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欧州キッチンアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Europe Kitchen Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

より革新的でエネルギー効率の高い、技術的にアップグレードされた家電製品への移行が、欧州連合の厨房機器市場の成長を支える大きな原動力となっています。現在進行中のCOVID-19の大流行により、市場は2020年2月... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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120 英語

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サマリー

より革新的でエネルギー効率の高い、技術的にアップグレードされた家電製品への移行が、欧州連合の厨房機器市場の成長を支える大きな原動力となっています。現在進行中のCOVID-19の大流行により、市場は2020年2月中旬から圧力を受け、住宅や建築プロジェクトの建設が制限され、経済と購買力平価の不確実性のために新規購入が制限されていますが、状況の変化と大流行に対する顧客のアプローチにより予測期間中に回復すると予測されています。

デジタル化の進展が市場の将来を形成しています。スマートホームの数は絶えず増加しており、この地域ではコネクテッドアプライアンスの利用を増やすことで市場に優位性をもたらしています。同様に、流通面でも、プライベートブランド商品の販売店や、税制優遇措置やメーカーとの提携による値引き率の高いメガマーケットなど、値引き率の高いチャネルへの移行が顕著になっています。また、COVID-19の流行により実店舗の閉鎖が長期化していることから、割引などの競争力が高いEコマースが他の販売者の大きな競合となっており、2020年には流通経路の中で最も成長するセグメントとして浮上している。

主な市場動向

最新の製品機能が市場成長の原動力

欧州では79億台以上の家電製品が設置されており、これは世界でもトップクラスの設置率です。自動制御、インターネット接続、高いエネルギー効率などの機能を技術的に備えた効率的な製品を提供する多くの企業の存在が、同市場のキッチン製品の需要を牽引しています。冷蔵庫、電子レンジ、フードプロセッサーなど一部のキッチン家電の存在感が高く、販売取引数に影響を与えていますが、買い替え需要もあり、同地域の市場は成長率を記録しています。

地域別では冷蔵庫・冷凍庫の販売台数が増加

冷蔵庫および冷凍庫の分野では、最新かつアップグレードされた機能が導入され、需要が高まっていることから、2017年から2020年にかけて、この地域の平均数量成長率は前年比約1.8%となっています。調査期間中、冷蔵庫はさまざまな技術的進歩とともに進化し、いくつかの内部および外部の設計変更の導入により改良されました。エネルギー効率とともに、内蔵製氷機、外付けの水や氷のディスペンサーユニット、霜が付きにくい、あるいは霜取りタイプなど、より多くの追加機能への需要が高まっている。冷蔵庫へのスマート機能の導入は、製品の進化における大きなブレークスルーであり、市場の地位強化に貢献しました。

競合他社の状況

欧州のキッチン家電市場は、多くの主要プレーヤーが参入しており、競争が激しい市場です。本レポートでは、同地域で事業展開している主要プレイヤーのプロフィールを掲載しています。市場シェアの観点からは、現在一部の大手企業が市場を支配しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints/Challenges
4.4 Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Force Analysis
4.6 Insights on Technological Innovations in the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Refrigerators and Freezers
5.1.2 Dishwashers
5.1.3 Food Processors
5.1.4 Mixers and Grinders
5.1.5 Microwave Ovens
5.1.6 Grills And Roasters
5.1.7 Water Purifiers
5.1.8 Other Kitchen Appliances
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Multi-brand Stores
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By Geography
5.3.1 France
5.3.2 United Kingdom
5.3.3 Germany
5.3.4 Italy
5.3.5 Spain
5.3.6 Rest of Europe

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Electrolux AB
6.2.2 BSH Hausgerate GmbH
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Koninklijke Philips N.V.
6.2.5 Smeg S.p.A.
6.2.6 Miele
6.2.7 Whirlpool Corp
6.2.8 Russell Hobbs
6.2.9 Morphy Richards
6.2.10 Samsung
6.2.11 Other Companies (Vestel, Beko PLC, Haier, Dyson Ltd, Dualit Limited, and Tefal)*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The transition to more innovative and energy-efficient and technologically upgraded appliances is the major driving force behind the growth of the kitchen appliances market in the European Union. Owing to the ongoing COVID-19 pandemic the market has been under pressure from mid-February 2020 which restricted the construction of housing and building projects and the lockdown restrictions have limited the new purchases owing to the uncertainty in the economy and purchasing power parity but is anticipated to bounce back during the forecast period with the changing situations and customers approach towards the pandemic.

The growing digitalization is shaping the future of the market. The number of smart homes, which is constantly growing is adding an advantage to the market by increasing the usage of connected appliances in the region. Similarly, distribution is notably tending towards channels featuring high discounts, including private label goods outlets, mega markets offering high discounts through tax rebates and tie-ups with manufacturers. The growing e-commerce has been posing as a major competitor to other sellers due to highly competitive discounts and other offers has emerged as the fastest growing segment of the distribution channels in the year 2020, owing to the closure of physical stores for a longer time due to the COVID-19 pandemic.

Key Market Trends

Latest Product Features are Driving the Market Growth

There are more than 7.9 billion home appliances were installed in Europe which is one of the highest rates in the world. The presence of a large number of companies who are offering various efficient products that are technically equipped with features such as automatic control, internet connectivity, high energy efficient feature, etc., are driving the demand for kitchen products in the market. Though the high presence rate of a few kitchen appliances such as refrigerators, microwave ovens, food processors, etc., are affecting the number of sale transactions, the replacement sales are helping the market to record growth rate in the region.

Refrigerators and Freezers Segment is Recording More Number of Sales in the Region

The refrigerators and freezers segment has witnessed an average volume growth of around 1.8% year over year, from 2017 to 2020 in the region owing to the growing demand for the latest and upgraded features that are being introduced in them. During the study period, refrigerators evolved with various technological advancements and were improved with the introduction of several internal and external design changes. Along with energy efficiency, the demand for more additional features, such as built-in ice makers, external water and ice-cubes dispensing units, less frost making, or frost-free variants is increasing. The introduction of Smart features in the refrigerators is the major breakthrough in the product evolution and it helped the market to strengthen its position.

Competitive Landscape

The Europe Kitchen appliances market is highly competitive with a high number of key players operating in the market. The report covers the profiles of major players operating in the region. In terms of market share, some of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints/Challenges
4.4 Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Force Analysis
4.6 Insights on Technological Innovations in the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Refrigerators and Freezers
5.1.2 Dishwashers
5.1.3 Food Processors
5.1.4 Mixers and Grinders
5.1.5 Microwave Ovens
5.1.6 Grills And Roasters
5.1.7 Water Purifiers
5.1.8 Other Kitchen Appliances
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Multi-brand Stores
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By Geography
5.3.1 France
5.3.2 United Kingdom
5.3.3 Germany
5.3.4 Italy
5.3.5 Spain
5.3.6 Rest of Europe

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Electrolux AB
6.2.2 BSH Hausgerate GmbH
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Koninklijke Philips N.V.
6.2.5 Smeg S.p.A.
6.2.6 Miele
6.2.7 Whirlpool Corp
6.2.8 Russell Hobbs
6.2.9 Morphy Richards
6.2.10 Samsung
6.2.11 Other Companies (Vestel, Beko PLC, Haier, Dyson Ltd, Dualit Limited, and Tefal)*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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