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米国の電子商取引市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響と予測(2022年~2027年)


United States E-commerce Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact and Forecasts (2022 - 2027)

米国のEコマース市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率14.70%で成長すると予想されています。この市場は主に、オンラインショッピングのトレンドの高まり、インターネットの普及率の高さ、スマートフォン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年6月1日 US$4,750
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サマリー

米国のEコマース市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率14.70%で成長すると予想されています。この市場は主に、オンラインショッピングのトレンドの高まり、インターネットの普及率の高さ、スマートフォンの使用率の増加によって牽引されています。

主なハイライト
米国におけるEコマースソフトウェアの市場は、多くの主要プレイヤーが存在し、適度に断片化されています。Shopify Inc.、BigCommerce Holdings, Inc.、Squarespace, Inc.、Wix.com Ltd.についても、財務情報および各社の事業戦略とともに紹介しています。
米国における小売Eコマースの売上は、今後急速に成長し、2021年の約4700億ドルから2025年には5600億ドル以上になると予想されています。米国では、アマゾンが最も人気のあるEコマースサイトです。同社は米国の電子小売売上高でもトップで、2021年には同国の小売電子商取引売上高が3,860億ドルに達すると予想されています。その他の成功したショッピングサイトには、米国のオンライン販売業者が最も利用するオンラインマーケットプレイスとしてランク付けされたeBay、Walmart、Target、Appleが含まれます。
2021年には、米国人口の90.8%が、場所やデバイスを問わずインターネットにアクセスできるようになると推定されます。人口100人あたりのモバイルブロードバンド契約数は、携帯電話契約数や固定ブロードバンド契約数の伸びと並んで、前年比18.4%増と急増している。この背景には、消費者の所得水準が向上していることがあります。これは、B to Cのeコマース業界を後押しするものと期待されています。
米国の商社は新しい環境に適応し、PayPal、Google Pay、Amazon Pay、Xerox、Quick Book、Zendeskといった人気の高いサービス業者を通じてデジタルウォレットによる資金調達を受け入れています。米国でのCOVID-19感染者数が増加するにつれ、このパンデミックCOVID-19で硬貨や紙幣を扱うことに伴う潜在的な衛生問題を避けるため、消費者はキャッシュレス化を進めています。
COVID-19のパンデミックは、消費者が社会的距離を置くことを実践し、食料品や医療用品の電子商取引注文がアメリカの家族にとってサバイバルで便利なツールになったことから、オンライン化を早めている。人々はパニック的な買い物をしたり、必要な食料品を大量に買い込んだりしており、他の商品よりも食料品の市場シェアを高めている。さらに、ヘルスケア市場の医薬品や医療機器も、米国のeコマースサイトから大きな売上をあげています。また、ヘルスケア市場の医薬品や医療機器は、需要の高さから現地の市場から姿を消しつつある。


主な市場動向

技術導入の増加


米国のEコマース市場において、モバイルショッピングの存在感が高まっています。米国では、スマートフォンが最も人気のあるオンライン購入となっています。このようなモバイル購入者の大きな基盤は、モバイルコマースの収益に影響し、2021年には小売総額の6%近くを占めると予想されます。
医療におけるIoTや機械学習などの技術の採用が進むことで、予測期間中に世界のB2C電子商取引市場の成長が促進されると予想されます。これは、低価格のスマートフォンの台頭、通信インフラの拡大、より高度な機能を備えた製品の発売の増加などに起因します。しかし、サイバー犯罪やデジタル詐欺などの不正行為の増加は、近い将来、市場の成長を阻害する可能性があります。
企業は、商品ページを最適化することで、2020年以降のコンバージョン率を向上させたいと考えています。さらに、Facebook広告やGoogleショッピング広告など、マルチチャネル販売もコンバージョンを獲得するための方法のひとつです。
パンデミックは、家庭での消費の増加、このセグメントでのオンラインショッピングの増加、消費者のオンラインショッピングの増加など、新しいトレンドを生み出しました。パンデミック時には、出来合いの食事を注文するよりも、オンラインで食品を購入し、食事を用意する人が増えました。また、紙幣による感染症のリスクから、オンライン決済が増え、代引き決済が減る傾向もある。
小売業全体の売上高に占めるデジタルの割合は、時間の経過とともに徐々に増加している。消費者が徐々にオンラインでの購入に慣れてきたこと、小売業者がフルフィルメント業務を改善し、荷物をより早く届けられるようになったことなどが要因です。一方、パンデミックによって電子商取引の普及は2年早まった。2020年以前は、デジタル普及率が前年より2ポイント以上上昇した年はなかった。


競合の状況

米国のEコマース市場は適度に細分化されています。Amazon、Walmart.com、BestBuy.comが米国のEコマース市場における上位のオンライン小売業者です。また、アマゾン・ドット・コムは、米国のeコマース市場の支配的なプレーヤーです。2021年、同店の売上高は1,400億米ドルでした。次いでwalmart.comが532億ドル、bestbuy.comが224億ドルの利益を上げています。上位3店舗は、米国の全オンライン収益の35%を占めています。


2022年4月~ フェデックスやUPSに対抗するため、アマゾンはプライム配送サービスを他の事業者にも開放した。他のオンライン事業者は、そのプライムサービスを利用して、顧客に商品を迅速に届けることができるようになる。
2022年1月- Bluebash Consulting Private Limitedは、Webおよびモバイル開発会社内にEコマースに特化した新しい技術コンサルティング部門を設立することを発表しました。Sebamed USA、iTrust、Corsidiaなどが同社の顧客です。


その他のメリット

市場推定(ME)シートのExcel形式でのご提供
3ヶ月間のアナリストサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definitions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness-Porter's Five Force Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Threat of Substitute Products
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Key market trends and share of E-commerce of total Retail sector
4.4 Impact of COVID-19 on the E-commerce sales

5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Demand from Apparel and Footwear Industry.
5.1.2 Rising Adoption of technologies (IOT,ML)
5.1.3 Penetration of Internet and Smartphone Usage
5.2 Market Challenges
5.2.1 High Cost f Internet
5.2.2 Security Issues
5.3 Analysis of key demographic trends and patterns related to E-commerce industry in United States (Coverage to include Population, Internet Penetration, E-commerce Penetration, Age & Income etc.)
5.4 Analysis of the key modes of transaction in the E-commerce industry in United States (coverage to include prevalent modes of payment such as cash, card, bank transfer, wallets, etc.)
5.5 Analysis of cross-border E-commerce industry in United States (Current market value of cross-border & key trends)
5.6 Current positioning of country United States in the E-commerce industry in region North America

6 Market Segmentation
6.1 By B2C E-commerce
6.1.1 Market size (GMV) for the period of 2017-2027
6.1.2 Market Segmentation - by Application
6.1.2.1 Beauty & Personal Care
6.1.2.2 Consumer Electronics
6.1.2.3 Fashion & Apparel
6.1.2.4 Food & Beverage
6.1.2.5 Furniture & Home
6.1.2.6 Others (Toys, DIY, Media, etc.)
6.2 By B2B E-commerce
6.2.1 Market size for the period of 2017-2027

7 Competitive Landscape
7.1 Company Profiles
7.1.1 Walmart
7.1.2 Amazon
7.1.3 Zara
7.1.4 Home Depot
7.1.5 Target
7.1.6 Apple
7.1.7 Costco
7.1.8 Kroger
7.1.9 Best Buy
7.1.10 Wayfair

8 Investment Analysis

9 Future Outlook of the Market

 

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Summary

The E-commerce market in the United States is expected to grow at a 14.70 % CAGR between 2022-2027. The market is being driven primarily by the growing trend of online shopping, high internet penetration, and increased use of smartphones.

Key Highlights
The market for e-commerce software in the United States is moderately fragmented, with many major market players present. Shopify Inc., BigCommerce Holdings, Inc., Squarespace, Inc., and Wix.com Ltd. are also profiled, along with their financial information and respective business strategies.
Retail e-commerce sales in the United States are expected to grow rapidly in the coming years, rising from approximately $470 billion in 2021 to more than $560 billion in 2025. Amazon is the most popular e-commerce site in the United States. The company also leads the pack in US e-retail sales, with $386 billion expected in retail e-commerce sales in the country in 2021. Other successful shopping websites include eBay, ranked as the most popular online marketplace by US online sellers, Walmart, Target, and Apple.
By 2021, an estimated 90.8 % US population would have accessed the internet from any location and using any device. The number of active mobile broadband subscriptions per 100 inhabitants proliferates, with an 18.4% year-on-year increase, alongside growth in mobile-cellular subscriptions and fixed-broadband subscriptions. This rise is due to an increase in consumer income levels. This is expected to boost the business-to-consumer e-commerce industry.
Merchants in the United States are adapting to the new landscape and accepting digital wallet financing through popular service suppliers such as PayPal, Google Pay, Amazon Pay, Xerox, Quick Book, and Zendesk. As the number of COVID-19 cases in the United States rises, consumers are going cashless in order to avoid potential hygiene issues associated with handling coins and notes in this pandemic COVID-19.
The COVID-19 pandemic is hastening the online transition as consumers practice social distancing, and e-commerce orders for groceries and medical supplies have become survival and convenient tool for the American family. People are making panic purchases and stocking up on essential grocery items in bulk, increasing the market share of groceries over other products. Furthermore, medicines and medical equipment in the healthcare market see significant sales from United States e-commerce websites. The products are disappearing from local markets due to high demand.


Key Market Trends

Increasing adoption of technologies


The rising presence of mobile shopping in the US e-commerce market is a growing trend. Smartphones are the most popular online purchase in the United States. This large base of mobile buyers affects mobile commerce revenue, which is expected to account for nearly 6% of total retail sales in 2021.
The increased adoption of technologies such as IoT and machine learning in healthcare is expected to boost the growth of the global B2C e-commerce market over the forecast period. This is due to the rise of low-cost smartphones, the expansion of telecom infrastructure, and an increasing number of product launches with more advanced features. However, the rising number of cybercrime, digital fraud, and other malpractices may stifle market growth in the near future.
Businesses are looking to improve their conversion rates after 2020 by optimizing their product pages. Furthermore, multichannel selling is another way to get conversions, whether through Facebook advertising or Google shopping ads.
The pandemic generated new trends, including an increase in consumption at home, an increase in online shopping in this segment, and an increase in consumers shopping online. During the pandemic, more people bought food online and prepared their meals rather than ordering ready-made meals. There is also a trend toward more online payments and less cash-on-delivery due to the risk of infection from banknotes.
Digital's share of total retail sales has increased gradually over time. Consumers gradually became more comfortable making online purchases, and retailers improved their fulfillment operations, allowing packages to be delivered more quickly. On the other hand, the pandemic accelerated e-commerce adoption by two years. Before 2020, no year had ever increased digital penetration by more than two percentage points over the previous year.


Competitive Landscape

The E-commerce market in the United States is moderately fragmented. Amazon, Walmart.com, and BestBuy.com are the top online retailers in the united state e-commerce market. In addition, Amazon.com is the dominant player in the US eCommerce market. In 2021, the store had a revenue of US$140 billion. It is followed by walmart.com, which has an income of $53.2 billion, and bestbuy.com, which has a gain of $22.4 billion. The top three stores account for 35% of all online revenue in the United States.


April 2022- In a bid to compete with FedEx and UPS, Amazon has opened its Prime delivery service to other merchants. Other online businesses will be able to use its Prime service to deliver goods to their customers promptly.
Jan 2022- Bluebash Consulting Private Limited has announced the formation of a new E-Commerce-focused technology consulting division within its Web and Mobile development firm. Sebamed USA, iTrust, and Corsidia are among the company's clients.


Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definitions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness-Porter's Five Force Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Threat of Substitute Products
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Key market trends and share of E-commerce of total Retail sector
4.4 Impact of COVID-19 on the E-commerce sales

5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Demand from Apparel and Footwear Industry.
5.1.2 Rising Adoption of technologies (IOT,ML)
5.1.3 Penetration of Internet and Smartphone Usage
5.2 Market Challenges
5.2.1 High Cost f Internet
5.2.2 Security Issues
5.3 Analysis of key demographic trends and patterns related to E-commerce industry in United States (Coverage to include Population, Internet Penetration, E-commerce Penetration, Age & Income etc.)
5.4 Analysis of the key modes of transaction in the E-commerce industry in United States (coverage to include prevalent modes of payment such as cash, card, bank transfer, wallets, etc.)
5.5 Analysis of cross-border E-commerce industry in United States (Current market value of cross-border & key trends)
5.6 Current positioning of country United States in the E-commerce industry in region North America

6 Market Segmentation
6.1 By B2C E-commerce
6.1.1 Market size (GMV) for the period of 2017-2027
6.1.2 Market Segmentation - by Application
6.1.2.1 Beauty & Personal Care
6.1.2.2 Consumer Electronics
6.1.2.3 Fashion & Apparel
6.1.2.4 Food & Beverage
6.1.2.5 Furniture & Home
6.1.2.6 Others (Toys, DIY, Media, etc.)
6.2 By B2B E-commerce
6.2.1 Market size for the period of 2017-2027

7 Competitive Landscape
7.1 Company Profiles
7.1.1 Walmart
7.1.2 Amazon
7.1.3 Zara
7.1.4 Home Depot
7.1.5 Target
7.1.6 Apple
7.1.7 Costco
7.1.8 Kroger
7.1.9 Best Buy
7.1.10 Wayfair

8 Investment Analysis

9 Future Outlook of the Market

 

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