世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロンビアのキッチンアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Colombia Kitchen Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

コロンビアのキッチンアプライアンス市場は、プレイヤーのイノベーションとダイナミズムがさらに進み、市場をポジティブな方向に導くと予想されます。これは、以前は標準モデルの販売台数が大幅に減少していた冷... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
78 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

コロンビアのキッチンアプライアンス市場は、プレイヤーのイノベーションとダイナミズムがさらに進み、市場をポジティブな方向に導くと予想されます。これは、以前は標準モデルの販売台数が大幅に減少していた冷蔵庫に最も当てはまります。市場のセンチメントを引き上げる主要なドライバーの中には、エネルギー効率とウェルネスがあります。これらは、価格に敏感な消費者が主要家電製品の購入時に考慮する最も重要な要素である。水や電気の価格が上昇したことで、コロンビア人は消費と家電製品の効率についてより意識するようになりました。予測期間中は、レビュー期間と比較して、数量面でより強い成長が見込まれるため、将来的にも明るい展望を抱いています。この成長の大部分は、エネルギー効率、多機能、健康的な調理、デザイン、騒音制御、接続性など、消費者の要求を満たすメーカーが引き続き牽引していくと思われます。

主な市場動向

プレミアム化する小型キッチン家電

小型キッチン家電の分野では、大幅なプレミアム化が進むと予想されます。高級コーヒーメーカーの需要は、消費者のポッド式コーヒーメーカーへの移行に伴い、意欲的な購入によって牽引されると予想されます。利便性と健康的な食生活のトレンドは消費者の共感を呼び、小型調理機器市場の再形成に不可欠な役割を担っています。コロンビア人はますます忙しい生活を送っているため、より強力な結果を得ることができる時間節約型の製品を求め続けている。

オムニチャネル戦略による小売業界の再整備

これらの家電製品の流通チャネルとしては、2018年もハイパーマーケットと家電・電化製品専門店が主流でした。コロンビア人は、ショッピング体験の一部として、徐々に複数のチャネルに関与するようになっています。ハイパーマーケットは、2018年、これらの店舗で提供されている製品の多様性により、小型調理家電の主要な流通チャネルとなりました。Almacenes ExitoとSupertiendas y Droguerias Olimpicaは、店舗のクレジットカードを通じて提供される割引や重いプロモーションにより、消費者家電や家電製品の販売者として人気を博しています。

競合他社の状況

市場は断片的であり、多くの国際的な企業が大きな存在感を示していることが知られている。ワールプールは最近、スマート冷蔵庫の製造に向けて取り組み始めています。エレクトロラックスは、成長を背景に同地域への投資を開始していた。GEは家電部門のリーディングプレーヤーになることを計画している。プライベートブランド製品の重要性はますます高まっている。いくつかの注目すべきものは以下の通り - Industrias HACEB SAとMabe de Colombia SAは2018年も主要な家電製品を支配している。魅力的な価格で完全な製品ポートフォリオを提供することが、より多くの消費者層をターゲットとする彼らの主な戦略となっています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS
4.1 Current Market Scenario
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints
4.2.3 Opportunities
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Industrial Policies and Regulations
4.6 Insights on the Differences in the Consumption Patterns of Electrical Vs Traditional Kitchen Appliances
4.7 Technological Integration in the Usage of Kitchen Appliances
4.8 Advertising Strategies Implemented by the Market Players
4.9 Insights on the Innovative Strategies in the Distribution of Kitchen Appliances

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Food Processing
5.1.2 Small Kitchen
5.1.3 Large Kitchen
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Channel
5.2.1 Offline
5.2.2 Online

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 GE Appliances
6.2.2 Panasonic Corporation
6.2.3 KitchenAid
6.2.4 Electrolux
6.2.5 Samsung Electronics
6.2.6 Whirlpool
6.2.7 Philips
6.2.8 Mabe de Colombia SA
6.2.9 Industrias HACEB SA
6.2.10 Bertazzoni

7 INVESTMENT ANALYSIS
7.1 Recent Mergers and Acquisitions

8 FUTURE OF COLOMBIAN KITCHEN APPLIANCES PRODUCTS MARKET

9 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Colombian kitchen appliances market is expected to witness more innovation and dynamism from the players, which would drive the market in a positive direction. This is most applicable for refrigerators, which had earlier experienced a significant drop in the volume of sales of the standard models. Among the key drivers that lift the market sentiment are energy efficiency and wellness. They are the most important factors considered by price-sensitive consumers at the time of purchase for major appliances. Rising prices for water and electricity have made Colombians more conscious about their consumption and the efficiency of their appliances. It holds a positive outlook for the future, as it is set to grow stronger in terms of volume, over the forecast period, as compared to the review period. Most of this growth will continue to be driven by the manufacturers meeting the consumers' demand for energy efficiency, multifunctionality, healthy cooking, design, noise control, and connectivity.

Key Market Trends

Small Kitchen Appliances Facing Premiumization

The small kitchen appliances segment is expected to record a significant degree of premiumization. Demand for the high-end coffee machines is expected to be driven by aspirational purchases, as consumers switch to pod coffee machines. Convenience and healthy eating trends have resonated with the consumers and are playing an integral part in re-shaping the market for small cooking appliances. Colombians are leading increasingly busy lives and therefore continue to demand time-saving products that can still obtain stronger results.

Omnichannel Strategies Realigning the Retail Landscape

Hypermarkets and electronics and appliance specialist retailers remained to be the dominant distribution channels for these appliances, in 2018. Colombians are slowly engaging with more than one channel, as a part of their shopping experience. Hypermarkets were the leading distribution channel for small cooking appliances, in 2018, due to the variety of products that were on offer in these stores. Almacenes Exito and Supertiendas y Droguerias Olimpica have gained popularity as sellers of consumer appliances and consumer electronics products, owing to their discounts and heavy promotions that are offered through their store credit cards.

Competitive Landscape

The market is fragmented with many international companies known to have a huge presence in the market. Whirlpool has recently started to work towards building smart refrigerators. Electrolux had begun to invest in the region due to the growth. GE plans to become the leading player in the appliances sector. Private label products are increasingly gaining importance. Few noted ones include - Industrias HACEB SA and Mabe de Colombia SA continue to dominate major appliances in 2018. Offering a complete product portfolio at attractive prices has been their main strategy in targeting a larger consumer base.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS
4.1 Current Market Scenario
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints
4.2.3 Opportunities
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Industrial Policies and Regulations
4.6 Insights on the Differences in the Consumption Patterns of Electrical Vs Traditional Kitchen Appliances
4.7 Technological Integration in the Usage of Kitchen Appliances
4.8 Advertising Strategies Implemented by the Market Players
4.9 Insights on the Innovative Strategies in the Distribution of Kitchen Appliances

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Food Processing
5.1.2 Small Kitchen
5.1.3 Large Kitchen
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Channel
5.2.1 Offline
5.2.2 Online

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 GE Appliances
6.2.2 Panasonic Corporation
6.2.3 KitchenAid
6.2.4 Electrolux
6.2.5 Samsung Electronics
6.2.6 Whirlpool
6.2.7 Philips
6.2.8 Mabe de Colombia SA
6.2.9 Industrias HACEB SA
6.2.10 Bertazzoni

7 INVESTMENT ANALYSIS
7.1 Recent Mergers and Acquisitions

8 FUTURE OF COLOMBIAN KITCHEN APPLIANCES PRODUCTS MARKET

9 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(covid19)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る