世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロンビアの家庭用電化製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Colombia Home Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

コロンビアの家電市場はダイナミックな市場であり、巨大な拡大余地を有しています。技術革新の向上が、世界レベルで市場を形成しています。この地域の売上は、発売される新製品に導入される技術革新によって大き... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
78 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

コロンビアの家電市場はダイナミックな市場であり、巨大な拡大余地を有しています。技術革新の向上が、世界レベルで市場を形成しています。この地域の売上は、発売される新製品に導入される技術革新によって大きく左右されます。環境に対する懸念の高まりから、コロンビア人は電力や水の消費を抑えた製品に切り替えています。コロンビアの消費者は、ブランドやファッショントレンド、プロモーションの影響を強く受けますが、同時に伝統の影響も強く受けています。また、ブランドロイヤリティーが高まっていることも、この地域の特徴である。定期的なアフターサービス、延長保証、故障時の部品交換、シンプルで迅速なコミュニケーションとサービスなど、付加価値の高いサービスを提供するブランドが、品質と価格の条件に合う製品を手に入れた後の消費者の意思決定に影響を与えている。

主な市場動向

小型厨房機器における技術的な先進性が大きなシェアを占める

製品が消費者の生活にもたらす利便性が、消費者をその気にさせている。小型家電は寿命が短いため、消費者が簡単に買い替えや新機種への交換ができる。消費者の選択は転換期を迎えている。毎日使うものだから、革新的でエネルギー効率の良いものを、と。卵焼き器のような製品はその最たる例で、メーカーが人々の日常生活を自動化し、肩の荷を下ろすことに関心を寄せていることを説明しています。また、精度を高め、単機能の製品から多機能の製品へとイノベーションを起こそうとしています。

電子商取引プラットフォームへの嗜好の変化が流通のあり方を変える

コロンビアでは、調査期間中、マルチブランドストアから様々なeコマースプラットフォームへの移行が見られました。以前は、消費者はどのブランドを選ぶかを決定するために、さまざまな店舗を利用していました。しかし、インターネットへのアクセスが世界中に広がったことで、消費者が買い物をする方法が大きく変わりました。彼らはプラットフォームを介して購入を行うときに銀行情報に提供されるセキュリティ上のアルゼンチンの顧客からの懸念が残っている。この種の懸念は、プロバイダによって対処されたときに、この傾向の成長数は見ることができます。

競合他社の状況

本レポートでは、コロンビアの家電製品市場で事業を展開している主要な国際的企業を取り上げています。同市場は、高品質かつ革新的な機能を持つ家電製品を投入することで、新規参入が可能な巨大な余地を有しています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Major Appliances
5.1.1 Refrigerators
5.1.2 Freezers
5.1.3 Dishwashing Machines
5.1.4 Washing Machines
5.1.5 Cookers and Ovens
5.2 Small Appliance
5.2.1 Vacuum Cleaners
5.2.2 Small Kitchen Appliances
5.2.3 Hair Clippers
5.2.4 Irons
5.2.5 Toasters
5.2.6 Grills and Roasters
5.2.7 Hair Dryers
5.2.8 Other Small Appliances
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 E-commerce
5.3.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Analysis
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool Corporation
6.2.2 Electrolux AB
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Samsung Electronics
6.2.5 Panasonic Corporation
6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd
6.2.7 BSH Hausgeräte GmbH
6.2.8 Arcelik AS
6.2.9 Gorenje Group
6.2.10 Mitsubishi Electric Corporation

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The home appliances market in Colombia is a dynamic market that has enormous scope to expand. Improving technological innovations are shaping the market at a global level. The sales in the region are highly driven by the innovation that is being introduced in the new products that are being launched. The growing concerns of the environment are making the Colombians switch to products that conserve less electricity and water. Colombian consumers are strongly influenced by brands, fashion trends, and promotions, yet there is also a strong influence of traditions on them. The increasing levels of brand loyalty are also being seen in the region. The brands which offer value-added services, like periodic after-sale service, extended warranty, replacing a faulty part if required, simple and quick procedures of communication and servicing, are the factors that are affecting the consumers' decision making once they get a product that fits their requirement of quality and price.

Key Market Trends

Technically Advanced Features in Small Kitchen Appliances are Grabbing a Major Share of the Market

The convenience that the product brings to the consumers' life is making them go for it. The small home appliances come with a shorter lifespan, which makes it easy for the consumer to replace or exchange them for a newer model. Customers' choices are making a transition. They are shifting to an innovative and energy-efficient product for their daily utilization. Products like egg cookers are the best example that explains the increasing manufacturers' interest to focus more on automating people’s daily activities by taking a load off their shoulders. They are also improving accuracy and are bringing innovation by producing multi-utility products than single utility products.

Changing Preference to E-commerce Platforms is Going to Change the Face of the Distribution

The swift from multi-brand stores to various e-commerce platforms was seen over the study period in Colombia. Previously consumers used to prefer different stores in order to make a decision on which brand to choose. The increasing internet access across the globe has made a massive change in the way a customer does their shopping. There are still concerns from the customers in Argentina over the security provided to the banking information when they make a purchase through platforms. The growing number of this trend can be seen when the concerns of this kind were addressed by the providers.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Colombian home appliances market. The market holds an enormous scope for newcomers to enter by introducing home appliance products that have high quality and innovative features.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Major Appliances
5.1.1 Refrigerators
5.1.2 Freezers
5.1.3 Dishwashing Machines
5.1.4 Washing Machines
5.1.5 Cookers and Ovens
5.2 Small Appliance
5.2.1 Vacuum Cleaners
5.2.2 Small Kitchen Appliances
5.2.3 Hair Clippers
5.2.4 Irons
5.2.5 Toasters
5.2.6 Grills and Roasters
5.2.7 Hair Dryers
5.2.8 Other Small Appliances
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 E-commerce
5.3.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Analysis
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool Corporation
6.2.2 Electrolux AB
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Samsung Electronics
6.2.5 Panasonic Corporation
6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd
6.2.7 BSH Hausgeräte GmbH
6.2.8 Arcelik AS
6.2.9 Gorenje Group
6.2.10 Mitsubishi Electric Corporation

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る