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メキシコのキッチンアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Mexico Kitchen Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

メキシコのキッチン家電市場は、健康的な食生活の重要性を強く意識するメキシコ人が増えており、消費者の選択にも影響を与えていることから、大きく成長しています。特に、健康的な食生活を送り、食生活の乱れに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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78 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

メキシコのキッチン家電市場は、健康的な食生活の重要性を強く意識するメキシコ人が増えており、消費者の選択にも影響を与えていることから、大きく成長しています。特に、健康的な食生活を送り、食生活の乱れによって引き起こされる健康問題を回避するための製品への関心が高まっています。メキシコでは多くの人がコーヒーを日常的に飲んでおり、主に朝の目覚ましや食後の消化剤として、時には午後のリラックスタイムにリフレッシュするための飲み物として飲んでいます。メキシコのコーヒー文化が強化されるにつれ、全国の多くの都市でコーヒーショップがオープンしています。

主な市場動向

2桁の伸びを見せるキッチンオーブン部門

2019年第1四半期は、キッチンオーブン、電気グリルの製品カテゴリーで14%の成長が見られた。同地域におけるこれらの製品販売による収益は、2019年に約2000万米ドルに達し、同期間に前年比10%以上の成長を遂げていました。2019年の終わり頃、Grupo HB PSは依然としてメキシコの小型調理器具の製造をリードしていました。同社は、その主導的地位を、良好な流通ネットワークに支えられた自社ブランドHamilton BeachとProctor-Silexの永続的な人気に起因すると考えることができる。

勢いを増すオンラインショッピング

キッチン家電のカテゴリーで最も重要なチャネルは、引き続きハイパーマーケットで、総販売台数の約3分の1を占めています。次いでバラエティストアが全体の5分の1を占めており、両チャネルともこの大きなシェアを維持しています。最近では、家庭用品やキッチン用品を快適に購入するために、オンライン・チャネルを利用する傾向が強くなってきています。

競合他社の状況

市場は非常に細分化されており、多くの小型家電メーカーが国内市場で製品を販売しています。国際的なプレーヤーは既存のプレーヤーに厳しい競争を強いるため、さらなる製品開発とイノベーションのための巨大な余地を与えている。主要なプレーヤーとしては、LG Electronics、Whirlpool、Samsung、Panasonic Corporationなど、国内各地で活発に活動している企業が挙げられます。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS
4.1 Current Market Scenario
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints
4.2.3 Opportunities
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Industry Policies and Regulations
4.6 Insights on the Differences in the Consumption Patterns of Electrical Vs. Traditional Kitchen Appliances
4.7 Technological Integration in the Usage of Kitchen Appliances
4.8 Advertising Strategies Implemented by the Market Players
4.9 Insights on the Innovative Strategies in the Distribution of Kitchen Appliances

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 BY Product type
5.1.1 Food Processing
5.1.2 Small Kitchen
5.1.3 Large Kitchen
5.1.4 Others
5.2 By Channel
5.2.1 Offline - Traditional
5.2.2 Online

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 LG Electronics
6.2.2 Panasonic Corporation
6.2.3 Electrolux
6.2.4 Samsung Electronics
6.2.5 Whirlpool
6.2.6 Mabe
6.2.7 Tetakawi

7 INVESTMENT ANALYSIS
7.1 Recent Mergers and Acquisitions

8 FUTURE OF MEXICAN KITCHEN APPLIANCES PRODUCTS MARKET

9 DISCLAIMER

 

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Summary

Mexico's kitchen appliances market is growing significantly as more and more Mexicans are becoming very much aware of the importance of healthy eating habits which is influencing their consumer choices. Specifically, Mexicans are becoming increasingly interested in products that can help them to have a healthy diet and avoid health problems that are commonly associated with a poor diet. Many people consume coffee regularly in Mexico, mainly to help them wake up in the morning, as a digestive after meals and sometimes during the afternoon as a refreshing drink during a relaxing moment. More coffee shops are now opening in many cities nationwide as the country’s coffee culture strengthens.

Key Market Trends

Kitchen Oven Segment Has Exhibited an Exuberant Double-Digit Growth

The first quarter of 2019 had witnessed a growth of 14% in the product categories of kitchen ovens, electric grills. The revenue from these product sales in the region had amounted to about USD 20 million in 2019 which had grown by more than 10% over the same period compared to the last year. Towards the end of 2019, Grupo HB PS was still leading the manufacture of the small cooking appliances in Mexico. The company can attribute its leading position to the enduring popularity of its brands Hamilton Beach and Proctor-Silex, which are supported by good distribution networks.

Online shopping is gaining momentum

The most important channel for the Kitchen appliances category continues to be hypermarkets, which represents about a third of total volume sales. It is followed by variety stores, which accounts for a fifth of the overall sales, and both channels largely maintained these sizeable shares over the review period. Online channel is gaining trend in the recent days as people are mostly inclined to preferring the comfortable way of buying household and kitchen items.

Competitive Landscape

The market is highly fragmented with many small appliance makers who sell their products in the domestic markets. International players do pose tougher competition to the existing players and thus give immense scope for further product development and innovation. A few of the key players in the market include LG Electronics, Whirlpool, Samsung, Panasonic Corporation among many other actively functioning companies across the various parts of the country.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS
4.1 Current Market Scenario
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints
4.2.3 Opportunities
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Industry Policies and Regulations
4.6 Insights on the Differences in the Consumption Patterns of Electrical Vs. Traditional Kitchen Appliances
4.7 Technological Integration in the Usage of Kitchen Appliances
4.8 Advertising Strategies Implemented by the Market Players
4.9 Insights on the Innovative Strategies in the Distribution of Kitchen Appliances

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 BY Product type
5.1.1 Food Processing
5.1.2 Small Kitchen
5.1.3 Large Kitchen
5.1.4 Others
5.2 By Channel
5.2.1 Offline - Traditional
5.2.2 Online

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 LG Electronics
6.2.2 Panasonic Corporation
6.2.3 Electrolux
6.2.4 Samsung Electronics
6.2.5 Whirlpool
6.2.6 Mabe
6.2.7 Tetakawi

7 INVESTMENT ANALYSIS
7.1 Recent Mergers and Acquisitions

8 FUTURE OF MEXICAN KITCHEN APPLIANCES PRODUCTS MARKET

9 DISCLAIMER

 

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2024/10/04 10:27

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