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イスラエルの家電製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Israel Home Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

イスラエルの家電市場は、2019年から2024年の予測期間においてCAGR13.55%で成長すると予想され、市場プレーヤーに大きな機会を提供しています。同市場は、駐在員人口と同国を訪れる観光客の増加によって大きく牽... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

イスラエルの家電市場は、2019年から2024年の予測期間においてCAGR13.55%で成長すると予想され、市場プレーヤーに大きな機会を提供しています。同市場は、駐在員人口と同国を訪れる観光客の増加によって大きく牽引されています。

イスラエルの家庭用電化製品市場には、以下の推進要因と抑制要因があります。

ドライバ

主なハイライト
人口の増加、外国人、若者、労働者階級の割合が高い消費者層の拡大
活況を呈する観光セクターが市場を大きく牽引
人口増加、観光産業の発展、一人当たりGDPの増加を背景に、政府や民間企業がインフラ整備に投資する中、GCCでは現在多くの大規模モールやショッピングセンターが開発されている。


制約事項

主なハイライト
国際的なブランドの増加により、小売市場における競争は激化している


イスラエルを含むGCC諸国の多くで、様々な高級小売店の進出と店舗スペースに対する需要の高まりにより、最近、賃貸料が上昇しています。さらに、労働基準法、光熱費の市場価格化、付加価値税(VAT)などの新たな税制により、小売業者は大きなプレッシャーを受けています。

主な市場動向

イスラエルの家電製品市場では、大型家電が重要な役割を担っている

冷蔵庫は、各家庭で必要とされる大型家電として人気がありますが、最近のイスラエルの冷蔵庫市場では、ハイアールの冷蔵庫の売上が過去5年間で4倍に増加しています。600L以下の冷蔵庫が1位で、イスラエルの家電市場で徐々にチャンスを掴んでいる。市場はブランド力が試される最も現実的な「戦場」なのである。こうした無視できない市場パフォーマンスこそが、現地メディアの注目を集め、「ハイアールは徐々に家電のグローバルリーダーになった」と結論づけている。イスラエルの家電市場で徐々に勝利を収めつつあるハイアール。家電ブランドのグローバルリーダーであり、イスラエルでハイアールが成功するためのポインターは、先進技術、絶え間ないイノベーション、厳しい品質要求、国際的なレイアウトによる地域密着型の変革などである。

家電製品のEC販売は好調を維持し、イスラエル人に最も好まれるチャネルに

イスラエルのEコマース市場は近年、力強い成長を遂げています。最新の統計によると、2019年の電子商取引の収益は約38億米ドルに達し、前年比13.4%増となりました。消費者は購入前にオンラインでリサーチすることがほとんどで、若いスマートフォンユーザーが多く顧客層に加わっているため、購入前のオンラインリサーチが実際のオンライン取引に変わるのは時間の問題である。GCCのオンライン・チャネルでは、かなりの数のオンライン・プレーヤーが出現し、より強力な成長を記録しています。Souq.com は MENA 地域で最も著名なオンライン小売業者のひとつです。Awok.comもUAEに拠点を置くオンライン小売業者で、2015年4月に売上高が前年同月比500%増となったのを目撃している。事業開始2年目であったため)ベース効果が少なかったとはいえ、500%という収益成長率は、GCC地域におけるオンライン小売業の追い上げを明確に示している。

競合他社の状況

イスラエルは世界市場の縮図であり、イスラエル市場でトップに君臨することは、ハイアールのグローバル化を象徴しています。イスラエル市場には多くのブランドが存在し、熾烈な競争が繰り広げられています。ハイアールは、中国ブランドとして初めて、そして唯一、イスラエル市場でハイエンド家電の普及に努めました。その迅速な市場対応と、品質とデザインのあくなき追求は、中国の家電産業輸出のベンチマークとなった。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Scope of the Study
1.2 Key Deliverables of the Study
1.3 Study Assumptions

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 GOVERNMENT REGULATIONS AND INITIATIVES

5 INDUSTRY DYNAMICS AND INSIGHTS
5.1 Current Market Scenario
5.2 Market Dynamics
5.2.1 Drivers
5.2.2 Restraints
5.2.3 Opportunities
5.3 Insights on the advertising strategies of the leading players across segments
5.4 Latest technological innovation in the household appliances market
5.5 Insights on the pricing strategies by the players in the market
5.6 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
5.7 Value Chain/ Supply Chain Analysis

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Product type
6.1.1 Large Appliances
6.1.2 Small Appliances
6.2 By the Channel of distribution
6.2.1 Retail
6.2.2 Ecommerce
6.2.3 Others

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Overview (Market Concentration and Major Players)
7.2 Company Profiles
7.2.1 Candy Israel
7.2.2 Electrolux AB
7.2.3 Godrej Group
7.2.4 Haier Electronics Group Co. Ltd.
7.2.5 LG Electronics
7.2.6 Panasonic Corporation
7.2.7 Samsung Electronics
7.2.8 Viking Range, LLC
7.2.9 Whirlpool
7.2.10 Defy Appliances (Pty) Ltd.

8 FUTURE GROWTH PROSPECTS OF ISRAEL HOME APPLIANCES MARKET

9 APPENDIX
9.1 Annual per capita expenditure in ISRAEL region by emirates
9.2 Key statistics on the top categories sold in the market
9.3 ISRAEL regional GDP growth for the past 5 years

10 DISCLAIMER AND ABOUT US

 

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Summary

Israel Home Appliances market provides huge opportunity for market players which is expected to grow at a CAGR of 13.55% in the forecast period of 2019-2024. The market is largely driven by the expat population and the growing number of tourists visiting the country.

The Israel Home Appliances market has the following drivers and restraints:

Drivers

Key Highlights
Increasing population with an expanding consumer base dominated by the higher proportion of expatriate, youth and working class population
Booming tourism sector driving the market extensively
Many large scale malls and shopping centers are presently under development in the GCC amid governments’ and private players’ investments in developing infrastructure to complement the growing population, a rising tourism sector and increasing GDP per capita


Restraints

Key Highlights
Increased international brands have intensified competition within the retail market


Increased penetration of various high-end retailers and demand for retail space have increased the rental rates in most of the GCC countries including Israel recently. Furthermore, retailers are pressurized by the new labor localization laws, market-priced utility costs, and new tax measures such as value added tax (VAT).

Key Market Trends

Larger appliances play a key role in the Israel’s home appliance market

Refrigerators are much popular larger home appliances that every home need and in the recent times, Israeli refrigerator market, the sales of Haier refrigerators increased by 4 times in the past 5 years. The refrigerators with a capacity of 600L and below ranked first and have gradually seized the opportunity in the Israeli home appliance market. The market is the most realistic “battlefield” to test the brand strength. It is precisely these market performances that cannot be ignored that have attracted the attention of local media and concluded that Haier has gradually become a global leader in household appliances. Haier is gradually winning the Israeli home appliance market. It is a global leader in home appliance brands, and the pointers to Haier's success in Israel include advanced technology, constant innovation, strict quality requirements and localized transformation driven by international layout.

Ecommerce sales in home appliances market stay strong and most preferred channel by the Israelis

The Israeli e-commerce market has grown strongly in the recent years. As per the latest statistics, in 2019, e-commerce revenue reached about USD 3.8 billion with an increase of 13.4% year-on-year. Consumers are mostly researching online before making a purchase, and with a larger number of young smartphone users joining the customer base, it is just a matter of time before pre-purchase online research gets converted into actual online transaction. The GCC online channel has witnessed the emergence of quite a few online players that have registered stronger growth. Souq.com is one of the most prominent online retailers in the MENA region. Awok.com is another UAE-based online retailer which had witnessed a 500% Y-o-Y increase in its revenues in April 2015. While there was some low base effect (as this was only the second year of its operations), a revenue growth rate of 500% clearly shows that online retailing is catching up in the GCC region.

Competitive Landscape

Israel is the epitome for the global market, and staying at the top in the Israeli market is a portrayal of Haier's globalization. The Israeli market is home to many brands and there exists fierce competition. Haier is the first and only Chinese brand to promote high-end home appliances in the Israeli market. Its rapid market response and persistent pursuit of quality and design had set a benchmark for the export of China's home appliance industry.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Scope of the Study
1.2 Key Deliverables of the Study
1.3 Study Assumptions

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 GOVERNMENT REGULATIONS AND INITIATIVES

5 INDUSTRY DYNAMICS AND INSIGHTS
5.1 Current Market Scenario
5.2 Market Dynamics
5.2.1 Drivers
5.2.2 Restraints
5.2.3 Opportunities
5.3 Insights on the advertising strategies of the leading players across segments
5.4 Latest technological innovation in the household appliances market
5.5 Insights on the pricing strategies by the players in the market
5.6 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
5.7 Value Chain/ Supply Chain Analysis

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Product type
6.1.1 Large Appliances
6.1.2 Small Appliances
6.2 By the Channel of distribution
6.2.1 Retail
6.2.2 Ecommerce
6.2.3 Others

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Overview (Market Concentration and Major Players)
7.2 Company Profiles
7.2.1 Candy Israel
7.2.2 Electrolux AB
7.2.3 Godrej Group
7.2.4 Haier Electronics Group Co. Ltd.
7.2.5 LG Electronics
7.2.6 Panasonic Corporation
7.2.7 Samsung Electronics
7.2.8 Viking Range, LLC
7.2.9 Whirlpool
7.2.10 Defy Appliances (Pty) Ltd.

8 FUTURE GROWTH PROSPECTS OF ISRAEL HOME APPLIANCES MARKET

9 APPENDIX
9.1 Annual per capita expenditure in ISRAEL region by emirates
9.2 Key statistics on the top categories sold in the market
9.3 ISRAEL regional GDP growth for the past 5 years

10 DISCLAIMER AND ABOUT US

 

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