世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

クラウドキッチンの世界市場 - 2023-2030


Global Cloud Kitchen Market - 2023-2030

市場概要 クラウドキッチンの世界市場規模は2022年に567億米ドルに達し、2030年には1,225億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは10.1%と予測される。 クラウドキッチ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
190 英語

 

サマリー

市場概要
クラウドキッチンの世界市場規模は2022年に567億米ドルに達し、2030年には1,225億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは10.1%と予測される。
クラウドキッチン型レストランは、ビジネスモデル全体がデリバリーに基づいているため、ウェブサイトからの注文に依存している。クラウドキッチン型レストランは、ビジネスモデル全体がデリバリーに基づいているため、ウェブサイトからの注文に依存している。クラウドキッチンには、以下のような利点がある。
持ち帰り注文が簡単になり、1つの厨房で複数のブランドを運営できるようになる。
クラウドキッチン市場は、セールスポイントの増加、組織化された小売業者によるより深い浸透、小売チャネルにおけるより多くの冷凍庫スペースとともに、顧客受容性の高まりにより健全な成長を続けるだろう。消費者の多忙なライフスタイルと食生活の嗜好の変化は、クラウドキッチン市場に多くの可能性をもたらしている。
市場ダイナミクス
デジタルオーダーソリューションの需要が市場成長を牽引
クラウドキッチン市場の成長を牽引しているのは、消費者が現場での食事よりもオンライン食事サービスを好むようになっていることである。COVID-19パンデミックの際、ウイルスの蔓延を食い止めるための予防措置として飲食店が閉店を余儀なくされたため、オンライン注文やデリバリーサービスが顧客の間で人気を集めた。
顧客により良いサービスを提供し、注文を受けるために、オンライン・ミール・デリバリー・サービスに対する需要の高まりを受けて、多くのレストラン経営者がクラウドキッチンの店舗を作り、これが2023年から2030年の予測期間中のクラウドキッチン市場の成長を牽引する要因となっている。
ファストフードの消費増加は副作用と関連しており、オンライン注文の減少によって市場成長を制限している。
潜在的な消費者は、その味、特徴的な製品オプション、アクセスのしやすさによってファーストフード製品に惹かれる傾向がある。しかし、こうした商品の常用は消費者の健康に悪影響を及ぼす。例えば、ドリンクやサイドメニューを含むほとんどのファストフード商品は、炭水化物が多く食物繊維が少ない。その結果、炭水化物をたくさん食べると、血糖値が頻繁に上昇する可能性がある。
国際糖尿病連合の報告によると、糖尿病患者(20~79歳)は世界で合計5億3700万人。2030年には6億4,300万人、2045年には7億8,300万人の糖尿病患者が発生すると予測されている。その結果、インスリン抵抗性、2型糖尿病、体重増加のリスクが高まる。これらの要素は、クラウドキッチン市場の成長を制限すると予想される。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のクラウドキッチン市場は、タイプ、性質、地域に基づいてセグメント化される。
クラウドキッチンの世界市場では、フランチャイズセグメントが最大の市場シェアを占めている。
クラウドキッチンの世界市場は、その性質によってフランチャイズ、スタンドアロンに区分される。クラウドキッチン市場分析レポートでは、フランチャイズセグメントが2022年に最大のクラウドキッチン市場シェアを占めた。このセグメントの成長は、世界中でフランチャイズレストランの数が増加しているためである。エスニック料理やカスタマイズ料理に対する消費者の嗜好により、オペレーターは有名ブランドへの投資を促している。
また、フランチャイザーは、マーケティングやスタッフのトレーニング、備品や設備などのトレーニングや支援を提供するため、こうしたレストランの開業にはリスクが少ない。その結果、クラウドキッチンを始めるリスクが低く、多額の利益分配を受けられるなどの利点があり、同分野の拡大に拍車がかかると予想される。
地理的分析
北米がクラウドキッチン市場で最大シェア
北米のクラウドキッチン市場は、2022年のクラウドキッチン市場分析において45.4%の最大市場シェアを占めた。これは、すぐに食べられる食品に対する需要の高まりと、米国やカナダのような大国がインターネット、電話、モバイルアプリを介して食品を注文する多くの方法によるものである。
この地域のクラウドキッチン市場の成長率に好影響を与えているのは、全米レストラン協会の2020年の消費者動向で報告されたように、持ち帰りやデリバリーの注文が自分の生活スタイルに必要だと考えている消費者が52%もいることである。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、Zomato、Rebel Foods、Kitchen United、Kitopi、KEATZ、Starbucks、Ghost Kitchen Orlando、Zuul Kitchen、Doordash Kitchen、Dahmakanが含まれる。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
あらゆる業界がCOVID-19の影響を受けたが、中でも食品・飲料(F&B)部門は最も大きな打撃を受けた。しかし時間が経つにつれ、事実上すべての業界がパンデミックに対処する方法を発見した。
過去2年間の営業停止による損失を補うため、飲食業も新たな戦略を打ち出した。飲食業界は、COVID-19との戦いにおいて「クラウドキッチン」を主要なツールとすることを発表した。
このため、インドではクラウドキッチンの人気が急上昇している。インド人は食べることが大好きなことで知られているため、パンデミックは私たちの好きな食事の注文を止めることはできなかった。そのため、多くのレストランがクラウドキッチンを始めるきっかけとなった。
RedSeer Management Consultingは、インドのクラウドキッチン市場は2019年の4億ドルから2024年には20億ドルに成長すると予測している。それだけでなく、2023年にはクラウドキッチンの市場は10億5000万ドルに成長すると予測されている。このブームから利益を得るため、食品アグリゲーターはクラウドキッチンへの積極的な投資を行っている。
AIの影響:
AIとMLの支援は、クラウドキッチンがより成功し、オペレーションを見事に再編成するための枠組みを提供している。21世紀、テクノロジーは急速に進歩している。
数多くの実用的なイノベーションと最先端の革新的なテクノロジーは、私たちが世界をよりよく理解するのに役立っている。AIもそうしたイノベーションのひとつだ。最近ではあらゆるものがAIで構築されており、レストランのオーナーはこの活況を呈しているテクノロジーを採用する最も新しい企業である。
オンライン・ミール・デリバリー会社を支えるテクノロジーは以前から優れていたが、家庭での食事を選ぶ人が増えるにつれ、クラウド・キッチンの人気が高まっており、AIはその収益性をさらに高めている。
AIは、適切な料理の選択、メニュー構成の決定、在庫の管理、顧客からのフィードバックの処理において、クラウドキッチンを支援している。レストランの運営方法は機械学習から大きな恩恵を受けている。
レポートを購入する理由
- 世界のクラウドキッチン市場をタイプ、性質、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。
- クラウドキッチン市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後に冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。
クラウドキッチンの世界市場レポートは約93の表、109の図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Type
3.2. Market Snippet, by Nature
3.3. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Market Scenario Before COVID-19
6.1.2. Market Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Independent Cloud Kitchen*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Multi-Brand Cloud Kitchen
7.4. Hybrid Cloud Kitchen
7.5. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Franchise*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Stand-alone
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Zomato
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Rebel Foods
11.3. Kitchen United
11.4. Kitopi
11.5. KEATZ
11.6. Starbucks
11.7. Ghost Kitchen Orlando
11.8. Zuul Kitchen
11.9. Doordash Kitchen
11.10. Dahmakan
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Cloud Kitchen Market size reached US$ 56.7 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 122.5 billion by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 10.1% during the forecast period 2023-2030.
Cloud kitchen-based restaurants rely on orders placed through their websites because their entire business model is based on delivery. All of these things enable these restaurants to diversify and increase the variety of their patrons. They offer a nuseveralefits
, including making it easier to execute to-go orders and allowing restaurants to run more than one brand from a single kitchen.
Along with an increase in selling points, deeper penetration by organized retail players, and more freezer space in retail channels, the cloud kitchen market will also continue to grow at a healthy rate due to rising customer acceptance. The hectic lifestyles of consumers and shifting dietary preferences present numerous potentials for the cloud kitchen market globally.
Market Dynamics
The Demand for Digital Ordering Solutions is Driving the Market Growth.
The cloud kitchen market growth is driven owing to consumers' growing preference for online meal services over on-site eating. When dine-in restaurants were forced to close during the COVID-19 pandemic as a precaution to stop the virus's spread, online meal ordering and delivery services became more popular among customers.
To better serve clients and take orders, numerous restaurateurs have created cloud kitchen outlets in response to the growing demand for online meal delivery services, which is responsible for driving the cloud kitchen market growth during the forecast period of 2023-2030.
Increasing Consumption of Fast-Food is Associated with Side Effects, which is Limiting the Market Growth by Reducing the Online Orders.
Potential consumers tend to be drawn to fast food products by their taste, distinctive product options, and accessibility. However, regular use of these products has a detrimental impact on consumers' health. For instance, most fast-food items—including drinks and sides—are high in carbs and low in fiber. As a result, eating a lot of carbohydrates might cause frequent blood sugar increases.
According to the International Diabetes Federation report, A total of 537 million individuals (20-79 years old) worldwide have diabetes. By 2030, there will be 643 million diabetics worldwide, and by 2045, there will be 783 million. As a result, there is a higher risk of insulin resistance, type 2 diabetes and weight gain. These elements are anticipated to limit cloud kitchen market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global cloud kitchen market is segmented based on type, nature and region.
In the Global Market of Cloud Kitchen, the Franchise Segment Holds the Largest Market Share.
The global cloud kitchen market has been segmented by nature into a franchise, stand-alone. The franchise segment held the largest cloud kitchen market share in 2022 in the cloud kitchen market analysis report. The segment growth is due to the rising number of franchised restaurants around the world. Operators are being encouraged to invest in well-known brands by the consumer preference for ethnic delicacies and customized foods.
The franchisor also offers training and assistance, including marketing and staff training, supplies and equipment, so opening such restaurants entails fewer risks. As a result, advantages including the low risk of starting a cloud kitchen and receiving a sizable profit share are anticipated to fuel the segment's expansion.
Geographical Analysis
The North America Held the Largest Share of the Cloud Kitchen Market.
The North American cloud kitchen market held the largest market share of 45.4% in 2022 in the cloud kitchen market analysis. due to the rising demand for ready-to-eat food and the many methods that big nations like the United States and Canada are ordering food via the internet, phone, and mobile apps.
A favorable impact on the cloud kitchen market growth rate in the region has been made by the 52% of consumers who believe that ordering takeaway or delivery is necessary to their way of life, as reported by the National Restaurant Association's consumer trend in 2020.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Zomato, Rebel Foods, Kitchen United, Kitopi, KEATZ, Starbucks, Ghost Kitchen Orlando, Zuul Kitchen, Doordash Kitchen and Dahmakan.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
Every industry was affected by COVID-19, but the food and beverage (F&B) sector was one of the hardest hits. But as time went on, virtually every industry discovered ways to deal with the pandemic.
To compensate for the losses sustained during the previous two years due to the lockdowns, the F&B business also developed new strategies. The F&B business announced that "Cloud kitchen" will be their primary tool in the fight against COVID-19.
Because of this, the popularity of cloud kitchens has skyrocketed in India. The pandemic couldn't stop us from ordering our favorite meal because Indians are known for their love of eating. This inspired a lot of restaurants to start cloud kitchens.
RedSeer Management Consulting estimates that the market for cloud kitchens in India would grow from $400 million in 2019 to $2 billion in 2024. Not only that but by 2023, the market for cloud kitchens is projected to grow to $1.05 billion. To profit from the craze, food aggregators are making aggressive investments in cloud kitchens.
AI Impact:
The assistance of AI and ML is providing the cloud kitchen with the framework for becoming more successful and brilliantly reorganizing its operations. Technology is advancing quickly in the twenty-first century.
Numerous practical innovations and cutting-edge, innovative technologies have helped us better understand the world. AI is one such innovation. Everything these days is built on AI and restaurant owners are the newest to adopt this booming technology.
The technology behind online meal delivery companies has long been excellent, but as more people choose to eat at home, cloud kitchens are becoming more popular and AI is only increasing their profitability.
AI aids cloud kitchens in selecting the appropriate cuisines, determining the menu mix, controlling inventories and handling client feedback. The way restaurants operate has greatly benefited from machine learning.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global cloud kitchen market segmentation based on type, nature, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of cloud kitchen market-level with all segments.
• The PDF report consists of a cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The Global Cloud Kitchen Market Report Would Provide Approximately 93 Tables, 109 Figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers / Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Type
3.2. Market Snippet, by Nature
3.3. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Market Scenario Before COVID-19
6.1.2. Market Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Independent Cloud Kitchen*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Multi-Brand Cloud Kitchen
7.4. Hybrid Cloud Kitchen
7.5. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Franchise*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Stand-alone
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Zomato
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Rebel Foods
11.3. Kitchen United
11.4. Kitopi
11.5. KEATZ
11.6. Starbucks
11.7. Ghost Kitchen Orlando
11.8. Zuul Kitchen
11.9. Doordash Kitchen
11.10. Dahmakan
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る