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機能性小麦粉市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Functional Flour Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

機能性小麦粉の世界市場は、予測期間である2020-2025年に年平均成長率4.9%で成長すると予測されています。 主なハイライト 機能性小麦粉は、小麦粉に含まれる栄養素以上に健康を改善し、より高い健康効果を... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

機能性小麦粉の世界市場は、予測期間である2020-2025年に年平均成長率4.9%で成長すると予測されています。

主なハイライト
機能性小麦粉は、小麦粉に含まれる栄養素以上に健康を改善し、より高い健康効果をもたらすと主張する改良小麦粉または非伝統的な小麦粉のことである。機能性小麦粉には、ビタミン、ハーブ、栄養補助食品を強化した小麦粉も含まれることがある。
世界中の消費者は、必須栄養素を摂取するために、穀物、穀類、レンズ豆を組み合わせて日々の食事に取り入れようと努力しています。また、グルテンアレルギーの増加により、小麦を原料としない小麦粉の需要が高まっています。そのため、大豆粉、ライ麦粉、オート麦粉などの機能性小麦粉の需要が高まっています。


主な市場動向

高級食材の消費拡大

機能性小麦粉は、高級食品を作るための有効成分として、通常の製品よりも品質が良く、健康的である。現代の消費者は、中級品にあまり興味を示さない。このような消費者の間では、基本的な食料品への支出を最小限に抑え、代わりに市場で入手可能な新しいプレミアム製品を試してみるという傾向が現れてきている。機能性小麦粉の場合、この傾向は主に機能性小麦粉を使用したベーカリー製品に見られます。このようなプレミアム食品購入の増加の主な原動力となっているのは女性である。また、インターネット通販や魅力的な値引きも、プレミアムフードの人気を高めている理由の一つである。

機能性小麦粉市場は北米が主要なシェアを占める

機能性小麦粉は、コスト削減、栄養面での利点、とろみ、食感、味の向上で人気を集めています。しかし、グルテンフリーやクリーンラベルのトレンドが市場を牽引する主な要因となっている。北米は、製品の効率性に対する高い意識とプレミアム製品への需要で市場を支配しています。しかし、西洋文化の影響力の高まりにより、高タンパクで栄養価の高い食品への需要が高まっています。このようなアジア太平洋地域の加工食品の成長は、予測期間中に高いCAGRを貸すと予想されます。

競合他社の状況

世界の機能性小麦粉市場は断片的で競争が激しく、多くのプレーヤーが地域や地方レベルで活動しています。市場の主要なプレーヤーは、成長戦略として機能性小麦粉への拡張と投資を採用しました。機能性小麦粉市場の主要企業には、カーギル、ゼネラルミル、アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー、アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ、イングレディオン、ブンジ・リミテッドなどが挙げられます。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Cereals
5.1.2 Legumes
5.2 By Type
5.2.1 Specialty Flour
5.2.2 Conventional Flour
5.3 By Application
5.3.1 Bakery
5.3.2 Savory Snacks
5.3.3 Soups and Sauces
5.3.4 Ready-to-Eat products
5.3.5 Others
5.4 Geography
5.4.1 North America
5.4.1.1 United States
5.4.1.2 Canada
5.4.1.3 Mexico
5.4.1.4 Rest of North America
5.4.2 Europe
5.4.2.1 United Kingdom
5.4.2.2 Germany
5.4.2.3 France
5.4.2.4 Russia
5.4.2.5 Italy
5.4.2.6 Spain
5.4.2.7 Rest of Europe
5.4.3 Asia-Pacific
5.4.3.1 India
5.4.3.2 China
5.4.3.3 Japan
5.4.3.4 Australia
5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.4.4 South America
5.4.4.1 Brazil
5.4.4.2 Argentina
5.4.4.3 Rest of South America
5.4.5 Middle East & Africa
5.4.5.1 South Africa
5.4.5.2 Saudi Arabia
5.4.5.3 Rest of MEA

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cargill, Inc
6.4.2 General Mills, Inc
6.4.3 Archer Daniels Midland Company
6.4.4 Associated British Foods plc
6.4.5 Ingredion Inc.
6.4.6 Bunge Limited
6.4.7 Agrana Beteiligungs-AG
6.4.8 The Hain Celestial Group Inc.
6.4.9 The Scoular Company
6.4.10 Sunopta Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Global functional flour market is projecetd to grow at a CAGR of 4.9% during the forecast period, 2020-2025.

Key Highlights
Functional flours are modified wheat or non-traditional flours that claim to improve health and provide enhanced health benefits, beyond that of the nutrients found in flour. Functional flour may also include flours that are fortified with vitamins, herbs, and even nutraceuticals.
Consumers worldwide are striving to adopt a combination of grains, cereals, lentils in their everyday food for essential nutrients. In addition, increasing gluten allergies is stoking demand for non-wheat based flour. This is stoking demand for functional flours that are composed of soy flour, rye flour, and oat flour among others.


Key Market Trends

Rising Consumption of Premium Food Products

Functional flours act as active ingredients in making premium food products are good quality and are healthier than normal products. Present day consumers are less interested in mid-market products. A trend is emerging among these consumers, in which they are seen to be minimizing their expenditures on basic groceries and are instead trying out new premium products available in the market. In the case of functional flour, this trend has been seen mainly in the bakery products that contain such flours. Women are the major driving force for this increased purchasing of premium foods. Another reason for the popularity of premium foods is internet retailing and attractive discounts offered on these products.

North America Holds the Major Share in Functional Flour Market

Functional flour is gaining popularity for their cost cutting, nutritional benefits, thickening, texture, and taste enhancements. However, the trend of the gluten-free and clean label are the primary factors driving the market. North America dominates the market with a high awareness of product efficiency and the demand for premium products. However, the growing influence of the western culture has boosted the demand for high protein and nutrient foods. This growth in processed foods in Asia-Pacific is expected to lend a high CAGR during the forecast period.

Competitive Landscape

The global functional flour market is fragmented and competitive, with a large number of players operating at regional and local levels. The key players in the market adopted expansions & investments in function flour as their growth strategies. Some of the major companies in the functional folur market are Cargill, General Mill, Archer Daniels Midland Company, Associated British Foods, Ingredion, and Bunge Limited, among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Cereals
5.1.2 Legumes
5.2 By Type
5.2.1 Specialty Flour
5.2.2 Conventional Flour
5.3 By Application
5.3.1 Bakery
5.3.2 Savory Snacks
5.3.3 Soups and Sauces
5.3.4 Ready-to-Eat products
5.3.5 Others
5.4 Geography
5.4.1 North America
5.4.1.1 United States
5.4.1.2 Canada
5.4.1.3 Mexico
5.4.1.4 Rest of North America
5.4.2 Europe
5.4.2.1 United Kingdom
5.4.2.2 Germany
5.4.2.3 France
5.4.2.4 Russia
5.4.2.5 Italy
5.4.2.6 Spain
5.4.2.7 Rest of Europe
5.4.3 Asia-Pacific
5.4.3.1 India
5.4.3.2 China
5.4.3.3 Japan
5.4.3.4 Australia
5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.4.4 South America
5.4.4.1 Brazil
5.4.4.2 Argentina
5.4.4.3 Rest of South America
5.4.5 Middle East & Africa
5.4.5.1 South Africa
5.4.5.2 Saudi Arabia
5.4.5.3 Rest of MEA

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cargill, Inc
6.4.2 General Mills, Inc
6.4.3 Archer Daniels Midland Company
6.4.4 Associated British Foods plc
6.4.5 Ingredion Inc.
6.4.6 Bunge Limited
6.4.7 Agrana Beteiligungs-AG
6.4.8 The Hain Celestial Group Inc.
6.4.9 The Scoular Company
6.4.10 Sunopta Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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