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ベータアゴニスト飼料添加物市場 - 成長、トレンド、COVID-19インパクト、および予測(2022年~2027年)


Beta Agonist Feed Additive Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

βアゴニスト飼料添加物の世界市場は、予測期間(2020~2025年)にCAGR 2.8%で成長すると予測されています。北米が2018年の世界売上高の約77%を獲得し、ベータアゴニスト飼料添加物市場を支配する。米国農務省(US... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

βアゴニスト飼料添加物の世界市場は、予測期間(2020~2025年)にCAGR 2.8%で成長すると予測されています。北米が2018年の世界売上高の約77%を獲得し、ベータアゴニスト飼料添加物市場を支配する。米国農務省(USDA)によると、2018年は米国で消費される動物肉の量が一人当たり222.2ポンドとなり、前年の216.9ポンドの記録を更新しました。肉の消費量の増加は、牛の生産を刺激し、それが予測期間における米国のβアゴニスト飼料添加物市場を強化する可能性があると考えられます。米国の肥育牛の60〜80%は、エランコアニマルヘルス社が販売するOptaflexx(塩酸ラクトパミン)やメルクアニマルヘルス社が製造するZilmax(塩酸ジルパテロール)のようなβアゴニストを使用して飼育されている。世界中で反芻動物や豚などの動物肉の需要が増加していることや、ベータアゴニスト系飼料添加物の健康効果などが、世界のベータアゴニスト系飼料添加物市場の大きな推進要因となっています。

主な市場動向

動物肉の需要増がベータアゴニスト飼料添加物の売上を押し上げる

畜産業界では、食肉や高付加価値の動物性タンパク質の需要が増加しており、それに対応するための圧力が高まっています。人口増加、発展途上国での所得増加、都市化などにより、世界の家畜生産量は急増しています。所得水準と動物性タンパク質の消費量は、牛乳、肉、卵の消費量に直結しており、主食を犠牲にして増加しています。肉や肉製品の価格低下により、発展途上国では、20〜30年前に先進国が消費していた国内総生産の水準よりもはるかに低い水準で、大量の肉を消費し始めている。都市化により、都市部では農村部に比べて肉・乳製品の需要が増加している。

世界の食肉市場はその成長を維持しており、食肉製品の世界的な消費量は、予測期間中に著しいCAGRを示すことが予想されます。食生活の変化、都市化、人口増加、経済成長などにより、アジア太平洋地域とラテンアメリカ地域の食肉消費量が最も高い伸びを示すと予想されています。例えば、カナダ農業・農業食品省によると、中国の食肉需要は引き続き国内の供給量を上回っています。

米国がベータアゴニスト飼料添加物の売上高を独占

米国市場は、予測期間中(2020-2025年)にCAGR 3.8%で成長すると予測されています。肉類、特に牛肉は、平均的なアメリカ人の夕食の目玉となっています。米国農務省(USDA)によると、2018年は米国で消費される動物肉の量が一人当たり222.2ポンドとなり、前年の216.9ポンドの記録を更新しました。

肉の消費量の増加は、牛の生産を刺激し、それが予測期間における米国のβアゴニスト飼料添加物市場を強化する可能性があると考えられます。米国の肥育牛の60〜80%は、エランコアニマルヘルス社が販売するOptaflexx(塩酸ラクトパミン)やメルクアニマルヘルス社が製造するZilmax(塩酸ジルパテロール)のようなβアゴニストを使用して飼育されている。しかし、2013年にメルクアニマルヘルス社がジルマックスの製造を中止したことで、食肉加工の最大手であるタイソンフーズ社もジルマックスの購入を中止しました。ジルマックスの生産と使用が減少した結果、市場に悪影響を及ぼしています。ジルマックスが禁止されて以来、オプタフレックスは米国市場で好調に推移しており、βアゴニスト系飼料添加物市場の過半数のシェアを占めている。

競合他社の状況

ベータアゴニスト飼料添加物を提供しているプレイヤーは非常に少なく、ほとんどのプレイヤーが同じ製品を提供しており、新製品という点では革新的であり、競争上の優位性があると予想されるため、世界のベータアゴニスト飼料添加物市場では非常に集中的な競争が行われていると考えられる。

追加の利点

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions & Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Powers of Buyers
4.4.2 Bargaining Powers of Suppliers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitutes
4.4.5 Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Ractopamine
5.1.2 Zilpaterol
5.2 Animal Type
5.2.1 Swine
5.2.2 Ruminants
5.2.3 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Asia-Pacific
5.3.2.1 Japan
5.3.2.2 South Korea
5.3.2.3 India
5.3.2.4 Rest of Asia-Pacific
5.3.3 South America
5.3.3.1 Brazil
5.3.3.2 Argentina
5.3.3.3 Rest of South America
5.3.4 Rest of the World

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Merck Animal Health
6.3.2 Elanco Animal Health
6.3.3 Zoetis
6.3.4 Quality Liquid Feeds
6.3.5 Heer Pharma Private Limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19

 

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Summary

The Global Beta Agonist Feed Additive Market is projected to grow at a CAGR of 2.8% during the forecast period (2020-2025). North America to dominate the beta-agonist feed additive market by garnering nearly 77% of the global sales in 2018. According to the US Department of Agriculture (USDA), the year 2018 set a record of 222.2 pounds per capita of animal meat being consumed in the United States, breaking the previous year’s record of 216.9 pounds per capita. The growing consumption of meat is expected to stimulate the production of cattle, which in turn, may bolster the US beta-agonist feed additives market in the forecast period. 60-80% of the US fed cattle are raised with a beta-agonist, like Optaflexx (ractopamine hydrochloride) sold by Elanco Animal Health or Zilmax (zilpaterol hydrochloride) manufactured by Merck Animal Health. The increasing demand for animal meat, including ruminant and swine meat around the world, and the health benefits of beta-agonist feed additives are some of the major driving factors for the global beta-agonist feed additive market.

Key Market Trends

Increasing Demand for Animal Meat to Boost the Beta Agonist Feed Additive Sales

There has been increasing pressure on the livestock industry, to meet the increasing demand for meat and high-value animal protein. Population growth, rising incomes in developing nations, and urbanization have led to a surge in global livestock production. The level of income and consumption of animal protein is directly related to the consumption of milk, meat, and eggs, which are increasing at the expense of staple foods. Due to a decline in the prices of meat and meat products, developing countries are beginning to consume large quantities of meat, at a much lower level of the gross domestic product than industrialized countries did, two to three decades back. Urbanization has led to increased demand for meat and milk products in cities when compared to the rural areas. ​

The global meat market has maintained its growth, and the global consumption of meat products is expected to witness a significant CAGR over the forecast period. The highest growth in meat consumption is expected from the Asia-Pacific and Latin American regions, because of changing diet patterns, urbanization, population, and economic growth. For example, Chinese demand for meat continues to surpass the domestic supply, according to Agriculture and Agri-food Canada.​

United States to Dominate the Beta Agonist Feed Additive Sales

The United States Market is projected to grow at a CAGR of 3.8% during the forecast period (2020-2025). Meat, particularly beef, is the centerpiece of the average American dinner. According to the US Department of Agriculture (USDA), the year 2018 set a record of 222.2 pounds per capita of animal meat being consumed in the United States, breaking the previous year’s record of 216.9 pounds per capita.

The growing consumption of meat is expected to stimulate the production of cattle, which in turn, may bolster the US beta-agonist feed additives market in the forecast period. 60-80% of the US fed cattle are raised with a beta-agonist, like Optaflexx (ractopamine hydrochloride) sold by Elanco Animal Health or Zilmax (zilpaterol hydrochloride) manufactured by Merck Animal Health. However, in 2013, Merck Animal Health had halted the production of Zilmax, following which Tyson Foods, one of the largest processors of meat, also stopped purchasing the drug. The result of lesser production and usage of Zilmax has left a negative influence on the market. ​Since the time Zilmax was banned, Optaflexx has been performing well in the US market, accounting for the majority share of the beta-agonist feed additives market. ​

Competitive Landscape

There are very few players, who offer beta-agonist feed additives, as most players in the market offer the same products and innovations, in terms of new products, and are anticipated to give a competitive advantage, thereby resulting in a very concentrated competitive spacing in the global beta-agonist feed additives market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions & Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Powers of Buyers
4.4.2 Bargaining Powers of Suppliers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitutes
4.4.5 Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Ractopamine
5.1.2 Zilpaterol
5.2 Animal Type
5.2.1 Swine
5.2.2 Ruminants
5.2.3 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Asia-Pacific
5.3.2.1 Japan
5.3.2.2 South Korea
5.3.2.3 India
5.3.2.4 Rest of Asia-Pacific
5.3.3 South America
5.3.3.1 Brazil
5.3.3.2 Argentina
5.3.3.3 Rest of South America
5.3.4 Rest of the World

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Merck Animal Health
6.3.2 Elanco Animal Health
6.3.3 Zoetis
6.3.4 Quality Liquid Feeds
6.3.5 Heer Pharma Private Limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19

 

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