アジア太平洋地域の家庭用電化製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)Asia-Pacific Home Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) アジア太平洋地域は発展途上国が市場を支配しています。可処分所得の増加と急速な都市化、そして製造企業による革新的で魅力的な広告宣伝が、アジア太平洋地域に破壊的な市場環境をもたらす可能性があります。都... もっと見る
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サマリーアジア太平洋地域は発展途上国が市場を支配しています。可処分所得の増加と急速な都市化、そして製造企業による革新的で魅力的な広告宣伝が、アジア太平洋地域に破壊的な市場環境をもたらす可能性があります。都市部の人口と中流家庭の急増により、低価格の家電製品が市場を席巻しており、消費者は市場で入手できるテクノロジーの快適さを体験することを望んでいます。一部の必須製品の価格が高いため、成長が鈍化していますが、中国製の低価格な製造品が市場を席巻し、アジア太平洋地域の家電製品市場での支配力を強める要因となっています。インドや中国などのプレミアムカテゴリーでは、米国ブランドが高い成長を記録しているが、数量では中国ブランドがリードしている。高い都市化率がこれらの市場の成長に寄与しています。アジア太平洋地域では、中国と韓国のメーカーがかなりのシェアを占めており、エネルギー効率が消費者にとっての優先事項となっています。環境に優しい発明は、この地域の家電市場の形成において、最も重要なものとなるでしょう。 主な市場動向 スマートアプライアンスが市場を牽引 現在のスマートホームのトレンドは、住宅設計におけるスマート家電の使用を促進しており、人々は簡単に操作できる完全に接続された住宅に投資することを望んでいます。市場の大手企業は、スマート家電につながるスマートなアプリケーションを考え出すために研究開発に投資しており、家電市場の成長を促進しています。消費者の嗜好の変化と買い替え需要に伴う革新的なクレジット制度は、スマート家電が従来の機器に取って代わる道を開き、これが市場の成長を刺激することになるでしょう。アジア太平洋地域は、北米や欧州の市場を凌駕し、市場のリーダーとして台頭してくるでしょう。 中国はアジア太平洋地域における家電製品の主要生産国の一つです。 中国の家電市場は、可処分所得の向上、都市化、農村部での白物家電の消費増加により、有利な成長を遂げています。中国は、世界中で最も急速に成長している家電市場です。技術的に先進的で比較的安価なため、多くの国が中国から家電製品を輸入しています。中国では、白物家電や小型家電の買い替え需要が高い。一方、主要な厨房機器市場は、新製品への需要が高まっています。プレミアム白物家電は消費者の間で採用が進んでいる。冷蔵庫と洗濯機の市場は、プレミアム化の流れに大きく支えられています。エアコン分野は、輸出と国内需要の高さから、中国家電市場を支配しています。 競合他社の状況 本レポートでは、アジア太平洋地域の家庭用電化製品市場で事業を展開する主要な国際的企業を取り上げています。市場シェアの観点からは、現在、一部の大手企業が市場を支配しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。 その他の特典 市場推定(ME)シート(Excel形式 アナリストによる3ヶ月間のサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis 4.5 Porters 5 Force Analysis 4.5.1 Threat of New Entrants 4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers 4.5.4 Threat of Substitute Products 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry 4.6 Impact of Covid-19 on the Market 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Product 5.1.1 Major Appliances 5.1.1.1 Refrigerators 5.1.1.2 Freezers 5.1.1.3 Dishwashing Machines 5.1.1.4 Washing Machines 5.1.1.5 Ovens 5.1.1.6 Air Conditioners 5.1.1.7 Other Major Appliances 5.1.2 Small Appliances 5.1.2.1 Coffee/Tea Makers 5.1.2.2 Food Processors 5.1.2.3 Grills & Roasters 5.1.2.4 Vacuum Cleaners 5.1.2.5 Grills & Roasters 5.1.2.6 Other Small Appliances 5.2 Distribution Channel 5.2.1 Supermarkets and Hypermarkets 5.2.2 Specialty Stores 5.2.3 E-commerce 5.2.4 Other Distribution Channels 5.3 Geography 5.3.1 China 5.3.2 Japan 5.3.3 India 5.3.4 South Korea 5.3.5 Australia 5.3.6 Rest of Asia-Pacific 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Market Concentration Overview 6.2 Company Profiles 6.2.1 Haier 6.2.2 Whirlpool 6.2.3 Midea 6.2.4 Panasonic 6.2.5 Arcelik 6.2.6 Samsung 6.2.7 Lg 6.2.8 Bosch 6.2.9 Hisence 6.2.10 Electrolux 6.2.11 Philips 6.2.12 Gree 6.2.13 TCL 6.2.14 Changhong 6.2.15 Skyworth 6.2.16 Meling 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 APPENDIX 9 DISCLAIMER
SummaryDeveloping nations dominate the market in the Asia-Pacific region. Rising disposable incomes and rapid urbanization along with innovative and attractive advertising by manufacturing companies have created a potentially disruptive market environment in the Asia-Pacific region. The surge in the urban population and the middle-class families has led to low-priced appliances dominating the market, with consumers willing to experience the comforts of technology available in the market. The high price of certain essential products has led to slowing the growth but the low-priced manufactured products from China have dominated the market and helped it strengthen its hold in the home appliances market in the Asia-Pacific region. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis 4.5 Porters 5 Force Analysis 4.5.1 Threat of New Entrants 4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers 4.5.4 Threat of Substitute Products 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry 4.6 Impact of Covid-19 on the Market 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Product 5.1.1 Major Appliances 5.1.1.1 Refrigerators 5.1.1.2 Freezers 5.1.1.3 Dishwashing Machines 5.1.1.4 Washing Machines 5.1.1.5 Ovens 5.1.1.6 Air Conditioners 5.1.1.7 Other Major Appliances 5.1.2 Small Appliances 5.1.2.1 Coffee/Tea Makers 5.1.2.2 Food Processors 5.1.2.3 Grills & Roasters 5.1.2.4 Vacuum Cleaners 5.1.2.5 Grills & Roasters 5.1.2.6 Other Small Appliances 5.2 Distribution Channel 5.2.1 Supermarkets and Hypermarkets 5.2.2 Specialty Stores 5.2.3 E-commerce 5.2.4 Other Distribution Channels 5.3 Geography 5.3.1 China 5.3.2 Japan 5.3.3 India 5.3.4 South Korea 5.3.5 Australia 5.3.6 Rest of Asia-Pacific 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Market Concentration Overview 6.2 Company Profiles 6.2.1 Haier 6.2.2 Whirlpool 6.2.3 Midea 6.2.4 Panasonic 6.2.5 Arcelik 6.2.6 Samsung 6.2.7 Lg 6.2.8 Bosch 6.2.9 Hisence 6.2.10 Electrolux 6.2.11 Philips 6.2.12 Gree 6.2.13 TCL 6.2.14 Changhong 6.2.15 Skyworth 6.2.16 Meling 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 APPENDIX 9 DISCLAIMER
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