飼料用香料、甘味料、天然強化剤:市場シェア分析、産業動向と統計、2019年~2029年の成長予測Feed Flavors, Sweeteners and Natural Enhancers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 飼料用香料、甘味料、天然エンハンサーの市場規模は2024年に24.1億米ドルと推定され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は4.80%で、2029年には30.4億米ドルに達すると予測される。 COVID-19は家畜の生産... もっと見る
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サマリー飼料用香料、甘味料、天然エンハンサーの市場規模は2024年に24.1億米ドルと推定され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は4.80%で、2029年には30.4億米ドルに達すると予測される。 COVID-19は家畜の生産と消費に悪影響を与えた。この影響は最終的に飼料香料、甘味料、天然エンハンサー市場を含む飼料産業に波及した。この業界の企業も、生産の抑制やサプライチェーンの問題による問題に直面していた。しかし、これ以上の大流行が市場を混乱させなければ、この業界は近い将来、牛疫前の需要と生産レベルを達成すると予想される。 消費者の意識の高まりと高品質の食肉への需要により、研究された市場は成長している。米国食品医薬品局(USFDA)や欧州食品安全局などの政府監視機関は、消費者に届ける食品の品質に関する規則を課している。食肉消費は世界中で増加しており、研究された市場は成長を目の当たりにしている。高い認識、動物栄養に対する需要の高まり、多くの地域での抗生物質の禁止が、畜産業界や食肉メーカーのプレーヤーにプロバイオティクスの使用を促しており、これが世界的な市場の成長を促進すると予想される。 飼料用香料、甘味料、天然強化剤の市場動向高品質の食肉製品に対する消費者の意識の高まり食品の栄養要求に対する意識の高まりにより、高品質の食肉に対する需要は世界的に増加している。都市化の進展、ライフスタイルの変化、所得の上昇などが、高品質食品の需要を後押しする要因となっている。優れた品質の食肉製品に対する需要の高まりに伴い、高級ブランドを提供する高級外食産業やスーパーマーケットが高品質の食肉を求めるようになっている。このような要因が、家畜生産者に、世界中の様々な食品業者や様々な市場が求める品質基準を満たす、高品質で健康的な家畜を提供するよう促している。 FAOによれば、動物性食品の消費から得られるタンパク質は33%である。そのため、食肉製品の需要は増加している。メーカーは、飼料摂取量を増やし、消費者に高品質の肉を供給するために、フレーバー、甘味料、エンハンサーを使用している。世界の食肉タンパク質消費量は、人口増加と所得の増加により、2018~2020年と比較して2030年までに14%増加すると推定されている。鶏肉、牛肉、豚肉、羊から得られるタンパク質は、2030年までにそれぞれ17.8%、5.9%、13.1%、15.7%増加すると予想される。より良い衛生状態、動物衛生プログラム、より良い味と食感を持つ高級飼料の供給は、食肉の質を高める重要な要因のひとつである。乳製品は、規制機関の定める基準に従って生産されるようになる。 アジア太平洋地域 - 飼料用香料、甘味料、天然強化剤の最大市場アジア太平洋地域は、飼料香料、甘味料、天然エンハンサーの最大市場であり、市場全体の大きなシェアを占めている。同地域では、高品質の飼料やペットフードに対する消費者の意識が高まっており、飼料用フレーバー、甘味料、天然エンハンサーの需要に拍車をかけている。さらに、アフリカ豚フィーバーのような数多くの疾病の発生によって引き起こされた食肉価格の高騰は、生産者がこの地域で利益を叩き出すことにつながり、それゆえ飼料フレーバー、甘味料、天然エンハンサー市場を後押ししている。インドや中国のような発展途上国における所得水準の上昇は、ペットの飼育数、医療費、支出の増加につながっており、飼料の嗜好性向上剤市場を牽引している。 中国の飼料添加物産業は、政府の取り組みに大きな影響を受けている。同国がその構造や慣行を近代化し効率性を見出そうと努力していることや、人口増加によるタンパク質需要を満たすために食肉や畜産物の需要が増加していることが、調査した市場の成長を促す主な要因のひとつである。インドは世界有数の鶏肉生産国である。平均所得の増加と都市人口の増加により、鶏肉の需要は飛躍的に増加し、消費量も年々着実に増加している。同地域では家禽の生産が非常に伸びており、その結果、飼料摂取量と家畜の成績を向上させる嗜好性向上剤の需要が生まれることになる。 飼料用香料、甘味料、天然強化剤業界の概要世界の飼料用フレーバー、甘味料、天然エンハンサー市場はかなり統合されており、2021年には大手企業が全体の40.4%のシェアを占める。Evonik Industries Ag、Cargill、Alltech Inc.、Dupont Nutrition and Bioscience、Nutriad(Bluestar Adisseo)が調査対象市場の上位5社である。これらの企業が最も採用している戦略は、M&Aや、新製品開発や研究強化への投資のための共同研究である。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 ポーターズファイブフォース分析 4.4.1 新規参入者の脅威 4.4.2 買い手/消費者の交渉力 4.4.3 供給者の交渉力 4.4.4 代替製品の脅威 4.4.5 競争ライバルの激しさ 5 市場の区分 5.1 種類 5.1.1 香料 5.1.2 甘味料 5.1.3 天然強化剤 5.1.3.1 エッセンシャルオイル 5.1.3.2 フラボノイド 5.1.3.3 オレオレジン 5.1.3.4 サポニン 5.1.3.5 ハーブとスパイス 5.1.3.6 ペプチド 5.1.3.7 ヌクレオチド 5.1.3.8 酵母 5.1.3.9 プロバイオティクス 5.1.3.10 その他 5.2 動物の種類 5.2.1 反芻動物 5.2.2 豚 5.2.3 家禽 5.2.4 その他の動物 5.3 地理 5.3.1 北米 5.3.1.1 米国 5.3.1.2 カナダ 5.3.1.3 メキシコ 5.3.1.4 その他の北米地域 5.3.2 ヨーロッパ 5.3.2.1 ドイツ 5.3.2.2 イギリス 5.3.2.3 フランス 5.3.2.4 ロシア 5.3.2.5 イタリア 5.3.2.6 スペイン 5.3.2.7 その他のヨーロッパ 5.3.3 アジア太平洋 5.3.3.1 インド 5.3.3.2 中国 5.3.3.3 日本 5.3.3.4 オーストラリア 5.3.3.5 その他のアジア太平洋地域 5.3.4 南米 5.3.4.1 ブラジル 5.3.4.2 アルゼンチン 5.3.4.3 その他の南米地域 5.3.5 中東・アフリカ 5.3.5.1 南アフリカ 5.3.5.2 エジプト 5.3.5.3 その他の中東・アフリカ地域 6 競争環境 6.1 最も採用されている戦略 6.2 市場シェア分析 6.3 企業プロフィール 6.3.1 エボニック・インダストリーズ 6.3.2 バイオマーグループ 6.3.3 オールテック 6.3.4 カーギル 6.3.5 ニュートリション&バイオサイエンス 6.3.6 Nutriad(ブルースター アディッセオ) 6.3.7 ノーバス・インターナショナル 6.3.8 ケイスラー 6.3.9 ケミン・インダストリーズ 7 市場機会と今後の動向 8 Covid-19の影響評価
SummaryThe Feed Flavors, Sweeteners and Natural Enhancers Market size is estimated at USD 2.41 billion in 2024, and is expected to reach USD 3.04 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.80% during the forecast period (2024-2029). COVID-19 adversely affected livestock production and consumption. This effect ultimately spilled into the feed industry, including the feed flavors, sweeteners, and natural enhancers market. The companies in this industry were also facing issues due to production restraints and supply chain issues. However, the industry is expected to achieve pre-covid demand and production levels in the near future if no further outbreaks disrupt the market. The market studied is growing due to the rising consumer awareness and demand for quality meat. Government monitoring agencies, such as the US Food and Drug Administration (USFDA) and European Food Safety Authority, imposed rules regarding the quality of food to be delivered to consumers. As meat consumption is increasing across the world, the market studied is witnessing growth. High awareness, the growing demand for animal nutrition, and the ban of antibiotics in many regions are prompting players in the livestock industry and meat manufacturers to use probiotics, which is anticipated to drive the market's growth worldwide. Feed Flavors, Sweeteners & Natural Enhancers Market TrendsIncrease in Consumer Awareness Toward Quality Meat ProductsThe demand for quality meat is increasing globally due to increasing awareness of nutritional requirements in foods. Increasing urbanization, changing lifestyles, and rising income are some factors driving the demand for quality foods. With rising demand for superior-quality meat products, the high-end food service sector and supermarkets offering premium brands are demanding quality meat. This factor pushed the livestock producers to provide quality and healthy livestock to satisfy the quality standards required by various food players and different markets across the world. According to the FAO, the protein obtained from animal product consumption is 33%. So, the demand for meat products is increasing. The manufacturers are using flavors, sweeteners, and enhancers to increase the feed intake and supply quality meat to the consumers. The global consumption of meat protein is estimated to rise by 14% by 2030 compared to 2018-2020 due to population growth and income. Protein availability from poultry, beef, pork, and sheep is expected to grow by 17.8%, 5.9%, 13.1%, and 15.7%, respectively, by 2030. Better hygiene, animal health programs, and the provision of premium quality animal feed with better taste and texture are some of the important factors that raise the quality of meat. Dairy products will be produced according to the standards set by regulatory bodies. Asia-Pacific - The Largest Market for Feed Flavors, Sweeteners and Natural EnhancersAsia-Pacific is the largest market for feed flavors, sweeteners, and natural enhancers, accounting for a significant share of the overall market. The growing consumer awareness about quality feed and pet food in the region has spurred the demand for feed flavors, sweeteners, and natural enhancers. Moreover, the soaring prices of meat driven by numerous disease outbreaks like the African Swine Fever have led the producers to tap the profits in the region, hence boosting the feed flavors, sweeteners, and natural enhancers market. The rise in income levels in developing countries like India and China is leading to growing numbers of pet ownership, healthcare, and spending, thereby driving the feed palatability enhancers market. The Chinese animal feed additive industry is heavily influenced by governmental initiatives. The country's efforts to modernize and find efficiencies in its structure and practices and the increasing demand for meat and animal products to meet the protein needs of the growing population are among the major factors driving the growth of the market studied. India is one of the leading producers of poultry meat in the world. The increase in the average income and the urban population has led to a tremendous increase in poultry demand and a steady increase in consumption over the years. Poultry production has been growing enormously in the region, which would, in turn, create demand for palatability enhancers to improve feed intake and livestock performance. Feed Flavors, Sweeteners & Natural Enhancers Industry OverviewThe global feed flavor, sweeteners, and natural enhancers market is fairly consolidated, with major players accounting for 40.4% of total shares in 2021. Evonik Industries Ag, Cargill, Alltech Inc., Dupont Nutrition and Bioscience, and Nutriad (Bluestar Adisseo) are the top five players in the market studied. The most adopted strategies for these companies are mergers and acquisitions and, from time to time, collaborations for investments in new product developments and research enhancement. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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