ビーガンアイスクリーム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Vegan Ice Cream Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のヴィーガンアイスクリーム市場は、2021年に592.8百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.45%を示し、2027年までに833.8百万米ドルの市場に到達すると予測してい... もっと見る
サマリー世界のヴィーガンアイスクリーム市場は、2021年に592.8百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.45%を示し、2027年までに833.8百万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ビーガンアイスは、大豆、カシュー、アーモンド、ココナッツ、またはその他の植物性ミルクで調理されます。これは、かなりの量の脂肪を含み、従来のバリアントのようなおいしい味と豊かなクリーミーさを提供します。ピントサイズの容器、アイスクリームサンドイッチ、ドラムスティック、ファッジバーなど、数多くの種類で広く利用されています。現在、市場関係者は、ダークチョコレート、アーモンドシーソルト、チェリーカシューナッツ、ミントチップ、ピーナッツバター、ピスタチオ、ストロベリー、バニラ、ファッジブラウニー、ラズベリー、コーヒーヘーゼルナッツ、塩キャラメルなどのビーガンアイスクリームの革新的フレーバー提供中です。ビーガンアイスクリームの市場動向 健康志向の高まりと動物虐待に対する大衆の意識の高まりから、ビーガンという新たなトレンドが生まれ、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。また、植物由来の食事や動物を使用しない調理済み食品(RTE)に対する個人の嗜好が変化していることも要因として挙げられます。これとは別に、世界中で乳糖不耐症の人口が増加しており、一人当たりの所得水準も上昇していることから、レモンポピーシード、ピンクシャンパン、チャイティーココナッツといったエキゾチックな風味のプレミアムビーガンアイスの需要が喚起されています。また、業界の主要企業は、天然素材を使用し、乳化剤、人工着色料、安定剤を使用しない、グルテンフリーのコーンなど、革新的なビーガンアイスクリームのバリエーションを発売しています。さらに、これらの企業は、世界の消費者基盤を拡大するために、有名人やスポーツ選手による推薦に大規模な投資を行い、ソーシャルメディアプラットフォームやオンライン小売チャネルを通じて製品の販売促進に注力しています。これに加えて、盛んな電子商取引業界や非政府組織(NGO)がビーガン食品の取り込みを促進するために行っている数々の取り組みが、業界の投資家に有利な成長機会を提供すると予想されます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のヴィーガンアイス市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、ソース、フレーバー、販売形態、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 ソース別ブレークアップココナッツミルク 豆乳 アーモンドミルク カシューミルク フレーバー別内訳 チョコレート キャラメル ココナッツ バニラ コーヒー フルーツ 販売形態別構成比。 インパルス テイクアウト 職人技 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア オンラインストア その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても、Arctic Zero、Booja-Booja、Double Rainbow Ice Cream、HappyCow、Morrisons、NadaMoo!、Over The MOO、Perry's Ice Cream、SorBabes、Tofutti Brands Inc、Unilever PLCおよびVan Leeuwen Ice Creamなどの主要企業のプロファイルとともに検証されています。本レポートで回答した主な質問 ヴィーガンアイスの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のヴィーガンアイス市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? ソースに基づく市場の内訳は? フレーバーに基づく市場の内訳は? 販売形態に基づく市場のブレークアップは? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ヴィーガンアイスの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Vegan Ice Cream Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Coconut Milk 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Soy Milk 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Almond Milk 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Cashew Milk 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Flavor 7.1 Chocolate 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Caramel 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Coconut 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Vanilla 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Coffee 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Fruit 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Sales Type 8.1 Impulse 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Take Home 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Artisanal 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Arctic Zero 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Booja-Booja 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Double Rainbow Ice Cream 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 HappyCow 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Morrisons 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 SWOT Analysis 15.3.6 NadaMoo! 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Over The MOO 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Perry's Ice Cream 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 SorBabes 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Tofutti Brands Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Unilever PLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Van Leeuwen Ice Cream 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global vegan ice cream market reached a value of US$ 592.8 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 833.8 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.45% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Vegan Ice Cream Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Coconut Milk 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Soy Milk 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Almond Milk 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Cashew Milk 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Flavor 7.1 Chocolate 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Caramel 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Coconut 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Vanilla 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Coffee 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Fruit 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Sales Type 8.1 Impulse 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Take Home 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Artisanal 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Arctic Zero 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Booja-Booja 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Double Rainbow Ice Cream 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 HappyCow 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Morrisons 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 SWOT Analysis 15.3.6 NadaMoo! 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Over The MOO 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Perry's Ice Cream 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 SorBabes 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Tofutti Brands Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Unilever PLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.12 Van Leeuwen Ice Cream 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(ice)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |