世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

チリの家庭用電化製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Chile Home Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

チリの家電市場はダイナミックです。販売台数がますます伸びています。同国の経済状況は、今後、市場の繁栄に大きな余地をもたらすと予想されます。地球温暖化や気候変動が進む中、消費者はエネルギーや水の消費... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
78 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

チリの家電市場はダイナミックです。販売台数がますます伸びています。同国の経済状況は、今後、市場の繁栄に大きな余地をもたらすと予想されます。地球温暖化や気候変動が進む中、消費者はエネルギーや水の消費量が少ない製品に切り替えています。インターネットの普及率が高くても、さまざまな電子商取引プラットフォームを通じた販売数の増加幅は同じではありません。しかし、インターネットは、消費者が購入しようとする製品に関する情報にアクセスできるようにし、ブランド間の家電製品の比較から、様々な種類の家電製品の中から予算に合った最適なものを選択できるようにしました。また、この地域では、大型家電製品に関してはブランド・ロイヤリティの向上が見られ、小型家電製品に関しては、各ブランドのマルチユーティリティ機能がより好まれているようです。美観に優れた小型家電は、顧客の予算範囲内で提供されることで売上が伸びています。イノベーションと技術の進歩が、買い替えの販売台数を押し上げている。小型家電の市場は、手頃な価格、市場での存在感の薄さ、保有する技術革新と自動化の向上、労働人口から大きな負荷を取り除くことによって人々の生活を楽にすることにもたらす完成度などの要因によって、成長すると予想され、それは彼らがタスクに費やす時間を最小限に抑えることによって消費者を和らげるものです。

主な市場動向

高いシェアを占める革新的キッチンアプライアンス

従来の限られた用途の家電製品よりも、多用途に使える家電製品が消費者の注目を集めている。厨房機器の市場は、新居を構える若い世代の増加や健康的な料理への嗜好の高まりなどにより、急速に成長しています。また、大容量で場所を取らない外観の美しさ、高性能で耐久性に優れた製品も重要視されています。

店舗販売が大きなシェアを占めています

この地域の小売業も変化しています。消費者は従来の店舗での家電製品の購入からオンラインプラットフォームへの移行を模索していますが、大半の地域では依然として店舗での販売が市場シェア量においてより有益なものとなっています。様々なハイパーマーケットやマルチブランドストアが、ダイナミックなプロモーションキャンペーンを展開し、厳しい時期にもかかわらず、地域の大部分で適度な販売台数を獲得することに成功しました。これらの戦略は、顕著な市場シェアに貢献することで、市場やお客様を支援しました。

競合他社の状況

本レポートでは、チリの家電製品市場で事業を展開している主要な国際的企業を取り上げています。チリの家電市場は、質的な製品をもたらすために市場に参入する新規プレイヤーにとって高い機会を保持しています。同国は、手頃な価格帯で質的な製品を提供できるプレーヤーにとって大きな可能性を持っています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Major Appliances
5.1.1 Refrigerators
5.1.2 Freezers
5.1.3 Dishwashing Machines
5.1.4 Washing Machines
5.1.5 Cookers and Ovens
5.2 Small Appliances
5.2.1 Vacuum Cleaners
5.2.2 Small Kitchen Appliances
5.2.3 Hair Clippers
5.2.4 Irons
5.2.5 Toasters
5.2.6 Grills and Roasters
5.2.7 Hair Dryers
5.2.8 Other Small Appliances
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 E-commerce
5.3.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Analysis
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool Corporation
6.2.2 Electrolux AB
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Samsung Electronics
6.2.5 Panasonic Corporation
6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd,
6.2.7 BSH Hausgeräte GmbH
6.2.8 Arcelik AS
6.2.9 Gorenje Group
6.2.10 Mitsubishi Electric Corporation

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

9 * List Not Exhaustive

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The home appliances market in Chile is a dynamic. It is experiencing increasing growth in sales volume. The economic performance of the country is expected to generate a great scope for the flourishing market in the future. The consumers are switching to less energy and water-conversing products, due to increasing global warming and climate changes. The higher level of internet penetration failed to record the same range of increase of the sales number through different e-commerce platforms. However, it gave the consumers access information about the product they are going to buy, right from comparing the appliances across brands to selecting their best budget fit appliance over various available ones. An increase in brand loyalty was also observed in the region, when it comes to major appliances, whereas more preference is being given to multi-utility features of the brands in small appliances. The sales of aesthetically impressive small appliances are increasing, when they are provided in the customer budget range. Innovation and technological advancements are driving the number of replacement sales. The market for the small home appliances is expected to grow, owing to the factors, like their affordable prices, lesser presence rate in the market, the improving innovation and automation they hold, and the perfection they bring in easing people’s life by taking off a huge load off the working population, which comforts consumers by minimizing the time they spend on tasks.

Key Market Trends

Innovative Kitchen Appliances Grabbing a Higher Portion of the Market

Multi-utility appliances are catching the attention of consumers more than the regular appliances, which hold limited utility. The market for kitchen appliances is growing rapidly, owing to factors, like the growing younger generation of customers, who are settling their new homes, and their increasing preferences to cook healthy foods. Customers are also giving high importance to products that hold a large capacity, with an aesthetically pleasing appearance, which occupies less space, along with the high efficiency and durability that the products hold.

Store-based Sales are Recording a Major Share of the Market

The retailing segment in the region is also changing. Although consumers are seeking a shift from buying their appliances from traditional stores and preferring online platforms, in majority of the regions, the store-based sales are still more beneficial in the market share volume. Various hypermarkets and multi-brand stores managed to score a moderate number of sales volumes in most parts of the regions, with dynamic promotional campaigns, which helped the market to score the number even during tough times. These strategies helped the market and the customers, by contributing to a noticeable market share.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Chile home appliances market. The home appliances market in Chile holds high opportunities for new players who are entering the market to bring qualitative products. The country has a great scope for players who can bring qualitative products in an affordable price range.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Major Appliances
5.1.1 Refrigerators
5.1.2 Freezers
5.1.3 Dishwashing Machines
5.1.4 Washing Machines
5.1.5 Cookers and Ovens
5.2 Small Appliances
5.2.1 Vacuum Cleaners
5.2.2 Small Kitchen Appliances
5.2.3 Hair Clippers
5.2.4 Irons
5.2.5 Toasters
5.2.6 Grills and Roasters
5.2.7 Hair Dryers
5.2.8 Other Small Appliances
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 E-commerce
5.3.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Analysis
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool Corporation
6.2.2 Electrolux AB
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Samsung Electronics
6.2.5 Panasonic Corporation
6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd,
6.2.7 BSH Hausgeräte GmbH
6.2.8 Arcelik AS
6.2.9 Gorenje Group
6.2.10 Mitsubishi Electric Corporation

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

9 * List Not Exhaustive

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る