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植物性アイスクリームの世界市場 - 2023-2030


Global Plant-Based Ice Cream Market - 2023-2030

市場概要 世界の植物性アイスクリーム市場は、2022年に28億米ドルに達し、2030年には53億米ドルに達し、予測期間2023-2030年のCAGRは8.4%で成長すると予測される。予測期間中、世界の植物性アイスクリーム市場の... もっと見る

 

 

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2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の植物性アイスクリーム市場は、2022年に28億米ドルに達し、2030年には53億米ドルに達し、予測期間2023-2030年のCAGRは8.4%で成長すると予測される。予測期間中、世界の植物性アイスクリーム市場の需要は、健康的な摂取に対する消費者の意識の高まりにより増加すると予測される。
植物性アイスクリーム市場は、乳糖不耐症者の増加と菜食主義者の増加により、今後数年間で有利な成長見通しと機会を目撃すると予測される。これら2つの主要な側面は、特に先進国において、植物性アイスクリーム市場の世界的なダイナミックな発展につながる可能性が高い。また、世界の植物性アイスクリーム市場を基盤とする企業へのベンチャー投資も増加している。
さらに、植物・タンパク質代替メーカーや新興国による研究開発・新製品発売の増加は、有利な植物性アイスクリーム市場の機会を生み出すと予想される。2022年、アイスクリーム、フローズンヨーグルト、シャーベットを製造する米国企業Ben & Jerry'sは、2種類の植物性アイスクリームフレーバー "チョコレートミルク&クッキー "と "ダートケーキ "を発売した。
市場ダイナミクス
ビーガン人口の増加がベーカリー製品市場の成長を牽引すると推定される。
消費者はますますビーガンライフスタイルを受け入れ、乳製品やその他の従来のタンパク質源のヘルシーな代替品を選ぶようになっており、その結果、業界では植物性食品の需要が高まっている。例えば、Veganzによると、2020年には、ドイツでは人口の3.6%が菜食主義者となる。植物性アイスクリームに含まれるさまざまな天然素材と、健康上の利点に関する意識の高まりが、予測期間中の植物性アイスクリーム市場の成長に大きく貢献した。
ミレニアル世代は、この世界的な動物性食品離れの中心的推進者であり、植物性食を正常化し、消費者の需要をリードしている。セレブリティからスポーツ選手、グーグルなどの企業全体、そして国々に至るまで、誰もが植物性食品をより多く食べることを推進している。これらの食品は、その健康と環境への利点により、世界中で絶大な支持を得ている。
植物ベースの製品に関連する健康上の利点が市場成長を牽引している。
顧客は、全体的な健康状態の改善、体重管理、より持続可能な食生活への欲求など、さまざまな理由から植物ベースの食事をより多く食べるようになったと主張している。インターネットやソーシャルメディアの普及が進んでいることは、植物性製品を摂取することの様々な利点について人々を教育する上で非常に重要である。大手企業はこれらのプラットフォームを利用して、最大限の聴衆にリーチし、植物性食品市場の売上を伸ばしている。
大手企業は、顧客を惹きつけ、市場成長の機会を増やすために革新的な製品を発売している。新たなフレーバーや製品は顧客を惹きつけている。例えば、2022年には乳製品不使用アイスクリームのチョコレートチップクッキードーフレーバーがLittle Red Rooster Ice Cream CompanyのブランドNadaMooから発売された。
植物性アイスクリームの高コストが市場成長を抑制。
植物性アイスクリームは従来のものと比べて配合が複雑なため、加工コストが高くなり、市場成長の妨げとなっている。アイスクリームから乳製品を取り除くと、同様の味と食感を出すために代替原料が必要になるため、食品表示が複雑になる。これは植物性アイスクリームの売上にとって潜在的な脅威となることが予想される。
豆乳、アーモンドミルク、カシューミルク、ココナッツミルクなどの植物性ミルクは、乳製品ミルクに比べてコストが高い。さらに、このミルクの抽出コストは動物性ミルクよりも高い。このミルクは、主にフィットネス志向の消費者やビーガンの消費者に消費されている。したがって、植物性ミルクの高価格がヴィーガン・アイスクリームのコストを引き上げており、そのため中産階級の消費者は植物性アイスクリームにお金をかけられない可能性があり、これが世界市場の成長を抑制している。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
植物性アイスクリームの世界市場は、形態、ソース、フレーバー、製品タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。
世界の植物性アイスクリーム市場では、ココナッツミルクセグメントが最大の市場シェアを占めている。
世界の植物性アイスクリーム市場は、供給源別に豆乳、アーモンド、ココナッツ、カシューナッツ、オート麦、ライスミルクに区分される。植物性アイスクリーム市場分析レポートでは、ココナッツミルクセグメントが2022年に最大の植物性アイスクリーム市場シェア38.8%を占めた。対象セグメントの成長は、ヘルシーな植物性アイスクリームの需要の増加に起因する。
ココナッツミルクは低脂肪で、アイスクリームの風味を与えることができるニュートラルなベース味を含んでいる。ココナッツミルクは、減量、心疾患の予防、免疫システムの強化など、いくつかの健康上のメリットをもたらす。そのため、フィットネス志向の消費者はココナッツ・ミルク・アイスクリームを好み、植物性アイスクリーム市場の成長に大きく貢献している。
地理的分析
アジア太平洋地域が植物性アイスクリーム市場で最大のシェアを占めている。
世界の植物性アイスクリーム市場は、地域別に5つに区分される:北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカである。植物性アイスクリーム市場の分析では、アジア太平洋地域の植物性アイスクリーム市場が2022年に38.6%の最大市場シェアを占めた。多くの人々の健康意識の高まりが、この地域の植物性アイスクリーム市場の成長に寄与している。
この地域では、消費者の嗜好が乳製品ベースの植物性アイスクリームから非乳製品ベースの植物性アイスクリーム製品にシフトしていることが市場を牽引している。さらに、製品開発、可処分所得の高さ、様々な植物性アイスクリームのフレーバーの存在が、この地域の市場成長率を加速させるだろう。2021年には、スウェーデンの食品会社Oatlyが、様々なフレーバーのビーガンアイスクリームバーラインの導入を発表した。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、The Hain Celestial Group、Creamy Coconuts LLC、Bliss Unlimited、Ben and Jerry's、White Wave Foods Company、Kleins Ice Cream、Wink Frozen Desserts、Booja-Booja、Unilever、Codaが含まれる。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
2020年の未曾有のCOVID-19パンデミックは、冷菓業界に多大な影響を与えた。COVID-19は、様々な政府による封鎖や制限により、植物性アイスクリームの生産、加工、流通、消費を含む世界の冷菓サプライチェーンの各段階にかなりの影響を与えた。
COVID-19の流行によってすべてが変わった。COVID-19の流行は、肯定的であれ否定的であれ、事実上あらゆる産業に影響を与えた。COVID-19の流行が世界の経済状況に与えた影響は大きい。金利、外国為替レート、商品・エネルギー価格、金融・資本市場の効率的運営に影響を与える可能性がある。
COVID-19パンデミック問題は食品産業にも影響を与えている。COVID-19パンデミックは生活を根底から覆すものであり、食品分野では植物由来のアイスクリームのようなトレンドが増加している。食品企業は、植物由来のアイスクリームなど、手軽に入手でき、簡単に消費できる革新的なプログラムを打ち出している。
レポートを購入する理由
- 形状、ソース、フレーバー、製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界の植物性アイスクリーム市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。
- 植物性アイスクリームの市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートには、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査後の包括的な市場分析が含まれています。
- 主要市場プレイヤーの主要製品をまとめた製品マッピングをエクセルで提供。
植物性アイスクリームの世界市場レポートは、約70の表、77の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Form
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Flavor
3.4. Market Snippet, by Product Type
3.5. Market Snippet, by Distribution Channel
3.6. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Form
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
7.2. Singles
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Blends
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Soy Milk
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Almond Milk
8.4. Coconut Milk
8.5. Cashew Milk
8.6. Oats Milk
8.7. Rice Milk
9. By Flavor
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
9.2. Chocolate
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Vanilla
9.4. Strawberry
9.5. Mango
9.6. Others
10. By Product Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
10.2. Cups
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Sticks
10.4. Cones
10.5. Bars
10.6. Others
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Supermarkets and Hypermarkets
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Convenience Stores
11.4. Specialty Stores
11.5. Online Stores
11.6. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. The U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. The U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. The Hain Celestial Group
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Creamy Coconuts LLC
14.3. Bliss Unlimited
14.4. Ben and Jerry’s
14.5. White Wave Foods Company
14.6. Kleins Ice Cream
14.7. Wink Frozen Desserts
14.8. Booja-Booja
14.9. Unilever
14.10. Cado
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Plant-Based Ice Cream Market reached US$ 2.8 billion in 2022 and is expected to reach US$ 5.3 billion by 2030 and grow with a CAGR of 8.4% during the forecast period 2023-2030. Over the projection period, global plant-based ice cream market demand is anticipated to increase due to rising consumer awareness of healthy intakes.
The plant-based ice cream market is anticipated to witness lucrative growth prospects and opportunities in the upcoming years, due to the growing number of lactose-intolerant individuals and increasing rates of veganism. These two major aspects will likely lead to the dynamic development of the plant-based ice cream market globally, particularly in developed nations. There are also rising venture investments in global plant-based ice cream market-based companies.
In addition, the increasing number of research and development and new product launches by plant and protein alternative manufacturers and emerging economies are expected to create lucrative plant-based ice cream market opportunities. In 2022, Ben & Jerry's, an American company that manufactures ice cream, frozen yogurt, and sorbet, launched two plant-based ice cream flavors: "Chocolate Milk and Cookies" and "Dirt Cake."
Market Dynamics
The Growing Vegan Population is Estimated to Drive the Bakery Products Market Growth.
Consumers are increasingly embracing the vegan lifestyle and opting for healthy substitutes for dairy, and other conventional protein sources, which ultimately increases the demand for plant-based food in the industry. For instance, in 2020, according to Veganz, 3.6% of the population is vegan in Germany. Various natural ingredients in plant-based ice cream with growing awareness regarding health benefits contributed significantly to plant-based ice cream market growth over the forecast period.
Millennials are central drivers of this worldwide shift away from consuming animal products — normalising plant-based eating and leading consumer demand. Everyone from celebrities to athletes to entire companies, including Google, and countries are promoting eating more plant-based foods. These food products are gaining immense traction worldwide due to their health and environmental benefits.
Health Advantages Associated with Plant-Based Products are Driving the Market Growth.
Customers claim to eat more plant-based meals for various reasons, including improved overall health, weight management, and a desire to eat more sustainably. The rising internet and social media penetration are critical in educating people about the various benefits of consuming plant-based products. Leading players use these platforms to reach maximum audiences and increase plant-based food market sales.
Major players are launching innovative products to attract customers and increase their market growth opportunities. The emerging new flavors and products are attracting customers. For instance, in 2022, the dairy-free ice cream chocolate chip cookie dough flavor was introduced by Little Red Rooster Ice Cream Company's brand NadaMoo.
High Cost of Plant-Based Ice Cream Restrains the Market Growth.
Complicated formulation of plant-based ice creams compared to conventional counterparts results in high processing charges, hindering the market growth. Removing dairy from ice creams complicates its food label as more, substitute ingredients are required to produce similar taste and texture. This is expected to represent a potential threat to sales of plant-based ice creams.
Plant-based milk such as soy, almond, cashew, and coconut milk is costly compared to dairy milk. Moreover, the extraction cost of this milk is higher than animal milk. The milk is consumed mainly by fitness-conscious and vegan consumers. Thus, the high price of plant-based milk is raising the cost of vegan ice cream, due to which middle-class consumers may not be able to spend n plant-based ice creams, which restrains the growth of the global market.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global plant-based ice creams market is segmented based on form, source, flavor, product type, distribution channel, and region.
In the Global Plant-Based Ice Cream Market, the Coconut Milk Segment Holds the Largest Market Share.
The global plant-based ice cream market has been segmented by source into soy, almond, coconut, cashew, oats, and rice milk. In the plant-based ice cream market analysis report, the coconut milk segment held the largest plant-based ice cream market share of 38.8% in 2022. The growth of the target segment is attributed to the increasing demand for healthy plant-based ice creams.
Coconut milk contains low fat. a neutral base taste that can impart the flavour of ice cream. It provides several health benefits such as helping with weight loss, preventing cardiac diseases and strengthening the immune system. Thus fitness-conscious consumers prefer coconut milk ice cream, which significantly contributes to the growth of the plant-based ice cream market.
Geographical Analysis
The Asia-Pacific Region Held the Largest Share of the Plant-Based Ice Cream Market.
The global plant-based ice cream market is segmented into five parts based on geography: North America, South America, Europe, Asia-Pacific, the Middle East, and Africa. The Asia-Pacific plant-based ice cream market held the largest market share of 38.6% in 2022 in the plant-based ice cream market analysis. The increase in health awareness among most people is attributed to the plant-based ice cream market growth in this region.
Consumer preferences shifting from dairy-based plant-based ice cream to non-dairy-based plant-based ice cream products in this region are driving the market. Furthermore, product development, a high level of disposable income, and the presence of various plant-based ice cream flavors will accelerate the market's growth rate in this region. In 2021, Oatly, a Swedish food company announced introducing a vegan ice cream bar line in different flavors.
Competitive Landscape
The major global players in the market include The Hain Celestial Group, Creamy Coconuts LLC, Bliss Unlimited, Ben and Jerry’s, White Wave Foods Company, Kleins Ice Cream, Wink Frozen Desserts, Booja-Booja, Unilever, and Coda.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The unprecedented COVID-19 pandemic in 2020 profoundly affected the frozen dessert industry. Covid-19 has considerably impacted the global frozen dessert supply chain phases involving plant-based ice cream production, processing, distribution, and consumption due to lockdowns and restrictions imposed by various governments.
Everything has changed due to the COVID-19 epidemic. It has influenced practically every industry, whether positively or negatively. The COVID-19 pandemic's effects on world economic conditions have had an influence. They could impact interest rates, foreign exchange rates, commodities and energy prices, and the efficient operation of financial and capital markets.
The COVID-19 pandemic issue has had an impact on the food industries as well. The COVID-19 pandemic is upending life, and the food sector is seeing an increase in trends like plant-based ice creams. The food businesses are launching innovative programs, including plant-based ice creams, which are readily available and straightforward to consume.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant-based ice cream market segmentation based on form, source, flavor, product type, distribution channel, and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant-based ice cream market-level with all segments.
• The PDF report includes a comprehensive market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The Global Plant-Based Ice Cream Market report would provide approximately 70 tables, 77 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Form
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Flavor
3.4. Market Snippet, by Product Type
3.5. Market Snippet, by Distribution Channel
3.6. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Form
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
7.2. Singles
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Blends
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Soy Milk
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Almond Milk
8.4. Coconut Milk
8.5. Cashew Milk
8.6. Oats Milk
8.7. Rice Milk
9. By Flavor
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
9.2. Chocolate
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Vanilla
9.4. Strawberry
9.5. Mango
9.6. Others
10. By Product Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
10.2. Cups
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Sticks
10.4. Cones
10.5. Bars
10.6. Others
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Supermarkets and Hypermarkets
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Convenience Stores
11.4. Specialty Stores
11.5. Online Stores
11.6. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. The U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. The U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. The Hain Celestial Group
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Creamy Coconuts LLC
14.3. Bliss Unlimited
14.4. Ben and Jerry’s
14.5. White Wave Foods Company
14.6. Kleins Ice Cream
14.7. Wink Frozen Desserts
14.8. Booja-Booja
14.9. Unilever
14.10. Cado
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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