チリの家庭用電化製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)Chile Home Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) チリの家電市場はダイナミックです。販売台数がますます伸びています。同国の経済状況は、今後、市場の繁栄に大きな余地をもたらすと予想されます。地球温暖化や気候変動が進む中、消費者はエネルギーや水の消費... もっと見る
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サマリーチリの家電市場はダイナミックです。販売台数がますます伸びています。同国の経済状況は、今後、市場の繁栄に大きな余地をもたらすと予想されます。地球温暖化や気候変動が進む中、消費者はエネルギーや水の消費量が少ない製品に切り替えています。インターネットの普及率が高くても、さまざまな電子商取引プラットフォームを通じた販売数の増加幅は同じではありません。しかし、インターネットは、消費者が購入しようとする製品に関する情報にアクセスできるようにし、ブランド間の家電製品の比較から、様々な種類の家電製品の中から予算に合った最適なものを選択できるようにしました。また、この地域では、大型家電製品に関してはブランド・ロイヤリティの向上が見られ、小型家電製品に関しては、各ブランドのマルチユーティリティ機能がより好まれているようです。美観に優れた小型家電は、顧客の予算範囲内で提供されることで売上が伸びています。イノベーションと技術の進歩が、買い替えの販売台数を押し上げている。小型家電の市場は、手頃な価格、市場での存在感の薄さ、保有する技術革新と自動化の向上、労働人口から大きな負荷を取り除くことによって人々の生活を楽にすることにもたらす完成度などの要因によって、成長すると予想され、それは彼らがタスクに費やす時間を最小限に抑えることによって消費者を和らげるものです。主な市場動向 高いシェアを占める革新的キッチンアプライアンス 従来の限られた用途の家電製品よりも、多用途に使える家電製品が消費者の注目を集めている。厨房機器の市場は、新居を構える若い世代の増加や健康的な料理への嗜好の高まりなどにより、急速に成長しています。また、大容量で場所を取らない外観の美しさ、高性能で耐久性に優れた製品も重要視されています。 店舗販売が大きなシェアを占めています この地域の小売業も変化しています。消費者は従来の店舗での家電製品の購入からオンラインプラットフォームへの移行を模索していますが、大半の地域では依然として店舗での販売が市場シェア量においてより有益なものとなっています。様々なハイパーマーケットやマルチブランドストアが、ダイナミックなプロモーションキャンペーンを展開し、厳しい時期にもかかわらず、地域の大部分で適度な販売台数を獲得することに成功しました。これらの戦略は、顕著な市場シェアに貢献することで、市場やお客様を支援しました。 競合他社の状況 本レポートでは、チリの家電製品市場で事業を展開している主要な国際的企業を取り上げています。チリの家電市場は、質的な製品をもたらすために市場に参入する新規プレイヤーにとって高い機会を保持しています。同国は、手頃な価格帯で質的な製品を提供できるプレーヤーにとって大きな可能性を持っています。 その他の特典 市場推定(ME)シート(Excel形式 アナリストによる3ヶ月間のサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Value Chain Analysis 4.5 Porter's Five Forces Analysis 4.6 Technological Innovations 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Major Appliances 5.1.1 Refrigerators 5.1.2 Freezers 5.1.3 Dishwashing Machines 5.1.4 Washing Machines 5.1.5 Cookers and Ovens 5.2 Small Appliances 5.2.1 Vacuum Cleaners 5.2.2 Small Kitchen Appliances 5.2.3 Hair Clippers 5.2.4 Irons 5.2.5 Toasters 5.2.6 Grills and Roasters 5.2.7 Hair Dryers 5.2.8 Other Small Appliances 5.3 Distribution Channel 5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets 5.3.2 Specialty Stores 5.3.3 E-commerce 5.3.4 Other Distribution Channels 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Market Concentration Analysis 6.2 Company Profiles 6.2.1 Whirlpool Corporation 6.2.2 Electrolux AB 6.2.3 LG Electronics 6.2.4 Samsung Electronics 6.2.5 Panasonic Corporation 6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd, 6.2.7 BSH Hausgeräte GmbH 6.2.8 Arcelik AS 6.2.9 Gorenje Group 6.2.10 Mitsubishi Electric Corporation 7 FUTURE OF THE MARKET 8 APPENDIX 9 * List Not Exhaustive
SummaryThe home appliances market in Chile is a dynamic. It is experiencing increasing growth in sales volume. The economic performance of the country is expected to generate a great scope for the flourishing market in the future. The consumers are switching to less energy and water-conversing products, due to increasing global warming and climate changes. The higher level of internet penetration failed to record the same range of increase of the sales number through different e-commerce platforms. However, it gave the consumers access information about the product they are going to buy, right from comparing the appliances across brands to selecting their best budget fit appliance over various available ones. An increase in brand loyalty was also observed in the region, when it comes to major appliances, whereas more preference is being given to multi-utility features of the brands in small appliances. The sales of aesthetically impressive small appliances are increasing, when they are provided in the customer budget range. Innovation and technological advancements are driving the number of replacement sales. The market for the small home appliances is expected to grow, owing to the factors, like their affordable prices, lesser presence rate in the market, the improving innovation and automation they hold, and the perfection they bring in easing people’s life by taking off a huge load off the working population, which comforts consumers by minimizing the time they spend on tasks. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Value Chain Analysis 4.5 Porter's Five Forces Analysis 4.6 Technological Innovations 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Major Appliances 5.1.1 Refrigerators 5.1.2 Freezers 5.1.3 Dishwashing Machines 5.1.4 Washing Machines 5.1.5 Cookers and Ovens 5.2 Small Appliances 5.2.1 Vacuum Cleaners 5.2.2 Small Kitchen Appliances 5.2.3 Hair Clippers 5.2.4 Irons 5.2.5 Toasters 5.2.6 Grills and Roasters 5.2.7 Hair Dryers 5.2.8 Other Small Appliances 5.3 Distribution Channel 5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets 5.3.2 Specialty Stores 5.3.3 E-commerce 5.3.4 Other Distribution Channels 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Market Concentration Analysis 6.2 Company Profiles 6.2.1 Whirlpool Corporation 6.2.2 Electrolux AB 6.2.3 LG Electronics 6.2.4 Samsung Electronics 6.2.5 Panasonic Corporation 6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd, 6.2.7 BSH Hausgeräte GmbH 6.2.8 Arcelik AS 6.2.9 Gorenje Group 6.2.10 Mitsubishi Electric Corporation 7 FUTURE OF THE MARKET 8 APPENDIX 9 * List Not Exhaustive
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