview 6.2 Company Profiles 6.2.1 GE Appliances 6.2.2 Panasonic Corporation 6.2.3 KitchenAid 6.2.4 Electrolux 6.2.5 Samsung Electronics 6.2.6 Whirlpool 6.2.7 Morphy Richards 6.2.8 Philips 6.2.9 Bertazzoni 7 INVESTMENT ANALYSIS 7.1 Recent Mergers and Acquisitions 8 FUTURE OF THE KITCHEN APPLIANCES PRODUCTS MARKET IN SWITZERLAND 9 DISCLAIMER
SummaryThe kitchen appliances market in Switzerland has grown significantly in the past and is expected to continue to do the same in the coming years owing to the favorable income levels of the consumers as well as the stable and steadily growing economy of the country. Its economic performance has been assisted by improving consumer sentiment, higher employment, and a strong showing by the export sector. Consumers enjoy more sophisticated coffee machines. Though store retailers dominate, internet retailing gains ground. Electronics and appliance specialist retailers remain the leading distribution channel driving the kitchen appliance sales in Switzerland. However, the fastest-growing channel is internet retailing. It is set to continue gaining share over the forecast period due to the convenience and high level of price transparency that it offers, along with the rapid expansion of Amazon and other online pure players. The kitchen appliances market in Switzerland has grown significantly in the past and is expected to continue to do the same in the coming years owing to the favorable income levels of the consumers as well as the stable and steadily growing economy of the country. Its economic performance has been assisted by improving consumer sentiment, higher employment, and a strong showing by the export sector. Consumers enjoy more sophisticated coffee machines. Though store retailers dominate, internet retailing gains ground. Electronics and appliance specialist retailers remain the leading distribution channel driving the kitchen appliance sales in Switzerland. However, the fastest-growing channel is internet retailing. It is set to continue gaining share over the forecast period due to the convenience and high level of price transparency that it offers, along with the rapid expansion of Amazon and other online pure players. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 2.1 Analysis Methodology 2.2 Research Phases 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS 4.1 Current Market Scenario 4.2 Market Dynamics 4.2.1 Drivers 4.2.2 Restraints 4.2.3 Opportunities 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis 4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis 4.5 Industry Policies and Regulations 4.6 Insights on the Differences in the Consumption Patterns of Electrical Vs. Traditional Kitchen Appliances 4.7 Technological Integration in the Usage of Kitchen Appliances 4.8 Advertising Strategies Implemented by the Market Players 4.9 Insights on the Innovative Strategies in the Distribution of Kitchen Appliances 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 BY Product type 5.1.1 Food Processing 5.1.2 Small Kitchen 5.1.3 Large Kitchen 5.1.4 Others 5.2 By Channel 5.2.1 Offline 5.2.2 Online 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Market Concentration Overview 6.2 Company Profiles 6.2.1 GE Appliances 6.2.2 Panasonic Corporation 6.2.3 KitchenAid 6.2.4 Electrolux 6.2.5 Samsung Electronics 6.2.6 Whirlpool 6.2.7 Morphy Richards 6.2.8 Philips 6.2.9 Bertazzoni 7 INVESTMENT ANALYSIS 7.1 Recent Mergers and Acquisitions 8 FUTURE OF THE KITCHEN APPLIANCES PRODUCTS MARKET IN SWITZERLAND 9 DISCLAIMER
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポート
Mordor Intelligence社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(kitchen)の最新刊レポート
よくあるご質問Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|